Oei oei oei, Rik is in zijn artikelen inmiddels over gegaan op de verwachting van 3 tot 4 verdedigers naar 2 tot 3.. de afgelopen jaren zag je vaker dat PSV Rik gebruikte om alvast de verwachtingen bij de supporters te temperen en de geesten rijp te maken voor teleurstelling…
Zou me niks verbazen als we op 2 uitkomen uiteindelijk….
Transferwindow 2024/25
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Even goed lezen aub. Hij heeft het over 2-3 verdedigende kanonnen.LarsKempie wrote: ↑21 Aug 2024, 09:20 Oei oei oei, Rik is in zijn artikelen inmiddels over gegaan op de verwachting van 3 tot 4 verdedigers naar 2 tot 3.. de afgelopen jaren zag je vaker dat PSV Rik gebruikte om alvast de verwachtingen bij de supporters te temperen en de geesten rijp te maken voor teleurstelling…
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Wilde je Sepp van de Berg graag hebben? Die scoort namelijk ook niet goed op die punten. Spelers in onvergelijkbare situaties, Ramalho werd compleet vrij gelaten waardoor hij progressive passes kon geven, bij de toch wel oppermachtige nr1 van de ED. Dan zijn qua club en competitie Sepp en Itakura stats-wise beter te vergelijken. Ramalho kon per90 2x zoveel passes geven dan Itakura en vd Berg, zoals gezegd bij een oppermachtige nr1 waarbij hij vrij werd gelaten in de opbouw, dan is het ook logisch dat er 2x zoveel vooruit zijn.Makaveli wrote: ↑21 Aug 2024, 09:19Maar als je de stats hierboven ziet, scoort hij toch bijna nergens beter op dan de gratis Ramalho? Wat ik vooral opvallend vind is dat zijn progressive passing zelfs nog veel slechter is. En dat was een van de hoofdredenen waarom er volgens velen doorgeselecteerd moest worden vwb Ramalho.
https://fbref.com/en/stathead/player_co ... =2023-2024
Last edited by Sensation on 21 Aug 2024, 09:26, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Sensation for the post (total 3):
- Standbeeld • Boszball1913 • loginnaam
-
- Jeugdinternational
We spreken elkaar 3 september. Maar de ervaring leert dat Rik vaker gebruikt wordt om berichten naar buiten de sturen die verwachtingen temperen en teleurstellingen verzachten bij PSV fans. Zal me niks verbazen als het nu constant naar 2-3 gaat ipv 3-4Vanthaman18 wrote: ↑21 Aug 2024, 09:23Even goed lezen aub. Hij heeft het over 2-3 verdedigende kanonnen.LarsKempie wrote: ↑21 Aug 2024, 09:20 Oei oei oei, Rik is in zijn artikelen inmiddels over gegaan op de verwachting van 3 tot 4 verdedigers naar 2 tot 3.. de afgelopen jaren zag je vaker dat PSV Rik gebruikte om alvast de verwachtingen bij de supporters te temperen en de geesten rijp te maken voor teleurstelling…
- Tjompie
- Clubvoorkeur: PSV
Dit is er alvast 1Vanthaman18 wrote: ↑21 Aug 2024, 09:23Even goed lezen aub. Hij heeft het over 2-3 verdedigende kanonnen.LarsKempie wrote: ↑21 Aug 2024, 09:20 Oei oei oei, Rik is in zijn artikelen inmiddels over gegaan op de verwachting van 3 tot 4 verdedigers naar 2 tot 3.. de afgelopen jaren zag je vaker dat PSV Rik gebruikte om alvast de verwachtingen bij de supporters te temperen en de geesten rijp te maken voor teleurstelling…
https://www.transfermarkt.nl/wilfried-k ... ler/163663
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Dat zou kunnen. Maar je moet Rik wel juist citeren. Hij zegt niet 2-3 verdedigers, en dat is wel hoe jij het brengt. v. Aanholt zal bijvoorbeeld niet onder de 2-3 verdedigende kanonnen van Rik vallen, maar is wel een verdediger. Zou er blij mee zijn als hij komt.LarsKempie wrote: ↑21 Aug 2024, 09:25We spreken elkaar 3 september. Maar de ervaring leert dat Rik vaker gebruikt wordt om berichten naar buiten de sturen die verwachtingen temperen en teleurstellingen verzachten bij PSV fans. Zal me niks verbazen als het nu constant naar 2-3 gaat ipv 3-4Vanthaman18 wrote: ↑21 Aug 2024, 09:23
Even goed lezen aub. Hij heeft het over 2-3 verdedigende kanonnen.
