Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ykhim
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

m2023 wrote: 21 Aug 2024, 16:14 Ik snap de paniek. Op korte termijn ziet het er onzeker uit. Op lange termijn gaat dit PSV de volgende fase in helpen.

Als we nu toegeven aan alle vertrekeisen dan zet dat een bepaalde toon. Al we nu sterk zijn dan zet dat een andere toon. Een toon die op korte termijn geld kan kosten doordat spelers uit contract lopen, maar op lange termijn geld (wellicht al later deze transferperiode) gaat opleveren omdat clubs weten dat onze kampioenen niet meer voor een appel en een ei op te halen zijn en dat we altijd maar gezellig overal aan meewerken. Het signaal is duidelijk. Times have changed. De gemoedelijkheid is verdwenen vanuit technische afdeling. En dat bevalt mij prima.
Eveneens mijn mening, ja. Maar daarin is redelijkheid het sleutelwoord. Je moet ambitie uitstralen in hoe je zaken doet, maar dat combineren met de gemoedelijkheid die we hier graag zien. Als Atlético dan 3 miljoen biedt of Brighton weigert dubbele cijfers aan te tikken, dan kunnen ze wegwezen, inderdaad. Het is hier geen rommelmarkt. Je moet je als speler ook gaan afvragen of je niet gewoon ontzettend beledigd wordt als clubs met dit soort bedragen aankomen, alsof je uit de koopjesbak getrokken wordt.
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 11):
    SensationRikkert1234dannyPSVBreurguusBoktorFC BrackeHeissenberrugShovingNE2Psvamsterdam1913abFritskePhilips
    Hissenaar
    Jeugdspeler

Misschien zit de heer Kroes er wel achter, de kwal. De zaakwaarnemer vriendjes onze jongen opstoken.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Zoiets?

Lafont
    * Itakura Boscagli Faye

3 Frans sprekende in de achterhoede.
    Teletubby
    Nationale topspeler

PSVTOPOss wrote: 21 Aug 2024, 16:15
    Teletubby wrote: 21 Aug 2024, 16:14

Als we al een officieel bod neer hebben gelegd dan kunnen we er wel vanuit gaan dat Boscagli weg is toch? Deze man haal je niet als Boscagli blijft.
    Kan ook linksback. En wij kennen de specifieke situatie rondom Obispo / Mauro niet hè. Misschien is dit wel een extra buitenkansje
    Buitenkansjes van 11 miljoen euro? Dat zijn geen buitenkansjes maar dat zijn basisspeler prijzen.
    PeeJ
    Vaste waarde in elftal

m2023 wrote: 21 Aug 2024, 16:14 Ik snap de paniek. Op korte termijn ziet het er onzeker uit. Op lange termijn gaat dit PSV de volgende fase in helpen.

Als we nu toegeven aan alle vertrekeisen dan zet dat een bepaalde toon. Al we nu sterk zijn dan zet dat een andere toon. Een toon die op korte termijn geld kan kosten doordat spelers uit contract lopen, maar op lange termijn geld (wellicht al later deze transferperiode) gaat opleveren omdat clubs weten dat onze kampioenen niet meer voor een appel en een ei op te halen zijn en dat we altijd maar gezellig overal aan meewerken. Het signaal is duidelijk. Times have changed. De gemoedelijkheid is verdwenen vanuit technische afdeling. En dat bevalt mij prima.
    Zeker, maar alles valt of staat bij resultaat. Als je door ontevreden spelers of een balletje binnenkantpaal dit jaar toevallig derde wordt, is de volgende fase weer een eind weg.
    Pierre
    Lid 2e elftal

RIO wrote: 21 Aug 2024, 16:17 Zoiets?

