René1978 wrote: ↑21 Aug 2024, 17:14
Ramsdale zie ik niet gebeuren. Dat wordt eerder Nick Olij denk ik.
Tenzij ze al maanden bezig zijn met iemand anders, lijkt me dit wel een abc'tje, ja. Prima keeper, Nederlands, mag weg, betaalbaar, wil een stap maken en kan binnen een uurtje gekeurd worden.
Zullen we gewoon Luiz Junior doen a.u.b.
Voluit Luiz Lúcio Reis Júnior, Braziliaanser ga je het niet snel vinden.
Tenzij ze al maanden bezig zijn met iemand anders, lijkt me dit wel een abc'tje, ja. Prima keeper, Nederlands, mag weg, betaalbaar, wil een stap maken en kan binnen een uurtje gekeurd worden.
In alles een absolute toptransfer. Moderne complete keeper met veel rek.
Sensation wrote: ↑21 Aug 2024, 17:09
Kheb iets gelezen over Verbruggen, was of @Eindjehoger of op Twitter een bericht wat wel van dezelfde/soortgelijke bron kwam (stond ook het bedrag voor Sepp en de interesse in Montiel en Zalewski benoemd).
Lijkt me compleet onhaalbaar overigens
Dat was niet over Verbruggen, maar overbruggen, in verband met het tussenjaar dat we gaan krijgen.
Sensation wrote: ↑21 Aug 2024, 17:09
Kheb iets gelezen over Verbruggen, was of @Eindjehoger of op Twitter een bericht wat wel van dezelfde/soortgelijke bron kwam (stond ook het bedrag voor Sepp en de interesse in Montiel en Zalewski benoemd).
Lijkt me compleet onhaalbaar overigens
Niks van gehoord, lijkt mij ook echt onhaalbaar. PSV gaat echt geen 25-30 miljoen voor een keeper neertellen.
Snap toch wel goed dat benitez en boscagli weg willen. In Nederland ga je het niet beter doen dan afgelopen seizoen en het is ook niet zo dat je maar even de halve finale van de Champions League haalt met dit team. Nu zijn ze hot en zijn er mooie clubs geïnteresseerd, ook hebben ze de leeftijd erna.
Faye, itakura, montiel. Vind het opzich allemaal prima namen die de rondte gaan. Hoop alleen dat we ook echt op alle posities die nodig zijn een versterking krijgen. En dus niet uiteindelijk 2 van de 3 gaan komen en boscagli vertrekt. Dan ga je er alsnog niet op vooruit vergeleken met vorige jaar.
Olij en Drommel samen lijkt me nou niet succes gegarandeerd. Eigenlijk twee gelijke keepers zodat je dat geëmmer weer krijgt wie er moet keepen. Ik ben meer van een onbetwiste 1e doelman met surplus aan kwaliteit en dan een degelijke Dirk als reserve keeper die je af en toe zonder hoofdpijn kunt opstellen.