Ik ververs het forum continu, maar weet eigenlijk niet of dat wel goed voor mij is
Transferwindow 2024/25
- Hatseflats
- Vedette
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- Heissenberrug
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Zaken doen gebeurt vaak opportunistisch. Dus dat tegenspreken is een beetje inherent daaraan. Het wordt alleen maar gezegd omdat Benny niet mag vertrekken.danko-lazovic wrote: ↑21 Aug 2024, 16:35 Oprecht vraag. Maar ik lees bij Rik veel en ook hier op het forum dat de markt nu pas vloeibaar begint te worden en nu pas op gang komt. En daarom nu pas gehandeld kan worden.
Nu lees ik bij Rik in het ED het volgende:
Maximaal vier miljoen is het bedrag waar de Spanjaarden nu voor gaan, maar PSV heeft tegen Benitez verteld dat het nu bijna niet meer mogelijk is om nog een vervanger te vinden.
Dat spreekt elkaar toch heel erg tegen? Of is de markt voor keepers opeens heel anders?
-
- Vaste waarde in elftal
Als je deze twee weken goed doorkomt en voor de komende jaren wat spelers vast kunt leggen, kun je een enorm sterke basis leggen voor de komende jaren in mijn ogen. Volgend jaar een paar grote verkopen die je moet vervangen (Baka, Veerman en misschien Lang, Schouten), maar daar krijg je dan zoveel geld voor dat dat geen probleem hoeft te zijn en de rest blijft dan en kun je op doorbouwen (denk aan Dest, Saibari, Tillman, Pepi, maar ook Luuk en Til).RIO wrote: ↑21 Aug 2024, 16:35 Verversen is zeker goed en het lijkt er idd op dat PSV wat pro-actiever had moeten voor met name de achterste linie, nu loop je overal een stap of 2 achter. MAAR, het is ook weer niet zo dramatisch. Iedereen staat onder contract, PSV heeft de regie in handen en spelers gaan niet muiten. In fases gaan we nu vernieuwen achterin. Een nieuwe RB, CV en LB. Benny en Boscagli blijven en als ze vertrekken dan vangen we ruim 30 miljoen, daar kan je met gemak een nieuwe keeper en LCV voor halen. Hoe je het wendt of keert, we moeten door, ook zonder deze spelers. Er komen altijd nieuwe spelers bij en die moeten weer opstaan en de juiste motivatie toevoegen aan het team.
Het is nu wel even spitsuur en er moet echt geleverd worden door Stewart nu, maar daar kun je dan dadelijk jaren van profiteren.
Last edited by PSVTOPOss on 21 Aug 2024, 16:40, edited 1 time in total.
- Ardbeg
- Mister PSV
Het is vanaf de zijlijn natuurlijk moeilijk oordelen maar het kan ook zomaar zijn dat hier het spel mee begint. Ik mag hopen dat ze bij PSV het een en het ander wel al hebben lopen maar dat door dit nu vrij te geven in de media, al helemaal niet meer dan dat kleingeld van Atletico gaat krijgen.danko-lazovic wrote: ↑21 Aug 2024, 16:35 Oprecht vraag. Maar ik lees bij Rik veel en ook hier op het forum dat de markt nu pas vloeibaar begint te worden en nu pas op gang komt. En daarom nu pas gehandeld kan worden.
Nu lees ik bij Rik in het ED het volgende:
Maximaal vier miljoen is het bedrag waar de Spanjaarden nu voor gaan, maar PSV heeft tegen Benitez verteld dat het nu bijna niet meer mogelijk is om nog een vervanger te vinden.
Dat spreekt elkaar toch heel erg tegen? Of is de markt voor keepers opeens heel anders?
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
PSV denkt dat het voor een redelijk bedrag een vervanger kan halen maar die is wellicht pas volgend seizoen beschikbaar en daarom houden ze voor dit seizoen vast een Benny. Net zoals we Benny toen transfervrij hebben opgepikt. Dat was ook gepland - maar een nieuw plan kan morgen al oud zijn vanwege ontwikkelingen. Anyway.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Yep. Aan het eind van 2024/2025 gaan Schouten en Lang weg. Ik verwacht dat er nog wel een club voor Veerman en Johan komt. De selectie wordt ververst voor het laatste jaar onder Bosz, zodat we ook verder kunnen met een goede groep onder zijn vervanger in 2026/2027.PSVTOPOss wrote: ↑21 Aug 2024, 16:40Als je deze twee weken goed doorkomt en voor de komende jaren wat spelers vast kunt leggen, kun je een enorm sterke basis leggen voor de komende jaren in mijn ogen. Volgend jaar een paar grote verkopen die je moet vervangen (Baka, Veerman en misschien Lang, Schouten), maar daar krijg je dan zoveel geld voor dat dat geen probleem hoeft te zijn en de rest blijft dan en kun je op doorbouwen (denk aan Dest, Saibari, Tillman, Pepi, maar ook Luuk en Til).RIO wrote: ↑21 Aug 2024, 16:35 Verversen is zeker goed en het lijkt er idd op dat PSV wat pro-actiever had moeten voor met name de achterste linie, nu loop je overal een stap of 2 achter. MAAR, het is ook weer niet zo dramatisch. Iedereen staat onder contract, PSV heeft de regie in handen en spelers gaan niet muiten. In fases gaan we nu vernieuwen achterin. Een nieuwe RB, CV en LB. Benny en Boscagli blijven en als ze vertrekken dan vangen we ruim 30 miljoen, daar kan je met gemak een nieuwe keeper en LCV voor halen. Hoe je het wendt of keert, we moeten door, ook zonder deze spelers. Er komen altijd nieuwe spelers bij en die moeten weer opstaan en de juiste motivatie toevoegen aan het team.
