Mikayil Faye
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
Wel veel geld voor een speler die alleen nog maar in het jeugdelftal van Barcelona heeft gespeeld, maar tegelijkertijd zou hij onhaalbaar zijn geweest als Barcelona hem eerst nog een jaartje had verhuurd aan een middenmoter in eigen land en de zomer daarop een club als Valencia zich zou hebben gemeld.
- Juancho
- Mister PSV
Je moet ook rekening houden met de Afrika cup lijkt me? Heeft z'n debuut al gemaakt voor Senegal. Wel iets waar je rekening mee moet houden. Verder ken ik die gozer totaal niet, heeft ook amper een bal geraakt bij Barca en het lijkt me stug dat mensen hier Barca B of in welk jeugdelftal hij ook speelt veelvuldig lopen te bekijken. Hooguit DadOfFour ?
Dus of hij een forse transfersom waard is, geen idee. Maar sowieso als je hem haalt moet je naast hem wel een ervaren verdediger halen indien Ollie weg gaat. Of nog beter, hem achter Ollie zetten om een jaartje te wennen.
Dus of hij een forse transfersom waard is, geen idee. Maar sowieso als je hem haalt moet je naast hem wel een ervaren verdediger halen indien Ollie weg gaat. Of nog beter, hem achter Ollie zetten om een jaartje te wennen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Legende
Ik vind YT samenvattingen van verdedigers altijd lastig inschatten; want meestal bestaat de highlights idd uit spectaculaire tackles, maar weinig over positioneren, passing, inzicht enz.
Middenvelders en aanvallers is een ander verhaal. Ik ben benieuwd naar deze jongen, maar op basis van YT kan ik weinig tot niks er over oordelen.
Middenvelders en aanvallers is een ander verhaal. Ik ben benieuwd naar deze jongen, maar op basis van YT kan ik weinig tot niks er over oordelen.
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
Dat is wel balen. Ik zat net te wachten totdat jij op basis van een YouTube filmpje van 3 minuten zou komen vertellen of het wel of niet iets zou worden met deze jongen bij PSV. Is toch wel mijn ankerpunt in een gemiddeld transferwindow.Menno1 wrote: ↑21 Aug 2024, 19:04 Ik vind YT samenvattingen van verdedigers altijd lastig inschatten; want meestal bestaat de highlights idd uit spectaculaire tackles, maar weinig over positioneren, passing, inzicht enz.
- These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post:
- JandeVakantieman
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- Standbeeld
- Mister PSV
Zijn profiel spreekt mij wel aan. Ook opvallend dat Barca een buyback wil, wat wil zeggen dat ze mogelijk wel nog toekomst in de jongen zien. Volgens mij werkt Barca ook niet zo vaak met een buyback.Menno1 wrote: ↑21 Aug 2024, 19:04 Ik vind YT samenvattingen van verdedigers altijd lastig inschatten; want meestal bestaat de highlights idd uit spectaculaire tackles, maar weinig over positioneren, passing, inzicht enz.
-
- Regelmatige invaller
Dit klinkt wel veelbelovend!
-
- Nationale topspeler
Buy back alleen aan de lage kant. Moet minimaal 3x de aanschaf zijn. Zeker met dit bedrag.Standbeeld wrote: ↑21 Aug 2024, 19:10Zijn profiel spreekt mij wel aan. Ook opvallend dat Barca een buyback wil, wat wil zeggen dat ze mogelijk wel nog toekomst in de jongen zien. Volgens mij werkt Barca ook niet zo vaak met een buyback.Menno1 wrote: ↑21 Aug 2024, 19:04 Ik vind YT samenvattingen van verdedigers altijd lastig inschatten; want meestal bestaat de highlights idd uit spectaculaire tackles, maar weinig over positioneren, passing, inzicht enz.
