Olivier Boscagli

Spelers A-selectie.
Post Reply
Riffii
Geselecteerd voor Oranje

Jur1913 wrote: 20 Aug 2024, 14:48
Madueke wrote: 20 Aug 2024, 14:46 Ik vind het ook een beetje makkelijk hoe ze Boscagli naar een contractverlenging praten als hij deze window niet mag vertrekken. Waarom zou hij verlengen tegen een afkoopsom, terwijl hij een deel van zo'n afkoopsom ook zelf in z'n zak kan steken bij een transfervrij vertrek?

Ja, hij kan (zwaar) geblesseerd raken, maar dat wil niet zeggen dat PSV hem dan vervolgens bij het grof vuil gaat zetten. Zie Obispo, zie Dest.
Ik denk dat het vooral is omdat Ollie een gentleman is die PSV ook niet met lege handen achter wil laten mocht een deal in het water vallen deze zomer, maar dat hij een contractverlenging nu absoluut niet gaat overwegen omdat hij weg wil
Het kan ook part of the deal worden ey? Hij blijft gewoon zonder te verlengen en als tegenprestatie mag hij gratis de deur uitwandelen met alle daarbij komende financiële voordelen voor hem als speler.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Uiteindelijk gaat het er ook niet om of wij denken dat hij zijn contract wil verlengen of niet. PSV moet die inschatting gaan maken in de komende week/weken en dat kan een hele hele dure inschattingsfout worden maar het kan ook het winnende lot uit de loterij zijn.
Hatseflats
Vedette

Juancho wrote: 20 Aug 2024, 14:38
Hatseflats wrote: 20 Aug 2024, 14:33 Dan moeten die spelers wel willen komen.
Twijfel jij er dan serieus aan dat PSV met al haar aantrekkingskracht geen uitstekend talent kan halen die bijv. de positie van Obispo kan innemen? Kan he, maar ik heb toch wel iets meer vertrouwen in PSV en de markt. Tis vooral dat PSV zelf wil verlengen met Obispo, en daar snap ik dus helemaal niks van. Het moment was daar om netjes afscheid te nemen van elkaar en door te selecteren.
Serieus? Hoe is het bij jou toch altijd mogelijk dat je dingen gaat zeggen die andere nooit hebben gezegd?
Ik geef alleen aan dat de spelers die PSV bijvoorbeeld op het oog heeft voor zulke rollen, dat zij zelf natuurlijk ook moeten willen om in die rol te spelen. De tendens is dat het niveau omhoog moet, waardoor het risico dat jonge spelers met een hoger potentieel liever niet op de bank willen zitten en zo af en toe op komen draven bij jong PSV. Een jonge speler moet/wil spelen en dan kies je als jonge talentvolle speler eerder om in de basis te staan bij pak 'm beet AZ, Utrecht, Ajax en al die andere subtoppers om verder te komen.

Nergens zeg ik dat ik geen vertrouwen heb in PSV.
Oja, en jij spreekt jezelf ook aardig tegen he, met je "ik heb iets meer vertrouwen in PSV en de markt". Lees al die 200 berichten van jezelf eens terug en zeg dan nog eens dat je vertrouwen hebt in PSV :lol:
  • These users thanked the author Hatseflats for the post (total 4):
    ArdbegD.MillpantsDeEintovenaarShovingNE2
    StratumZuid
    Vedette

Fanatic-U-s wrote: 20 Aug 2024, 13:57
    DonyellMalen wrote: 20 Aug 2024, 13:56 Tja, als je die zin leest:

Dan gaat dat hem niet worden, Ollie. PSV gaat je niet voor tien miljoen laten gaan.

Verder een heldere analyse van Timmer die maar weer eens duiding geeft waarom Boszcagli zo ontzettend belangrijk voor ons is.

