Transferwindow 2024/25
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Hij zat bij Groningen als City spelet zoals Angelino bij NAC zat als City speler. Om maar een vergelijking te maken. Dat heeft ons ook geen windeieren gelegd en die heeft het nou ook niet heel spectaculair gedaan in Duitsland.ShovingNE2 wrote: ↑21 Aug 2024, 08:20 Namen als Itakura maken je niet heel gerust omdat hij ooit bij FC Groningen speelde denk ik zo. Net als Virgil van Dijk ooit. Lees de posts (en kijk) boven je eens. Verder is het niet goed om iedere dag kut wakker te worden, zeker niet als het dit betreft.
-
- Internationale topspeler
12 dagen
Minimaal 5 inkomende transfers en dan mag er buiten Boscagli niemand meer weggaan.
Verwachting, Benitez, Bakayoko , Schouten/Veerman waar waarschijnlijk nog biedingen op gaan komen.
Een simpele rechtsback duurt al meer dan een maand, dus ben benieuwd hoe ze het nu allemaal gaan regelen.
Komen ze dadelijk alsnog met van Aanholt aan voor linksback
Minimaal 5 inkomende transfers en dan mag er buiten Boscagli niemand meer weggaan.
Verwachting, Benitez, Bakayoko , Schouten/Veerman waar waarschijnlijk nog biedingen op gaan komen.
Een simpele rechtsback duurt al meer dan een maand, dus ben benieuwd hoe ze het nu allemaal gaan regelen.
Komen ze dadelijk alsnog met van Aanholt aan voor linksback
-
- Meervoudig international
ShovingNE2 wrote: ↑21 Aug 2024, 08:20 Namen als Itakura maken je niet heel gerust omdat hij ooit bij FC Groningen speelde denk ik zo. Net als Virgil van Dijk ooit. Lees de posts (en kijk) boven je eens. Verder is het niet goed om iedere dag kut wakker te worden, zeker niet als het dit betreft.
-
- Nationale topspeler
Itakura, Nagalo, Montiel, Gosens: allemaal rookgordijnen. Geen van deze jongens komt naar PSV. De echte namen worden pas bekend als de transfer binnen 24 afgerond kan en zal worden.
-
- Jeugdinternational
- Favoriete speler: Luc Nilis
Door de regels van het ED stuk heen lees ik dat Earnest te lang heeft gegokt op Sepp en het verlengen van Boscagli en Teze. Nu dat allemaal niet lijkt te lukken, wordt er vrij laat doorgeschakeld en vallen namen als Montiel (geen fan, kleeft te veel aan vast) en Ikatura. Dat suggereert dat het hier niet om de top aankopen gaat maar dat we bij nummer 4-5 op de lijst zijn uitgekomen, omdat andere spelers toch onhaalbaar bleken in de eerste weken van augustus.
Zoomen we in op het profiel van Ikatura dan valt in positieve zin op dat hij op beide centrale posities in de verdediging kan spelen. Hij heeft voor een verdediger een prima lengte (1.88) en zowel koppend als technisch scoort hij voldoende tot ruim voldoende in de Bundesliga en bij een matig presterend (vorig jaar) BMG. Negatief vind ik zijn 2 redelijk zware blessures tijdens de vorige 2 seizoenen. Mits fit, is hij bij BMG altijd basisspeler, maar hij heeft de laatste 2 seizoenen 20 wedstrijden (1/3) gemist.
Benieuwd wat er naar Eindhoven komt, maar het 'downplayen' van de hoeveelheid verdedigers is ook al begonnen. Waar er eerst 4-5 moesten worden gehaald, zijn we nu aanbeland bij 2-3. Als dat laatste betekent dat Boscagli blijft is het nog acceptabel (3 dan) maar eerst zien en dan geloven.
Zoomen we in op het profiel van Ikatura dan valt in positieve zin op dat hij op beide centrale posities in de verdediging kan spelen. Hij heeft voor een verdediger een prima lengte (1.88) en zowel koppend als technisch scoort hij voldoende tot ruim voldoende in de Bundesliga en bij een matig presterend (vorig jaar) BMG. Negatief vind ik zijn 2 redelijk zware blessures tijdens de vorige 2 seizoenen. Mits fit, is hij bij BMG altijd basisspeler, maar hij heeft de laatste 2 seizoenen 20 wedstrijden (1/3) gemist.