-
- Lid scoutingsteam
Ik heb met mensen gesproken die Barcelona op de voet volgen en die hebben me fijne dingen verteld over Faye. Hij kan centraal achterin én linksback. Hij is niet bijzonder lang, maar wel sterk, snel en ontzettend goed in de lucht, echte atleet. Prima techniek, aan de bal comfortabel, durft in te dribbelen als centrumverdediger, speelt de bal graag vooruit en kan goed mee in positiespelletjes bij Barcelona, wat niet gek is. Goeie tackle, goeie sliding, goed in de een-tegen-een en kan met ruimtes in z'n rug spelen. Hij schijnt ook nog weleens wat druistig te zijn in het verdedigen, maar dat is een beetje inherent aan die leeftijd en mag eigenlijk geen naam hebben. Op die leeftijd zullen er altijd dingen fout gaan. De mensen die ik gesproken heb en Barcelona een warm hart toedragen, vinden het jammer dat hij gaat omdat dit gewoon een groot talent is, maar ze begrijpen het ook wel. Er is niet echt plek in het eerste elftal om veel minuten te maken, aangezien Barcelona daar gewoon hele goeie opties heeft staan. En belangrijker: Barcelona heeft weer dringend geld nodig, dus dan komen deze spelers in aanmerking voor een transfer. Dat Barcelona per se een terugkoopoptie wil, dat zegt eigenlijk voldoende. En zelfs dan hoef je als PSV'er niet te vrezen, omdat het ons sowieso geld gaat opleveren, maar bovenal omdat Barcelona niet gauw veel geld zal gaan neerleggen voor een verdediger, tenzij ze heel zeker zijn dat ze hem kunnen verkopen.Juancho wrote: ↑21 Aug 2024, 18:47 Je moet ook rekening houden met de Afrika cup lijkt me? Heeft z'n debuut al gemaakt voor Senegal. Wel iets waar je rekening mee moet houden. Verder ken ik die gozer totaal niet, heeft ook amper een bal geraakt bij Barca en het lijkt me stug dat mensen hier Barca B of in welk jeugdelftal hij ook speelt veelvuldig lopen te bekijken. Hooguit @DadOfFour ?
Ik word echt met de minuut enthousiaster van deze optie. Echt een transfer die ons verder kan brengen, omdat deze speler al behoorlijk goed is en de potentie heeft om Europese top te worden. Als je dat voor 11 miljoen in huis kan halen, dan is dat goeie business.
- These users thanked the author Ykhim for the post (total 22):
- Vanthaman18 • Standbeeld • Smeets14 • DonyellMalen • M.Delgado • Frisian1913 • 10. Nilis • Tijn • SKERLA • TomV23 • nilssonH • Maikel • SomeOne • Kingfisher • dannyPSV • Hatseflats • Dribble • Voijke • MaartenV • Noosa • Doperwt11 • Ren Höek
- Standbeeld
- Mister PSV
Is het al bekend wat de hoogte van de buyback is?Mikelvb wrote: ↑21 Aug 2024, 19:29Buy back alleen aan de lage kant. Moet minimaal 3x de aanschaf zijn. Zeker met dit bedrag.Standbeeld wrote: ↑21 Aug 2024, 19:10
Zijn profiel spreekt mij wel aan. Ook opvallend dat Barca een buyback wil, wat wil zeggen dat ze mogelijk wel nog toekomst in de jongen zien. Volgens mij werkt Barca ook niet zo vaak met een buyback.
-
- Nationale topspeler
Meer dan 30 miljoen. Dat kan dus zomaar richting de 3x gaan. Zal ergens tussen de 30 en 35 miljoen liggen. Dat is echt een uitstekend bedrag voor een cv uit de Eredivisie. Vind je de terugkoop optie van Tillman ook aan de lage kant dan?Mikelvb wrote: ↑21 Aug 2024, 19:29Buy back alleen aan de lage kant. Moet minimaal 3x de aanschaf zijn. Zeker met dit bedrag.Standbeeld wrote: ↑21 Aug 2024, 19:10
Zijn profiel spreekt mij wel aan. Ook opvallend dat Barca een buyback wil, wat wil zeggen dat ze mogelijk wel nog toekomst in de jongen zien. Volgens mij werkt Barca ook niet zo vaak met een buyback.
Het is ook maar de vraag of Barca überhaupt ooit geld heeft voor die terugkoop optie.
-
- Lid van verdienste
Volgens RikElfrink hoger dan de 30 miljoen die Porto er twee maanden in wilde fietsen.
Excuus: Het was @FabrizioRomano die dat zei, niet de enige echte Rik.
