Olivier Boscagli

Spelers A-selectie.
Post Reply
Armada
Internationale topspeler

DonyellMalen wrote: 20 Aug 2024, 14:01
Armada wrote: 20 Aug 2024, 13:59Ik denk dat Rik daar terecht doorheen prikt en Marco meer een griffier is.
Mwah nee, ze doen het allebei om hun eigen manier maar net even anders. Vind die verschillende observaties juist interessant.
Fanatic-U-s wrote: 20 Aug 2024, 13:57Ik lees hier nog steeds niet waarom hij zo ontzettend belangrijk voor ons is.
Dat wordt met data nog extra benadrukt. Neem VI Pro, kan hier niet alles delen. PSV-abbo, dikke prima voor jou. :strong:
Ik denk dat je mijn punt niet geheel ziet. Ik zeg niet dat Marco of Rik beter is of whatever.

Meer dat ik denk dat inhoudelijk Rik dichterbij zit.
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Ik zie je punt wel hoor, maar ben het niet met je uitspraak eens.
Armada wrote: 20 Aug 2024, 14:04Men gokte natuurlijk op een grote uitgaande transfer die tot op heden niet kwam.
Dat is nou eenmaal de positie de we in de markt hebben. Een deel is altijd gokken, je moet een beetje geluk hebben. Vorig jaar viel alles perfect op zijn plaats, zeker door de verkoop van Sangare. Als we morgen Veerman voor 45 miljoen verkopen kan Stewart al zijn 'warme lijntjes' rap binnenhengelen, zo is het nou eenmaal. We zijn in beperkte mate afhankelijk van verkopen, ook dit jaar.
Armada
Internationale topspeler

DonyellMalen wrote: 20 Aug 2024, 14:09 Ik zie je punt wel hoor, maar ben het niet met je uitspraak eens.
Armada wrote: 20 Aug 2024, 14:04Men gokte natuurlijk op een grote uitgaande transfer die tot op heden niet kwam.
Dat is nou eenmaal de positie de we in de markt hebben. Een deel is altijd gokken, je moet een beetje geluk hebben. Vorig jaar viel alles perfect op zijn plaats, zeker door de verkoop van Sangare. Als we morgen Veerman voor 45 miljoen verkopen kan Stewart al zijn 'warme lijntjes' rap binnenhengelen, zo is het nou eenmaal. We zijn in beperkte mate afhankelijk van verkopen, ook dit jaar.
Waar ben je het dan niet mee eens?
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

DonyellMalen wrote: 20 Aug 2024, 14:01
Fanatic-U-s wrote: 20 Aug 2024, 13:57Ik lees hier nog steeds niet waarom hij zo ontzettend belangrijk voor ons is.
Dat wordt met data nog extra benadrukt. Neem VI Pro, kan hier niet alles delen. PSV-abbo, dikke prima voor jou. :strong:
Nee, helaas, geld is op. Net bij Cafetaria De Willem geweest bij Chrisje Transferautisje.
Ex unitate vires
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Nee is ook een antwoord zei ooit een groot filosoof.

Heeft PSV een vraagprijs gecommuniceerd? Nee. Allemaal speculatie. Het echte antwoord is nee. Tis een beetje een achtbaan de komende weken maar Ollie tekent bij. Dat is mijn overtuiging, niks met insider spelen te maken.

Jammer voor Ollie, maar die 15 miljoen die men eventueel wilt betalen gaat ons helaas niet verder helpen want we hebben gaten zat in de verdediging.
Last edited by RIO on 20 Aug 2024, 14:14, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author RIO for the post (total 2):
    koetjeDriessen
    Juancho
    Mister PSV

Armada wrote: 20 Aug 2024, 14:04
    danko-lazovic wrote: 20 Aug 2024, 14:02

Ik vind dit wel onzin. Vorig seizoen werd Schouten aangetrokken toen Sangare er nog was. Lozano werd aangetrokken toen Bakayoko er nog was. Maar bij Boscagli zal dit niet gaan?

