Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Peeesjeevee
Ballenjongen
Clubvoorkeur: PSV

Lijkt mij een goede speler, tevens ook mooi om te zien dat het forum meteen ontploft ;)
  • These users thanked the author Peeesjeevee for the post:
    Tutti Frutti
    Josef Dettelbacher
    Legende

Terugkoopoptie ben ik geen fan van, tenzij er een fors bedrag wordt afgesproken. Voor een relatief laag bedrag ben je gewoon de lul en verkoopt Barca em desnoods door.
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Hatseflats
    Vedette

Smeets14 wrote: 21 Aug 2024, 14:09
    Sensation wrote: 21 Aug 2024, 14:08

Als je Faye kan kopen en Zalewski kan huren met optie tot koop dan heb je wel echt mega veel potentiële waarde op het veld staan. Maar Dest hebben we ook altijd nog voor volgend seizoen dus zal mij ook niks verbazen als Zalewski enkel huur wordt. Als hij het wordt.
    Zalewski huren wordt gezien zijn 1 jarig contract lastig en volgens mij moet/wil Roma verkopen.
    Zalewski kan eventueel ook als linksvoor spelen toch? En Dest kan dan rechtsback. Best aanvallend wel, maarja, dat laten we maar aan Peet over.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Armada wrote: 21 Aug 2024, 12:24
    RIO wrote: 21 Aug 2024, 12:22 We hoeven niet altijd te reageren op anderen. Zeker als het iemand is waar je het pertinent oneens mee bent.

Wat ik al eerder zei, we zijn allemaal PSV supporters (neem ik aan) en hebben allemaal onze eigen mening en dat is prima. Iedereen krijgt een biertje en een broodje van me in het stadion, ongeacht of ik het met je eens bent of niet hier.

En voor de rest doen we een Memphis’je. Vinger in de oortjes. Mij maak je niet kapot (tenzij je Mo heet).
    Merk wel een bepaalde mate van radicaler gedrag (op de persoon) op dit forum. Opmerkelijk zelfs. Ik kan het niet zo goed duiden, is dit enkel een weerspiegeling van de algemene maatschappelijke ontwikkelingen?

Waar is de humor, de knipoog en “het milde” aan de interpretatiekant gebleven?
    Soms gaat het er idd redelijk hard aan toe hier. Vroeger was dat minder. Misschien ook wel omdat ik een ouwe lul ben en veel posters hier tieners of in de 20, generatie gap?
  • These users thanked the author RIO for the post (total 6):
    ArmadapsvgoudaFieseFriedrichFC BrackeNotoriousBIG046johan derksen
    mateja
    Internationale topspeler

Hatseflats wrote: 21 Aug 2024, 14:05:mrgreen:
    Zijn er initialen bekend? Of heb je helemaal geen info verder?
    Teletubby
    Nationale topspeler

Bevestiging van Rikkert smaakt naar meer inderdaad. Mocht je Faye inderdaad kunnen halen dan is een meer ervaren partner zoals Itakura ook wat logischer. Halen Earnie.
    Josef Dettelbacher
    Legende

Wel kut dat we vaak "in de race" zijn, en niet zoals een Brighton of Monaco als enige concreet zijn en direct kunnen onderhandelen.
    DonyellMalen
    Legende

Ykhim wrote: 21 Aug 2024, 14:09 Porto wilde Faye een tijdje geleden ook halen, maar waren het niet eens met een optie van 30 miljoen, heb ik me laten informeren. Dat zou voor PSV echter geen gekke opbrengst zijn: nu 11 miljoen betalen en in het slechtste geval verkoop je hem voor 30 miljoen terug, hoewel Barcelona dat dan waarschijnlijk niet eens zou kunnen betalen omdat ze de centen bijeen moeten schrapen om weer een totaal overbodige middenvelder te kunnen registeren. Kortom: prima deal zou dat zijn.
    Zou echt dikke prima zijn. Soortgelijke deal als met Tillman. Kan ook niet anders met clubs als Bayern en Barcelona, helaas.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 3):
    YkhimBoszball1913Smeets14
    Massimo
    Legende

Teletubby wrote: 21 Aug 2024, 14:13 Bevestiging van Rikkert smaakt naar meer inderdaad. Mocht je Faye inderdaad kunnen halen dan is een meer ervaren partner zoals Itakura ook wat logischer. Halen Earnie.
    Yep. Itakura kent Nederland en de Eredivisie al en met Faye haal je een talent binnen. Zou een complementair duo kunnen zijn op het eerste gezicht. Dan nog twee backs erbij zoeken.
  • These users thanked the author Massimo for the post:
    Smeets14
    Hatseflats
    Vedette

Kan aan mij liggen, maar ik zie een 5 jaar jongere Obispo. Lomp en wild in de duels, maar wel een goede pass in de benen.
    trouwepsvfan
    Vedette

Zolang de terugkoopoptie minimaal het dubbele is van het aankoopbedrag zou ik het inderdaad wel doen.
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    mateja
    Internationale topspeler

Josef Dettelbacher wrote: 21 Aug 2024, 14:14 Wel kut dat we vaak "in de race" zijn, en niet zoals een Brighton of Monaco als enige concreet zijn en direct kunnen onderhandelen.
    Aangezien we de hele verdediging moeten vervangen denk ik dat elke verdediger die je haalt afhankelijk is van de andere verdediger die je haalt. Dus het zal een flinke puzzel zijn en we kunnen niet zomaar voor 1 target gaan.
    Josef Dettelbacher
    Legende

