Eveneens mijn mening, ja. Maar daarin is redelijkheid het sleutelwoord. Je moet ambitie uitstralen in hoe je zaken doet, maar dat combineren met de gemoedelijkheid die we hier graag zien. Als Atlético dan 3 miljoen biedt of Brighton weigert dubbele cijfers aan te tikken, dan kunnen ze wegwezen, inderdaad. Het is hier geen rommelmarkt. Je moet je als speler ook gaan afvragen of je niet gewoon ontzettend beledigd wordt als clubs met dit soort bedragen aankomen, alsof je uit de koopjesbak getrokken wordt.m2023 wrote: ↑21 Aug 2024, 16:14 Ik snap de paniek. Op korte termijn ziet het er onzeker uit. Op lange termijn gaat dit PSV de volgende fase in helpen.
Als we nu toegeven aan alle vertrekeisen dan zet dat een bepaalde toon. Al we nu sterk zijn dan zet dat een andere toon. Een toon die op korte termijn geld kan kosten doordat spelers uit contract lopen, maar op lange termijn geld (wellicht al later deze transferperiode) gaat opleveren omdat clubs weten dat onze kampioenen niet meer voor een appel en een ei op te halen zijn en dat we altijd maar gezellig overal aan meewerken. Het signaal is duidelijk. Times have changed. De gemoedelijkheid is verdwenen vanuit technische afdeling. En dat bevalt mij prima.
Transferwindow 2024/25
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
- These users thanked the author Ykhim for the post (total 11):
- Sensation • Rikkert1234 • dannyPSV • Breur • guus • Boktor • FC Bracke • Heissenberrug • ShovingNE2 • Psvamsterdam1913ab • FritskePhilips
-
- Jeugdspeler
Misschien zit de heer Kroes er wel achter, de kwal. De zaakwaarnemer vriendjes onze jongen opstoken.
-
- Nationale topspeler
-
- Vaste waarde in elftal
Zeker, maar alles valt of staat bij resultaat. Als je door ontevreden spelers of een balletje binnenkantpaal dit jaar toevallig derde wordt, is de volgende fase weer een eind weg.m2023 wrote: ↑21 Aug 2024, 16:14 Ik snap de paniek. Op korte termijn ziet het er onzeker uit. Op lange termijn gaat dit PSV de volgende fase in helpen.
Als we nu toegeven aan alle vertrekeisen dan zet dat een bepaalde toon. Al we nu sterk zijn dan zet dat een andere toon. Een toon die op korte termijn geld kan kosten doordat spelers uit contract lopen, maar op lange termijn geld (wellicht al later deze transferperiode) gaat opleveren omdat clubs weten dat onze kampioenen niet meer voor een appel en een ei op te halen zijn en dat we altijd maar gezellig overal aan meewerken. Het signaal is duidelijk. Times have changed. De gemoedelijkheid is verdwenen vanuit technische afdeling. En dat bevalt mij prima.
-
- Internationale topspeler
-
- Vaste waarde in elftal
Earnie spreekt alle talen, behalve betalen
- These users thanked the author XaviS7mons for the post (total 7):
- TylerDurdn • RIO • Cristiano • ElChucky2 • Heissenberrug • ShovingNE2 • FritskePhilips
- Standbeeld
- Mister PSV
Een mooie club/competitie, een dikke tekenbonus en 5mln per seizoen. Dan geven spelers er echt helemaal niks om of de som nu 1mln of 100mln is. Verder ben ik het ook eens dat de wat hardere opstelling beter is voor de lange termijn. Het ding is alleen wel dat de communicatie dan uitstekend moet zijn.Ykhim wrote: ↑21 Aug 2024, 16:17Eveneens mijn mening, ja. Maar daarin is redelijkheid het sleutelwoord. Je moet ambitie uitstralen in hoe je zaken doet, maar dat combineren met de gemoedelijkheid die we hier graag zien. Als Atlético dan 3 miljoen biedt of Brighton weigert dubbele cijfers aan te tikken, dan kunnen ze wegwezen, inderdaad. Het is hier geen rommelmarkt. Je moet je als speler ook gaan afvragen of je niet gewoon ontzettend beledigd wordt als clubs met dit soort bedragen aankomen, alsof je uit de koopjesbak getrokken wordt.m2023 wrote: ↑21 Aug 2024, 16:14 Ik snap de paniek. Op korte termijn ziet het er onzeker uit. Op lange termijn gaat dit PSV de volgende fase in helpen.
-
- Regelmatige invaller
Vorig jaar was een topseizoen doordat er een team stond dat voor elkaar wilde werken, vraag is hoe dat is met spelers die liever elders waren geweest en niet meer 110% kunnen geven.