-
Die kan gemakkelijk een heel breed veld in de gaten houdenTjompie wrote: ↑21 Aug 2024, 09:26Dit is er alvast 1Vanthaman18 wrote: ↑21 Aug 2024, 09:23
-
- Legende
Heb jij gezien wie zijn spelersmakelaar is?Tjompie wrote: ↑21 Aug 2024, 09:26Dit is er alvast 1Vanthaman18 wrote: ↑21 Aug 2024, 09:23
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
- Tjompie
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik schat zo in dat PSV voornamelijk op Ramalho door had willen selecteren doordat hij regelmatig verdedigend steekjes liet vallen. Met de interesse in Vd Berg en Itakura lijkt het mij dat PSV op zoek is naar een slager. Een speler die verdedigend ijzersterk is en geen steekjes laat vallen (voor zover dat mogelijk is). Boscagli is voetballend buitengewoon goed en zo zouden de centrale verdedigers elkaar goed aan kunnen vullen.Makaveli wrote: ↑21 Aug 2024, 09:19Maar als je de stats hierboven ziet, scoort hij toch bijna nergens beter op dan de gratis Ramalho? Wat ik vooral opvallend vind is dat zijn progressive passing zelfs nog veel slechter is. En dat was een van de hoofdredenen waarom er volgens velen doorgeselecteerd moest worden vwb Ramalho.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- MaartenV
-
- Vaste waarde in elftal
Hoe zijn de verdedigende statistieken van Itakura?Standbeeld wrote: ↑21 Aug 2024, 09:29Ik schat zo in dat PSV voornamelijk op Ramalho door had willen selecteren doordat hij regelmatig verdedigend steekjes liet vallen. Met de interesse in Vd Berg en Itakura lijkt het mij dat PSV op zoek is naar een slager. Een speler die verdedigend ijzersterk is en geen steekjes laat vallen (voor zover dat mogelijk is). Boscagli is voetballend buitengewoon goed en zo zouden de centrale verdedigers elkaar goed aan kunnen vullen.Makaveli wrote: ↑21 Aug 2024, 09:19
Maar als je de stats hierboven ziet, scoort hij toch bijna nergens beter op dan de gratis Ramalho? Wat ik vooral opvallend vind is dat zijn progressive passing zelfs nog veel slechter is. En dat was een van de hoofdredenen waarom er volgens velen doorgeselecteerd moest worden vwb Ramalho.
-
- Meervoudig international
Itakura scoort tov al zijn peers heel slecht op progressive passing...bij de onderste 12%.Sensation wrote: ↑21 Aug 2024, 09:24Wilde je Sepp van de Berg graag hebben? Die scoort namelijk ook niet goed op die punten. Spelers in onvergelijkbare situaties, Ramalho werd compleet vrij gelaten waardoor hij progressive passes kon geven, bij de toch wel oppermachtige nr1 van de ED. Dan zijn qua club en competitie Sepp en Itakura stats-wise beter te vergelijken. Ramalho kon per90 2x zoveel passes geven dan Itakura en vd Berg, zoals gezegd bij een oppermachtige nr1 waarbij hij vrij werd gelaten in de opbouw, dan is het ook logisch dat er 2x zoveel vooruit zijn.Makaveli wrote: ↑21 Aug 2024, 09:19
Maar als je de stats hierboven ziet, scoort hij toch bijna nergens beter op dan de gratis Ramalho? Wat ik vooral opvallend vind is dat zijn progressive passing zelfs nog veel slechter is. En dat was een van de hoofdredenen waarom er volgens velen doorgeselecteerd moest worden vwb Ramalho.
