Voelt hij zich door PSV in de maling genomen of door Atletico? Want wat een belachelijk kut bod, 3 miljoen als DERDE bod?
Transferwindow 2024/25
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
- DadOfFour
- Internationale topspeler
-
- Legende
Wat een leegloop. Blijft niets over. Ben benieuwd wat er allemaal speelt. Dit ziet er heel slecht uit allemaal.
- These users thanked the author TomPSV for the post:
- vak kk 1988
- Vogelund
- Vaste waarde in elftal
- Old name: Vogelund
Mijn voorspelling is/was: Alle jongens die hier minimaal 2,5 seizoen spelen (dus ook Veerman) willen allemaal vertrekken als ze een mooie kans zien. Deze jongens vinden dat het maximale eruit is gehaald bij PSV en willen profiteren van PSV (en dus ook hun eigen) prestaties van afgelopen seizoen.
Alleen Baka acht ik als iemand die hele weloverwogen slimme carrièrekeuzes maakt.
Alleen Baka acht ik als iemand die hele weloverwogen slimme carrièrekeuzes maakt.
- These users thanked the author Vogelund for the post:
- danko-lazovic
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
Niet? Voor Teze, Bosscagli en Benitez is het toch een uiterst logisch moment om een move te maken? PSV is hier gewoon veel te reactief mee.DoelbewustProvoceren wrote: ↑21 Aug 2024, 15:55 Spelers waar je het niet van had verwacht in ieder geval.
- These users thanked the author Heissenberrug for the post:
- danko-lazovic
-
- Regelmatige invaller
Aannemen doen we in de bouw
- These users thanked the author Nilis for the post (total 2):
- Boszball1913 • Den Bondskoots
-
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
Nadeel van een topseizoen hebben. Ik begrijp spelers best dat ze niet geil worden van nog een jaar RKC en Almere. Als er dan bepaalde clubs langskomen en je hebt een 1-jarig contract, hoeft er niet een andere reden te zijn? In principe heeft iedereen die hier gekomen is zijn doelstelling gehaald. Als je dan al langer bij de club rondloopt en een bepaalde leeftijd hebt, is dit het moment om nog een stap te zetten. Hoe kut het ook allemaal is.
-
- Vedette
Denk dat de interesse in Lafont niet van Ajax is, maar van PSV komt.
- These users thanked the author Robson de Souza for the post (total 2):
- RIO • FritskePhilips
-
Nou, kom maar op met namen van keepers die ons beter maken. Vlachodimos? Lafont? Vandevoordt? Diogo Costa?
Het is gewoon echt een kutzooi dat Benitez weg wil en weinig oplevert. Je zal toch weer een keeper moeten kopen en dat gaat ten kosten van je budget.
Het is gewoon echt een kutzooi dat Benitez weg wil en weinig oplevert. Je zal toch weer een keeper moeten kopen en dat gaat ten kosten van je budget.
- Pierre
- Lid 2e elftal
-
Blijven we een beetje realistisch? Diogo Costa gaat meer dan 50 miljoen euro kosten.
- These users thanked the author danko-lazovic for the post:
- Aronhondeveld4
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Geen slechte keeper, werd jaren geleden al genoemd als opvolger voor Jeroentje ZoetRobson de Souza wrote: ↑21 Aug 2024, 16:04 Denk dat de interesse in Lafont niet van Ajax is, maar van PSV komt.
-
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Schouten
Ik verwacht ook dat Veerman goed over een eventuele stap nadenkt. Ook gezien zijn laatste interview over Boscagli en Brighton.Vogelund wrote: ↑21 Aug 2024, 16:01 Mijn voorspelling is/was: Alle jongens die hier minimaal 2,5 seizoen spelen (dus ook Veerman) willen allemaal vertrekken als ze een mooie kans zien. Deze jongens vinden dat het maximale eruit is gehaald bij PSV en willen profiteren van PSV (en dus ook hun eigen) prestaties van afgelopen seizoen.
Uiteindelijk gaan Boscagli en toch ook Benitez weg, denk ik. Dan zouden er minstens 4 spelers gehaald moeten worden (Keeper, linksback, rechtsback en een centrale verdediger). En dan is het nog heel krap achterin. Ik merk dat ik iedere dag wat minder positief begin te worden
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
-
- Jeugdinternational
Wat een ongekende puinhoop is deze transferzomer aan het worden. Stewart verdiende terecht veel lof afgelopen seizoen, maar de laatste weken is het een behoorlijke shitshow aan het worden met muitende spelers en een selectie die nog totaal uit balans is. Hopelijk worden snel de gewenste versterkingen aangetrokken, want dit gaat behoorlijk de verkeerde kant op.
-
- Nationale topspeler
Als we al een officieel bod neer hebben gelegd dan kunnen we er wel vanuit gaan dat Boscagli weg is toch? Deze man haal je niet als Boscagli blijft.
-
- Ballenjongen
Ik snap de paniek. Op korte termijn ziet het er onzeker uit. Op lange termijn gaat dit PSV de volgende fase in helpen.
Als we nu toegeven aan alle vertrekeisen dan zet dat een bepaalde toon. Al we nu sterk zijn dan zet dat een andere toon. Een toon die op korte termijn geld kan kosten doordat spelers uit contract lopen, maar op lange termijn geld (wellicht al later deze transferperiode) gaat opleveren omdat clubs weten dat onze kampioenen niet meer voor een appel en een ei op te halen zijn en dat we altijd maar gezellig overal aan meewerken. Het signaal is duidelijk. Times have changed. De gemoedelijkheid is verdwenen vanuit technische afdeling. En dat bevalt mij prima.
Als we nu toegeven aan alle vertrekeisen dan zet dat een bepaalde toon. Al we nu sterk zijn dan zet dat een andere toon. Een toon die op korte termijn geld kan kosten doordat spelers uit contract lopen, maar op lange termijn geld (wellicht al later deze transferperiode) gaat opleveren omdat clubs weten dat onze kampioenen niet meer voor een appel en een ei op te halen zijn en dat we altijd maar gezellig overal aan meewerken. Het signaal is duidelijk. Times have changed. De gemoedelijkheid is verdwenen vanuit technische afdeling. En dat bevalt mij prima.
- These users thanked the author m2023 for the post (total 10):
- Ykhim • Boszball1913 • NotoriousBIG046 • DeefPeef • Mikelb • Remontada • ShovingNE2 • DezoonvanAad • FritskePhilips • SchoonGenoeg
-
- Vaste waarde in elftal
Kan ook linksback. En wij kennen de specifieke situatie rondom Obispo / Mauro niet hè. Misschien is dit wel een extra buitenkansje