Tja, ik reageer volgens mij altijd keurig en inhoudelijk. En toch zie ik dagelijks hoe je overal emoticons bij moet zetten. Kan je er van alles bij halen, maar daar heb ik geen drol mee te maken. Zie het je bij meer heel normale berichten doen. En dat is voor mij nieuw, want in tegenstelling tot velen vond ik je op soms wat provoceren na altijd een leuke poster. Niet dat ik het altijd met je eens was, maar onderbouwd en prima. Dus dat maakt het raar.Ardbeg wrote: ↑20 Aug 2024, 23:54Ja en ik heb zeker ook nog nooit verteld hoe zo'n proces wel loopt? Hier letterlijk tegen jou nog (en absoluit niet de eerste keer dat ik er normaal op in ga, en met mij nog genoeg anderen):Eindhovenvoetbal wrote: ↑20 Aug 2024, 23:48 Tja, als mensen gewoon op een normale en realistische manier kritisch zijn of hun zorgen uitspreken, strooi jij met lach-emoticons. Je mag het prima oneens zijn, maar wat je doet is gewoon irritant en weinig inhoudelijk.
We staan er dramatisch voor. Daar maak ik me zorgen om. En ik hoop ook dat het nog goed komt. Ik heb daar alleen wat minder vertrouwen in. Namen als Montiel met gemiddeld 13 hele competitiewedstrijden per seizoen de laatste 3 jaar en Itakura maken mij niet erg enthousiast.
Namens als Van den Berg, Tete, Gosens deden dat wel. We neigen nu met heel weinig tijd alleen naar de verkeerde kant. Dan mogen die zorgen toch benoemd worden zonder dat mensen dan worden uitgelachen? Is allemaal vrij normaal hoor.
Tevens ben ik misschien wel van mening dat er bij lange na niet altijd op een normale en realistische manier kritiek gegeven wordt. Hoe vaak is het ook wel niet dat het tegengeluid wordt weggezet als "Alles wat Earnie doet is perfect"?Ardbeg wrote: ↑27 Jun 2023, 20:36
Goed dat je waakzaam bent voor teleurstelling, ben ik ook. Ben je het dan wel met me eens dat het eem beetje vreemd is om te roepen dat PSV de prioriteiten verkeerd heeft liggen en de verdediging negeert (niet jij, in het algemeen)?
De enige logica die er dan overblijft zou denken dat PSV inderdaad 1 speler of positie in volgorde afhandelt, wat haaks staat op: "Ik denk geen moment dat PSV met maar 1 speler onderhandelt. Misschien wel met 10"
Wat Earnie vorig jaar zomer heeft gedaan is op ABK na perfectie. De winter was slecht. De huidige zomer begon met Tillman en Dest geweldig. Ik heb geen vertrouwen in Flamingo en Driouech. Dat heeft weinig met hun optredens voor PSV te maken, ik vind ze op basis van hun prestaties bij Excelsior en Utrecht simpelweg niet goed genoeg voor PSV en hoop er gruwelijk langs te zitten
PSV en verdedigers halen is al jaren een zeer magere combinatie. We moeten er nu drie of vier halen voor de basis. In twee weken. Ik zie daar weinig positieve aanknopingspunten voor. Maar ik sta vooraan om Earnie de veren in de reet te steken op 3 september als ik mis zat. Niks liever. Maar ik ben daar sceptisch over. Ook als ik zie wat er uitlekt.
Het is allemaal geen niveau Schouten, Dest, Tillman, Lozano. Hopelijk komen er wel spelers van dat niveau. Als we straks Vitik, De Vrij, Tete en Gosens halen, gaan alle credits naar Earnie. En waren alle zorgen voor niks. Maar dit is een forum en ik ben PSV-supporter. Dan lijkt me dit een normale plek om op normale en onderbouwde wijze mijn zorgen uit te spreken.