Almere City - PSV I Eredivisie (24/08/2024)

Bespreek hier de wedstrijden van PSV.
Post Reply
Teletubby
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Kan oppergard de hattrick vervullen? Nog een penalty weggeven dit duel zou ik treurig vinden maar aan de andere kant ook heel grappig.
Danny03
Geselecteerd voor Oranje

Hou me hart vast 90 minuten met dat verdediging
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Erg teleurstellend als er weer een week niet is gelukt om iemand te vinden die ervoor kan zorgen dat we Ledezma-Oppegard niet nodig hebben. Beide kunnen eigenlijk sowieso niet maar ze kunnen ook sowieso de wedstrijd niet uitspelen. Dus ik maak me wel degelijk een beetje zorgen want puntverlies zou doodzonde zijn. Die thuiswedstrijden komen wel goed maar uit is het zelfs in Almere oppassen.

Maar het kan nog... morgen of donderdag keuring en dan is het nog ruim op tijd om zaterdag een driepunter mee te pakken.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Ook dit wordt geen probleem. Die gasten zijn nog zwakker dan Heracles. Gaat ook gewoon 1-3 of 1-4 worden.
  • These users thanked the author Ykhim for the post:
    Grasmat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Dams op links ipv Oppie. Ledezma doet het prima, die kan tegen zulke tegenstanders prima blijven.
    Madueke
    Legende

11 Tinus wrote: 20 Aug 2024, 17:38 Maar het kan nog... morgen of donderdag keuring en dan is het nog ruim op tijd om zaterdag een driepunter mee te pakken.
    Dat ligt er maar net aan welke speler het is. Montiel kun je bijvoorbeeld al vergeten omdat zijn werkvergunning nooit in orde is voor het weekend.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

11 Tinus wrote: 20 Aug 2024, 17:38 Erg teleurstellend als er weer een week niet is gelukt om iemand te vinden die ervoor kan zorgen dat we Ledezma-Oppegard niet nodig hebben. Beide kunnen eigenlijk sowieso niet maar ze kunnen ook sowieso de wedstrijd niet uitspelen. Dus ik maak me wel degelijk een beetje zorgen want puntverlies zou doodzonde zijn. Die thuiswedstrijden komen wel goed maar uit is het zelfs in Almere oppassen.

Maar het kan nog... morgen of donderdag keuring en dan is het nog ruim op tijd om zaterdag een driepunter mee te pakken.
    Tegen Almere kunnen beide backs prima spelen hoor, kom op hé. Die zijn zo zwak.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Vanthaman18 wrote: 20 Aug 2024, 17:44
    11 Tinus wrote: 20 Aug 2024, 17:38 Erg teleurstellend als er weer een week niet is gelukt om iemand te vinden die ervoor kan zorgen dat we Ledezma-Oppegard niet nodig hebben. Beide kunnen eigenlijk sowieso niet maar ze kunnen ook sowieso de wedstrijd niet uitspelen. Dus ik maak me wel degelijk een beetje zorgen want puntverlies zou doodzonde zijn. Die thuiswedstrijden komen wel goed maar uit is het zelfs in Almere oppassen.

Oppegard heeft het nu al 2x verneukt, en Ledezma heeft ook teveel credits gekregen in mijn ogen voor afgelopen zondag, dus ik ben er niet gerust op.
    Tijn
    Internationale topspeler

Ledezma zie ik nog wel beter worden, die mag de kans nog best krijgen. Oppegard kan echt niet meer, die maakt zulke domme fouten en voegt in balbezit ook niks toe.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

11 Tinus wrote: 20 Aug 2024, 17:46
    Vanthaman18 wrote: 20 Aug 2024, 17:44

Oppegard heeft het nu al 2x verneukt, en Ledezma heeft ook teveel credits gekregen in mijn ogen voor afgelopen zondag, dus ik ben er niet gerust op.
    Niet zo pessimistisch... Die ene 'zekere' pingel door Oppegård maakt niet uit met de drie tot vijf doelpunten van de boys voorin. Wordt wat anders als er voorin/middenveld laks wordt gespeeld, zoals afgelopen zondag. Maar ik ga ervan dat dat niet het geval zal zijn omdat Peet z'n donderpreek is blijven hangen 8)
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Madueke wrote: 20 Aug 2024, 17:43
    11 Tinus wrote: 20 Aug 2024, 17:38 Maar het kan nog... morgen of donderdag keuring en dan is het nog ruim op tijd om zaterdag een driepunter mee te pakken.
    Dat ligt er maar net aan welke speler het is. Montiel kun je bijvoorbeeld al vergeten omdat zijn werkvergunning nooit in orde is voor het weekend.
    Duurt dat zo lang met een EU-paspoort dan?
    Madueke
    Legende

SKERLA wrote: 20 Aug 2024, 18:03
    Madueke wrote: 20 Aug 2024, 17:43
    Duurt dat zo lang met een EU-paspoort dan?
    Hij heeft inderdaad ook een Spaans paspoort zie ik nu. Dan staat ie in de basis zaterdag! :D
    Joenepsv
    Legende

Makkie. Almere City is de zwakste ploeg in Nederland. Helemaal met die bijna achterlijke Maduro aan het roer. Die slaat alleen maar wartaal uit en weet van voren niet dat hij van achter ook leeft. Als je in het woordenboek idioot opzoekt staat erachter: Google Hedwiges Maduro.

Benitez

Ledezma-Flamingo-Dams- iedereen behalve Oppegard

Schouten-Veerman-Til

Bakayoko-De Jong-Lang

0-3.
    ShovingNE2
    Site Admin

Dit dus.
    trouwepsvfan wrote: 18 Aug 2024, 19:52 Met de penalty van Oppergard voorspel ik 1-4
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ykhim wrote: 20 Aug 2024, 17:42 Ook dit wordt geen probleem. Die gasten zijn nog zwakker dan Heracles. Gaat ook gewoon 1-3 of 1-4 worden.
    Ik ben er pas gerust op als PCGC puntverlies heeft voorspeld…
    TomPSV
    Legende

Makkelie is de scheidsrechter. Lindhout VAR.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Is iedereen klaar voor de volgende verdediging dit weekend?

Drommel
    Ledezema-Flamingo-Dams-Oppergard

Je leest het goed, dit gaat om een PSV 1 verdediging. Je zou denken dat dit de opstelling van jong zou zijn waarbij Flamingo nog even mocht spelen om zich voor te bereiden op speelminuten bij PSV 1. Helaas is dit niet waar.
    Robson de Souza
    Vedette

Nog even en we moeten een baaldag opnemen zaterdag. Hoop dat we nog op tijd zijn.
    King Cobra
    Regelmatige invaller

Kunnen we er überhaupt 11 opstellen zaterdag?
    “I am a traveler of both time and space, to be where I have been”
    DoelbewustProvoceren
    Regelmatige invaller

King Cobra wrote: 21 Aug 2024, 16:37 Kunnen we er überhaupt 11 opstellen zaterdag?
    https://www.PSV.nl/teams

Succes met de puzzel.
    Hier staan 6 verdedigers op, waarvan Obispo, Mauro en Dest dus nog langdurig afwezig zijn :treurig: .
    Hatseflats
    Vedette

Benny
    Ledezma - Flamingo - Boscagli - Oppegard/Dams
    Schouten - Veerman - Tillman
    Lozano - de Jong - Lang

Ik zie 0 problemen tegen Almere.
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    D.Millpants
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Bat in het kakkie.
    René1978
    Nationale topspeler

DoelbewustProvoceren wrote: 21 Aug 2024, 16:42
    King Cobra wrote: 21 Aug 2024, 16:37 Kunnen we er überhaupt 11 opstellen zaterdag?

Succes met de puzzel.
    Hier staan 6 verdedigers op, waarvan Obispo, Mauro en Dest dus nog langdurig afwezig zijn :treurig: .
    Mauro is toch alweer aan het trainen sinds vorige week?
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

DoelbewustProvoceren wrote: 21 Aug 2024, 16:42

Succes met de puzzel.
    Adri van Dooren kan zijn basisdebuut gaan maken!
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Neuer
    Denzel Itakura Boscagli Faye
    Veerman Schouten
    Til
    Johan Luuk Noa

gewoon prima team toch.

Oh wacht...

1-4 dan maar met de pingel van Oppergod?
  • These users thanked the author RIO for the post:
    Fanatic-U-s
    Post Reply