FieseFriedrich wrote: ↑21 Aug 2024, 10:16 Zeldzaam dat ik in dit topic een aantal pagina's oversla om te lezen, wat een gezeur op elkaar zeg. Open aub een apart topic voor dat geneuzel.
De 2 spannendste weken wat betreft transfers zijn aan de gang en dáár is dit topic voor. Ik lees dit topic om daar extra van te genieten en als het even mee zit krijg je nog wat nieuwtjes mee. Hopelijk vandaag veel (positief) nieuws want daar zijn we met zijn allen hier wel aan toe.
Transferwindow 2024/25
- Armada
- Internationale topspeler
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Hummels was tegen ons ook echt bizar goed, wist Luuk feilloos uit de wedstrijd te spelen. Die is positioneel zo goed en slim dat hij 9 van de 10 keer geen snelheid nodig heeft.
-
- Lid scoutingsteam
Zou ik ook graag zien of Itakura..
Van Montiel ben ik niet persé een grote fan.
Wel veel ervaring maar geen idee of hij daadwerkelijk past in het spel. Twee opkomende vleugelverdedigers is juist niet het succes recept van afgelopen jaar en met Angelino en Dumfries ging dit regelmatig ook mis.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Itakura staat in mijn persoonlijke top 5 van haalbare opties!Voormalig KG wrote: ↑21 Aug 2024, 08:10 Itakura is een hele snelle verdediger die prima kan opbouwen en lang op zijn benen blijft staan. Het aanstaande vertrek van Boscagli en eerder Ramalho zorgt ervoor dat we ook een flink stuk ervaring missen, Dit brengt hij wel... Go Ernie
-
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Luc Nilis
Haha nee ik deel hier niks meer, vorige keer toen ik iets deelde vonden mensen het nodig vinden om clown emoties te reageren of mij voor leugenaar uit te maken. DonyellMalen krijgt alles via privé bericht te horen en kan bevestigen dat ik dit al naar hem stuurde ver voordat er melding van werd gemaakt.ParkJiSung wrote: ↑21 Aug 2024, 11:20VertelEindjehoger wrote: ↑21 Aug 2024, 09:02
Haha ik hoorde die naam van die Japanner gisteren in de middag al voorbij komen van iemand, dus denk dat het lek ergens anders zit
- These users thanked the author Eindjehoger for the post (total 2):
- Razzaa • DaveB
-
- Legende
Qua haalbaarheid of qua voorkeur?RIO wrote: ↑21 Aug 2024, 11:32Itakura staat in mijn persoonlijke top 5 van haalbare opties!Voormalig KG wrote: ↑21 Aug 2024, 08:10 Itakura is een hele snelle verdediger die prima kan opbouwen en lang op zijn benen blijft staan. Het aanstaande vertrek van Boscagli en eerder Ramalho zorgt ervoor dat we ook een flink stuk ervaring missen, Dit brengt hij wel... Go Ernie
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Meervoudig international
Itakura en lacroix allebei halen, dan heb je zo gigantisch veel snelheid achterin dat ze er 5x voorbij moeten om daadwerkelijk bij de goal uit te komenRIO wrote: ↑21 Aug 2024, 11:32Itakura staat in mijn persoonlijke top 5 van haalbare opties!Voormalig KG wrote: ↑21 Aug 2024, 08:10 Itakura is een hele snelle verdediger die prima kan opbouwen en lang op zijn benen blijft staan. Het aanstaande vertrek van Boscagli en eerder Ramalho zorgt ervoor dat we ook een flink stuk ervaring missen, Dit brengt hij wel... Go Ernie
-
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Theo Lucius
-
Toch wel een beetje "ik heb iets gehoord maar ik zeg lekker niet wat" gehalte ditEindjehoger wrote: ↑21 Aug 2024, 11:33Haha nee ik deel hier niks meer, vorige keer toen ik iets deelde vonden mensen het nodig vinden om clown emoties te reageren of mij voor leugenaar uit te maken. @DonyellMalen krijgt alles via privé bericht te horen en kan bevestigen dat ik dit al naar hem stuurde ver voordat er melding van werd gemaakt.
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Veelbelovend talent
- Favoriete speler: Luuk
Ik zou het waarderen als je het wel blijft doen. Van de 3000 leden zijn er altijd wel enkelingen die er anders over denken. Negeer die alsjeblieft.Eindjehoger wrote: ↑21 Aug 2024, 11:33Haha nee ik deel hier niks meer, vorige keer toen ik iets deelde vonden mensen het nodig vinden om clown emoties te reageren of mij voor leugenaar uit te maken. @DonyellMalen krijgt alles via privé bericht te horen en kan bevestigen dat ik dit al naar hem stuurde ver voordat er melding van werd gemaakt.
