Transferwindow 2024/25
-
- Lid scoutingsteam
Xavi was onder de indruk vorig jaar van Faye en daarom mocht hij niet verhuurd worden. Toen hem een aantal keer in de gaten proberen te houden. Hij is voetbal technisch prima onderlegt, fysiek ijzersterk en ook snel. Dit is wel echt een linker e trale of linkerflank speler. Ook met deze speler zou ik blij zijn
- These users thanked the author Voormalig KG for the post (total 2):
- LucNilisLegend • FC Bracke
-
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Boscagli wil perse vertrekken. Wat denk jij als die hoort dat hij moet blijven?
Die jongen is klaar hier, hoe erg het ook ik maar hij zit al jaren hier en wil een keer wat anders met een veel beter salaris.
Ik ben bang dat PSV een potje heeft van rond de 15 miljoen ( vd Berg bieding ) dat men gegokt heeft op een verkoop van Veerman of Bakayoko. Daar is nauwelijks interesse voor dus moet Stewart het nu doen met de 8 a 9 miljoen netto van Teze + 15 miljoen.
Dus hij moet voor 24 miljoen een rechtback, linksback en rechter centrale verdediger halen, als Boscagli gaat kunne ze daar het netto bedrag misschien nog voor een vervanger inzetten.
Maar Elvedi, Gosens, Tete, struijk, Itakura, van Hecke kosten allemaal minimaal 10 tot 15 miljoen.
Vergeet niet dat men al veel geld heeft uitgegeven aan Tillman, Flamingo, driouch en Dest
-
- Nationale topspeler
Boscagli verkopen voor 15.PsvBmg wrote: ↑21 Aug 2024, 14:55Boscagli wil perse vertrekken. Wat denk jij als die hoort dat hij moet blijven?
Die jongen is klaar hier, hoe erg het ook ik maar hij zit al jaren hier en wil een keer wat anders met een veel beter salaris.
Ik ben bang dat PSV een potje heeft van rond de 15 miljoen ( vd Berg bieding ) dat men gegokt heeft op een verkoop van Veerman of Bakayoko. Daar is nauwelijks interesse voor dus moet Stewart het nu doen met de 8 a 9 miljoen netto van Teze + 15 miljoen.
Dus hij moet voor 24 miljoen een rechtback, linksback en rechter centrale verdediger halen, als Boscagli gaat kunne ze daar het netto bedrag misschien nog voor een vervanger inzetten.
Maar Elvedi, Gosens, Tete, struijk, Itakura, van Hecke kosten allemaal minimaal 10 tot 15 miljoen.
Vergeet niet dat men al veel geld heeft uitgegeven aan Tillman, Flamingo, driouch en Dest
Itakura voor 10
Faye voor 11
Montiel huren met optie
Zalewsky huren of voor een zacht prijsje (5 miljoen) kopen door het kortlopend contract.
-
- Internationale topspeler
Feye is in ieder geval wel een leuke naam, tenminste niet uit de kaartenbak oud eredivisie. Een talent ook, dat is antuurlijk ook fijn.
Ben benieuwd, Faye, Itakura (kaartenbak) en mogelijk nog een rechtsback en de wereld ziet er anders uit. Helemaal als Boscagli blijft. Als hij vertrekt (ik vind oprecht dat we hem koste wat kost moeten houden) dan moet er nóg iemand bij natuurlijk.
Ben benieuwd, Faye, Itakura (kaartenbak) en mogelijk nog een rechtsback en de wereld ziet er anders uit. Helemaal als Boscagli blijft. Als hij vertrekt (ik vind oprecht dat we hem koste wat kost moeten houden) dan moet er nóg iemand bij natuurlijk.
-
- Bankzitter
Het mooie is dat Boscagli dingen kan willen tot ie een ons weegt, als PSV hem niet wilt verkopen, moet hij blijven.PsvBmg wrote: ↑21 Aug 2024, 14:55Boscagli wil perse vertrekken. Wat denk jij als die hoort dat hij moet blijven?
Hij is indertijd voor 2,5 miljoen ofzo gekocht, dus boekhoudkundig maak je weinig verlies als je hem transfervrij laat gaan.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
- Jeugdspeler
Heel benieuwd naar het spel rondom Faye. Als de berichten van Fabrizio waar zijn hebben zowel Lille als Rennes de afgelopen dagen een officieel bod ingediend bij Barcelona.
Barcelona wilt alleen verkopen met doorverkoop van 20-25 % en terugkoopoptie.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Nergens, het is Zalewski.Vanthaman18 wrote: ↑21 Aug 2024, 15:04 Spuit11 hier, maar waar is de naam van Zalewsky vandaan gekomen?
-
- Vaste waarde in elftal
Spelen allebei geen Champions League + we kunnen goed zaken doen met Barca door DestDjorditje10 wrote: ↑21 Aug 2024, 15:04 Heel benieuwd naar het spel rondom Faye. Als de berichten van Fabrizio waar zijn hebben zowel Lille als Rennes de afgelopen dagen een officieel bod ingediend bij Barcelona.
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
- Vanthaman18
Zalewski danSKERLA wrote: ↑21 Aug 2024, 15:06Nergens, het is Zalewski.Vanthaman18 wrote: ↑21 Aug 2024, 15:04 Spuit11 hier, maar waar is de naam van Zalewsky vandaan gekomen?
-
- Jeugdspeler
XaviS7mons wrote: ↑21 Aug 2024, 15:08Spelen allebei geen Champions League + we kunnen goed zaken doen met Barca door DestDjorditje10 wrote: ↑21 Aug 2024, 15:04 Heel benieuwd naar het spel rondom Faye. Als de berichten van Fabrizio waar zijn hebben zowel Lille als Rennes de afgelopen dagen een officieel bod ingediend bij Barcelona.