En voor de mensen die al flinke vlammers hebben geplaatst, lees dit even:
    Ik lees hier nog steeds niet waarom hij zo ontzettend belangrijk voor ons is.
    Oke gaan we weer, heb hier nog nooit een CV zien spelen die een bal zo makkelijk inspeelt, hij doet dit meerdere keren per wedstrijd, ertussenin en erachter, kost hem geen enkele moeite. Als hij nog een jaartje blijft komt hij in de helden categorie wat mij betreft
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Madueke
    Legende

Jur1913 wrote: 20 Aug 2024, 14:48
    Madueke wrote: 20 Aug 2024, 14:46 Ik vind het ook een beetje makkelijk hoe ze Boscagli naar een contractverlenging praten als hij deze window niet mag vertrekken. Waarom zou hij verlengen tegen een afkoopsom, terwijl hij een deel van zo'n afkoopsom ook zelf in z'n zak kan steken bij een transfervrij vertrek?

Ja, hij kan (zwaar) geblesseerd raken, maar dat wil niet zeggen dat PSV hem dan vervolgens bij het grof vuil gaat zetten. Zie Obispo, zie Dest.
    Ik denk dat het vooral is omdat Ollie een gentleman is die PSV ook niet met lege handen achter wil laten mocht een deal in het water vallen deze zomer, maar dat hij een contractverlenging nu absoluut niet gaat overwegen omdat hij weg wil
    Alleen hoelang blijft Oli nog die gentleman? Ik snap dat het allemaal bij het spel hoort, maar we zijn inmiddels al van 'transferwens' naar 'transfereis' gegaan. Hoe gaan hij en zijn agent handelen als zijn droomtransfer naar de PL muurvast komt te zitten?

Van Jordan Teze had ook niemand verwacht dat hij weigerde om te spelen.
    Juancho
    Mister PSV
    Clubvoorkeur: PSV

Hatseflats wrote: 20 Aug 2024, 14:55
    Juancho wrote: 20 Aug 2024, 14:38

Twijfel jij er dan serieus aan dat PSV met al haar aantrekkingskracht geen uitstekend talent kan halen die bijv. de positie van Obispo kan innemen? Kan he, maar ik heb toch wel iets meer vertrouwen in PSV en de markt. Tis vooral dat PSV zelf wil verlengen met Obispo, en daar snap ik dus helemaal niks van. Het moment was daar om netjes afscheid te nemen van elkaar en door te selecteren.
    Serieus? Hoe is het bij jou toch altijd mogelijk dat je dingen gaat zeggen die andere nooit hebben gezegd?
    Rustig maar hoor, ik las idd zo je post ja, misschien omdat je afsluit met een punt ipv vraagteken. My bad.
    Oja, en jij spreekt jezelf ook aardig tegen he, met je "ik heb iets meer vertrouwen in PSV en de markt". Lees al die 200 berichten van jezelf eens terug en zeg dan nog eens dat je vertrouwen hebt in PSV :lol:
    En dan verwijt jij mij dat ik dingen zeg die niet gezegd zijn? Ik heb vertrouwen in onze leiding, al aardig wat keren (moeten) zeggen omdat mensen er vanalles bij halen zoals jij nu ook doet. Ik maak me wel oprecht grote zorgen. Maar dat is wat anders dan er geen vertrouwen in hebben en dat ik liever zie dat Earnie nu al de laan uitgeschopt wordt he.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Hatseflats
    Vedette

Juancho wrote: 20 Aug 2024, 15:10Rustig maar hoor, ik las idd zo je post ja, misschien omdat je afsluit met een punt ipv vraagteken. My bad.
    Oke, dus als ik een vraagteken erbij had gezet dan zou je alsnog de conclusie trekken dat ik geen/weinig vertrouwen zou hebben in PSV. Vreemd. Of probeer je je er nu onderuit te lullen? :grin:
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    D.Millpants
    Ren Höek
    Vedette

danko-lazovic wrote: 20 Aug 2024, 14:02 Ik vind dit wel onzin. Vorig seizoen werd Schouten aangetrokken toen Sangare er nog was. Lozano werd aangetrokken toen Bakayoko er nog was. Maar bij Boscagli zal dit niet gaan?
    Sangaré ging die transferperiode weg, dat was bij PSV al lang duidelijk. Dus zijn opvolger alvast halen was logisch.
    Lozano was een absolute buitenkans en vleugelspelers onder Bosz rouleren altijd veel, dus speeltijd voor iedereen.