-
- Legende
Waar ik zo'n 4 tot 6 weken geleden veel vertrouwen had in het nieuwe seizoen, zeker in de competitie gezien de situatie in A'dam en R'dam, maar ook op Europees niveau waar we nog beter voor de dag zouden kunnen komen is het vertrouwen danig geslonken..
In de competitie zal het wel loslopen maar Europees verwacht ik er vrij weinig van..
Een compleet nieuwe verdediging die nog op elkaar ingespeeld moet worden is funest op CL niveau..
Daar gaan we geen hoge ogen gooien is mijn verwachting..
We maken daar eerder een stap achteruit dan vooruit vrees ik..
In de competitie zal het wel loslopen maar Europees verwacht ik er vrij weinig van..
Een compleet nieuwe verdediging die nog op elkaar ingespeeld moet worden is funest op CL niveau..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Maar juist weer iemand die goed scoort op progressive carries, oftewel, inschuiven met de bal aan de voet Wat ook bij Boszball past om op die manier een man meer te creëren op het middenveld waardoor passers als Schouten en Veerman vrij kunnen komen.Makaveli wrote: ↑21 Aug 2024, 09:32Itakura scoort tov al zijn peers heel slecht op progressive passing...bij de onderste 12%.Sensation wrote: ↑21 Aug 2024, 09:24
Wilde je Sepp van de Berg graag hebben? Die scoort namelijk ook niet goed op die punten. Spelers in onvergelijkbare situaties, Ramalho werd compleet vrij gelaten waardoor hij progressive passes kon geven, bij de toch wel oppermachtige nr1 van de ED. Dan zijn qua club en competitie Sepp en Itakura stats-wise beter te vergelijken. Ramalho kon per90 2x zoveel passes geven dan Itakura en vd Berg, zoals gezegd bij een oppermachtige nr1 waarbij hij vrij werd gelaten in de opbouw, dan is het ook logisch dat er 2x zoveel vooruit zijn.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
XaviS7mons wrote: ↑21 Aug 2024, 09:31Hoe zijn de verdedigende statistieken van Itakura?Standbeeld wrote: ↑21 Aug 2024, 09:29
Ik schat zo in dat PSV voornamelijk op Ramalho door had willen selecteren doordat hij regelmatig verdedigend steekjes liet vallen. Met de interesse in Vd Berg en Itakura lijkt het mij dat PSV op zoek is naar een slager. Een speler die verdedigend ijzersterk is en geen steekjes laat vallen (voor zover dat mogelijk is). Boscagli is voetballend buitengewoon goed en zo zouden de centrale verdedigers elkaar goed aan kunnen vullen.
-
- Legende
Hij speelde vorig jaar een kwart van de wedstrijden als defensieve middenvelder. Kan dat de cijfers hebben beïnvloed?Makaveli wrote: ↑21 Aug 2024, 09:32Itakura scoort tov al zijn peers heel slecht op progressive passing...bij de onderste 12%.Sensation wrote: ↑21 Aug 2024, 09:24
Wilde je Sepp van de Berg graag hebben? Die scoort namelijk ook niet goed op die punten. Spelers in onvergelijkbare situaties, Ramalho werd compleet vrij gelaten waardoor hij progressive passes kon geven, bij de toch wel oppermachtige nr1 van de ED. Dan zijn qua club en competitie Sepp en Itakura stats-wise beter te vergelijken. Ramalho kon per90 2x zoveel passes geven dan Itakura en vd Berg, zoals gezegd bij een oppermachtige nr1 waarbij hij vrij werd gelaten in de opbouw, dan is het ook logisch dat er 2x zoveel vooruit zijn.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Armada
Even wachten nog vriend. Het is niet wat we hadden verwacht op dit tijdstip. Echter, is de bal rond en kan die gek rollen. Prijs de dag niet voor het avond is en laten we conclusies trekken wanneer de beer geschoten is en het vet wijf zingt.milansandro wrote: ↑21 Aug 2024, 09:33 Waar ik zo'n 4 tot 6 weken geleden veel vertrouwen had in het nieuwe seizoen, zeker in de competitie gezien de situatie in A'dam en R'dam, maar ook op Europees niveau waar we nog beter voor de dag zouden kunnen komen is het vertrouwen danig geslonken..
