Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Schnitzel2023
Basisspeler
Clubvoorkeur: PSV

Na een dagje werken hier een kijkje nemen en we zijn 10+ pagina's verder. Nou we gaan maar is beginnen met lezen.
XaviS7mons
Vaste waarde in elftal

Jur1913 wrote: 20 Aug 2024, 17:01 Wat doet Luckassen tegenwoordig?
Padellen
Hatseflats
Vedette

Schnitzel2023 wrote: 20 Aug 2024, 17:02 Na een dagje werken hier een kijkje nemen en we zijn 10+ pagina's verder. Nou we gaan maar is beginnen met lezen.
Bespaar je de moeite!!
PSVAchterhoek
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Ricardo Pepi

Schnitzel2023 wrote: 20 Aug 2024, 17:02 Na een dagje werken hier een kijkje nemen en we zijn 10+ pagina's verder. Nou we gaan maar is beginnen met lezen.
Bespaar jezelf de moeite zou ik zeggen
  • These users thanked the author PSVAchterhoek for the post:
    Maax
    Robson de Souza
    Vedette

Ik heb hier net gelezen dat we niemand meer haken maar als we toch iemand halen dat het eigenlijk nooit iets kan zijn. Dus ja, Stewart kan gewoon zijn vakantie voortzetten en in de winter verder kijken.
  • These users thanked the author Robson de Souza for the post (total 2):
    Psvamsterdam1913abmateja
    dannyPSV
    Jeugdinternational
    Favoriete speler: Jerdy Schouten

StratumZuid wrote: 20 Aug 2024, 12:10
    Wat een clickbait zeg, man man man
  • These users thanked the author dannyPSV for the post:
    MelvinZweers
    Danny03
    Geselecteerd voor Oranje

Had geruchten gehoord dat hij de eerste training van volgende seizoen komt kijken of het wel een geschikt niveau voor hem is, daarna wordt hij weer verhuurd
    Hatseflats
    Vedette

Robson de Souza wrote: 20 Aug 2024, 17:03 Ik heb hier net gelezen dat we niemand meer haken maar als we toch iemand halen dat het eigenlijk nooit iets kan zijn. Dus ja, Stewart kan gewoon zijn vakantie voortzetten en in de winter verder kijken.
    Jep.. Er werd hier lacherig gedaan over de graaibak bij de ACtion, maar ik denk dat het erger is.
    Maax
    Meervoudig international

Was die niet aan het strijden in de Gaza strook? Kwam hem gisteren iig nog tegen op FM. Speelde toen Maccabi uit.
    Madueke
    Legende

Robson de Souza wrote: 20 Aug 2024, 17:03 Ik heb hier net gelezen dat we niemand meer haken maar als we toch iemand halen dat het eigenlijk nooit iets kan zijn. Dus ja, Stewart kan gewoon zijn vakantie voortzetten en in de winter verder kijken.
    'De transferwindow in de winter is een moeilijke en dure window, dan doen wij liever geen zaken'
  • These users thanked the author Madueke for the post (total 2):
    Robson de Souza11 Tinus
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Kan ChatGPT dat niet efkes samenvatten?
    FritskePhilips
    Nationale topspeler

Grasmat wrote: 20 Aug 2024, 17:05 Kan ChatGPT dat niet efkes samenvatten?
    ChatGPT: stop wasting my time
    Kezmania
    Meervoudig international

We gaan all-in voor Adamo Nagalo verwacht ik. Thuis tegen Go Ahead staan er tenminste twee nieuwe verdedigers in het veld. Ik verwacht dat Tete ook de komende dagen gaat worden geconcretiseerd maar dat zal ook niet gemakkelijk worden.
    LaFoquita
    Geselecteerd voor Oranje

DonyellMalen wrote: 20 Aug 2024, 16:59
    LaFoquita wrote: 20 Aug 2024, 16:57 Valentin Gomez gaat als vervanger van Boscagli zo laat in de window een probleem worden, mede doordat de City Group hem wilt binnenhalen voor +- 8 tot 10 miljoen. Speler was/is wel de ideale kandidaat om Boscagli op te volgen in mijn ogen.
    Zonde. Wie gaat het wel worden?
    Verwacht geen speler uit Zuid-Amerikaanse competities meer. Transfers zijn altijd wat ingewikkelder.

Nagalo is een optie natuurlijk, Martin Vitik is een speler die gescout is maar volgens mij recentelijk geblesseerd geraakt.

Mogelijk nog een speler uit de Franse competitie, weet dat daar afgelopen jaren ook voldoende is gescout.