Lafont
    * Itakura Boscagli Faye

En Peter spreekt ook prima Frans.
  • These users thanked the author Pierre for the post:
    RIO
    Jur1913
    Internationale topspeler

Pierre wrote: 21 Aug 2024, 16:18

Lafont
    * Itakura Boscagli Faye

Jouw plaatje is ook een prima Frans
  • These users thanked the author Jur1913 for the post:
    Heissenberrug
    XaviS7mons
    Vaste waarde in elftal

Lafont
    * Itakura Boscagli Faye

Earnie spreekt alle talen, behalve betalen
  • These users thanked the author XaviS7mons for the post (total 7):
    TylerDurdnRIOCristianoElChucky2HeissenberrugShovingNE2FritskePhilips
    Standbeeld
    Mister PSV

Ykhim wrote: 21 Aug 2024, 16:17

Eveneens mijn mening, ja. Maar daarin is redelijkheid het sleutelwoord. Je moet ambitie uitstralen in hoe je zaken doet, maar dat combineren met de gemoedelijkheid die we hier graag zien. Als Atlético dan 3 miljoen biedt of Brighton weigert dubbele cijfers aan te tikken, dan kunnen ze wegwezen, inderdaad. Het is hier geen rommelmarkt. Je moet je als speler ook gaan afvragen of je niet gewoon ontzettend beledigd wordt als clubs met dit soort bedragen aankomen, alsof je uit de koopjesbak getrokken wordt.
    Een mooie club/competitie, een dikke tekenbonus en 5mln per seizoen. Dan geven spelers er echt helemaal niks om of de som nu 1mln of 100mln is. Verder ben ik het ook eens dat de wat hardere opstelling beter is voor de lange termijn. Het ding is alleen wel dat de communicatie dan uitstekend moet zijn.
    DE MADERA 76
    Regelmatige invaller

Vorig jaar was een topseizoen doordat er een team stond dat voor elkaar wilde werken, vraag is hoe dat is met spelers die liever elders waren geweest en niet meer 110% kunnen geven.

Verversen is een essentieel onderdeel van teambuilding, maar de mate waarin nu plaatsvindt is extreem
    Standbeeld
    Mister PSV

DE MADERA 76 wrote: 21 Aug 2024, 16:20 Vorig jaar was een topseizoen doordat er een team stond dat voor elkaar wilde werken, vraag is hoe dat is met spelers die liever elders waren geweest en niet meer 110% kunnen geven
    Tsja, ze hebben alles zelf in de hand. Gooien ze er met de pet naar dan staan ze wissel. Spelen ze gewoon top, dan verdienen ze een toptransfer als ze na dit seizoen transfervrij zijn.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    Psvamsterdam1913ab
    PSVTOPOss
    Vaste waarde in elftal

Teletubby wrote: 21 Aug 2024, 16:18

Kan ook linksback. En wij kennen de specifieke situatie rondom Obispo / Mauro niet hè. Misschien is dit wel een extra buitenkansje
    Buitenkansjes van 11 miljoen euro? Dat zijn geen buitenkansjes maar dat zijn basisspeler prijzen.
    Waar haal je vandaan dat hij 11 miljoen kost?
    JasperPSV7
    Jeugdspeler
    Favoriete speler: Alex

Jur1913 wrote: 21 Aug 2024, 16:19

Jouw plaatje is ook een prima Frans
    Frans Duits dan ook maar betrekken in aankondigingsfilmpje?
    Brael
    Vedette

Ykhim wrote: 21 Aug 2024, 16:17 Eveneens mijn mening, ja. Maar daarin is redelijkheid het sleutelwoord. Je moet ambitie uitstralen in hoe je zaken doet, maar dat combineren met de gemoedelijkheid die we hier graag zien. Als Atlético dan 3 miljoen biedt of Brighton weigert dubbele cijfers aan te tikken, dan kunnen ze wegwezen, inderdaad. Het is hier geen rommelmarkt. Je moet je als speler ook gaan afvragen of je niet gewoon ontzettend beledigd wordt als clubs met dit soort bedragen aankomen, alsof je uit de koopjesbak getrokken wordt.
    Haha, ik heb veel horen langskomen. Maar de eerste speler van PSV die tegen Atletico zegt "ik wil pas komen als jullie PSV een moddervette transfersom overmaken, want anders voel ik me beledigd" die moet ik nog tegenkomen.
    Teletubby
    Nationale topspeler

