Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Joenepsv
Legende

ComeOnPSV wrote: 21 Aug 2024, 06:26 Rik in AD voetbalpodcast

,,Dertig miljoen voor Van den Berg gaat PSV niet betalen”, reageert Elfrink in de AD Voetbal podcast op de vraagprijs van Liverpool. ,,Ik verwacht niet dat PSV dat soort risico’s gaat nemen deze transferperiode. Het is wel onrustig. Boscagli wil weg natuurlijk en Benitez is ook teleurgesteld omdat hij geen nieuw voorstel heeft gekregen. Het is ook vreemd dat de contracten van die spelers niet eerder zijn verlengd.”

Benitez wil dus gewoon blijven.
Vind dat rond Benitez ook wel bijzonder. De beste keeper sinds Gomes en je doet hem geen aanbieding. Snap wel dat hij enigzins teleurgesteld is. Zie hem graag blijven.

Wat die andere contracten betreft, daar is al genoeg over gezegd natuurlijk. Waar het om gaat in dit geval is niet dat de contracten aflopen maar wat je doet met het gegeven dat ze aflopen. Er is op geen enkel moment geanticipeerd terwijl je aan je water kon aanvoelen dat het een probleem zou worden.
  • These users thanked the author Joenepsv for the post (total 2):
    Menno1Hipster4Life
    Hatseflats
    Vedette

Transferwednesday!! :mrgreen:

Toch?
    Armada
    Internationale topspeler

Hatseflats wrote: 21 Aug 2024, 07:03 Transferwednesday!! :mrgreen:

Toch?
    Nee, gewoon gehaktdag.
    Hatseflats
    Vedette

Søren wrote: 20 Aug 2024, 23:48
    Eindhovenvoetbal wrote: 20 Aug 2024, 23:42Dit is de stijl van steeds hetzelfde groepje. Je mag ook geen kritiek hebben op Flamingo, want hoe kan dat na 3 potten? Het is ook niet zo dat hij de vorige twee seizoenen al in de Eredivisie speelde...
    Het onzekere groepje.
    Het clubje wat uit zelfbescherming altijd hetzelfde vindt als @ShovingNE2.
    Van die types die hier 24/7 aanwezig zijn om gezamenlijk iedereen aan te pakken die een andere mening heeft.
    @Ardbeg, @Hatseflats, @Rene1978, @Cas, @10. Nilis, en nog wat meer van die trutjes.
    En ik wil hier nog ff op reageren. Probeer eens iemand goed te taggen en ShovingNE2 vindt altijd hetzelfde als mij, niet andersom :mrgreen:.

En vooral zulke zielige posts blijven plaatsen. Dat is hoe jij bent.
  • These users thanked the author Hatseflats for the post (total 4):
    ShovingNE2GrasmatArdbeg10. Nilis
    ShovingNE2
    Site Admin

Zo lekker een nieuwe dag met nieuwe hoop op transfers die ergens rond 19u weer keihard de grond in wordt gebeukt.

Lekker man, veel zin in weer vandaag. En ja: als je op Sepp jaagt dan gaat waarschijnlijk de volgende optie minder zijn. Althans: op voorhand. De Menno1 heeft beloofd met een aanbieding te komen waar de nodige pammetjes inzitten, zowel in poedervorm aan te lengen met bier als capsules. Voor de uppers verwijzen wij u naar de kroeg, mits u daar wel tegen kunt natuurlijk.

Roep maar: gaan we nieuwe namen horen vandaag? Gisteren eentje meen ik? Itakura. Alle vertrouwen in Stewart en anders zijn pek en veren hier in de buurt van Barneveld heel rap voor handen.

Gelieve deze post te liken en te onderschrijven om verdere bescherming op het forum te blijven genieten.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 7):
    Vanthaman18PiotrmatysMC HammerguusSjaakbanaan1913BramTylerDurdn
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    billyboy
    Bankzitter
    Clubvoorkeur: PSV

Klapstoel wrote: 21 Aug 2024, 06:47 De namen die nu naar buiten komen zijn nog steeds van een gewenst niveau. Nu is het een kwestie van doorpakken zou je zeggen.

Laten we hopen dat er snel wat meer duidelijkheid komt is beter voor vele hier 😉
    Pooh niet te negatief... een Japans international, 27 jaar, woont om de hoek, vaste basisspeler bij gladbach en eredivisie ervaring. Het enige waar ik over twijfel is de prijs... het is niet dat je hem over 3 seizoenen nog makkelijk voor veel geld kan doorverkopen
    ShovingNE2
    Site Admin

Het laatste waar ik mij mee bezig hou zijn de doorverkoopmogelijkheden. Zeker als het kwaliteit betreft.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

billyboy wrote: 21 Aug 2024, 07:12
    Klapstoel wrote: 21 Aug 2024, 06:47 De namen die nu naar buiten komen zijn nog steeds van een gewenst niveau. Nu is het een kwestie van doorpakken zou je zeggen.