Het is nu wel even spitsuur en er moet echt geleverd worden door Stewart nu, maar daar kun je dan dadelijk jaren van profiteren.
-
- Regelmatige invaller
- DonyellMalen
- Legende
Als Earnie na het diner vanavond Okoye belt dan staat 'ie morgenochtend op de stoep hoor. Is puur een kaart die men speelt om hem hier te houden.danko-lazovic wrote: ↑21 Aug 2024, 16:35Nu lees ik bij Rik in het ED het volgende:
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- DeefPeef
- Hatseflats
- Vedette
Dit is toch gewoon schitterend!?
De hele verdediging (wil) weg of is geblesseerd. Wat gaat Earnie koken of laat hij het overkoken? Wordt er nog iemand genaaid of is het alleen nog maar kommer en kwel? Of zien we straks nieuwe personages die graag met elkaar willen douchen om uiteindelijk die schaal weer in lucht te gooien? Spannend hoor!
Het lijkt Goede Tijden Slechte Tijden wel. Wat een cliffhangers!!! Op naar de volgende aflevering (nog maar 12 te gaan)
De hele verdediging (wil) weg of is geblesseerd. Wat gaat Earnie koken of laat hij het overkoken? Wordt er nog iemand genaaid of is het alleen nog maar kommer en kwel? Of zien we straks nieuwe personages die graag met elkaar willen douchen om uiteindelijk die schaal weer in lucht te gooien? Spannend hoor!
Het lijkt Goede Tijden Slechte Tijden wel. Wat een cliffhangers!!! Op naar de volgende aflevering (nog maar 12 te gaan)
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 6):
- NotoriousBIG046 • StratumZuid • DeefPeef • Boszball1913 • FieseFriedrich • DezoonvanAad
-
- Talent
- Favoriete speler: Pepi
Onderhandelingstechniek
- Joenepsv
- Legende
De enige angst die mij steeds meer bekruipt nu D Day nadert is dat we straks met een stuk of wat huurlingen zitten opgescheept en we volgend jaar weer dezelfde ellende hebben. Dit duurt gewoon te lang. Het wordt alleen maar lastiger en duurder naarmate de deadline in zicht komt. En Earnie zal een keer van die dikke zak met geld af moeten komen. Benieuwd wat er nog te halen is als hij bereid is te schakelen of te betalen.
-
- Meervoudig international
- These users thanked the author Makaveli for the post:
- FritskePhilips
-
- Nationale topspeler
Toch lijkt het mij wat om nu gewoon even de telefoon uit te zetten, het nieuws niet meer te volgen en 3 september even alleen op de PSV website kijken en dan naar de selectie pagina scrollen.
En dan zo reageren bijvoorbeeld:
Bennie weg maar Ramsdale erin???? Wtfffff
Wat mats hummels????? Die Faye is nog gekomen? Montiel? Boscagli weg
Veerman nog weg maar olaru erin? Begrijpelijk we hadden wat geld nodig.
Mij nieuwsgierigheid kan het absoluut niet aan maar het zou wel wat zijn.
- These users thanked the author Teletubby for the post (total 2):
- Jur1913 • DonyellMalen
-
- Vedette
Ik zie inmiddels toch wel wat donkere wolken, Benitez, Boscagli.. het uitblijven van transfers.. we hebben nog 10 a 11 dagen maar het maakt een alles behalve “er hebben het prima in de hand” indruk op mij. We shall see
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Kheb iets gelezen over Verbruggen, was of Eindjehoger of op Twitter een bericht wat wel van dezelfde/soortgelijke bron kwam (stond ook het bedrag voor Sepp en de interesse in Montiel en Zalewski benoemd).
Lijkt me compleet onhaalbaar overigens
Lijkt me compleet onhaalbaar overigens
- These users thanked the author Sensation for the post:
- FritskePhilips
-
- Legende
Je kunt sowieso zo reageren. En als je dan vervolgens geen wedstrijden meer kijkt, kun je ook nog doen alsof Mbappe last minute aan ons verhuurd is.Teletubby wrote: ↑21 Aug 2024, 17:01 Toch lijkt het mij wat om nu gewoon even de telefoon uit te zetten, het nieuws niet meer te volgen en 3 september even alleen op de PSV website kijken en dan naar de selectie pagina scrollen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Nationale topspeler
Boscagli voor 10 miljoen plus verbruggen hierheen. Ik zeg geen nee, Brighton waarschijnlijk wel.
- Ardbeg
- Mister PSV
Waar zag je dat?
-
- Talent
- Favoriete speler: Pepi
Toch bijzonder omslag van Benitez om toch weg te willen. Maakt Atletico zijn hoofd gek met mooie tekenbonus of is het omdat Montiel komt en heeft die eerder aan Walters vrouw gezeten?
-
- Legende
Olij is binnen Nederland wel veruit de beste optie wat mij betreft. Die kun je langdurig vastleggen tegen een voor PSV begrippen bescheiden salaris.
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post (total 2):
- Psvamsterdam1913ab • Vanthaman18
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Lid scoutingsteam
Tenzij ze al maanden bezig zijn met iemand anders, lijkt me dit wel een abc'tje, ja. Prima keeper, Nederlands, mag weg, betaalbaar, wil een stap maken en kan binnen een uurtje gekeurd worden.
- These users thanked the author Ykhim for the post (total 2):
- Psvamsterdam1913ab • René1978