Verversen is een essentieel onderdeel van teambuilding, maar de mate waarin nu plaatsvindt is extreem
Verversen is een essentieel onderdeel van teambuilding, maar de mate waarin nu plaatsvindt is extreem
- Standbeeld
- Mister PSV
Tsja, ze hebben alles zelf in de hand. Gooien ze er met de pet naar dan staan ze wissel. Spelen ze gewoon top, dan verdienen ze een toptransfer als ze na dit seizoen transfervrij zijn.DE MADERA 76 wrote: ↑21 Aug 2024, 16:20 Vorig jaar was een topseizoen doordat er een team stond dat voor elkaar wilde werken, vraag is hoe dat is met spelers die liever elders waren geweest en niet meer 110% kunnen geven
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Psvamsterdam1913ab
-
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Alex
-
- Vedette
Haha, ik heb veel horen langskomen. Maar de eerste speler van PSV die tegen Atletico zegt "ik wil pas komen als jullie PSV een moddervette transfersom overmaken, want anders voel ik me beledigd" die moet ik nog tegenkomen.Ykhim wrote: ↑21 Aug 2024, 16:17 Eveneens mijn mening, ja. Maar daarin is redelijkheid het sleutelwoord. Je moet ambitie uitstralen in hoe je zaken doet, maar dat combineren met de gemoedelijkheid die we hier graag zien. Als Atlético dan 3 miljoen biedt of Brighton weigert dubbele cijfers aan te tikken, dan kunnen ze wegwezen, inderdaad. Het is hier geen rommelmarkt. Je moet je als speler ook gaan afvragen of je niet gewoon ontzettend beledigd wordt als clubs met dit soort bedragen aankomen, alsof je uit de koopjesbak getrokken wordt.
-
- Nationale topspeler
- Asterix
- Meervoudig international
Nee. Life’s tough, get a helmet.
- These users thanked the author Asterix for the post (total 3):
- milansandro • Frisian1913 • 10. Nilis
Ich liebe gegenpressung
-
- Legende
Bottomline:
'Benitez en zijn management sturen aan op een vertrek en PSV heeft er wéér een ontzettend lastig dossier erbij"
'Benitez en zijn management sturen aan op een vertrek en PSV heeft er wéér een ontzettend lastig dossier erbij"
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- Bankzitter
Faye zou een uitstekende aanwinst zijn, past in de strategie (jong, ontwikkelen en verkopen). 11 miljoen plus 10% doorverkoop en eventueel terugkoop van 30 miljoen is prima. Zij hebben daar Baldé dus die terugkoop is niet heel erg relevant.
-
- Regelmatige invaller
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Appeltje eitje dus. Geef jij het door aan Earnest?Number 8 On Tour wrote: ↑21 Aug 2024, 16:29 Faye zou een uitstekende aanwinst zijn, past in de strategie (jong, ontwikkelen en verkopen). 11 miljoen plus 10% doorverkoop en eventueel terugkoop van 30 miljoen is prima. Zij hebben daar Baldé dus die terugkoop is niet heel erg relevant.
-
- Regelmatige invaller
Olij & Ramaj (dont shoot me) zijn wel interessante opties mocht Benitez gaan. 12 dagen voor Earnie om met betere ideeën dan schrijver dezes te komen, godsakkerju zeg.
- These users thanked the author Paulus1913 for the post:
- Psvamsterdam1913ab
-
- Meervoudig international
Oprecht vraag. Maar ik lees bij Rik veel en ook hier op het forum dat de markt nu pas vloeibaar begint te worden en nu pas op gang komt. En daarom nu pas gehandeld kan worden.
Nu lees ik bij Rik in het ED het volgende:
Maximaal vier miljoen is het bedrag waar de Spanjaarden nu voor gaan, maar PSV heeft tegen Benitez verteld dat het nu bijna niet meer mogelijk is om nog een vervanger te vinden.
Dat spreekt elkaar toch heel erg tegen? Of is de markt voor keepers opeens heel anders?
Nu lees ik bij Rik in het ED het volgende:
Maximaal vier miljoen is het bedrag waar de Spanjaarden nu voor gaan, maar PSV heeft tegen Benitez verteld dat het nu bijna niet meer mogelijk is om nog een vervanger te vinden.
Dat spreekt elkaar toch heel erg tegen? Of is de markt voor keepers opeens heel anders?
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Verversen is zeker goed en het lijkt er idd op dat PSV wat pro-actiever had moeten voor met name de achterste linie, nu loop je overal een stap of 2 achter. MAAR, het is ook weer niet zo dramatisch. Iedereen staat onder contract, PSV heeft de regie in handen en spelers gaan niet muiten. In fases gaan we nu vernieuwen achterin. Een nieuwe RB, CV en LB. Benny en Boscagli blijven en als ze vertrekken dan vangen we ruim 30 miljoen, daar kan je met gemak een nieuwe keeper en LCV voor halen. Hoe je het wendt of keert, we moeten door, ook zonder deze spelers. Er komen altijd nieuwe spelers bij en die moeten weer opstaan en de juiste motivatie toevoegen aan het team.
- Hatseflats
- Vedette
Ik weet niet of Faye een buitenkansje is, maar waarom kan een buitenkansje geen basisspeler zijn? Ik mis die logica even.
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- 10. Nilis
- Hatseflats
- Vedette
Dit lijkt mij.