Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Garnaal
Basisspeler
Clubvoorkeur: PSV

Als je de laatste paginas hier leest lijkt het alsof er een week verstreken is terwijl we net een paar uur verder zijn. In dit tempo hebben we op 3 September ongeveer 200 namen voorbij zien komen. Ik blijf er bij, wat er nu in de media 'lekt' komt in de verste verte niet overeen met de dagelijkse gang van zaken aan het bureau van Stewart. Alle vertrouwen dat er straks een verdediging staat waar we iets mee kunnen.
  • These users thanked the author Garnaal for the post:
    Ardbeg
    Ardbeg
    Mister PSV

Garnaal wrote: 20 Aug 2024, 23:10 Als je de laatste paginas hier leest lijkt het alsof er een week verstreken is terwijl we net een paar uur verder zijn. In dit tempo hebben we op 3 September ongeveer 200 namen voorbij zien komen. Ik blijf er bij, wat er nu in de media 'lekt' komt in de verste verte niet overeen met de dagelijkse gang van zaken aan het bureau van Stewart. Alle vertrouwen dat er straks een verdediging staat waar we iets mee kunnen.
    En tevens ook niet realtime. Kom maar op met Itakura en Nagalo.
    Last edited by Ardbeg on 20 Aug 2024, 23:18, edited 1 time in total.
    Rikkert1234
    Vedette

Ik ben Itakura al jaren uit het oog verloren, maar het is niet een naam wat me direct enthousiast maakt. Fijn dat we eindelijk wel de focus verlegt hebben van Sepp.
  • These users thanked the author Rikkert1234 for the post:
    Joenepsv
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Garnaal wrote: 20 Aug 2024, 23:10 Als je de laatste paginas hier leest lijkt het alsof er een week verstreken is terwijl we net een paar uur verder zijn. In dit tempo hebben we op 3 September ongeveer 200 namen voorbij zien komen. Ik blijf er bij, wat er nu in de media 'lekt' komt in de verste verte niet overeen met de dagelijkse gang van zaken aan het bureau van Stewart. Alle vertrouwen dat er straks een verdediging staat waar we iets mee kunnen.
    Waar is dat vertrouwen precies op gebaseerd dan? Vorig jaar met ABK al een mislukking voor achterin gehaald last-minute. In de winter gefaald in de opvolging van Vertessen. Deze zomer 13 miljoen uitgegeven aan 2x totale middelmaat. En maanden met een speler bezig geweest die 30 miljoen kost, terwijl je maar 15 te besteden bent.

Ardbeg en wat vriendjes vinden het allemaal heel leuk en grappig. Poh wat leuk allemaal dat fans zich zorgen maken. Maar we staan er gewoon beroerd voor he? Maar echt beroerd. We hebben geen enkele rechtsback, geen enkele linksback van niveau en geen enkele rcv van niveau. En de enige lcv van niveau is boos en wil weg.

Stewart is er in een jaar tijd niet in geslaagd om de gedroomde rcv te halen. Dat was blijkbaar Sepp. En nu gaat hij in amper twee weken tijd wel even drie of vier toppers binnenhalen? Ik heb daar inderdaad even niet zo veel vertrouwen in. Van namen als Montiel en Itakura word ik ook werkelijk totaal niet optimistisch.

Dest en Tillman zijn top hoor en ook dat mag benoemd worden. Zoals hij vorig jaar ook overwegend goed werk geleverd heeft. Maar achterin is het bar en boos. Het Brands-syndroom. Met deze achterhoede heb je 0,0 te zoeken in de CL en ga je het Feyenoord ook niet moeilijk maken.
    Last edited by Eindhovenvoetbal on 20 Aug 2024, 23:19, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post (total 6):
    BarryBanaanRemPSVSørenBadShakerDoperwt11Hipster4Life
    BarryBanaan
    Basisspeler
    Favoriete speler: Joey Veerman