Het is niet dat wij de afgelopen jaren hebben uitgeblonken qua top centrale verdedigers. Als je dan al signalen krijgt dat Boscagli zijn contract niet wil/gaat verlengen, kan je daar wat mij betreft ook op voorsorteren. Precies wat er ook bij Sangare en Bakayoko gedaan is. Snap niet waarom het bij die 2 wel zal kunnen en bij Boscagli niet.
    9m voor Flamingo komt dan ook in een speciaal daglicht te staan. Buiten zijn potentie… als liquide middelen de bottleneck zijn, is de aankoop van Flamingo precair. Men gokte natuurlijk op een grote uitgaande transfer die tot op heden niet kwam.
    Er zitten nu al voor 9+15+10+3,5 = 37,4 miljoen aan spelers (4 stuks) op de bank notabene he. Dat is eigenlijk best bizar te noemen. Even los van dat het belang van nummers 12-16 natuurlijk heel belangrijk zijn.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

RIO wrote: 20 Aug 2024, 14:13 Nee is ook een antwoord zei ooit een groot filosoof.

Heeft PSV een vraagprijs gecommuniceerd? Nee. Allemaal speculatie. Het echte antwoord is nee. Tis een beetje een achtbaan de komende weken maar Ollie tekent bij. Dat is mijn overtuiging, niks met insider spelen te maken.

Jammer voor Ollie, maar die 15 miljoen die men eventueel wilt betalen gaat ons helaas niet verder helpen want we hebben gaten zat in de verdediging.
    Ik heb begrepen dat dit minimaal 30 miljoen zou zijn.
    DonyellMalen
    Legende

Armada wrote: 20 Aug 2024, 14:12Waar ben je het dan niet mee eens?
    Had je post daarboven gemist; dus niet meer van belang.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Armada
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

PSV zal wellicht geen stickertje in zijn nek hebben gezet met de daadwerkelijke vraagprijs maar ze weten ook wel dat ze het risico niet kunnen nemen dat Boscagli niet verlengd en gratis de deur uit loopt. Er is werkelijk 0,0 aanleiding om te verwachten dat Boscagli bij gaat tekenen als ze deze gouden kans door zijn neus boren.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    Juancho
    DonyellMalen
    Legende

11 Tinus wrote: 20 Aug 2024, 14:21PSV zal wellicht geen stickertje in zijn nek hebben gezet met de daadwerkelijke vraagprijs maar ze weten ook wel dat ze het risico niet kunnen nemen dat Boscagli niet verlengd en gratis de deur uit loopt. Er is werkelijk 0,0 aanleiding om te verwachten dat Boscagli bij gaat tekenen als ze deze gouden kans door zijn neus boren.
    PSV zal er echt alles aan doen om, als hij blijft, na september zijn contract te verlengen. Met een flinke tekenbonus moet hij dan wel te verleiden zijn. Komt hij er zelf ook nog positief uit.
    koetje
    Legende

11 Tinus wrote: 20 Aug 2024, 14:21 PSV zal wellicht geen stickertje in zijn nek hebben gezet met de daadwerkelijke vraagprijs maar ze weten ook wel dat ze het risico niet kunnen nemen dat Boscagli niet verlengd en gratis de deur uit loopt. Er is werkelijk 0,0 aanleiding om te verwachten dat Boscagli bij gaat tekenen als ze deze gouden kans door zijn neus boren.
    Reden: zekerheid.

Voor iemand die al eens een zware blessure heeft gehad belangrijk. Bijtekenen is dan wel met clausules zoals vaste prijs en meedingen in transfersom.
  • These users thanked the author koetje for the post:
    RIO
    11 Tinus
    Legende

danko-lazovic wrote: 20 Aug 2024, 14:02

Ik vind dit wel onzin. Vorig seizoen werd Schouten aangetrokken toen Sangare er nog was. Lozano werd aangetrokken toen Bakayoko er nog was. Maar bij Boscagli zal dit niet gaan?

