Keuken Kampioen Divisie Algemeen

Clubs en andere wedstrijden uit de Eerste Divisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
Mick Jagger
Lid van verdienste
Posts: 2075
Joined: 25 Aug 2017, 11:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Maaskant en Pastoor wisten in het verleden nog te promoveren, zelfs dat is Snoei nog nooit gelukt. Het is bij hem vooral erg veel lawaai maken maar inderdaad nooit wat presteren.
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Snoei past inderdaad in het rijtje van trainers die na 3-4 gewonnen wedstrijden achter elkaar heel erg in zichzelf gaan geloven.
User avatar
Struviet
Meervoudig international
Posts: 1340
Joined: 15 Aug 2020, 20:50
FOOTB_REM_S: No

Wel mooie clubs die door zijn, met NAC, NEC en Roda. Mooi in de zin van dat het wel clubs zijn met Eredivisie-statuur. Veel meer dan ploegen als Almere. Ik heb liever geen Roda erbij, nare herinneringen van vroeger. Maar NAC of NEC zou mooi zijn.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Aan NAC hebben we anders meer nare herinneringen 😉

Verder typisch Eerste divisie, 3 weken geleden werd Roda met 7-0 afgedroogd door nr 19 Den Bosch, nu maken ze nog kans op promotie 😄
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

NAC en Roda hoef ik nooit meer in de Eredivisie te zien.
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

NAC wel. Mooie club. NEC heeft ook wel wat. Roda mag je opheffen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Ik hoop dat Emmen wint vandaag en Willem II voorbij gaat. En dan Willem II degraderen, die rare supporters (op een enkeling na) gun ik het wel.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thoresen
Nationale topspeler
Posts: 1645
Joined: 10 May 2018, 10:22
FOOTB_REM_S: No

De Graafschap had van mij ook gemogen na hun prachtige kado voor ons.

Alleen Ralph "ik hoop dat Ajax kampioen wordt" Seuntjes gun ik wel deze afgang.

Verder zijn NAC en NEC natuurlijk Eredivisiewaardige clubs.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ralf Seuntjes vertrekt naar NAC, dus alleen al daarom gunde ik het eerst De Graafschap en nu NEC :mrgreen:
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Struviet wrote: 15 May 2021, 23:52 Wel mooie clubs die door zijn, met NAC, NEC en Roda. Mooi in de zin van dat het wel clubs zijn met Eredivisie-statuur. Veel meer dan ploegen als Almere. Ik heb liever geen Roda erbij, nare herinneringen van vroeger. Maar NAC of NEC zou mooi zijn.
Inderdaad. Alle drie een fatsoenlijk stadion (Roda zelfs best mooi) en een serieuze achterban, die een echte stad representeert als enige profclub. Voor mij in die zin waardevoller dan Emmen, al gun ik het Emmen omdat zij simpelweg veel beter beleid hebben gevoerd dan deze drie relatieve sleeping giants.
User avatar
PSV-DTC
International
Posts: 869
Joined: 13 Mar 2021, 14:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Jammer van de Graafschap, maar met dit voetbal heb je niks in de eredivisie te zoeken. Stelletje prutsers dat het zijn! Eindelijk dat kutventje Seuntjes weg en die Snoei ook opgerot met z’n arrogante kut kop.
User avatar
PSV-DTC
International
Posts: 869
Joined: 13 Mar 2021, 14:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Image
User avatar
Park
Nationale topspeler
Posts: 2112
Joined: 25 Aug 2017, 19:12
FOOTB_REM_S: No

Graafschap, NAC, NEC, Roda allemaal mooie clubs die van mij in eredivisie mogen. Als je bij Graafschap ook die supportersacties ziet, prachtig. Die gun je zo'n seizoenseinde niet.
Met playoffs maar over een wedstrijd nog onvoorspelbaarder dan anders. Nummers 7 en 8 van KKD die in volgende ronde playoffs tegen elkaar spelen.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Seuntjens wordt overigens ook gewoon uitgekotst door De Graafschap aanhang de laatste tijd. Presteert niks meer en lijkt al sinds de winterstop bezig met NAC.
Naar mannetje

Was gelukkig rustig gisteravond, geen rellen of iets dergelijks
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Die Seuntjens is zo'n knakker die er in z'n eentje voor kon zorgen dat zo'n VVV nog wat uit kon richten, ik vind zulke spelers toch altijd wel stoer. Bracht VVV naar de Eredivisie en zonder hem zijn ze ook alweer pleitos.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
nilssonH
Moderator
Posts: 11043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

De Graafschap speelt eigenlijk al heel 2021 vrij matig. Bijna alles werd met één doelpunt verschil gewonnen, of zelfs helemaal niet gewonnen. Zit erg weinig voetbal in de ploeg, en dat verbaast mij niks met zo'n Snoei als trainer. Wat dat betreft is dit wel terecht, al is dit ook wel een choke van jewelste.
Thoresen
Nationale topspeler
Posts: 1645
Joined: 10 May 2018, 10:22
FOOTB_REM_S: No

User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Persepolis wrote: 16 May 2021, 01:53 Aan NAC hebben we anders meer nare herinneringen 😉

Verder typisch Eerste divisie, 3 weken geleden werd Roda met 7-0 afgedroogd door nr 19 Den Bosch, nu maken ze nog kans op promotie 😄
Ze speelden met een jeugdelftal om voor te bereiden op de zekere playoffs, geen onverstandige keuze blijkt inmiddels.
Saibari is underrated.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Ja ik heb niet zo'n moeite met zulke uitspraken hoor :mrgreen:

Ook niet met 't feit dat ie nu terug naar de KKD mag trouwens ;)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

ziege maar ook zagge wrote: 16 May 2021, 12:42 Die Seuntjens is zo'n knakker die er in z'n eentje voor kon zorgen dat zo'n VVV nog wat uit kon richten, ik vind zulke spelers toch altijd wel stoer. Bracht VVV naar de Eredivisie en zonder hem zijn ze ook alweer pleitos.
Bedoel je niet zijn broertje dan? Ralf Seuntjes kwam altijd al op alle gebieden tekort voor de Eredivisie.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Mijn god, heeft ie ook nog een broertje wat voetbalt? Damn, zóveel interesseert die familie me nou ook weer niet.. wellicht heb je gelijk :dokter:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Clint Leemans is ook niet zo te spreken over Mike Snoei:
,,Laat ik vooropstellen dat het niet om mij gaat. Het is heel erg dat we niet gepromoveerd zijn. Dat vind ik vreselijk voor de club. Ik kwam naar De Graafschap om te helpen bij de promotie, maar achteraf gezien ben ik genaaid door Mike", doelt Brabander Leemans op zijn trainer Snoei. ,,Toen ze me wilden hebben, sprak ik met de trainer en Peter Hofstede (technisch manager, RW). Het tactiekbord kwam erbij en ze legden me uit dat ik de aanvallende middenvelder zou worden. Ik zou rond Ralf Seuntjens en Daryl van Mieghem gaan spelen. Dat is de positie die me het beste ligt. Maar er is niets van terechtgekomen.”

En over zijn toekomst:
,,Ik ga me beraden op mijn toekomst. Ik denk dat er over een paar dagen meer duidelijkheid is naar welke club ik ga. Nee, dat is niet De Graafschap.”

Zou die nog gaan trainen bij de Graafschap de komende weken?
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Goh, Snoei gesnoeid. Verrassend...
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Lekker voor 'm. Lul met vingers.
User avatar
PSV-DTC
International
Posts: 869
Joined: 13 Mar 2021, 14:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Post Reply