Last edited by Mick Jagger on 21 Aug 2024, 19:33, edited 1 time in total.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Dit lezend zou het dus gewoon echt knap werk zijn van Stewart als hij deze jongen binnen haalt. En het laat zien dat PSV dus wel degelijk een prima scouting heeft.Ykhim wrote: ↑21 Aug 2024, 19:29Ik heb met mensen gesproken die Barcelona op de voet volgen en die hebben me fijne dingen verteld over Faye. Hij kan centraal achterin én linksback. Hij is niet bijzonder lang, maar wel sterk, snel en ontzettend goed in de lucht, echte atleet. Prima techniek, aan de bal comfortabel, durft in te dribbelen als centrumverdediger, speelt de bal graag vooruit en kan goed mee in positiespelletjes bij Barcelona, wat niet gek is. Goeie tackle, goeie sliding, goed in de een-tegen-een en kan met ruimtes in z'n rug spelen. Hij schijnt ook nog weleens wat druistig te zijn in het verdedigen, maar dat is een beetje inherent aan die leeftijd en mag eigenlijk geen naam hebben. Op die leeftijd zullen er altijd dingen fout gaan. De mensen die ik gesproken heb en Barcelona een warm hart toedragen, vinden het jammer dat hij gaat omdat dit gewoon een groot talent is, maar ze begrijpen het ook wel. Er is niet echt plek in het eerste elftal om veel minuten te maken, aangezien Barcelona daar gewoon hele goeie opties heeft staan. En belangrijker: Barcelona heeft weer dringend geld nodig, dus dan komen deze spelers in aanmerking voor een transfer. Dat Barcelona per se een terugkoopoptie wil, dat zegt eigenlijk voldoende. En zelfs dan hoef je als PSV'er niet te vrezen, omdat het ons sowieso geld gaat opleveren, maar bovenal omdat Barcelona niet gauw veel geld zal gaan neerleggen voor een verdediger, tenzij ze heel zeker zijn dat ze hem kunnen verkopen.Juancho wrote: ↑21 Aug 2024, 18:47 Je moet ook rekening houden met de Afrika cup lijkt me? Heeft z'n debuut al gemaakt voor Senegal. Wel iets waar je rekening mee moet houden. Verder ken ik die gozer totaal niet, heeft ook amper een bal geraakt bij Barca en het lijkt me stug dat mensen hier Barca B of in welk jeugdelftal hij ook speelt veelvuldig lopen te bekijken. Hooguit @DadOfFour ?
Ik word echt met de minuut enthousiaster van deze optie. Echt een transfer die ons verder kan brengen, omdat deze speler al behoorlijk goed is en de potentie heeft om Europese top te worden. Als je dat voor 11 miljoen in huis kan halen, dan is dat goeie business.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 3):
- Ykhim • Tijn • Ren Höek
-
- Nationale topspeler
Porto had een aanbod gedaan met een buy back van 30 miljoen, volgens Fabrizio ligt die bij het bod van PSV hoger. Ik verwacht 35 miljoen.
-
- Legende
Ik begrijp de teleurstelling en het spijt mij daarvoor. Als klein goedmakertje kan ik je dit aanbieden. heeft niet een de Menno stamp of approval, maar je moet het er maar mee doen.GillesdelaCroquette wrote: ↑21 Aug 2024, 19:08Dat is wel balen. Ik zat net te wachten totdat jij op basis van een YouTube filmpje van 3 minuten zou komen vertellen of het wel of niet iets zou worden met deze jongen bij PSV. Is toch wel mijn ankerpunt in een gemiddeld transferwindow.Menno1 wrote: ↑21 Aug 2024, 19:04 Ik vind YT samenvattingen van verdedigers altijd lastig inschatten; want meestal bestaat de highlights idd uit spectaculaire tackles, maar weinig over positioneren, passing, inzicht enz.
https://breakingthelines.com/player-ana ... superstar/
- Standbeeld
- Mister PSV
Mick Jagger wrote: ↑21 Aug 2024, 19:32Volgens @RikElfrink hoger dan de 30 miljoen die Porto er twee maanden in wilde fietsen.
Excuus: Het was @FabrizioRomano die dat zei, niet de enige echte Rik.
Het bericht van Fabrizio had ik ook gelezen. Daarin stond inderdaad dat het hoger is dan 30mln. Maar dan weten we dus nog niet hoeveel het daadwerkelijk is. Nee, ik dacht misschien heb ik iets over het hoofd gezien dat Mikelvb wel heeft gezien.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Smeets14
- Standbeeld
- Mister PSV