Het is niet dat wij de afgelopen jaren hebben uitgeblonken qua top centrale verdedigers. Als je dan al signalen krijgt dat Boscagli zijn contract niet wil/gaat verlengen, kan je daar wat mij betreft ook op voorsorteren. Precies wat er ook bij Sangare en Bakayoko gedaan is. Snap niet waarom het bij die 2 wel zal kunnen en bij Boscagli niet.
    9m voor Flamingo komt dan ook in een speciaal daglicht te staan. Buiten zijn potentie… als liquide middelen de bottleneck zijn, is de aankoop van Flamingo precair. Men gokte natuurlijk op een grote uitgaande transfer die tot op heden niet kwam.
    Die 9 miljoen voor Flamingo was ook om tijd te kopen voor Sepp. In de wetenschap dat je normaal gesproken Flamingo op meerdere posities als multifunctionele speler aan boord hebt.

danko-lazovic ik ben het wel met je eens. Bij Schouten/Lozano was dit geen probleem. Zelfs de 9 miljoen voor Pepi en 9 miljoen voor Flamingo was geen probleem want breedte is ook belangrijk.
    koetje
    Legende

11 Tinus wrote: 20 Aug 2024, 14:23

Die 9 miljoen voor Flamingo was ook om tijd te kopen voor Sepp. In de wetenschap dat je normaal gesproken Flamingo op meerdere posities als multifunctionele speler aan boord hebt.

@danko-lazovic ik ben het wel met je eens. Bij Schouten/Lozano was dit geen probleem. Zelfs de 9 miljoen voor Pepi en 9 miljoen voor Flamingo was geen probleem want breedte is ook belangrijk.
    De aankoop was nodig en heel begrijpelijk. Alleen de negen miljoen is fors aan de prijs. Maar denk dat PSV wel moest gezien de interesse in deze speler.
    11 Tinus
    Legende

DonyellMalen wrote: 20 Aug 2024, 14:23
    11 Tinus wrote: 20 Aug 2024, 14:21PSV zal wellicht geen stickertje in zijn nek hebben gezet met de daadwerkelijke vraagprijs maar ze weten ook wel dat ze het risico niet kunnen nemen dat Boscagli niet verlengd en gratis de deur uit loopt. Er is werkelijk 0,0 aanleiding om te verwachten dat Boscagli bij gaat tekenen als ze deze gouden kans door zijn neus boren.
    PSV zal er echt alles aan doen om, als hij blijft, na september zijn contract te verlengen. Met een flinke tekenbonus moet hij dan wel te verleiden zijn. Komt hij er zelf ook nog positief uit.
    Ja absoluut. Dat is het aller belangrijkste want het zijn gewoon 'gratis' miljoenen als het lukt. Geef hem x miljoen en je krijgt het dubbele in de zomer terug én je hebt een topverdediger nog een jaar langer. Maar nogmaals, Boscagli 'eist' een vertrek. Dan maak je het jezelf niet makkelijker. En het is mijn inziens niet zo vak oh shit het is niet gelukt dus dan loopt hij maar gratis de deur uit. Dat laatste is een te groot risico en ik kan me niet voorstellen dat ze er bij PSV anders over denken.

Mijn voorkeur heeft het overigens hoor. Ik hoef nog geen nieuwe Boscagli.
    Chucky
    Vedette

DonyellMalen wrote: 20 Aug 2024, 13:56 Tja, als je die zin leest:
    De verwachting is daarom dat het bod ook niet heel veel meer zal gaan worden.
    Dan gaat dat hem niet worden, Ollie. PSV gaat je niet voor tien miljoen laten gaan.

Verder een heldere analyse van Timmer die maar weer eens duiding geeft waarom Boszcagli zo ontzettend belangrijk voor ons is.

En voor de mensen die al flinke vlammers hebben geplaatst, lees dit even:
    Dat de huidige situatie rond Boscagli zich voor zou kunnen gaan doen, is iets wat algemeen directeur Marcel Brands, Stewart en Bosz met al hun ervaring en expertise natuurlijk hadden zien aankomen. Boscagli heeft immers een aflopend contract en de verdediger heeft de aanbieding tot verlenging al maandenlang naast zich neergelegd. Dat de Fransman dus een volgende stap in zijn carrière wil zetten, is daaruit makkelijk af te leiden.