- These users thanked the author Leeuwarden1964 for the post (total 18):
- fritske • StratumZuid • Cas • Hatseflats • Razzaa • w0uter • MaartenV • ParkJiSung • G.M. • Bromalho • NotoriousBIG046 • Wolf • nectarine • SKERLA • SomeOne • Remontada • DaveB • Hipster4Life
- fritske
- Bankzitter
Tussen de 3000 zitten er ook gegarandeerd mensen met die dichter tegen tbs aan zitten dan wat andersLeeuwarden1964 wrote: ↑21 Aug 2024, 11:37Ik zou het waarderen als je het wel blijft doen. Van de 3000 leden zijn er altijd wel enkelingen die er anders over denken. Negeer die alsjeblieft.Eindjehoger wrote: ↑21 Aug 2024, 11:33
Haha nee ik deel hier niks meer, vorige keer toen ik iets deelde vonden mensen het nodig vinden om clown emoties te reageren of mij voor leugenaar uit te maken. @DonyellMalen krijgt alles via privé bericht te horen en kan bevestigen dat ik dit al naar hem stuurde ver voordat er melding van werd gemaakt.
-
- Meervoudig international
Minimaal de helft als ik het forum af en toe ziefritske wrote: ↑21 Aug 2024, 11:40Tussen de 3000 zitten er ook gegarandeerd mensen met die dichter tegen tbs aan zitten dan wat andersLeeuwarden1964 wrote: ↑21 Aug 2024, 11:37
Ik zou het waarderen als je het wel blijft doen. Van de 3000 leden zijn er altijd wel enkelingen die er anders over denken. Negeer die alsjeblieft.
- These users thanked the author Cas for the post:
- FritskePhilips
-
- Vedette
-
- Legende
Vond Itakura altijd al een hele interessante speler bij Grun. Heeft zich goed ontwikkeld in Deutschland.
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Legende
We hebben er eentje die het denkt op 1 been te kunnen doen en tot nog toe valt ie een beetje tegen.
- These users thanked the author RIO for the post (total 2):
- GuusTILLIDIE • Hipster4Life
-
- Legende
Maar die gaat toch weg.
-
- Lid scoutingsteam
Hummels tegen PSG en Atlético gezien? Echt fenomenaal goed. Waarschijnlijk de beste verdediger in de CL vorig seizoen, samen met Rüdiger.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik zat oude berichten terug te lezen op het forum en hij was toen ook al aan PSV gelinkt toen hij nog 1 jaar contract had bij City. Toen leek hij voor een miljoen of 3 op te pikken. Daarna vooral flink wat vlieguren gemaakt in de BL maar ook voor het elftal van Japan.
Persoonlijk zou dit na Sepp mijn 2e keuze zijn voorlopig. Mensen krijgen helemaal jeuk van de volgende namen maar hij kan dat voor ons worden wat een Blind (Tadic) voor Ajax was toen hij terug naar Ajax kwam. Stabiliteit, goede mindset, voetballend sterk, ervaring en hij kost wel wat maar je kunt wel jaren vooruit. Hij kan links en rechts dus met Boscagli en/of met Flamingo. Hij past bij Boszball, kan een bal naar voren spelen en kan met ruimte in de rug spelen. Eigenlijk is hij heel allround maar mist iets unieks waarmee hij wellicht voor de echte topploegen minder interessant is maar voor ons heel bijzonder kan zijn.
Persoonlijk zou dit na Sepp mijn 2e keuze zijn voorlopig. Mensen krijgen helemaal jeuk van de volgende namen maar hij kan dat voor ons worden wat een Blind (Tadic) voor Ajax was toen hij terug naar Ajax kwam. Stabiliteit, goede mindset, voetballend sterk, ervaring en hij kost wel wat maar je kunt wel jaren vooruit. Hij kan links en rechts dus met Boscagli en/of met Flamingo. Hij past bij Boszball, kan een bal naar voren spelen en kan met ruimte in de rug spelen. Eigenlijk is hij heel allround maar mist iets unieks waarmee hij wellicht voor de echte topploegen minder interessant is maar voor ons heel bijzonder kan zijn.
-
- Vaste waarde in elftal
- Ted Lasso
- Bankzitter
- Old name: FC Bavaria
- Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
- Favoriete speler: Olivier Boscagli
De naam Hummels valt zo vaak, maar is er überhaupt aanleiding om te denken dat hij een target is voor PSV. Ik zou het echt een geniale aanwinst vinden, misschien nog wel genialer dan Götze.
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
- De Realist
Hij heeft de Olympische spelen gekeken op zijn laptop. Ofzo.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt