Almere City - PSV I Eredivisie (24/08/2024)
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Erg teleurstellend als er weer een week niet is gelukt om iemand te vinden die ervoor kan zorgen dat we Ledezma-Oppegard niet nodig hebben. Beide kunnen eigenlijk sowieso niet maar ze kunnen ook sowieso de wedstrijd niet uitspelen. Dus ik maak me wel degelijk een beetje zorgen want puntverlies zou doodzonde zijn. Die thuiswedstrijden komen wel goed maar uit is het zelfs in Almere oppassen.
Maar het kan nog... morgen of donderdag keuring en dan is het nog ruim op tijd om zaterdag een driepunter mee te pakken.
Maar het kan nog... morgen of donderdag keuring en dan is het nog ruim op tijd om zaterdag een driepunter mee te pakken.
-
- Legende
Dat ligt er maar net aan welke speler het is. Montiel kun je bijvoorbeeld al vergeten omdat zijn werkvergunning nooit in orde is voor het weekend.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Tegen Almere kunnen beide backs prima spelen hoor, kom op hé. Die zijn zo zwak.11 Tinus wrote: ↑20 Aug 2024, 17:38 Erg teleurstellend als er weer een week niet is gelukt om iemand te vinden die ervoor kan zorgen dat we Ledezma-Oppegard niet nodig hebben. Beide kunnen eigenlijk sowieso niet maar ze kunnen ook sowieso de wedstrijd niet uitspelen. Dus ik maak me wel degelijk een beetje zorgen want puntverlies zou doodzonde zijn. Die thuiswedstrijden komen wel goed maar uit is het zelfs in Almere oppassen.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Oppegard heeft het nu al 2x verneukt, en Ledezma heeft ook teveel credits gekregen in mijn ogen voor afgelopen zondag, dus ik ben er niet gerust op.Vanthaman18 wrote: ↑20 Aug 2024, 17:44Tegen Almere kunnen beide backs prima spelen hoor, kom op hé. Die zijn zo zwak.11 Tinus wrote: ↑20 Aug 2024, 17:38 Erg teleurstellend als er weer een week niet is gelukt om iemand te vinden die ervoor kan zorgen dat we Ledezma-Oppegard niet nodig hebben. Beide kunnen eigenlijk sowieso niet maar ze kunnen ook sowieso de wedstrijd niet uitspelen. Dus ik maak me wel degelijk een beetje zorgen want puntverlies zou doodzonde zijn. Die thuiswedstrijden komen wel goed maar uit is het zelfs in Almere oppassen.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Niet zo pessimistisch... Die ene 'zekere' pingel door Oppegård maakt niet uit met de drie tot vijf doelpunten van de boys voorin. Wordt wat anders als er voorin/middenveld laks wordt gespeeld, zoals afgelopen zondag. Maar ik ga ervan dat dat niet het geval zal zijn omdat Peet z'n donderpreek is blijven hangen11 Tinus wrote: ↑20 Aug 2024, 17:46Oppegard heeft het nu al 2x verneukt, en Ledezma heeft ook teveel credits gekregen in mijn ogen voor afgelopen zondag, dus ik ben er niet gerust op.Vanthaman18 wrote: ↑20 Aug 2024, 17:44
Tegen Almere kunnen beide backs prima spelen hoor, kom op hé. Die zijn zo zwak.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
- Legende
Hij heeft inderdaad ook een Spaans paspoort zie ik nu. Dan staat ie in de basis zaterdag!
- Joenepsv
- Legende
Makkie. Almere City is de zwakste ploeg in Nederland. Helemaal met die bijna achterlijke Maduro aan het roer. Die slaat alleen maar wartaal uit en weet van voren niet dat hij van achter ook leeft. Als je in het woordenboek idioot opzoekt staat erachter: Google Hedwiges Maduro.
Benitez
Ledezma-Flamingo-Dams- iedereen behalve Oppegard
Schouten-Veerman-Til
Bakayoko-De Jong-Lang
0-3.
Benitez
Ledezma-Flamingo-Dams- iedereen behalve Oppegard
Schouten-Veerman-Til
Bakayoko-De Jong-Lang
0-3.
- ShovingNE2
- Site Admin
Dit dus.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Is iedereen klaar voor de volgende verdediging dit weekend?
Drommel
Ledezema-Flamingo-Dams-Oppergard
Je leest het goed, dit gaat om een PSV 1 verdediging. Je zou denken dat dit de opstelling van jong zou zijn waarbij Flamingo nog even mocht spelen om zich voor te bereiden op speelminuten bij PSV 1. Helaas is dit niet waar.
Drommel
Ledezema-Flamingo-Dams-Oppergard
Je leest het goed, dit gaat om een PSV 1 verdediging. Je zou denken dat dit de opstelling van jong zou zijn waarbij Flamingo nog even mocht spelen om zich voor te bereiden op speelminuten bij PSV 1. Helaas is dit niet waar.
-
- Vedette
-
- Regelmatige invaller
Kunnen we er überhaupt 11 opstellen zaterdag?
“I am a traveler of both time and space, to be where I have been”
-
- Regelmatige invaller
https://www.PSV.nl/teams
Succes met de puzzel.
Hier staan 6 verdedigers op, waarvan Obispo, Mauro en Dest dus nog langdurig afwezig zijn .
- Hatseflats
- Vedette
Benny
Ledezma - Flamingo - Boscagli - Oppegard/Dams
Schouten - Veerman - Tillman
Lozano - de Jong - Lang
Ik zie 0 problemen tegen Almere.
Ledezma - Flamingo - Boscagli - Oppegard/Dams
Schouten - Veerman - Tillman
Lozano - de Jong - Lang
Ik zie 0 problemen tegen Almere.
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- D.Millpants
-
- Nationale topspeler
Mauro is toch alweer aan het trainen sinds vorige week?DoelbewustProvoceren wrote: ↑21 Aug 2024, 16:42https://www.PSV.nl/teams
Succes met de puzzel.
Hier staan 6 verdedigers op, waarvan Obispo, Mauro en Dest dus nog langdurig afwezig zijn .
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Adri van Dooren kan zijn basisdebuut gaan maken!DoelbewustProvoceren wrote: ↑21 Aug 2024, 16:42https://www.PSV.nl/teams
Succes met de puzzel.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Neuer
Denzel Itakura Boscagli Faye
Veerman Schouten
Til
Johan Luuk Noa
gewoon prima team toch.
Oh wacht...
1-4 dan maar met de pingel van Oppergod?
Denzel Itakura Boscagli Faye
Veerman Schouten
Til
Johan Luuk Noa
gewoon prima team toch.
Oh wacht...
1-4 dan maar met de pingel van Oppergod?
- These users thanked the author RIO for the post:
- Fanatic-U-s