Probleem is alleen dat dit veelal jonge spelers zijn die op de lijstjes staan. Dus het kan ook dat er een onervaren back komt maar wel een meer ervaren CV. Heel lastig, met andere woorden; ik heb geen idee.
  • These users thanked the author LaFoquita for the post (total 2):
    Fc DenzelDaveB
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Maar als Nagalo geblesseerd is zullen ze er niet zo vol gas voor gaan.
    Mvogoat
    Basisspeler

Ik zou het niet gek vinden als Matip nog genoemd wordt. Met een transfervrije status en zijn bewezen jaren lijkt me dat geen gekke optie als je hoofdkandidaten afvallen zoals Sepp.
    Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
    Joenepsv
    Legende

11 Tinus wrote: 20 Aug 2024, 17:13 Maar als Nagalo geblesseerd is zullen ze er niet zo vol gas voor gaan.
    Onze medische staf lapt iedereen op. Geen probleem te groot. Heb nog nooit gelezen dat er twijfels zijn over hunnie capaciteiten.
    TheSyb
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV (duh)

Mvogoat wrote: 20 Aug 2024, 17:15 Ik zou het niet gek vinden als Matip nog genoemd wordt. Met een transfervrije status en zijn bewezen jaren lijkt me dat geen gekke optie als je hoofdkandidaten afvallen zoals Sepp.
    Wel met de blessuregeschiedenis van Matip
    https://www.transfermarkt.com/joel-mati ... eler/82105
    Captain(C)
    Vaste waarde in elftal

Dat acht ik niet realistisch. Indien onze chef het presteert om met één of geen nieuwe verdedigers aan te komen verwacht ik dat de onvrede en druk vanuit de supporters toe zal nemen en de kritiek niet mals zal zijn. Dan zal hij zijn biezen (moeten) pakken vrees ik.
    Koekoek!
    Eindhoven1913
    Jeugdspeler
    Favoriete speler: Noa lang

Davinson Sánchez speelt gewoon bij galatasaray. Laatst stond hij nog in de basis.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Eindhoven1913 wrote: 20 Aug 2024, 17:21 Davinson Sánchez speelt gewoon bij galatasaray. Laatst stond hij nog in de basis.
    That's so nut us!
    Ontbijtkoek
    International
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Captain(C) wrote: 20 Aug 2024, 17:20
    Dat acht ik niet realistisch. Indien onze chef het presteert om met één of geen nieuwe verdedigers aan te komen verwacht ik dat de onvrede en druk vanuit de supporters toe zal nemen en de kritiek niet mals zal zijn. Dan zal hij zijn biezen (moeten) pakken vrees ik.
    Eerste gedeelte lijkt me wel eens realistisch maar dat ie de biezen pakt zie ik niet (graag) gebeuren.
    Mvogoat
    Basisspeler

TheSyb wrote: 20 Aug 2024, 17:18
    Mvogoat wrote: 20 Aug 2024, 17:15 Ik zou het niet gek vinden als Matip nog genoemd wordt. Met een transfervrije status en zijn bewezen jaren lijkt me dat geen gekke optie als je hoofdkandidaten afvallen zoals Sepp.
    Wel met de blessuregeschiedenis van Matip
    https://www.transfermarkt.com/joel-mati ... eler/82105
    Wij denken nog altijd dat we ze wel fysiek gefixed krijgen.
  • These users thanked the author Mvogoat for the post:
    NielsLaza
    Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
    PSVAchterhoek
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Ricardo Pepi

Toch iedere keer weer teleurgesteld als ik een 'Rik Elfrink heeft getweet' melding op m'n mobiel zie en het blijkt te gaan over de Otten Cup, de vader van ..., Remco Evenepoel, of Aad de Mos
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

LaFoquita wrote: 20 Aug 2024, 17:10
    DonyellMalen wrote: 20 Aug 2024, 16:59

Zonde. Wie gaat het wel worden?
    Verwacht geen speler uit Zuid-Amerikaanse competities meer. Transfers zijn altijd wat ingewikkelder.

Nagalo is een optie natuurlijk, Martin Vitik is een speler die gescout is maar volgens mij recentelijk geblesseerd geraakt.

Mogelijk nog een speler uit de Franse competitie, weet dat daar afgelopen jaren ook voldoende is gescout.

Probleem is alleen dat dit veelal jonge spelers zijn die op de lijstjes staan. Dus het kan ook dat er een onervaren back komt maar wel een meer ervaren CV. Heel lastig, met andere woorden; ik heb geen idee.
    Volgens mij las ik dat de afkoopsom in Gomez’ contract €10m is; jammer dat PSV zo’n jongen niet kan kapen voor dat bedrag.

Vitik geblesseerd? Voor wat het waard is zie ik daar op TM geen melding van. Heb jij dat elders opgemerkt?
    Post Reply