Dit kan ik overigens inderdaad bevestigen. @Eindjehoger wist het al enkele uren eerder te melden.
Als jij nou gewoon die privéberichten van @Eindjehoger steeds hier op het forum plaatst, heeft hij/zij er ook geen last van dat hij niet serieus genomen wordt.
Ik denk dat DonyellMalen hem wel serieus 'neemt'. Snap je 'm?
Grapje jongens, Eindjehoger heeft vaker goed gezeten, dus ik geloof het wel.
Oh, gewoon hier blijven posten wat je hoort!
Last edited by Hatseflats on 21 Aug 2024, 13:52, edited 1 time in total.
Heb mijn vakantie een beetje ingekort. Morgen weer terug in Nederland. Hopelijk nog op tijd voor een aantal transfers. Mocht iemand waardevolle tips hebben, let me know!
Als jij nou gewoon die privéberichten van @Eindjehoger steeds hier op het forum plaatst, heeft hij/zij er ook geen last van dat hij niet serieus genomen wordt.
Ik begrijp hem wel. Iedere keer als iemand iets deelt, wat we volgens mij allemaal willen, krijgen ze een clowntje achter hun naam. Laten we nou eens met z'n alle gewoon wachten tot de transferperiode is afgelopen en dan pas iemand afvallen. Toen mijn bron 1x verkeerd zat mocht ik ook niets meer delen terwijl de andere keren alles juist was.
Zo wordt er dadelijk niets meer gedeeld en dat zou toch zonde zijn.
Als je daar niet tegen kunt begrijp ik het ook. Ik zou me er niks van aantrekken.
Wilysimba wrote: ↑21 Aug 2024, 13:51
Heb mijn vakantie een beetje ingekort. Morgen weer terug in Nederland. Hopelijk nog op tijd voor een aantal transfers. Mocht iemand waardevolle tips hebben, let me know!
Hier heeft Earnie op gewacht. Ik verwacht vanavond de eerst tweet met kogeltje rond van Rik.
Ik begrijp hem wel. Iedere keer als iemand iets deelt, wat we volgens mij allemaal willen, krijgen ze een clowntje achter hun naam. Laten we nou eens met z'n alle gewoon wachten tot de transferperiode is afgelopen en dan pas iemand afvallen. Toen mijn bron 1x verkeerd zat mocht ik ook niets meer delen terwijl de andere keren alles juist was.
Zo wordt er dadelijk niets meer gedeeld en dat zou toch zonde zijn.
Als je daar niet tegen kunt begrijp ik het ook. Ik zou me er niks van aantrekken.
Volledig eens ook met de rest trouwens.
Snap wat je bedoeld alleen maakt het de drempel dan om iets te plaatsen hoger... niemand die je gelooft.
We zijn hier allemaal met 1 doel; ons PSV
Teletubby wrote: ↑21 Aug 2024, 13:55
Faye ken ik niet, Barça kent ons nog wel nadat we ze even flink in hun kontje hebben genomen voor Dest. Kijken wat er gebeurt.
Mwa, ik denk dat Barça blij is dat ze een jaar eerder van zijn salaris af zijn
Linksbenige CV, in eerste instantie zou ik zeggen, leuke, zeer zeer talentvolle back-up maar gezien het prijskaartje is het eerder een alternatief voor Nagalo (oftewel; als Boscagli vertrekt)?
Ik zou het overigens wel heel erg grappig vinden als we overmorgen eerst nog een vleugelaanvaller als vervanger van Lozano presenteren. Hoor je ook niks over.
O Goleiro Grande wrote: ↑21 Aug 2024, 13:59
Waar is die vent in hemelsnaam €10m door waard geworden? Nog geen wedstrijd op t hoogste niveau gespeeld. Wat een zieke markt is het toch…
O Goleiro Grande wrote: ↑21 Aug 2024, 13:59
Waar is die vent in hemelsnaam €10m door waard geworden? Nog geen wedstrijd op t hoogste niveau gespeeld. Wat een zieke markt is het toch…