Vitik wordt ook bij Hoffenheim genoemd.
Transferwindow 2024/25
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- Noudke
- Jeugdspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Blijven er nog verdedigers over zo? Straks komt Nagalo in de belangstelling bij een of andere La Liga-club, en moeten we het doen met Mees Hilgers voor 11 miljoen euro.
- Maikel
- Site Admin
Geldt inderdaad het meest voor jou. Gezien je elke keer in het middelpunt staat van topics die die kant op gaan.
Beetje Beetlejuice maar dan kom je tevoorschijn wanneer iemand over politiek begint om gelijk je duit in het zakje te doen.
En weer ontopic door, dus over transfers en PSV.
Alles wat offtopic doorgaat wordt direct verwijdert.
- Armada
- Internationale topspeler
Ik was vergeten dat tegenwoordig alles triggert. Zelfs sarcastische plaatsingen op een plek waar het duidelijk niet hoort, waardoor het absurdistisch relativeren duidelijk niet letterlijk bedoeld is.
Excuses. Mea culpa.
En nu een geile linksback.
- These users thanked the author Armada for the post:
- ArdaMattaveld
- Maikel
- Site Admin
sommigen kunnen dat niet aan en haken gelijk in om er een politieke discussie van te maken. Dus doe maar niet.
- Joenepsv
- Legende
Ach we hebben nog 13 dagen. Tijd zat voor Earnie om zijn briljante transferplan te ontvouwen.
-
Tegen het delen van content van dat soort bronnen zal ik me uit blijven spreken. Flikker me dan maar van het forum af als het pas een probleem is als er iemand tegenin gaat
Verder is het wel duidelijk toch waarom ik het in een spoiler gooide met de tekst erbij dat het hier niet hoort? Ik ben ook niet van plan om hier nog politieke discussies te voeren, dat heb ik wel gezien voort.
- These users thanked the author Jur1913 for the post:
- ArdaMattaveld
-
- Moderator
Het zijn elke keer ook wel dezelfde clubs die in verband worden gebracht met de voor ons potentieel interessante spelers. Heb het idee dat het spel afgelopen dagen wel op de wagen begint te komen. Zou zonde zijn als optie 2-4 nu ook niet haalbaar zijn, omdat daar nu ineens meerdere clubs concreet worden. Dan hadden we misschien wel eerder moeten doorschakelen. Maar we wachten geduldig af.
-
- Lid 2e elftal
-
- Meervoudig international
Denk dat Bologna dan ananas op de pizza moet doen, die komt dus niet.
Marcel for president!
- ShovingNE2
- Site Admin
Jur1913
Doe eens normaal. Dit was geen bron delen. Dit was een geintje. En ja: dat kan hier nog steeds. Als jij alles serieus wil aanvliegen dan ga je inderdaad tegen problemen aanlopen.
Doe eens normaal. Dit was geen bron delen. Dit was een geintje. En ja: dat kan hier nog steeds. Als jij alles serieus wil aanvliegen dan ga je inderdaad tegen problemen aanlopen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- ComeOnPSV
- Vedette
-
- Regelmatige invaller
In dat geval lijken we meer te willen investeren in het medisch team dan in de verdediging.
-
Dit heb ik verkeerd ingeschat en daarvoor bied ik mijn excuses aan, maar niet voor het op deze manier in gaan tegen dat delen. Ik denk dat ik dat nog redelijk netjes op heb gelost door het in een spoiler te zetten met dat bericht erbijShovingNE2 wrote: ↑20 Aug 2024, 22:36 @Jur1913
- Hatseflats
- Vedette
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Hatseflats wrote: ↑20 Aug 2024, 22:37Is dat wat? Ja een verdediger, maar kan ie ook een beetje verdedigen?
Edit: tweet is weggehaald.
- These users thanked the author Sensation for the post:
- DoubleUCoolman
-
- Moderator
Hier nog wel:
https://www.vi.nl/nieuws/PSV-lijkt-af-t ... ar-itakura
Marco lijkt alleen Elvedi verkeerd gespeld te hebben. Verkeerde verdediger van Gladbach.
Zonder dollen, kom er maar in PsvBmg.
https://www.vi.nl/nieuws/PSV-lijkt-af-t ... ar-itakura
Marco lijkt alleen Elvedi verkeerd gespeld te hebben. Verkeerde verdediger van Gladbach.
Zonder dollen, kom er maar in PsvBmg.
- These users thanked the author Jwoeloe for the post:
- Hatseflats
-
- Regelmatige invaller
Je mag toch hopen dat de media enkele dagen achter aanloopt. Berichtend als informeert, denkt aan etc zijn imo voor dagen, misschien zelfs weken geleden. De tijd van doorpakken lijkt mij toch wel geboden.
- Hatseflats
- Vedette
Klaagkip. Het is een verdediger en een gerucht! Ik vind het mooi!
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 2):
- Smeets14 • Dutch Cowboy
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Hij leest mee11 Tinus wrote: ↑16 Aug 2024, 12:22 De ex-ED markt is ook iets waar Brands/Earnie naar kijken. In het kader daarvan heb ik nog wel een rechtsbenige CV die zowel links als rechts kan spelen, goed op kan bouwen, veel ervaring heeft en wellicht aan de bovenkant van betaalbaar is.
https://www.transfermarkt.nl/ko-itakura ... ler/355816
Ik meen me te kunnen herinneren dat PSV ook ooit interesse in hem heeft getoond maar ik kan het niet meer terug vinden. Ik vond hem bij Groningen echt wel een goede speler (toen nog gehuurd van City). Na 2 seizoenen BMG wellicht haalbaar?