Bosca echter is een CV, hoe vaak worden die gewisseld tijdens een wedstrijd?
    Daarbij wil PSV hem niet kwijt en was er nog geen interesse, hoezo zou men dan al een opvolger hebben moeten halen?
    En Obispo bestaat ineens niet meer? PSV kan niet blijven stapelen.
    “Never argue with an idiot.
    They will drag you down to their level and beat you with experience.”
    Juancho
    Mister PSV

Hatseflats wrote: 20 Aug 2024, 15:16
    Juancho wrote: 20 Aug 2024, 15:10Rustig maar hoor, ik las idd zo je post ja, misschien omdat je afsluit met een punt ipv vraagteken. My bad.
    Oke, dus als ik een vraagteken erbij had gezet dan zou je alsnog de conclusie trekken dat ik geen/weinig vertrouwen zou hebben in PSV. Vreemd. Of probeer je je er nu onderuit te lullen? :grin:
    Nou nee, dan zou je een vraag stellen of PSV idd die spelers zou kunnen halen. Op mij kwam het idd over dat je nogal stellig was. Maar maak het punt vooral groter (Y) . Ik stap even uit deze super interessante discussie als je het niet erg vindt.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Ren Höek wrote: 20 Aug 2024, 15:30Sangaré ging die transferperiode weg, dat was bij PSV al lang duidelijk. Dus zijn opvolger alvast halen was logisch.
    Lozano was een absolute buitenkans en vleugelspelers onder Bosz rouleren altijd veel, dus speeltijd voor iedereen.

Bosca echter is een CV, hoe vaak worden die gewisseld tijdens een wedstrijd?
    Daarbij wil PSV hem niet kwijt en was er nog geen interesse, hoezo zou men dan al een opvolger hebben moeten halen?
    En Obispo bestaat ineens niet meer? PSV kan niet blijven stapelen.
    Het was zo duidelijk dat Sangare wegging dat Rik 1 dag voor het sluiten van de transfermarkt nog deze tweet verstuurde.

Dan heb je geval Bakayoko en Lozano:

Voorsorteren op dus. Helemaal prima. En ook gezond als voetbalclub. Proactief handelen.

Concurrentie hoort er bij toch? Zeker als een speler niet wil verlengen kan je daar makkelijk op voorsorteren. Overal vinden we het prima als er gezonde concurrentie is, behalve in de verdediging. Kijk naar Luuk/Pepi, Lozano/Bakayoko, Til/Tillman en zo kan ik nog wel doorgaan.

En dat bij ons er nu pas iets bekend is over de interesse van Brighton hoeft dat niet zo te zijn dat dat bij PSV nu ook pas is. Als ze nu echt pas wakker schrikken is er sprake van wanbeleid. Als Boscagli zo’n seizoen heeft gespeeld, meerdere aanbiedingen naast zich heeft neergelegd en de wens heeft uitgesproken om een stap te maken als er een club komt. Ja, dan mag je daar van mij best pro actief in handelen.
    Hatseflats
    Vedette

Juancho wrote: 20 Aug 2024, 15:45
    Hatseflats wrote: 20 Aug 2024, 15:16

Nou nee, dan zou je een vraag stellen of PSV idd die spelers zou kunnen halen. Op mij kwam het idd over dat je nogal stellig was. Maar maak het punt vooral groter (Y) . Ik stap even uit deze super interessante discussie als je het niet erg vindt.
    Mic drop!
    Ren Höek
    Vedette