Want:
Tot zover jouw dagelijks portie relativerende algemeenheden.
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Legende
Prima, maar met een compleet nieuwe niet ingespeelde verdediging opnemen tegen kwalitatief goede en sterkere tegenstanders in de CL is vragen om problemen..Armada wrote: ↑21 Aug 2024, 09:40Even wachten nog vriend. Het is niet wat we hadden verwacht op dit tijdstip. Echter, is de bal rond en kan die gek rollen. Prijs de dag niet voor het avond is en laten we conclusies trekken wanneer de beer geschoten is en het vet wijf zingt.milansandro wrote: ↑21 Aug 2024, 09:33 Waar ik zo'n 4 tot 6 weken geleden veel vertrouwen had in het nieuwe seizoen, zeker in de competitie gezien de situatie in A'dam en R'dam, maar ook op Europees niveau waar we nog beter voor de dag zouden kunnen komen is het vertrouwen danig geslonken..
Want:
Tot zover jouw dagelijks portie relativerende algemeenheden.
Het zou me niet verbazen als we in sommige wedstrijden pijnlijke nederlagen gaan lijden..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Alex
Eigenlijk behoorlijk triest om als kampioen na zo'n seizoen nog geen één verdediger te kunnen aanschaffen, hophop gas erop Ernie vandaag nog!!!
- Juancho
- Mister PSV
Of nog beter, haal dat achterlijke ding weg. Zorgt alleen maar voor irritaties. Hoe kinderachtig ook.FritskePhilips wrote: ↑21 Aug 2024, 04:58Misschien iets voor @Algemene moderators; een clowntjesteller. Dat er bijgehouden wordt wie er veel clowntjes uitdeeld aan medeforummers.RIO wrote: ↑21 Aug 2024, 01:40 Jij een volwassen vent? Die altijd maar met clown emojis reageert? Dit is de enige keer dat ik op je reageer maar het zegt al genoeg dat ik je al een tijdje heb geblokkeerd, want die clown emojis kwamen er al redelijk snel uit bij jou en ik loop toch al ruim 25 jaar mee op dit forum.
Degene die dat doen zijn vaak de grootste clownen, weet je precies wie je niet meer serieus hoeft te nemen hier en met wie het geen zin heeft om inhoudelijk te discussiëren.
- These users thanked the author Juancho for the post (total 5):
- Standbeeld • FritskePhilips • Noosa • MaartenV • Ren Höek
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Hatseflats
- Vedette
Is deze transferwindow al afgelopen? En je vergeet Dest en Flamingo.JasperPSV7 wrote: ↑21 Aug 2024, 09:48 Eigenlijk behoorlijk triest om als kampioen na zo'n seizoen nog geen één verdediger te kunnen aanschaffen, hophop gas erop Ernie vandaag nog!!!
-
- Lid scoutingsteam
Toen Van der Berg niet genoemd werd neigde ik al naar Itakura alleen had ik hem onhaalbaar geacht, gezien de grote clubs die hem op het oog hebben sinds het vertrek bij Groningen en de City Group
- Boktor
- Vaste waarde in elftal
Als we die nog hebben tegen die tijd.XaviS7mons wrote: ↑21 Aug 2024, 09:41Zo'n kerel op X die zegt dat hij altijd Gladbach kijkt omdat hij fan is, geeft aan dat hij verdedigend heel goed en dus complementair aan Boscagli