Transferwindow 2024/25
-
- Internationale topspeler
Alles geeft mij juist de indruk dat Earnie juist heel secuur te werk gaat. Dat er zoveel namen worden gelinkt aan PSV zegt niks. Er zal geïnformeerd worden en dat komt dan na een tijdje naar buiten alsof het groot nieuws is, terwijl het dat niet is. Er lekt niks, dat is wat iedereen vervelend vind. En dat Sepp te duur blijkt, jammer dan. Maar tenminste is Earnie aan het aftasten in een andere vijver, waar we tot niet eens zo heel lang geleden niet eens van mochten dromen. Dat er nog niemand is, zegt me niks. Er komen straks spelers die PSV écht wilt, niet omdat je de selectie maar moet aanvullen.
- These users thanked the author Revolinho for the post (total 3):
- FC Bracke • Maria-Franciscus • De Realist
-
- Legende
Uiteraard wacht PSV op kwaliteit. Dat was ook de lijn Brands en daarna De Jong. Liever niks kopen en je eigen jeugd dan kans geven dan iets ter opvulling.Revolinho wrote: ↑20 Aug 2024, 20:40 Alles geeft mij juist de indruk dat Earnie juist heel secuur te werk gaat. Dat er zoveel namen worden gelinkt aan PSV zegt niks. Er zal geïnformeerd worden en dat komt dan na een tijdje naar buiten alsof het groot nieuws is, terwijl het dat niet is. Er lekt niks, dat is wat iedereen vervelend vind. En dat Sepp te duur blijkt, jammer dan. Maar tenminste is Earnie aan het aftasten in een andere vijver, waar we tot niet eens zo heel lang geleden niet eens van mochten dromen. Dat er nog niemand is, zegt me niks. Er komen straks spelers die PSV écht wilt, niet omdat je de selectie maar moet aanvullen.
Maar dat we vorig jaar een goede zomer hebben gedraaid is geen garantie voor deze zomer. We zagen het al in de winter toen het niet eens lukte een speler van een degradatiekandidaat te halen. PSV zal de lijstjes op orde hebben maar die hoeven niet perse te gaan vallen. Hangt van heel veel factoren af. De laatste week kom je in een andere categorie terecht, alla ABK.
- Armada
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik heb deze nog niet helemaal gezien, maar wilde hem toch alvast delen gezien de kritiek die steeds vaker naar boven komt.
Vooralsnog niks gehoord in relatie tot de Simons promotietweets, maar met Greenwood heeft hij dus exact hetzelfde gedaan.
Vooralsnog niks gehoord in relatie tot de Simons promotietweets, maar met Greenwood heeft hij dus exact hetzelfde gedaan.
-
- Meervoudig international
Ik help het je hopen maar de kans dat dit een bewaarpost blijkt wanneer we straks ineens opgezadeld worden met een Ki Jana Hoever achtige aankoop acht ik inmiddels minimaal net zo groot.
- These users thanked the author Makaveli for the post (total 2):
- Menno1 • Hipster4Life
-
- Legende
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
- 11 Tinus
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Armada
Gewoon Hamburger SV doen.Josef Dettelbacher wrote: ↑20 Aug 2024, 20:54https://www.transfermarkt.com/tyler-chi ... ler/838677
- These users thanked the author Armada for the post (total 2):
- 11 Tinus • Achterhoekpsv
-
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Schouten
- B. Dzsudzsak
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Ik zag net Ben Chilwell bij Sweet & Salt zitten.
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Wat zei hij, Ik Ben goed aan het relaxen?
-
Komt een kindje maken met Tillman want dan heb je Chillman
- These users thanked the author Jur1913 for the post (total 2):
- FritskePhilips • DoubleUCoolman
- billyboy
- Bankzitter
https://youtu.be/YlK14Uhawg0?si=pbZEqftvHVNvwh2u
Denk zoiets...
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Dit is toch gewoon het klassieke verhaal wat je zo vaak ziet: iemand wordt zo populair in diens vak/expertisegebied en verwerft een machtpositie. De persoon in kwestie krijgt dit door, dan wel omdat andere partijen proberen middels geld en deals misbruik te maken van diens status, en laat de spontaniteit varen voor meer commerciele handelswijzes.
Die Romano werkt letterlijk hele dagen achter elkaar om er maar voor te zorgen dat hij elke belangrijke scoop als eerste heeft. Het zou mij niet verbazen als hij zelf beseft dat het voor zijn eigen gezondheid niet rendabel is / hij weet dat hij hierin niet het eeuwige leven heeft. Dus nu gaat hij lekker geld harken, omdat clubs, zaakwaarnemers en andere stakeholders grof betalen voor zijn invloed en bereik. En nu hij feitelijk een beroemdheid is sleept hij ook allerlei reclamedeals in de wacht. De hype neemt binnen een jaar of 5 af en Romano gaat wat anders, rustigers doen met zijn leven, inmiddels steen en steenrijk.
Last edited by Buitenspelgoal on 20 Aug 2024, 21:15, edited 2 times in total.
-
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Die was ik al lang en breed weer vergeten, wat was dat voor een speler joh? Die man liep erbij alsof hij 3x wereldkampioen is geworden. Die kon er echt he le maal niks van.
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Wie weet blijft Stewart het proberen.
- These users thanked the author Frisian1913 for the post:
- Samwise
- Joenepsv
- Legende
Wens hem veel succes met een vraagprijs van 25 miljoen en clubs die dat kunnen betalen.
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
Ik zie de kans ook vrij laag in, maar als Sepp echt alleen naar PSV zal Liverpool water bij de wijn moeten doen. Ze hebben er ook niks aan om hem in de selectie te houden. Maar denk idd dat het gat te groot is. Maar zolang we geen Here we Go van onze Romano hebben gezien is er nog hoop
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
-
Liverpool moet niks. En Sepp kan niet dreigen dat hij niet wil spelen, want dat doet ie toch al niet. Is echt een gepasseerd station natuurlijk. 25 miljoen of misschien zelfs wel meer.Frisian1913 wrote: ↑20 Aug 2024, 21:17Ik zie de kans ook vrij laag in, maar als Sepp echt alleen naar PSV zal Liverpool water bij de wijn moeten doen. Ze hebben er ook niks aan om hem in de selectie te houden. Maar denk idd dat het gat te groot is. Maar zolang we geen Here we Go van onze Romano hebben gezien is er nog hoop