danko-lazovic wrote: 20 Aug 2024, 15:48 Het was zo duidelijk dat Sangare wegging dat Rik 1 dag voor het sluiten van de transfermarkt nog deze tweet verstuurde.
    Trap je daarin ja?
    Het was overduidelijk dat Sangaré ging vertrekken, in dit geval zelfs geduwd door PSV. Aangezien Sangaré best had willen blijven toen alleen Forest de interesse hard maakte.
    Voorsorteren op dus. Helemaal prima. En ook gezond als voetbalclub. Proactief handelen.
    Wat heeft dit met Lozano te maken?
    Bosz heeft meer dan 11 spelers nodig, rouleert zijn vleugelspelers vaak door de intensieve speelstijl en Baka was een jeugdspeler die nog veel te bewijzen had. En nogmaals, Lozano was een absolute buitenkans die zelf naar PSV terug wilde komen. En dat Lang langdurig geblesseerd raakte zorgde ervoor dat zowel Baka als Lozano heel veel speeltijd kregen.
    Concurrentie hoort er bij toch?
    Klopt, maar je blijft Obispo negeren. Hij is de concurrent van Bosca.
    Zeker als een speler niet wil verlengen kan je daar makkelijk op voorsorteren. Overal vinden we het prima als er gezonde concurrentie is, behalve in de verdediging. Kijk naar Luuk/Pepi, Lozano/Bakayoko, Til/Tillman en zo kan ik nog wel doorgaan.
    Makkelijk? Sinds wanneer?
    Bosca is ontzettend belangrijk voor Bosz zijn speelstijl. Hij heeft ook geen concurrent, hij speelt altijd. Daarbij heeft PSV bij een vertrek van Bosca geen concurrent nodig maar een vervanger die (liefst) minimaal even goed is, zo iemand kost echter veel geld en men kan het risico niet nemen dat Bosca vervolgens niet vertrekt. Je negeert wederom dat PSV Bosca helemaal niet wil verkopen, dan zou het erg vreemd zijn om te gaan voorsorteren op een eventueel vertrek.

En leuk dat je zo wel even kan doorgaan met het noemen van spelers, maar die spelers zijn natuurlijk niet vergelijkbaar.
    Behalve dan Pepi, die duidelijk de 2e keuze is achter Luuk. Zoals Obispo dit is achter Bosca.
    Als ze nu echt pas wakker schrikken is er sprake van wanbeleid.
    Niemand claimt dan ook dat PSV nu pas 'wakker schrikt'.
    Maar uit alle berichtgeving valt te lezen dat de belangstelling van Brighton plotseling is gekomen en dat men bij PSV niet had verwacht dat Bosca daar per sé heen wil en daarbij denkt te kunnen bepalen wat een fatsoenlijke prijs is.
    Als Boscagli zo’n seizoen heeft gespeeld, meerdere aanbiedingen naast zich heeft neergelegd en de wens heeft uitgesproken om een stap te maken als er een club komt. Ja, dan mag je daar van mij best pro actief in handelen.
    Betaal jij dan ook die extra speler?
    PSV kan namelijk geen echte concurrent halen voor Bosca om die vervolgens vooral op de bank te zetten, dat is financieel een veel te groot risico (en het levert een hele ontevreden aankoop op).
    “Never argue with an idiot.
    They will drag you down to their level and beat you with experience.”
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Ren Höek wrote: 20 Aug 2024, 16:05Trap je daarin ja?
    Het was overduidelijk dat Sangaré ging vertrekken, in dit geval zelfs geduwd door PSV. Aangezien Sangaré best had willen blijven toen alleen Forest de interesse hard maakte.
    Tja, als je met berichten aan komt als geloof je dat. Wij weten op dat moment niet beter. Nu nog niet. Deal is in het laatste uur van de window definitief gemaakt. Maar blijkbaar was het allemaal allang duidelijk. Shit. Toch weer ingetrapt.
    Ren Höek wrote: 20 Aug 2024, 16:05Wat heeft dit met Lozano te maken?
    Bosz heeft meer dan 11 spelers nodig, rouleert zijn vleugelspelers vaak door de intensieve speelstijl en Baka was een jeugdspeler die nog veel te bewijzen had. En nogmaals, Lozano was een absolute buitenkans die zelf naar PSV terug wilde komen.