Op basis van wat dan? Hoop of de prestaties uit het verleden? Gewoon een vraag..
    DonyellMalen
    Legende

Rikkert1234 wrote: 20 Aug 2024, 23:17 Ik ben Itakura al jaren uit het oog verloren, maar het is niet een naam wat me direct enthousiast maakt. Fijn dat we eindelijk wel de focus verlegt hebben van Sepp.
    Itakura is één van opties. Nog niet teveel van verwachten. Althans, voorlopig.
    Ardbeg
    Mister PSV

Rikkert1234 wrote: 20 Aug 2024, 23:17 Ik ben Itakura al jaren uit het oog verloren, maar het is niet een naam wat me direct enthousiast maakt. Fijn dat we eindelijk wel de focus verlegt hebben van Sepp.
    Dat was laatst al. Je leest al dagen over Nagalo. Wat je leest in het nieuws is niet realtime he.
    ShovingNE2
    Site Admin

Met de interesse in Itakuro zet PSV gewoon de club van Nagalo onder druk.

Image
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Ardbeg wrote: 20 Aug 2024, 23:19
    Dat was laatst al. Je leest al dagen over Nagalo. Wat je leest in het nieuws is niet realtime he.
    Dat weet jij net zomin als wij.
    trouwepsvfan
    Vedette

Als iemand vorig seizoen had geroepen dat we tegen Almere City zouden gaan aantreden met Oppegard, Dams, Flamingo en Ledezma in de defensie had een levenslange ban van dit forum gekregen.

Maar Earnie cookt het allemaal voor elkaar.
    Last edited by trouwepsvfan on 20 Aug 2024, 23:22, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
    BarryBanaan
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Ardbeg
    Mister PSV

Eindhovenvoetbal wrote: 20 Aug 2024, 23:21
    Ardbeg wrote: 20 Aug 2024, 23:19

Ok, dus de berichten vanuit dezelfde bron een week geleden zijn niet waar en deze wel? Ok.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Itakura is top, plug and play naast Boscagli.
    Juancho
    Mister PSV

Ik ken die hele Itakura niet. Kenners die hem wat verder kunnen uitlichten? Stkertes, zwaktes, potentieel etc.

Sepp was overduidelijk de 1e keuze, zeker qua type mag ik hopen. Ik ben dus erg benieuwd of de alternatieven ook in dat profiel passen.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    BarryBanaan
    Basisspeler

11 Tinus wrote: 20 Aug 2024, 23:22 Itakura is top, plug and play naast Boscagli.
    Gaat die ook naar Brighton dan?
    milansandro
    Legende

Spelers worden duurder en duurder naarmate de tijd verstrijkt..
    PSV is in een valkuil getrapt waarbij het steeds lastiger wordt om daaruit te ontsnappen..
    Deze strategie van wachten en wachten is in mijn ogen de foute gebleken..
  • These users thanked the author milansandro for the post (total 3):
    EindhovenvoetbalAsterixHipster4Life
    Activism is a way for useless people to feel important
    — Thomas Sowell
    trouwepsvfan
    Vedette

Ik verwacht dat Boscagli gewoon gaat vertrekken. Ik betwijfel zelfs of hij zaterdag in de basis staat.
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    11 Tinus
    Legende

Juancho wrote: 20 Aug 2024, 23:22 Ik ken die hele Itakura niet. Kenners die hem wat verder kunnen uitlichten? Stkertes, zwaktes, potentieel etc.

Sepp was overduidelijk de 1e keuze, zeker qua type mag ik hopen. Ik ben dus erg benieuwd of de alternatieven ook in dat profiel passen.

