Ik moest ergens wel lachen toen Rik dat artikel deelde over het perspectief van Ledezma en Oppegard terwijl iedereen zit te wachten op transfernieuwsPSVAchterhoek wrote: ↑20 Aug 2024, 17:24 Toch iedere keer weer teleurgesteld als ik een 'Rik Elfrink heeft getweet' melding op m'n mobiel zie en het blijkt te gaan over de Otten Cup, de vader van ..., Remco Evenepoel, of Aad de Mos
Transferwindow 2024/25
-
- Legende
- These users thanked the author Madueke for the post:
- Psvamsterdam1913ab
- El Sordo
- Vedette
Een speler die ik toch heel graag in het shirt van PSV zou zien is James Tavernier, al is het maar voor een paar jaar. Wordt binnenkort weliswaar 33, maar alsnog een van de beste spelers bij Rangers gedurende de afgelopen jaren. En nog steeds. Werkt als een paard, brengt een pak ervaring mee, is direct een leider in de verdedigingslinie, laat degenen om zich heen beter spelen, scoort met grote regelmaat en heeft ook nog eens een prima schot in de benen. Zou met die leeftijd niet al te duur moeten zijn, behoudens salaris, wellicht, maar dan heb je de komende twee/drie jaar in ieder geval even geen omkijken naar de RB-positie.
Last edited by El Sordo on 20 Aug 2024, 18:31, edited 1 time in total.
- These users thanked the author El Sordo for the post (total 6):
- Ykhim • mateja • DonyellMalen • SNDR87 • floss0182 • Heissenberrug
-
- Nationale topspeler
2-3 jaar? Eerder 1 jaar. Zou echt puur ter overbrugging van dit jaar kunnen zijn, daarna begint hij toch wel oud te worden wat mij betreft.El Sordo wrote: ↑20 Aug 2024, 17:30 Een speler die ik toch heel graag in het shirt van PSV zou zien is James Tavernier, al is het maar voor een paar jaar. Wordt binnenkort weliswaar 33, maar alsnog een van de beste spelers bij Rangers gedurende de afgelopen jaren. En nog steeds. Werkt als een paard, brengt een pak ervaring mee, is direct een leider van de verdedigingslinie, laat degenen om zich heen beter spelen, scoort me grote regelmaat en heeft ook nog eens een prima schot in de benen. Zou met die leeftijd niet al te duur moeten zijn, behoudens salaris, wellicht, maar dan heb je de komende twee/drie jaar in ieder geval even geen omkijken naar de RB-positie.
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Regelmatige invaller
Is toch vrij duidelijk ironisch hahaLorenzo von Matterhorn wrote: ↑20 Aug 2024, 13:42Goed verhaal. Gaan we weer. Hoeveel mensen kennen/herkennen die knakker? Ik weet niet onder welke duimnagel je deze onzin hebt weggezogen maar dit slaat nergens op. Van de drie verloren Vitesse supporters die nog weten hoe deze beste man eruit ziet staat er toevallig eentje bij het Philips Stadion te posten? Hou op zeg.
- These users thanked the author James Rodriguez for the post (total 2):
- MelvinZweers • Lorenzo von Matterhorn
- DonyellMalen
- Legende
Leuke out of the box optie. Aanvallend heel goed, maar defensief nog wel kwetsbaar. Wel echt een beer van een vent, er staat echt iemand, dat is een enorm pluspunt. Luuk zal heel erg blij met zijn komst zijn, want de man heeft een zalige voorzet in huis.El Sordo wrote: ↑20 Aug 2024, 17:30 Een speler die ik toch heel graag in het shirt van PSV zou zien is James Tavernier, al is het maar voor een paar jaar. Wordt binnenkort weliswaar 33, maar alsnog een van de beste spelers bij Rangers gedurende de afgelopen jaren. En nog steeds. Werkt als een paard, brengt een pak ervaring mee, is direct een leider van de verdedigingslinie, laat degenen om zich heen beter spelen, scoort me grote regelmaat en heeft ook nog eens een prima schot in de benen. Zou met die leeftijd niet al te duur moeten zijn, behoudens salaris, wellicht, maar dan heb je de komende twee/drie jaar in ieder geval even geen omkijken naar de RB-positie.