Benieuwd wat er naar Eindhoven komt, maar het 'downplayen' van de hoeveelheid verdedigers is ook al begonnen. Waar er eerst 4-5 moesten worden gehaald, zijn we nu aanbeland bij 2-3. Als dat laatste betekent dat Boscagli blijft is het nog acceptabel (3 dan) maar eerst zien en dan geloven.
-
- Jeugdinternational
Lacroix is naar Palace.
Ik word niet heel vrolijk van de namen die worden genoemd. Nog 12 dagen te gaan en we moeten de gehele achterhoede vervangen.
-
- Vaste waarde in elftal
Sluit dit scenario zeker niet uit. Meen hier eerder ergens gelezen hebben dat het nieuws dat we lezen in de regel 'oud' nieuws is. Vaak klopt die stelling.
- Hatseflats
- Vedette
Duim?
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 2):
- Eindhovenvoetbal • Kingfisher
-
- Vaste waarde in elftal
Dit vermoeden heb ik ook, namen lekken kan ook een manier zijn om druk uit de oefenen op lopende onderhandelingen
-
- Vedette
Druk uitoefenen, maar ook gewoon de aandacht afleiden van de echte targets. Het onderhandelt toch een stuk prettiger als je niet 24/7 vragen van journalisten hoeft te beantwoorden.Benitez040 wrote: ↑21 Aug 2024, 08:53Dit vermoeden heb ik ook, namen lekken kan ook een manier zijn om druk uit de oefenen op lopende onderhandelingen
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ergens toch apart dat er veel twijfel is over Itakura, waarvan ik mij niet kan voorstellen dat heel veel hem de afgelopen twee seizoenen hebben zien spelen en dat in het recente verleden Napoli en Liverpool genoemd waren. Bijv. ook in dit draadje kan je zien dat in de tijd dat hij bij Napoli genoemd werd (een jaar geleden als vervangen Kim) er veel positieve geluiden waren:
Schijnt overigens een afkoopclausule te hebben die tussen de 10-15mil ligt, als dat klopt en PSV is bereid dat te betalen dan zijn dat makkelijke onderhandelingen.
https://onefootball.com/en/news/ko-itak ... r-38891383
Onderstaand plaatje is uit januari jongstleden toen Itakura genoemd werd voor Liverpool, een vergelijk met Inacio van Sporting:
Verder uit het artikel:
Sidenote: Ik heb hem ook niet veel zien spelen dus mijn positivisme is puur gebaseerd op stats, op zaken die ik over hem lees en op het feit dat in het heel recente verleden clubs als Liverpool, Tottenham en Napoli serieuze interesse hebben getoond.
Schijnt overigens een afkoopclausule te hebben die tussen de 10-15mil ligt, als dat klopt en PSV is bereid dat te betalen dan zijn dat makkelijke onderhandelingen.
https://onefootball.com/en/news/ko-itak ... r-38891383
Onderstaand plaatje is uit januari jongstleden toen Itakura genoemd werd voor Liverpool, een vergelijk met Inacio van Sporting:
Verder uit het artikel:
Standing at 1.88 metres, Itakura is formidable in the aerial duels during both the offensive and defensive phases. The 26-year-old uses good anticipation, leap and bravery to be a threat during the set-piece situations for Monchengladbach.
The 26-year-old is versatile enough to play as both a left and right central defender and as a defensive midfielder. His incredible stamina and ability to cover the ground while working hard for his team have earned Itakura considerable praise.
Furthermore, he has a highly successful passing rate and uses good decision-making on possession, distributing to the more creative players. The 26-year-old has an issue with being reckless and too aggressive at times, frequently getting yellow cards.
Sidenote: Ik heb hem ook niet veel zien spelen dus mijn positivisme is puur gebaseerd op stats, op zaken die ik over hem lees en op het feit dat in het heel recente verleden clubs als Liverpool, Tottenham en Napoli serieuze interesse hebben getoond.