Veel gehoorde kritische vraag: Stewart weet dit toch al heel lang, waarom anticipeert hij daar dan niet op? Het antwoord is simpel en tweeledig: PSV wil Boscagli niet kwijt en hoopt dat hij alsnog verlengt en ten tweede kan Stewart geen kwalitatief goede (vaak dure) centrale verdediger aantrekken zolang Boscagli er nog is.
    Maar Stewart kan wel een ‘nieuwe’ Boscagli proberen te halen, in plaats van het eindeloos hopen op de kwakkelende Obispo. Sterker nog: dat had allang kunnen gebeuren. Als je nu een jong talent als LCV had opgepikt die op termijn het stokje van Boscagli kan overnemen en hem hier eerst had laten rijpen, hoefde je ook niet per se weer een bedrag van 10+ miljoen uit te geven. Regeren is vooruitzien.
  • These users thanked the author Chucky for the post:
    Juancho
    Hatseflats
    Vedette

Dan moeten die spelers wel willen komen.
    DonyellMalen
    Legende

11 Tinus wrote: 20 Aug 2024, 14:26Maar nogmaals, Boscagli 'eist' een vertrek. Dan maak je het jezelf niet makkelijker.
    Die emotie van die 'eis' waait wel weer over. Brands en Earnie zijn daar genoeg geslepen voor en dat weet je uit je eigen levenservaring hoogstwaarschijnlijk ook.

Het is heel simpel: als Brighton betaalt wat PSV wil hebben dan is 'ie weg. Als hij na de transferperiode nog bij ons is, dan gaat hij 'gewoon' verlengen.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Carnelito
    Juancho
    Mister PSV

Hatseflats wrote: 20 Aug 2024, 14:33 Dan moeten die spelers wel willen komen.
    Twijfel jij er dan serieus aan dat PSV met al haar aantrekkingskracht geen uitstekend talent kan halen die bijv. de positie van Obispo kan innemen? Kan he, maar ik heb toch wel iets meer vertrouwen in PSV en de markt. Tis vooral dat PSV zelf wil verlengen met Obispo, en daar snap ik dus helemaal niks van. Het moment was daar om netjes afscheid te nemen van elkaar en door te selecteren.
    11 Tinus
    Legende

DonyellMalen wrote: 20 Aug 2024, 14:34
    11 Tinus wrote: 20 Aug 2024, 14:26Maar nogmaals, Boscagli 'eist' een vertrek. Dan maak je het jezelf niet makkelijker.
    Die emotie van die 'eis' waait wel weer over. Brands en Earnie zijn daar genoeg geslepen voor en dat weet je uit je eigen levenservaring hoogstwaarschijnlijk ook.

Het is heel simpel: als Brighton betaalt wat PSV wil hebben dan is 'ie weg. Als hij na de transferperiode nog bij ons is, dan gaat hij 'gewoon' verlengen.
    Het is niet in de emotie dat hij al maandenlang niet wil verlengen, ook ver voor Brighton kwam, dus ja die boosheid zal wellicht zakken maar zijn verlangen om naar de PL te gaan niet. En als het straks begin september is dan kan hij ook nog 3 maanden vlammen en dan vanaf 1 januari praten met geïnteresseerde clubs. Kan hij mooi 5 miljoen tekenbonus krijgen en een giga contract want PL clubs bezuinigen zeker niet op salaris als er geen transfersom tegenover staat. Dus mijn voorzichtige inschatting is dat hij pakweg 20 miljoen kan pakken in 2 a 3 Premier League.
    nilssonH
    Moderator

Het is een prima stuk van Timmer. Alleen maakt hij wat mij betreft het risico om transfervrij te willen vertrekken iets te groot. Als je contract afloopt mag je al in januari gaan praten met clubs, en vaak genoeg teken je dan al een soort voorcontract in de periode daarna. Het gaat dus eigenlijk om een periode van maximaal 4 maanden waarin je als speler niet zwaar geblesseerd moet raken. Dat lijkt mij niet iets om al te zenuwachtig van te worden eerlijk gezegd. Als PSV Boscagli niet laat gaan lijkt het mij in ieder geval niet zo aannemelijk dat hij alsnog verlengt.
  • These users thanked the author nilssonH for the post (total 2):
    11 TinusRiffii
    Juancho
    Mister PSV