Laten we hopen dat er snel wat meer duidelijkheid komt is beter voor vele hier 😉
    Pooh niet te negatief... een Japans international, 27 jaar, woont om de hoek, vaste basisspeler bij gladbach en eredivisie ervaring. Het enige waar ik over twijfel is de prijs... het is niet dat je hem over 3 seizoenen nog makkelijk voor veel geld kan doorverkopen
    Ik zou tekenen voor enige stabiliteit voor 3 jaar op de CV posities. En vergeet niet dat Bosz ook niet voor eeuwig blijft. Zelfs met v Bommel voetbal maakt Itakura er nog iets moois van.
    NilisInOranje
    Regelmatige invaller

Ik heb dat kutkerstliedje in mijn hoofd van "It's the most beautiful time of the year"
    (Maar het is wel zo)
    Haha
    Koning_Mason
    Talent
    Clubvoorkeur: Die uit Eindhoven

Met Bosz die meermaals heeft aangegeven dat in het Nederlands werken toch wel heel erg fijn is. Geloof ik nooit dat Montiel, Itakura, Nagolo en nog een tropische verrassing daadwerkelijk de top van de lijstjes zijn.
    Stratumseind12
    Bankzitter
    Favoriete speler: Simons

Sommige hier zijn wel heel negatief. Had zelf heel graag van den berg gezien. Maar itakura, montiel zijn toch echt prima spelers voor hier. Wel graag nog een fysiek sterke verdediger voor naast itakura.
  • These users thanked the author Stratumseind12 for the post:
    Maria-Franciscus
    Standbeeld
    Mister PSV

Ik ging gisteren rond 2230u slapen. Ik denk ik lees even bij hier. Dat had ik beter niet kunnen doen. Man, wat een gedoe allemaal.

Ik zal zo'n beetje de enige drie nuttige posts hier quoten:
    ComeOnPSV wrote: 20 Aug 2024, 22:38
    11 Tinus wrote: 20 Aug 2024, 23:23
    Juancho wrote: 20 Aug 2024, 23:22 Ik ken die hele Itakura niet. Kenners die hem wat verder kunnen uitlichten? Stkertes, zwaktes, potentieel etc.

Sepp was overduidelijk de 1e keuze, zeker qua type mag ik hopen. Ik ben dus erg benieuwd of de alternatieven ook in dat profiel passen.

Kijk nou een paar minuten en je hebt een goed beeld.
    Sensation wrote: 20 Aug 2024, 23:27
    Juancho wrote: 20 Aug 2024, 23:22 Ik ken die hele Itakura niet. Kenners die hem wat verder kunnen uitlichten? Stkertes, zwaktes, potentieel etc.

Sepp was overduidelijk de 1e keuze, zeker qua type mag ik hopen. Ik ben dus erg benieuwd of de alternatieven ook in dat profiel passen.
    https://tribuna.com/amp/en/news/liverpo ... -gladbach/

Stond dus in de belangstelling van Liverpool eerder dit jaar. Wordt hier omschreven als positioneel sterk, goede passer, kan eventueel ook op 6 en is atletisch en sterk in de duels. Minpunten zijn dat hij regelmatig een kaart pakt en vorig seizoen een tijd geblesseerd is geweest. Heeft verder overigens geen groot blessure verleden ofzo, geen zwakke plekken zoals hamstrings of een kapotte knie.

https://fbref.com/en/players/97d545ae/Ko-Itakura
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 7):
    Sjaakbanaan1913ComeOnPSVWholesomeFTSKingfisher11 Tinusmateja
    Teletubby
    Nationale topspeler

Nou goed, ik ben gelukkig ook gaan slapen en zal op aanraden van jou wel niks meer teruglezen. Dit is wel enorm kut wakker worden en om 1 reden. Dit stukje uit het artikel van Rikkert

". Tot overmaat van ramp voor PSV wil Olivier Boscagli ook nog per se vertrekken uit Eindhoven en is de club dus gedwongen om ook voor zijn positie hengeltjes uit te werpen bij tal van spelers. In deze fase van de transfermarkt zijn clubs niet meer genegen om hun topopties te laten gaan en is de club mogelijk aangewezen op afvallers bij topclubs"