Last edited by Sensation on 21 Aug 2024, 09:00, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Sensation for the post (total 21):
- Tober28 • Hatseflats • 11 Tinus • Kingfisher • Bossche bol • SomeOne • Boszball1913 • Standbeeld • PSV_Haarlem • Wolf • Rikkert1234 • Ren Höek • DeBruyne • Ardbeg • NotoriousBIG046 • Noosa • Leon77M • loginnaam • danko-lazovic • MaartenV • OntketendeDuif
-
- Vaste waarde in elftal
Kan goed dat Earnie, gewoon een sloot oude namen heeft gedropt bij Rik en Marco om ons bezig te houden
- These users thanked the author Benitez040 for the post:
- Grasmat
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Joe joe, ik ga aan het werk. Als jullie dat nu ook eens allemaal gewoon gaan doen, kijken we vanavond gezellie met z'n allen of er nog nieuws was en buurten we dan verder. Scheelt weer 30 pagina's voor jan lul bijlezen.
- These users thanked the author Grasmat for the post:
- Schnitzel2023
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Luc Nilis
Haha ik hoorde die naam van die Japanner gisteren in de middag al voorbij komen van iemand, dus denk dat het lek ergens anders zitBenitez040 wrote: ↑21 Aug 2024, 08:59 Kan goed dat Earnie, gewoon een sloot oude namen heeft gedropt bij Rik en Marco om ons bezig te houden
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Simons
Vond itakura bij Groningen al een fantastische verdediger. Heb hem daarna hij schalke nog wel een beetje in de gaten gehouden. Ik denk dat we er echt een toppertje bij hebben mochten we hem binnen halen. Sep was qua profiel een stuk aantrekkelijker, en dan voornamelijk de leeftijd. Maar goed die is gevlogen, ik zal wel blij worden van itakura.
- These users thanked the author Stratumseind12 for the post (total 2):
- Boszball1913 • Noosa
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Oké, we wachten allemaal met posten tot jij klaar bent.
Werk ze!
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
- AddoCultheld • Koenjo
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Maar er vertrekt nu een jet vanuit Eindhoven!
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Dit blijft echt een absurd lijstje van transfers die Earnie nog moet fixen in zo'n korte tijd. Dit belooft gewoon vuurwerk komende dagen, zin in!AddoCultheld wrote: ↑21 Aug 2024, 08:39 12 dagen
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- StratumZuid
-
- Vaste waarde in elftal
Doan speelt nu in Duitsland ook vrij aardig maar was bij ons niet veel, kan bij deze jongen helemaal anders zijn, maar als ze goed zijn on de Bundesliga wil nog niet altijd zeggen dat ze het hier ook goed gaan doen,
-Max
-Baumgartel
-Bruma
Wat namem die voor veel geld kwamen en weinig hebben gebracht
- ShovingNE2
- Site Admin
Die optie hebben ze werkelijk vanaf het begin af aan al open gehouden. En ik vind het niet eens een hele gekke overweging gezien de situatie op linksback.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Psvamsterdam1913ab
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Joenepsv
- Legende
Denk al sinds de Cruijff schaal dat het vuurwerk elk moment kan beginnen maar Earnie heeft zijn lucifers nat.Vanthaman18 wrote: ↑21 Aug 2024, 09:06Dit blijft echt een absurd lijstje van transfers die Earnie nog moet fixen in zo'n korte tijd. Dit belooft gewoon vuurwerk komende dagen, zin in!AddoCultheld wrote: ↑21 Aug 2024, 08:39 12 dagen
Het wordt of nog een geweldig einde van de window of nog een grotere anticlimax dan de Lumor gate.
-
- Meervoudig international
Maar als je de stats hierboven ziet, scoort hij toch bijna nergens beter op dan de gratis Ramalho? Wat ik vooral opvallend vind is dat zijn progressive passing zelfs nog veel slechter is. En dat was een van de hoofdredenen waarom er volgens velen doorgeselecteerd moest worden vwb Ramalho.