PSVTOPOss wrote: 21 Aug 2024, 16:22

Waar haal je vandaan dat hij 11 miljoen kost?
    https://barcauniversal.com/barcelona-pr ... bs-report/
  • These users thanked the author Teletubby for the post:
    PSVTOPOss
    Asterix
    Meervoudig international

DonyellMalen wrote: 21 Aug 2024, 15:18
    Asterix wrote: 21 Aug 2024, 14:46 Ga janken jongen.
    Laat dit soort debiele opmerkingen gewoon achterwege
    Nee. Life’s tough, get a helmet.
  • These users thanked the author Asterix for the post (total 3):
    milansandroFrisian191310. Nilis
    Ich liebe gegenpressung
    milansandro
    Legende

Bottomline:
    'Benitez en zijn management sturen aan op een vertrek en PSV heeft er wéér een ontzettend lastig dossier erbij"
    Activism is a way for useless people to feel important
    — Thomas Sowell
    Number 8 On Tour
    Bankzitter

Faye zou een uitstekende aanwinst zijn, past in de strategie (jong, ontwikkelen en verkopen). 11 miljoen plus 10% doorverkoop en eventueel terugkoop van 30 miljoen is prima. Zij hebben daar Baldé dus die terugkoop is niet heel erg relevant.
    Paulus1913
    Regelmatige invaller

Wat een ellende zeg
    GiveCup2day
    International
    Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Number 8 On Tour wrote: 21 Aug 2024, 16:29 Faye zou een uitstekende aanwinst zijn, past in de strategie (jong, ontwikkelen en verkopen). 11 miljoen plus 10% doorverkoop en eventueel terugkoop van 30 miljoen is prima. Zij hebben daar Baldé dus die terugkoop is niet heel erg relevant.
    Appeltje eitje dus. Geef jij het door aan Earnest?
    Paulus1913
    Regelmatige invaller

Olij & Ramaj (dont shoot me) zijn wel interessante opties mocht Benitez gaan. 12 dagen voor Earnie om met betere ideeën dan schrijver dezes te komen, godsakkerju zeg.
  • These users thanked the author Paulus1913 for the post:
    Psvamsterdam1913ab
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Oprecht vraag. Maar ik lees bij Rik veel en ook hier op het forum dat de markt nu pas vloeibaar begint te worden en nu pas op gang komt. En daarom nu pas gehandeld kan worden.

Nu lees ik bij Rik in het ED het volgende:
    Maximaal vier miljoen is het bedrag waar de Spanjaarden nu voor gaan, maar PSV heeft tegen Benitez verteld dat het nu bijna niet meer mogelijk is om nog een vervanger te vinden.

Dat spreekt elkaar toch heel erg tegen? Of is de markt voor keepers opeens heel anders?
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Verversen is zeker goed en het lijkt er idd op dat PSV wat pro-actiever had moeten voor met name de achterste linie, nu loop je overal een stap of 2 achter. MAAR, het is ook weer niet zo dramatisch. Iedereen staat onder contract, PSV heeft de regie in handen en spelers gaan niet muiten. In fases gaan we nu vernieuwen achterin. Een nieuwe RB, CV en LB. Benny en Boscagli blijven en als ze vertrekken dan vangen we ruim 30 miljoen, daar kan je met gemak een nieuwe keeper en LCV voor halen. Hoe je het wendt of keert, we moeten door, ook zonder deze spelers. Er komen altijd nieuwe spelers bij en die moeten weer opstaan en de juiste motivatie toevoegen aan het team.
    Hatseflats
    Vedette

Ik weet niet of Faye een buitenkansje is, maar waarom kan een buitenkansje geen basisspeler zijn? Ik mis die logica even.
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    10. Nilis
    Hatseflats
    Vedette

danko-lazovic wrote: 21 Aug 2024, 16:35Of is de markt voor keepers opeens heel anders?
    Dit lijkt mij.
    Post Reply