Boscagli gaat dus gegarandeerd weg en omdat we zo ontiegelijk lang op Sepp hebben gewacht moeten we nu in de op is op voordeelbak van afvallers bij topclubs gaan grabbelen. Ai ai ai ai ai, het is nog niet 2 september maar namen als itakura maken mij niet zo heel gerust.
  • These users thanked the author Teletubby for the post:
    Vanthaman18
    Mr.Unibet
    Meervoudig international

Hier kun je alles over hem lezen en zien om een beeld te vormen. https://www.bundesliga.com/en/bundeslig ... ko-itakura

Lijkt mij persoonlijk niet haalbaar, maar wie weet. Dan heb je straks Montiel, Itakura, Nagalo en mogelijk nog een linksback (Zalewski bijv. zou mooi zijn) voor de laatste dagen. Dan lijkt het me wel dat Boscagli vertrekt iig.
    On Fire!
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Ik denk alleen dat dit stukje van onze Rik nu nog niet klopt:
    In deze fase van de transfermarkt zijn clubs niet meer genegen om hun topopties te laten gaan
    Dat is echt alleen pas in die laatste 3-4 dagen van de window. Tot die tijd is echt alles nog vloeibaar.
    loginnaam
    Internationale topspeler

NilisInOranje wrote: 21 Aug 2024, 07:32 Ik heb dat kutkerstliedje in mijn hoofd van "It's the most beautiful time of the year"
    (Maar het is wel zo)
    Wonderful :party:
  • These users thanked the author loginnaam for the post:
    Sjaakbanaan1913
    Standbeeld
    Mister PSV

Teletubby wrote: 21 Aug 2024, 08:01Nou goed, ik ben gelukkig ook gaan slapen en zal op aanraden van jou wel niks meer teruglezen. Dit is wel enorm kut wakker worden en om 1 reden. Dit stukje uit het artikel van Rikkert

". Tot overmaat van ramp voor PSV wil Olivier Boscagli ook nog per se vertrekken uit Eindhoven en is de club dus gedwongen om ook voor zijn positie hengeltjes uit te werpen bij tal van spelers. In deze fase van de transfermarkt zijn clubs niet meer genegen om hun topopties te laten gaan en is de club mogelijk aangewezen op afvallers bij topclubs"
    Dit vind ik dan zeer opvallend. We hebben een geweldig seizoen gespeeld afgelopen seizoen, je weet dat sterkhouder Oli nog maar een eenjarig contract heeft en je weet dat hij contractverlenging naast zich neer geeft gelegd. Dat lijkt mij toch een simpele optelsom voor Earnie. Opvallend dat Rik dan in zijn stukje net doet alsof het een ramp is die PSV overkomt. Mij lijkt juist dat de "ramp" volledig op het conto van PSV kan doordat ze klaarblijkelijk gewoon niet goed voorbereid zijn.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 3):
    Eindhovenvoetbaldanko-lazovicHipster4Life
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

ShovingNE2 wrote: 21 Aug 2024, 07:11 Gelieve deze post te liken en te onderschrijven om verdere bescherming op het forum te blijven genieten
    Image
    loginnaam
    Internationale topspeler

Standbeeld wrote: 21 Aug 2024, 07:52Ik ging gisteren rond 2230u slapen. Ik denk ik lees even bij hier. Dat had ik beter niet kunnen doen. Man, wat een gedoe allemaal.
    Ik heb gisteren een beetje normaal gewerkt en kwam er 's avonds achter dat ik wel in wat spelerstopics had gekeken, maar niet in dit. Liep 20 pagina's of zo achter. Na ééntje een beetje gelezen te hebben, meteen maar doorgesprongen naar de laatste pagina, want alle terugkerende discussies en gezeik zijn nou niet echt de moeite waard van het nalezen.
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Itakura is een hele snelle verdediger die prima kan opbouwen en lang op zijn benen blijft staan. Het aanstaande vertrek van Boscagli en eerder Ramalho zorgt ervoor dat we ook een flink stuk ervaring missen, Dit brengt hij wel... Go Ernie
  • These users thanked the author Voormalig KG for the post:
    Sensation
    Teletubby
    Nationale topspeler

Grasmat wrote: 21 Aug 2024, 08:04 Ik denk alleen dat dit stukje van onze Rik nu nog niet klopt:
    In deze fase van de transfermarkt zijn clubs niet meer genegen om hun topopties te laten gaan
    Dat is echt alleen pas in die laatste 3-4 dagen van de window. Tot die tijd is echt alles nog vloeibaar.
    Ik zie geen reden waarom Rik het erin zou zetten als hij niet van de directie een beetje doorgeschemerd heeft gekregen dat het redelijk lastig gaat worden nu. Rik is bij bepaalde punten wel van het laten doorschemeren dat het niet de goede kant op gaat (Xavi transfer een week voordat hij ging). We moeten natuurlijk ook niet vergeten dat de transferperiode nog maar 9 dagen open is voor de meeste teams dat vind ik persoonlijk niet een al te groot verschil met 4 dagen. Als je nu opeens hoort dat PSV 8 miljoen wilt betalen voor je verdediger en je moet dan nog alle processen op gang brengen voor een vervanger dan heb je ook relatief weinig tijd.

