Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Madueke
Legende

PSVAchterhoek wrote: 20 Aug 2024, 17:24 Toch iedere keer weer teleurgesteld als ik een 'Rik Elfrink heeft getweet' melding op m'n mobiel zie en het blijkt te gaan over de Otten Cup, de vader van ..., Remco Evenepoel, of Aad de Mos
Ik moest ergens wel lachen toen Rik dat artikel deelde over het perspectief van Ledezma en Oppegard terwijl iedereen zit te wachten op transfernieuws :grin:
  • These users thanked the author Madueke for the post:
    Psvamsterdam1913ab
    El Sordo
    Vedette

Een speler die ik toch heel graag in het shirt van PSV zou zien is James Tavernier, al is het maar voor een paar jaar. Wordt binnenkort weliswaar 33, maar alsnog een van de beste spelers bij Rangers gedurende de afgelopen jaren. En nog steeds. Werkt als een paard, brengt een pak ervaring mee, is direct een leider in de verdedigingslinie, laat degenen om zich heen beter spelen, scoort met grote regelmaat en heeft ook nog eens een prima schot in de benen. Zou met die leeftijd niet al te duur moeten zijn, behoudens salaris, wellicht, maar dan heb je de komende twee/drie jaar in ieder geval even geen omkijken naar de RB-positie.
    Last edited by El Sordo on 20 Aug 2024, 18:31, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author El Sordo for the post (total 6):
    YkhimmatejaDonyellMalenSNDR87floss0182Heissenberrug
    DeEintovenaar
    Nationale topspeler

El Sordo wrote: 20 Aug 2024, 17:30 Een speler die ik toch heel graag in het shirt van PSV zou zien is James Tavernier, al is het maar voor een paar jaar. Wordt binnenkort weliswaar 33, maar alsnog een van de beste spelers bij Rangers gedurende de afgelopen jaren. En nog steeds. Werkt als een paard, brengt een pak ervaring mee, is direct een leider van de verdedigingslinie, laat degenen om zich heen beter spelen, scoort me grote regelmaat en heeft ook nog eens een prima schot in de benen. Zou met die leeftijd niet al te duur moeten zijn, behoudens salaris, wellicht, maar dan heb je de komende twee/drie jaar in ieder geval even geen omkijken naar de RB-positie.
    2-3 jaar? Eerder 1 jaar. Zou echt puur ter overbrugging van dit jaar kunnen zijn, daarna begint hij toch wel oud te worden wat mij betreft.
    danko-lazovic
    Meervoudig international
    Clubvoorkeur: PSV

ED neemt het gewoon over op Facebook. 😂😂
    James Rodriguez
    Regelmatige invaller

Lorenzo von Matterhorn wrote: 20 Aug 2024, 13:42
    James Rodriguez wrote: 20 Aug 2024, 13:37 Vyacheslav Karavaev gespot in het Philips Stadion :о Image
    Goed verhaal. Gaan we weer. Hoeveel mensen kennen/herkennen die knakker? Ik weet niet onder welke duimnagel je deze onzin hebt weggezogen maar dit slaat nergens op. Van de drie verloren Vitesse supporters die nog weten hoe deze beste man eruit ziet staat er toevallig eentje bij het Philips Stadion te posten? Hou op zeg.
    Is toch vrij duidelijk ironisch haha
  • These users thanked the author James Rodriguez for the post (total 2):
    MelvinZweersLorenzo von Matterhorn
    DonyellMalen
    Legende

El Sordo wrote: 20 Aug 2024, 17:30 Een speler die ik toch heel graag in het shirt van PSV zou zien is James Tavernier, al is het maar voor een paar jaar. Wordt binnenkort weliswaar 33, maar alsnog een van de beste spelers bij Rangers gedurende de afgelopen jaren. En nog steeds. Werkt als een paard, brengt een pak ervaring mee, is direct een leider van de verdedigingslinie, laat degenen om zich heen beter spelen, scoort me grote regelmaat en heeft ook nog eens een prima schot in de benen. Zou met die leeftijd niet al te duur moeten zijn, behoudens salaris, wellicht, maar dan heb je de komende twee/drie jaar in ieder geval even geen omkijken naar de RB-positie.
    Leuke out of the box optie. Aanvallend heel goed, maar defensief nog wel kwetsbaar. Wel echt een beer van een vent, er staat echt iemand, dat is een enorm pluspunt. Luuk zal heel erg blij met zijn komst zijn, want de man heeft een zalige voorzet in huis.

TomPSV
    Legende

Tavernier vind ik al jaren een zeer interessante optie, maar die speelt al 9 jaar voor Rangers. Wil hij überhaupt wel naar een andere club?