Vrees dat Lille de CL wel in gaat… gister 2-0 gewonnen in de play-offs voor CL
-
- Meervoudig international
Hummels is te oud. Krijgen we over een paar jaar #CrematingMatsTogetherDonyellMalen wrote: ↑21 Aug 2024, 14:27Mats Hummels ernaast. Faye - Hummels, dat zie ik wel zitten.
- These users thanked the author johan derksen for the post (total 8):
- Ardbeg • FritskePhilips • Eindhovenvoetbal • Rudie-10 • Heissenberrug • Boszball1913 • Leeuwarden1964 • DoubleUCoolman
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
https://www.telegraaf.nl/sport/19344360 ... ko-itakura
'als er een transferbedrag van 15 miljoen euro of hoger betaald kan worden. Om de Japanner los te weken, zou PSV dus sowieso een nieuw transferrecord moeten vestigen.'
'als er een transferbedrag van 15 miljoen euro of hoger betaald kan worden. Om de Japanner los te weken, zou PSV dus sowieso een nieuw transferrecord moeten vestigen.'
- Vanthaman18
Had toch een clausule?Ontbijtkoek wrote: ↑21 Aug 2024, 15:12 https://www.telegraaf.nl/sport/19344360 ... ko-itakura
-
- Vaste waarde in elftal
Hij had toch een clausule tussen de 10 en de 15 miljoen euro? Dan heeft Gladbach niks te willen, Jeroen moet zijn brilletje even goed opzetten denk ikOntbijtkoek wrote: ↑21 Aug 2024, 15:12 https://www.telegraaf.nl/sport/19344360 ... ko-itakura
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Eindjehoger wrote: ↑20 Aug 2024, 10:00Dit is wat ik gisteren rond 20:30 van mijn lieve bron terug kreeg, 1 ding bleek gelijk binnen enkele uren waar te zijn dus deel de rest dan ook met jullie:
Van den Berg, Liverpool wil 20 miljoen pond, 5 miljoen pond aan bonus en 17,5 procent doorverkoop. Gaat hem dus niet worden, Brighton en Wolfsburg ook voor hem in de race.
Rechtsback zit PSV achter Zalensky aan van roma en links willen ze Montiel van Sevilla.
Ik werd door @DonyellMalen al gecorrigeerd dat die backs andersom zijn, geloof hem gelijk want daarvoor kijk ik te weinig voetbal haha.
- These users thanked the author SKERLA for the post:
- Vanthaman18
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Die Faye lijkt me nou echt een transfer waarbij je al maanden bezig moet zijn om die jongen te kunnen overtuigen. Er is genoeg interesse in hem dus dan is het ook heel lastig om hem te overtuigen maar met onze vacatures is speeltijd wel gegarandeerd.
Bij Itakura lijkt het me een kwestie van informeren of hij er 'zin in heeft' om naar NL te komen om voor het kampioenschap te spelen en in de CL te spelen. Als dat het geval is en die gelimiteerde som is 12 a 13 miljoen dan moet dat toch best te doen zijn. Wel iets meer zekerheid op de korte termijn.
Bij Itakura lijkt het me een kwestie van informeren of hij er 'zin in heeft' om naar NL te komen om voor het kampioenschap te spelen en in de CL te spelen. Als dat het geval is en die gelimiteerde som is 12 a 13 miljoen dan moet dat toch best te doen zijn. Wel iets meer zekerheid op de korte termijn.
-
Faye ken ik niet, maar oogt als een interessant profiel. Itakura en Montiel niet heel enthousiast over. Zijn goede spelers, maar geen kwaliteitsboost voor PSV verwacht ik. Faye mogelijk wel, maar ken ik niet. Zalewski vind ik wel echt een topaanwinst, als die zou komen.
- DonyellMalen
- Legende
Ik lach je alleen maar uit, no worries. Het valt me alleen op dat er een ongepaste opmerking wordt gemaakt, juist nadat we vanochtend uitgebreid de sfeer hebben besproken. Laat dit soort debiele opmerkingen gewoon achterwege en houd het bij de transfers.
Maar gaan nu (weer) offtopic, dus over naar waar het echt om gaat: PSV.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Eindhovenvoetbal
- Vanthaman18
Maar zo erg was zijn opmerking toch niet? of mis ik nou iets?DonyellMalen wrote: ↑21 Aug 2024, 15:18Ik lach je alleen maar uit, no worries. Het valt me alleen op dat er een ongepaste opmerking wordt gemaakt, juist nadat we vanochtend uitgebreid de sfeer hebben besproken. Laat dit soort debiele opmerkingen gewoon achterwege en houd het bij de transfers.
Maar gaan nu (weer) offtopic, dus over naar waar het echt om gaat: PSV.
- Stefan1913
- Jeugdspeler
Fijn dat het eindelijk een beetje op gang komt en al wat namen worden genoemd in de middag.
Ben benieuwd of we Faye kunnen overtuigen, aangezien er veel belangstelling lijkt te zijn.
Ben benieuwd of we Faye kunnen overtuigen, aangezien er veel belangstelling lijkt te zijn.
- These users thanked the author Stefan1913 for the post:
- Amsvorde12
-
- Meervoudig international
Lille heeft gister 2-0 gewonnen in de laatste kwalificatieronde voor de CL. Dikke kans dus gewoon dat die CL gaan spelen.XaviS7mons wrote: ↑21 Aug 2024, 15:08Spelen allebei geen Champions League + we kunnen goed zaken doen met Barca door Dest