Ik heb er een enorm hard hoofd in dat Earnie in 11 dagen 4 toppers eruit weet te vissen voor de verdediging.Dat zullen inderdaad een flinke aantal afvallers van topclubs worden die we zullen moeten huren en dan schuiven we toch lekker het gigantische probleem in de verdediging nog een jaartje door. Eindbeoordeling kan pas op 2 september maar het ziet er niet goed uit.
  • These users thanked the author Teletubby for the post:
    Hipster4Life
    Mr.Unibet
    Meervoudig international

Standbeeld wrote: 21 Aug 2024, 08:07
    Teletubby wrote: 21 Aug 2024, 08:01Nou goed, ik ben gelukkig ook gaan slapen en zal op aanraden van jou wel niks meer teruglezen. Dit is wel enorm kut wakker worden en om 1 reden. Dit stukje uit het artikel van Rikkert

Dit vind ik dan zeer opvallend. We hebben een geweldig seizoen gespeeld afgelopen seizoen, je weet dat sterkhouder Oli nog maar een eenjarig contract heeft en je weet dat hij contractverlenging naast zich neer geeft gelegd. Dat lijkt mij toch een simpele optelsom voor Earnie. Opvallend dat Rik dan in zijn stukje net doet alsof het een ramp is die PSV overkomt. Mij lijkt juist dat de "ramp" volledig op het conto van PSV kan doordat ze klaarblijkelijk gewoon niet goed voorbereid zijn.
    Ja, en niet goed voorbereid is dan ook zeer vrije interpretatie. Wellicht niet goed voorbereid in de zin van dat ze ook een bod van 5 miljoen op Bosca hadden kunnen verwachten en dat hij hemel en aarde beweegt om dan te vertrekken. Alleen dat is gewoon onderdeel van het spel natuurlijk, stel je kunt er 15 miljoen voor krijgen dan is dat gewoon prima voor 10 maanden contract en daar zal PSV dan weer hemel en aarde voor bewegen.

Maargoed, dat het zo last minute moet allemaal is denk ik niet bewuste keuze van Earnest, maar hij zal het nu wel zoveel mogelijk rekken om goed te weten welke opties er nog in de markt zitten. Over alles is wat te zeggen.
    Maax
    Meervoudig international

Standbeeld wrote: 21 Aug 2024, 07:52 Ik ging gisteren rond 2230u slapen. Ik denk ik lees even bij hier. Dat had ik beter niet kunnen doen. Man, wat een gedoe allemaal.

Ik zal zo'n beetje de enige drie nuttige posts hier quoten:
    ComeOnPSV wrote: 20 Aug 2024, 22:38
    11 Tinus wrote: 20 Aug 2024, 23:23

Kijk nou een paar minuten en je hebt een goed beeld.
    Sensation wrote: 20 Aug 2024, 23:27

https://tribuna.com/amp/en/news/liverpo ... -gladbach/

Stond dus in de belangstelling van Liverpool eerder dit jaar. Wordt hier omschreven als positioneel sterk, goede passer, kan eventueel ook op 6 en is atletisch en sterk in de duels. Minpunten zijn dat hij regelmatig een kaart pakt en vorig seizoen een tijd geblesseerd is geweest. Heeft verder overigens geen groot blessure verleden ofzo, geen zwakke plekken zoals hamstrings of een kapotte knie.

https://fbref.com/en/players/97d545ae/Ko-Itakura
    Dank, dit scheelt mij heel wat leeswerk haha
    ShovingNE2
    Site Admin

Namen als Itakura maken je niet heel gerust omdat hij ooit bij FC Groningen speelde denk ik zo. Net als Virgil van Dijk ooit. Lees de posts (en kijk) boven je eens. Verder is het niet goed om iedere dag kut wakker te worden, zeker niet als het dit betreft.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    NotoriousBIG046
    Robson de Souza
    Vedette

Ik heb steeds meer het idee dat er straks vooral namen gaan komen die eerder niet genoemd zijn. Zoals Tillman ook ineens uit de lucht kwam vallen bijvoorbeeld.
    En dat we dan weer allemaal blij en gelukkig zijn.
  • These users thanked the author Robson de Souza for the post:
    Fc Denzel
    Post Reply