-
- Legende
Tavernier vind ik al jaren een zeer interessante optie, maar die speelt al 9 jaar voor Rangers. Wil hij überhaupt wel naar een andere club?
Vorig seizoen gewoon 24 goals en 12 assists als back. Waanzinnig.
Vorig seizoen gewoon 24 goals en 12 assists als back. Waanzinnig.
Last edited by TomPSV on 20 Aug 2024, 18:00, edited 1 time in total.
-
- Regelmatige invaller
Of een speler voor beloftenteamPSVAchterhoek wrote: ↑20 Aug 2024, 17:24 Toch iedere keer weer teleurgesteld als ik een 'Rik Elfrink heeft getweet' melding op m'n mobiel zie en het blijkt te gaan over de Otten Cup, de vader van ..., Remco Evenepoel, of Aad de Mos
-
- Bankzitter
-
- Legende
Hopelijk is nummer 2 wel een speler danvak kk 1988 wrote: ↑20 Aug 2024, 18:13 PSV heeft gewoon te lang op een paard lopen gokken !!! en dan moet je nu opeens naar nummer 2 van je lijst gaan kijken
- These users thanked the author TomPSV for the post (total 11):
- Bossche bol • FritskePhilips • Dribble • PeeJ • Ontbijtkoek • Trixm • vak kk 1988 • 10. Nilis • MathijsVerducci • Heissenberrug • Persepolis
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Het is niet dat dáár alles koek en ei is Dus ook dat nieuws zou welkom zijnPaulus1913 wrote: ↑20 Aug 2024, 18:00Of een speler voor beloftenteamPSVAchterhoek wrote: ↑20 Aug 2024, 17:24 Toch iedere keer weer teleurgesteld als ik een 'Rik Elfrink heeft getweet' melding op m'n mobiel zie en het blijkt te gaan over de Otten Cup, de vader van ..., Remco Evenepoel, of Aad de Mos
-
- Meervoudig international
- These users thanked the author danko-lazovic for the post (total 2):
- Sjaakbanaan1913 • Tjompie
-
- Internationale topspeler
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ach, weer een dagje minder voor de deadline dus meer actie in kortere tijd straks. Vanavond weer tweetje de wereld slingeren en dan kunnen we weer helemaal los.
- These users thanked the author 11 Tinus for the post:
- Ontbijtkoek
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Legende
Ah, de talenvolle buitenspeler die op den duur Lozano gaat vervangen
Maar waar is zijn baard?
- ShovingNE2
- Site Admin
Oorlelvergelijkingssite.nl ligt plat. Iemand?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: Wa denkte?
- Favoriete speler: Jan Heintze
Ze is er zelf wel van overtuigd
- LaFoquita
- Geselecteerd voor Oranje
Excuses is niet geblesseerd. Heb dit van iemand anders vernomen, na eigen research was hij afgelopen weekend niet bij de selectie. Hij krijgt rust.O Goleiro Grande wrote: ↑20 Aug 2024, 17:25Volgens mij las ik dat de afkoopsom in Gomez’ contract €10m is; jammer dat PSV zo’n jongen niet kan kapen voor dat bedrag.LaFoquita wrote: ↑20 Aug 2024, 17:10
Verwacht geen speler uit Zuid-Amerikaanse competities meer. Transfers zijn altijd wat ingewikkelder.
Nagalo is een optie natuurlijk, Martin Vitik is een speler die gescout is maar volgens mij recentelijk geblesseerd geraakt.
Mogelijk nog een speler uit de Franse competitie, weet dat daar afgelopen jaren ook voldoende is gescout.
Probleem is alleen dat dit veelal jonge spelers zijn die op de lijstjes staan. Dus het kan ook dat er een onervaren back komt maar wel een meer ervaren CV. Heel lastig, met andere woorden; ik heb geen idee.
Vitik geblesseerd? Voor wat het waard is zie ik daar op TM geen melding van. Heb jij dat elders opgemerkt?
- These users thanked the author LaFoquita for the post:
- O Goleiro Grande
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Ardbeg
- Mister PSV