Transferwindow 2024/25
-
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: PSV
Lijkt mij een goede speler, tevens ook mooi om te zien dat het forum meteen ontploft
- These users thanked the author Peeesjeevee for the post:
- Tutti Frutti
-
- Legende
Terugkoopoptie ben ik geen fan van, tenzij er een fors bedrag wordt afgesproken. Voor een relatief laag bedrag ben je gewoon de lul en verkoopt Barca em desnoods door.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Hatseflats
- Vedette
Zalewski kan eventueel ook als linksvoor spelen toch? En Dest kan dan rechtsback. Best aanvallend wel, maarja, dat laten we maar aan Peet over.Smeets14 wrote: ↑21 Aug 2024, 14:09Zalewski huren wordt gezien zijn 1 jarig contract lastig en volgens mij moet/wil Roma verkopen.Sensation wrote: ↑21 Aug 2024, 14:08
Als je Faye kan kopen en Zalewski kan huren met optie tot koop dan heb je wel echt mega veel potentiële waarde op het veld staan. Maar Dest hebben we ook altijd nog voor volgend seizoen dus zal mij ook niks verbazen als Zalewski enkel huur wordt. Als hij het wordt.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Soms gaat het er idd redelijk hard aan toe hier. Vroeger was dat minder. Misschien ook wel omdat ik een ouwe lul ben en veel posters hier tieners of in de 20, generatie gap?Armada wrote: ↑21 Aug 2024, 12:24Merk wel een bepaalde mate van radicaler gedrag (op de persoon) op dit forum. Opmerkelijk zelfs. Ik kan het niet zo goed duiden, is dit enkel een weerspiegeling van de algemene maatschappelijke ontwikkelingen?RIO wrote: ↑21 Aug 2024, 12:22 We hoeven niet altijd te reageren op anderen. Zeker als het iemand is waar je het pertinent oneens mee bent.
Wat ik al eerder zei, we zijn allemaal PSV supporters (neem ik aan) en hebben allemaal onze eigen mening en dat is prima. Iedereen krijgt een biertje en een broodje van me in het stadion, ongeacht of ik het met je eens bent of niet hier.
En voor de rest doen we een Memphis’je. Vinger in de oortjes. Mij maak je niet kapot (tenzij je Mo heet).
Waar is de humor, de knipoog en “het milde” aan de interpretatiekant gebleven?
- These users thanked the author RIO for the post (total 6):
- Armada • psvgouda • FieseFriedrich • FC Bracke • NotoriousBIG046 • johan derksen
- mateja
- Internationale topspeler
Zijn er initialen bekend? Of heb je helemaal geen info verder?
-
- Legende
Wel kut dat we vaak "in de race" zijn, en niet zoals een Brighton of Monaco als enige concreet zijn en direct kunnen onderhandelen.
- DonyellMalen
- Legende
Zou echt dikke prima zijn. Soortgelijke deal als met Tillman. Kan ook niet anders met clubs als Bayern en Barcelona, helaas.Ykhim wrote: ↑21 Aug 2024, 14:09 Porto wilde Faye een tijdje geleden ook halen, maar waren het niet eens met een optie van 30 miljoen, heb ik me laten informeren. Dat zou voor PSV echter geen gekke opbrengst zijn: nu 11 miljoen betalen en in het slechtste geval verkoop je hem voor 30 miljoen terug, hoewel Barcelona dat dan waarschijnlijk niet eens zou kunnen betalen omdat ze de centen bijeen moeten schrapen om weer een totaal overbodige middenvelder te kunnen registeren. Kortom: prima deal zou dat zijn.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 3):
- Ykhim • Boszball1913 • Smeets14
-
- Legende
Yep. Itakura kent Nederland en de Eredivisie al en met Faye haal je een talent binnen. Zou een complementair duo kunnen zijn op het eerste gezicht. Dan nog twee backs erbij zoeken.
- Hatseflats
- Vedette
Kan aan mij liggen, maar ik zie een 5 jaar jongere Obispo. Lomp en wild in de duels, maar wel een goede pass in de benen.
- trouwepsvfan
- Vedette
Zolang de terugkoopoptie minimaal het dubbele is van het aankoopbedrag zou ik het inderdaad wel doen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- mateja
Aangezien we de hele verdediging moeten vervangen denk ik dat elke verdediger die je haalt afhankelijk is van de andere verdediger die je haalt. Dus het zal een flinke puzzel zijn en we kunnen niet zomaar voor 1 target gaan.Josef Dettelbacher wrote: ↑21 Aug 2024, 14:14 Wel kut dat we vaak "in de race" zijn, en niet zoals een Brighton of Monaco als enige concreet zijn en direct kunnen onderhandelen.
-
- Legende
30 mil is idd wel in orde ja, dat ontvangen ED clubs niet vaak voor een verdediger.DonyellMalen wrote: ↑21 Aug 2024, 14:14Zou echt dikke prima zijn. Soortgelijke deal als met Tillman. Kan ook niet anders met clubs als Bayern en Barcelona, helaas.Ykhim wrote: ↑21 Aug 2024, 14:09 Porto wilde Faye een tijdje geleden ook halen, maar waren het niet eens met een optie van 30 miljoen, heb ik me laten informeren. Dat zou voor PSV echter geen gekke opbrengst zijn: nu 11 miljoen betalen en in het slechtste geval verkoop je hem voor 30 miljoen terug, hoewel Barcelona dat dan waarschijnlijk niet eens zou kunnen betalen omdat ze de centen bijeen moeten schrapen om weer een totaal overbodige middenvelder te kunnen registeren. Kortom: prima deal zou dat zijn.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Dan is ie iig al beter dan ObispoHatseflats wrote: ↑21 Aug 2024, 14:15 Kan aan mij liggen, maar ik zie een 5 jaar jongere Obispo. Lomp en wild in de duels, maar wel een goede pass in de benen.