DonyellMalen wrote: 21 Aug 2024, 14:14
    Ykhim wrote: 21 Aug 2024, 14:09 Porto wilde Faye een tijdje geleden ook halen, maar waren het niet eens met een optie van 30 miljoen, heb ik me laten informeren. Dat zou voor PSV echter geen gekke opbrengst zijn: nu 11 miljoen betalen en in het slechtste geval verkoop je hem voor 30 miljoen terug, hoewel Barcelona dat dan waarschijnlijk niet eens zou kunnen betalen omdat ze de centen bijeen moeten schrapen om weer een totaal overbodige middenvelder te kunnen registeren. Kortom: prima deal zou dat zijn.
    Zou echt dikke prima zijn. Soortgelijke deal als met Tillman. Kan ook niet anders met clubs als Bayern en Barcelona, helaas.
    30 mil is idd wel in orde ja, dat ontvangen ED clubs niet vaak voor een verdediger.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Hatseflats wrote: 21 Aug 2024, 14:15 Kan aan mij liggen, maar ik zie een 5 jaar jongere Obispo. Lomp en wild in de duels, maar wel een goede pass in de benen.
    Dan is ie iig al beter dan Obispo
    slowflow
    Basisspeler

Ik denk wel dat we met Faye en Itakura qua power echt een hele stap zetten. Lijkt me voornamelijk belangrijk voor de CL wedstrijden, waar Ramalho en toch ook Boscagli vaak door de mand vielen op snelheid en kracht. In de Eredivisie ga je het voetballend vermogen van Bosca wel enorm missen, maar volgens mij kan die Itakura ook een aardig balletje trappen, toch?
  • These users thanked the author slowflow for the post:
    RIO
    Hatseflats
    Vedette

Ik zie liever Nagalo komen dan deze Faye. Puur op ervaring en youtube beelden. Moet ie natuurlijk wel willen komen ;)
    Josef Dettelbacher
    Legende

mateja wrote: 21 Aug 2024, 14:16
    Josef Dettelbacher wrote: 21 Aug 2024, 14:14 Wel kut dat we vaak "in de race" zijn, en niet zoals een Brighton of Monaco als enige concreet zijn en direct kunnen onderhandelen.
    Aangezien we de hele verdediging moeten vervangen denk ik dat elke verdediger die je haalt afhankelijk is van de andere verdediger die je haalt. Dus het zal een flinke puzzel zijn en we kunnen niet zomaar voor 1 target gaan.
    Ik bedoelde het andersom: dat we tegenwoordig niet vaak concreet in onderhandeling worden gelinkt, maar dat je vaak leest dat een handvol clubs interesse toont en het dan afwachten is voor welke club hij kiest.
  • These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
    mateja
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

DonyellMalen wrote: 21 Aug 2024, 14:14
    Het verschil is alleen wel dat Bayern het op zich prima kan betalen, terwijl Barcelona geldproblemen heeft. Die zullen Faye dan alleen terugkopen als ze weten dat ze hem voor meer dan 30 miljoen verder kunnen verkopen, maar dat lijkt me een wat minder aannemelijk scenario voor een Eredivisie-verdediger dan een Eredivisie-aanvaller. Hoewel: een paar goede wedstrijden op CL-niveau en er kunnen gekke dingen gebeuren. Maar van alle topclubs heeft Barcelona toch de meeste moeite om dingen te financieren.

Los daarvan zou 19 miljoen euro winst natuurlijk een prima opbrengst zijn, zeker voor een verdediger.
    Last edited by Ykhim on 21 Aug 2024, 14:18, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Ykhim for the post:
    Psvamsterdam1913ab
    Teletubby
    Nationale topspeler

Lijkt er wel op alsof de oven op de hoogste stand is gezet na het definitief afvallen van Sepp en Boscagli die weg wilt. Logisch aan de ene kant maar nu lekt er elke dag wel een naam uit waar PSV mee bezig is. Nu moet het alleen nog kogeltje rond.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

ff serieus hè, ik kende hem enkel van naam, het niveau is lastig in te schatten, maar als je dit filmpje ziet zijn een aantal basiskwaliteiten echt heel, heel dik in orde. IJzersterk lichaam, kruipt makkelijk voor een tegenstander met maar één doel, de bal veroveren, hij blijft lang op de been, is snel, heeft een goede lange pass in de benen en heeft goddomme kanonskogels als hij schiet dat is niet normaal. De derde been opmerkingen kunnen iig weer opgepoetst worden.

EDIT:

Even het stukje op 2:22, hij is niet snel, hij is FACKING snel
    Last edited by Sensation on 21 Aug 2024, 14:19, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Sensation for the post (total 3):
    YkhimmatejaBoszball1913
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Hatseflats wrote: 21 Aug 2024, 14:17 Ik zie liever Nagalo komen dan deze Faye. Puur op ervaring en youtube beelden. Moet ie natuurlijk wel willen komen ;)
    We moeten toch nog een stuk of 5 verdedigers, Nagalo kan dus gewoon erbij :-P
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Dat X blijft ook een soort dierentuin hè:

:waaat: :lol:
    Asterix
    Meervoudig international

Ik zei het toch met m’n zandlopertje gisteren 😉. Wel een interessante optie die Faye. Ik kan niet wachten tot we met z’n allen hier de Stewart dans kunnen plaatsen.
    Ich liebe gegenpressung
    James Rodriguez
    Regelmatige invaller

Earnie is cooking
    Ontbijtkoek
    International
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Het is al een heel verschil dat er overdag een geruchtje doorkomt, en dat 'Later meer.' bevalt me ergens wel
    Post Reply