11 Tinus wrote: 20 Aug 2024, 14:38
    DonyellMalen wrote: 20 Aug 2024, 14:34

Het is niet in de emotie dat hij al maandenlang niet wil verlengen, ook ver voor Brighton kwam, dus ja die boosheid zal wellicht zakken maar zijn verlangen om naar de PL te gaan niet. En als het straks begin september is dan kan hij ook nog 3 maanden vlammen en dan vanaf 1 januari praten met geïnteresseerde clubs. Kan hij mooi 5 miljoen tekenbonus krijgen en een giga contract want PL clubs bezuinigen zeker niet op salaris als er geen transfersom tegenover staat. Dus mijn voorzichtige inschatting is dat hij pakweg 20 miljoen kan pakken in 2 a 3 Premier League.
    Dat is idd wel de andere kant. Stel, stel dat hij toch blijft dan kan Ollie ook kiezen voor een winterse transfer. Of iig poging nummer 2 om 'weg te komen'. Met slechts een paar maand contract zal PSV ook wel fors moeten zakken in vraagprijs en anders loopt hij alsnog een paar maand later gratis de deur uit.

Zijn zeker argumenten te bedenken waarom Ollie wel zal bijtekenen als hij niet weg komt, maar ik vraag me af of die op gaan wegen tegen een latere (transfervrij) vertrek. Als Ollie bijv. nu echt pissig/boos is op PSV (wat wij er ook van vinden, dat is zijn gevoel over de situatie) zie ik hem echt niet na sluiten van de markt zomaar bijtekenen.
    koetje
    Legende

Juancho wrote: 20 Aug 2024, 14:41
    11 Tinus wrote: 20 Aug 2024, 14:38

Als Ollie bijv. nu echt pissig/boos is op PSV (wat wij er ook van vinden, dat is zijn gevoel over de situatie) zie ik hem echt niet na sluiten van de markt zomaar bijtekenen.
    De ratio wint het altijd van de emotie dan.
    De rekensom die hij en zijn zaakwaarnemer dan maken is heel simpel.
    Madueke
    Legende

Ik vind het ook een beetje makkelijk hoe ze Boscagli naar een contractverlenging praten als hij deze window niet mag vertrekken. Waarom zou hij verlengen tegen een afkoopsom, terwijl hij een deel van zo'n afkoopsom ook zelf in z'n zak kan steken bij een transfervrij vertrek?

Ja, hij kan (zwaar) geblesseerd raken, maar dat wil niet zeggen dat PSV hem dan vervolgens bij het grof vuil gaat zetten. Zie Obispo, zie Dest.
    Jur1913
    Internationale topspeler

Madueke wrote: 20 Aug 2024, 14:46 Ik vind het ook een beetje makkelijk hoe ze Boscagli naar een contractverlenging praten als hij deze window niet mag vertrekken. Waarom zou hij verlengen tegen een afkoopsom, terwijl hij een deel van zo'n afkoopsom ook zelf in z'n zak kan steken bij een transfervrij vertrek?

Ja, hij kan (zwaar) geblesseerd raken, maar dat wil niet zeggen dat PSV hem dan vervolgens bij het grof vuil gaat zetten. Zie Obispo, zie Dest.
    Ik denk dat het vooral is omdat Ollie een gentleman is die PSV ook niet met lege handen achter wil laten mocht een deal in het water vallen deze zomer, maar dat hij een contractverlenging nu absoluut niet gaat overwegen omdat hij weg wil
    Armada
    Internationale topspeler

11 Tinus wrote: 20 Aug 2024, 14:23

@danko-lazovic ik ben het wel met je eens. Bij Schouten/Lozano was dit geen probleem. Zelfs de 9 miljoen voor Pepi en 9 miljoen voor Flamingo was geen probleem want breedte is ook belangrijk.
    Ik snap die. Dan is de conclusie dat ze daarin best een gok hebben genomen die momenteel niet helemaal lekker uitpakt.
    Post Reply