Kijk nou een paar minuten en je hebt een goed beeld.
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Ardbeg wrote: 20 Aug 2024, 23:22
    Eindhovenvoetbal wrote: 20 Aug 2024, 23:21

Ok, dus de berichten vanuit dezelfde bron een week geleden zijn niet waar en deze wel? Ok.
    Ik heb geen idee. Jij ook niet. Dat is het punt.
    BarryBanaan
    Basisspeler

trouwepsvfan wrote: 20 Aug 2024, 23:22 Als iemand vorig seizoen had geroepen dat we tegen Almere City zouden gaan aantreden met Oppegard, Dams, Flamingo en Ledezma in de defensie had een levenslange ban van dit forum gekregen.

Maar Earnie cookt het allemaal voor elkaar.
    Maar oweee als je hier iets van vind. :lol:
  • These users thanked the author BarryBanaan for the post:
    Eindhovenvoetbal
    Buitenspelgoal
    Vaste waarde in elftal

11 Tinus wrote: 20 Aug 2024, 23:22 Itakura is top, plug and play naast de vervanger van Boscagli.
    Ik heb even een toevoeging gemaakt.
    Persepolis
    Vedette

Maria-Franciscus wrote: 20 Aug 2024, 21:23 Tja, als Marco dat zo zegt... Het hele verhaal dat ie nu ineens 5m euro meer moet kosten dan een week geleden kan sowieso met een korrel zout genomen worden. Maar het is duidelijk dat Sepp wel z'n kont in de krib moet gooien, wil er beweging in de zaak komen.
    Volgens mij kost hij helemaal niks meer hoor, de vraagprijs was vanaf dag 1 al 20 miljoen pond ex bonussen en dat is het nog steeds. Dat is iets van 23,5 miljoen euro, wellicht dat daar de verwarring is ontstaan omdat sommige mensen dachten dat het 20 miljoen euro was. PSV had alleen gehoopt dat Liverpool op een gegeven moment zou zakken, maar dat hebben ze nog niet gedaan omdat er interesse is van clubs die wel aan dat bedrag willen voldoen. En ik denk dat hij zelf het helemaal niet zo erg zou vinden om naar bv Leverkusen te gaan, ook al zou het zo zijn dat hij liever naar PSV wil.
    11 Tinus
    Legende

Buitenspelgoal wrote: 20 Aug 2024, 23:24
    11 Tinus wrote: 20 Aug 2024, 23:22 Itakura is top, plug and play naast de vervanger van Boscagli.
    Ik heb even een toevoeging gemaakt.
    Ik had het over Almere uit haha.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 20 Aug 2024, 23:20 Met de interesse in Itakuro zet PSV gewoon de club van Nagalo onder druk.

Image
    Want? Stribbelen die tegen dan?
    11 Tinus
    Legende

Persepolis wrote: 20 Aug 2024, 23:24
    Maria-Franciscus wrote: 20 Aug 2024, 21:23 Tja, als Marco dat zo zegt... Het hele verhaal dat ie nu ineens 5m euro meer moet kosten dan een week geleden kan sowieso met een korrel zout genomen worden. Maar het is duidelijk dat Sepp wel z'n kont in de krib moet gooien, wil er beweging in de zaak komen.
    Volgens mij kost hij helemaal niks meer hoor, de vraagprijs was vanaf dag 1 al 20 miljoen pond ex bonussen en dat is het nog steeds. Dat is iets van 23,5 miljoen euro, wellicht dat daar de verwarring is ontstaan omdat sommige mensen dachten dat het 20 miljoen euro was. PSV had alleen gehoopt dat Liverpool op een gegeven moment zou zakken, maar dat hebben ze nog niet gedaan omdat er interesse is van clubs die wel aan dat bedrag willen voldoen. En ik denk dat hij zelf het helemaal niet zo erg zou vinden om naar bv Leverkusen te gaan, ook al zou het zo zijn dat hij liever naar PSV wil.
    Het ED en VI noemden 20 miljoen EURO.
    Leeuwarden1964
    Veelbelovend talent
    Favoriete speler: Luuk

Earnies assistent Chef John de Jong nog steeds in de keuken aanwezig?
    Post Reply