Dit heet het met Lozano te maken. Met het aantrekken van Lozano werd er al voorgesorteerd op een eventueel vertrek van Bakayoko.
    Ren Höek wrote: 20 Aug 2024, 16:05Klopt, maar je blijft Obispo negeren. Hij is de concurrent van Bosca.
    Qua positie ja, qua kwaliteit komt Obispo niet in de buurt van Boscagli. Op Obispo had ook allang doorgeselcteerd moeten worden. Is gewoon niet betrouwbaar genoeg. Of zal jij het aandurven als Boscagli gaat om Obispo daar neer te zetten?
    Ren Höek wrote: 20 Aug 2024, 16:05Makkelijk? Sinds wanneer?
    Bosca is ontzettend belangrijk voor Bosz zijn speelstijl. Hij heeft ook geen concurrent, hij speelt altijd. Daarbij heeft PSV bij een vertrek van Bosca geen concurrent nodig maar een vervanger die (liefst) minimaal even goed is, zo iemand kost echter veel geld en men kan het risico niet nemen dat Bosca vervolgens niet vertrekt. Je negeert wederom dat PSV Bosca helemaal niet wil verkopen, dan zou het erg vreemd zijn om te gaan voorsorteren op een eventueel vertrek.

En leuk dat je zo wel even kan doorgaan met het noemen van spelers, maar die spelers zijn natuurlijk niet vergelijkbaar.
    Behalve dan Pepi, die duidelijk de 2e keuze is achter Luuk. Zoals Obispo dit is achter Bosca.
    Is Obispo nu wel of geen concurrent van Boscagli? Want nu heeft Boscagli opeens geen concurrent meer?

Maar je vergeet de wens van een speler. PSV kan niet willen verkopen, maar als Boscagli weg wil gaat hij uiteindelijk zijn zin krijgen. En dat mag niet als een verassing komen. Niemand heeft iets aan een speler die er liever niet is. Dus heb je soms ook met wensen van een speler te maken. Zeker als je kijkt naar het verleden van PSV is hier vaker rekening mee gehouden. Ik verwacht dat dit bij Boscagli uiteindelijk ook gebeurd. En dat zie je na zo’n seizoen van hem ook aankomen. Jongen speelt hier al 5 jaar. Dan is het logisch dat hij op een gegeven moment een stap wil maken.
    Ren Höek wrote: 20 Aug 2024, 16:05Niemand claimt dan ook dat PSV nu pas 'wakker schrikt'.
    Maar uit alle berichtgeving valt te lezen dat de belangstelling van Brighton plotseling is gekomen en dat men bij PSV niet had verwacht dat Bosca daar per sé heen wil en daarbij denkt te kunnen bepalen wat een fatsoenlijke prijs is.
    Nergens staat plotseling hoor. Er is al vaker hier verschenen dat als er een PL club voor Boscagli komt dat hij weg wil. Het was naïef geweest als je dacht dat Boscagli alleen bij de absolute topclubs was weggaan.

Fatsoenlijke prijs is gewoon het spel van de zaakwaarnemer in de media. Is precies hetzelfde als Marcel Brands die verkondigt dat Boscagli niet te koop is. Alleen dan vanuit kamp Boscagli.
    Ren Höek wrote: 20 Aug 2024, 16:05Betaal jij dan ook die extra speler?
    PSV kan namelijk geen echte concurrent halen voor Bosca om die vervolgens vooral op de bank te zetten, dat is financieel een veel te groot risico (en het levert een hele ontevreden aankoop op).
    Ligt eraan hoe je het communiceert naar een aankoop. Een aankoop hoeft ook niet altijd 10+ miljoen te kosten hè. Waar is de tijd van goed scouten. Feyenoord haalt een Hanko. Ajax haalde een Lisandro Martinez. En zo zijn er nog genoeg voorbeelden.