-
- Basisspeler
Ik denk wel dat we met Faye en Itakura qua power echt een hele stap zetten. Lijkt me voornamelijk belangrijk voor de CL wedstrijden, waar Ramalho en toch ook Boscagli vaak door de mand vielen op snelheid en kracht. In de Eredivisie ga je het voetballend vermogen van Bosca wel enorm missen, maar volgens mij kan die Itakura ook een aardig balletje trappen, toch?
- Hatseflats
- Vedette
Ik zie liever Nagalo komen dan deze Faye. Puur op ervaring en youtube beelden. Moet ie natuurlijk wel willen komen
-
- Legende
Ik bedoelde het andersom: dat we tegenwoordig niet vaak concreet in onderhandeling worden gelinkt, maar dat je vaak leest dat een handvol clubs interesse toont en het dan afwachten is voor welke club hij kiest.mateja wrote: ↑21 Aug 2024, 14:16Aangezien we de hele verdediging moeten vervangen denk ik dat elke verdediger die je haalt afhankelijk is van de andere verdediger die je haalt. Dus het zal een flinke puzzel zijn en we kunnen niet zomaar voor 1 target gaan.Josef Dettelbacher wrote: ↑21 Aug 2024, 14:14 Wel kut dat we vaak "in de race" zijn, en niet zoals een Brighton of Monaco als enige concreet zijn en direct kunnen onderhandelen.
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
- mateja
-
- Lid scoutingsteam
Het verschil is alleen wel dat Bayern het op zich prima kan betalen, terwijl Barcelona geldproblemen heeft. Die zullen Faye dan alleen terugkopen als ze weten dat ze hem voor meer dan 30 miljoen verder kunnen verkopen, maar dat lijkt me een wat minder aannemelijk scenario voor een Eredivisie-verdediger dan een Eredivisie-aanvaller. Hoewel: een paar goede wedstrijden op CL-niveau en er kunnen gekke dingen gebeuren. Maar van alle topclubs heeft Barcelona toch de meeste moeite om dingen te financieren.DonyellMalen wrote: ↑21 Aug 2024, 14:14Zou echt dikke prima zijn. Soortgelijke deal als met Tillman. Kan ook niet anders met clubs als Bayern en Barcelona, helaas.Ykhim wrote: ↑21 Aug 2024, 14:09 Porto wilde Faye een tijdje geleden ook halen, maar waren het niet eens met een optie van 30 miljoen, heb ik me laten informeren. Dat zou voor PSV echter geen gekke opbrengst zijn: nu 11 miljoen betalen en in het slechtste geval verkoop je hem voor 30 miljoen terug, hoewel Barcelona dat dan waarschijnlijk niet eens zou kunnen betalen omdat ze de centen bijeen moeten schrapen om weer een totaal overbodige middenvelder te kunnen registeren. Kortom: prima deal zou dat zijn.
Los daarvan zou 19 miljoen euro winst natuurlijk een prima opbrengst zijn, zeker voor een verdediger.
Last edited by Ykhim on 21 Aug 2024, 14:18, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Ykhim for the post:
- Psvamsterdam1913ab
-
- Nationale topspeler
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
ff serieus hè, ik kende hem enkel van naam, het niveau is lastig in te schatten, maar als je dit filmpje ziet zijn een aantal basiskwaliteiten echt heel, heel dik in orde. IJzersterk lichaam, kruipt makkelijk voor een tegenstander met maar één doel, de bal veroveren, hij blijft lang op de been, is snel, heeft een goede lange pass in de benen en heeft goddomme kanonskogels als hij schiet dat is niet normaal. De derde been opmerkingen kunnen iig weer opgepoetst worden.Ykhim wrote: ↑21 Aug 2024, 14:09 Porto wilde Faye een tijdje geleden ook halen, maar waren het niet eens met een optie van 30 miljoen, heb ik me laten informeren. Dat zou voor PSV echter geen gekke opbrengst zijn: nu 11 miljoen betalen en in het slechtste geval verkoop je hem voor 30 miljoen terug, hoewel Barcelona dat dan waarschijnlijk niet eens zou kunnen betalen omdat ze de centen bijeen moeten schrapen om weer een totaal overbodige middenvelder te kunnen registeren. Kortom: prima deal zou dat zijn.
EDIT:
Even het stukje op 2:22, hij is niet snel, hij is FACKING snel
Last edited by Sensation on 21 Aug 2024, 14:19, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Sensation for the post (total 3):
- Ykhim • mateja • Boszball1913
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
We moeten toch nog een stuk of 5 verdedigers, Nagalo kan dus gewoon erbij :-PHatseflats wrote: ↑21 Aug 2024, 14:17 Ik zie liever Nagalo komen dan deze Faye. Puur op ervaring en youtube beelden. Moet ie natuurlijk wel willen komen
-
- Regelmatige invaller
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Het is al een heel verschil dat er overdag een geruchtje doorkomt, en dat 'Later meer.' bevalt me ergens wel