Vorig seizoen gewoon 24 goals en 12 assists als back. Waanzinnig.
    Last edited by TomPSV on 20 Aug 2024, 18:00, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author TomPSV for the post:
    mateja
    Jur1913
    Internationale topspeler

danko-lazovic wrote: 20 Aug 2024, 17:55

ED neemt het gewoon over op Facebook. 😂😂
    Het tijdperk waar snel nieuws belangrijker is dan accuraat nieuws.. Zucht

Kudtkrant
    Paulus1913
    Regelmatige invaller

PSVAchterhoek wrote: 20 Aug 2024, 17:24 Toch iedere keer weer teleurgesteld als ik een 'Rik Elfrink heeft getweet' melding op m'n mobiel zie en het blijkt te gaan over de Otten Cup, de vader van ..., Remco Evenepoel, of Aad de Mos
    Of een speler voor beloftenteam😂😂😂
    fritske
    Bankzitter

Heb uit onbetrouwbare bron vernomen dat er al 3 nieuwe spelers gecontracteerd zijn. Earnest lacht zich helemaal de kreukels.
  • These users thanked the author fritske for the post:
    Jur1913
    :logoo:
    vak kk 1988
    Bankzitter

PSV heeft gewoon te lang op een paard lopen gokken !!! en dan moet je nu opeens naar nummer 2 van je lijst gaan kijken
    TomPSV
    Legende

vak kk 1988 wrote: 20 Aug 2024, 18:13 PSV heeft gewoon te lang op een paard lopen gokken !!! en dan moet je nu opeens naar nummer 2 van je lijst gaan kijken
    Hopelijk is nummer 2 wel een speler dan
  • These users thanked the author TomPSV for the post (total 11):
    Bossche bolFritskePhilipsDribblePeeJOntbijtkoekTrixmvak kk 198810. NilisMathijsVerducciHeissenberrugPersepolis
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Paulus1913 wrote: 20 Aug 2024, 18:00
    Of een speler voor beloftenteam😂😂😂
    Het is niet dat dáár alles koek en ei is :think: Dus ook dat nieuws zou welkom zijn
    Madueke
    Legende

Het is allemaal wat vandaag. Nu zit Earnie zelfs in Liverpool bij de paardenraces het transfergeld te vergokken.
    danko-lazovic
    Meervoudig international

👀😉
  • These users thanked the author danko-lazovic for the post (total 2):
    Sjaakbanaan1913Tjompie
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Montiel, Vitik, Nagalo en Gosens dan maar.
    Timheu97
    Talent

Madueke wrote: 20 Aug 2024, 18:21 Het is allemaal wat vandaag. Nu zit Earnie zelfs in Liverpool bij de paardenraces het transfergeld te vergokken.
    Doet hij goed! Geld bij elkaar gokken om ve Berg te kopen.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Ach, weer een dagje minder voor de deadline dus meer actie in kortere tijd straks. Vanavond weer tweetje de wereld slingeren en dan kunnen we weer helemaal los.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    Ontbijtkoek
    Ardbeg
    Mister PSV

danko-lazovic wrote: 20 Aug 2024, 18:25

👀😉
    Vaag.
    Madueke
    Legende

👀😉
    Ah, de talenvolle buitenspeler die op den duur Lozano gaat vervangen ;)

Maar waar is zijn baard?
    ShovingNE2
    Site Admin

Oorlelvergelijkingssite.nl ligt plat. Iemand?
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Sjaakbanaan1913
    Ballenjongen
    Clubvoorkeur: Wa denkte?
    Favoriete speler: Jan Heintze

ShovingNE2 wrote: 20 Aug 2024, 18:41 Oorlelvergelijkingssite.nl ligt plat. Iemand?

Ze is er zelf wel van overtuigd
    LaFoquita
    Geselecteerd voor Oranje

O Goleiro Grande wrote: 20 Aug 2024, 17:25
    LaFoquita wrote: 20 Aug 2024, 17:10

Verwacht geen speler uit Zuid-Amerikaanse competities meer. Transfers zijn altijd wat ingewikkelder.

Nagalo is een optie natuurlijk, Martin Vitik is een speler die gescout is maar volgens mij recentelijk geblesseerd geraakt.

Mogelijk nog een speler uit de Franse competitie, weet dat daar afgelopen jaren ook voldoende is gescout.

Probleem is alleen dat dit veelal jonge spelers zijn die op de lijstjes staan. Dus het kan ook dat er een onervaren back komt maar wel een meer ervaren CV. Heel lastig, met andere woorden; ik heb geen idee.
    Volgens mij las ik dat de afkoopsom in Gomez’ contract €10m is; jammer dat PSV zo’n jongen niet kan kapen voor dat bedrag.

Vitik geblesseerd? Voor wat het waard is zie ik daar op TM geen melding van. Heb jij dat elders opgemerkt?
    Excuses is niet geblesseerd. Heb dit van iemand anders vernomen, na eigen research was hij afgelopen weekend niet bij de selectie. Hij krijgt rust.
  • These users thanked the author LaFoquita for the post:
    O Goleiro Grande
    Ontbijtkoek
    International
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

👀😉
    Of is dit onze Montiel?
  • These users thanked the author Ontbijtkoek for the post:
    Robert1980!
    Ardbeg
    Mister PSV