Nogmaals. En daar zit mijn verbazing. Blijkbaar durft PSV het wel aan om bij het middenveld en bij de aanval volop concurrentie aan te trekken, ook als de speler er nog is. Maar bij de verdediging niet. Want dan zal je opeens een ontevreden aankoop hebben.
    loginnaam
    Internationale topspeler

danko-lazovic wrote: 20 Aug 2024, 14:02Ik vind dit wel onzin. Vorig seizoen werd Schouten aangetrokken toen Sangare er nog was. Lozano werd aangetrokken toen Bakayoko er nog was.
    Schouten was de vervanger van Guti, we zitten nog steeds op de vervanger van Sangaré te wachten... ;)

Lozano was geen vervanger van Bakayoko, maar extra versterking voor de aanval zodat de aantallen daar klopten (4 vleugelaanvallers).
    Den Bondskoots
    Vaste waarde in elftal

Vorig jaar waren er centjes door verkoop Gakpo & Madueke.

Die verkopen zijn er nu nog niet geweest.
    koetje
    Legende

loginnaam wrote: 20 Aug 2024, 20:37
    danko-lazovic wrote: 20 Aug 2024, 14:02Ik vind dit wel onzin. Vorig seizoen werd Schouten aangetrokken toen Sangare er nog was. Lozano werd aangetrokken toen Bakayoko er nog was.
    Schouten was de vervanger van Guti, we zitten nog steeds op de vervanger van Sangaré te wachten... ;)

Lozano was geen vervanger van Bakayoko, maar extra versterking voor de aanval zodat de aantallen daar klopten (4 vleugelaanvallers).
    De aantallen vorig jaar klopte op het middenveld en aanval. Uiteraard was het prettig als er wat bijkwam maar grote problemen hadden we daar niet met wat geschuif. We waren zelfs wat topzwaar.

De verdediging dit jaar is echt anders. Er zijn inmiddels vier verdedigers vertrokken en een vijfde ligt in de lappenmand tot na winterstop. Daarvoor is slechts 1 speler aangetrokken tot nu toe.
    DonyellMalen
    Legende

Scholletje geeft nog wat advies

RWeindhoven16
    Lid 2e elftal

Brighton heeft weer een aanwinst binnen. En nu schakelen ze door naar de volgende 2 targets aldus Fabrizio. Boscagli wordt hierin niet genoemd
    TomPSV
    Legende

RWeindhoven16 wrote: 20 Aug 2024, 22:18 Brighton heeft weer een aanwinst binnen. En nu schakelen ze door naar de volgende 2 targets aldus Fabrizio. Boscagli wordt hierin niet genoemd
    Die gaan gewoon rustig wachten en op 30 augustus nog een bieding doen. Dan hebben we nog 3 dagen om ergens een vervanger op te pikken.
    11 Tinus
    Legende

Brighton werd ook half genoemd voor Sepp toch?
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Ja, want & Hove Albion is de andere helft.
  • These users thanked the author Grasmat for the post (total 6):
    YouneedtogotheretocomebackMathijsVerducciStratumZuidMC HammerJur1913Heissenberrug
    Robson de Souza
    Vedette

DonyellMalen wrote: 20 Aug 2024, 22:15 Scholletje geeft nog wat advies

Nu twijfel ik toch of we hem niet snel moeten verkopen, omdat we dan grotere kans hebben om ver te komen in de Champions League.
    Daarnaast kunnen we opgelucht ademhalen dat Daley sowieso niet in beeld is, want anders had papa het wel anders gespind.
    Standbeeld
    Mister PSV

DonyellMalen wrote: 20 Aug 2024, 22:15Scholletje geeft nog wat advies
    In de nieuwe opzet overwinteren we toch sowieso sinds we meer wedstrijden spelen?
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
    RikElfrinkHeissenberrug
    11 Tinus
    Legende

Grasmat wrote: 20 Aug 2024, 23:16 Ja, want & Hove Albion is de andere helft.
    Touche :D
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

loginnaam wrote: 20 Aug 2024, 20:37 Lozano was geen vervanger van Bakayoko, maar extra versterking voor de aanval zodat de aantallen daar klopten (4 vleugelaanvallers).
    Wachten we ook nog steeds op de vervanger van Alex?
    Post Reply