Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Madueke wrote: 21 Aug 2024, 19:29
Standbeeld wrote: 21 Aug 2024, 18:55
Welke "veel te veel macht" hebben ze dan?
Alle 3 de spelers beginnen te muiten. Teze weigerde te spelen, Benitez en Boscagli zijn boos. Valt niet uit te sluiten dat ze hetzelfde trucje proberen als wat Teze eerst van plan was. En natuurlijk slaan die boden van Atletico en Brighton nergens op, maar die clubs gaan dan ook niet meteen all-in voor spelers die nog 10 maanden onder contract staan. Als ze nog 2 jaar onder contract hadden gestaan dan heeft deze muiterij geen zin, nu zullen ze uiteindelijk alsnog gaan vertrekken en niet voor de prijs die PSV zou willen hebben. Of denkt er echt nog iemand dat Boscagli 20 miljoen gaat opleveren?
Ik zie dat wel anders. Earnie geeft die gasten dus geen macht tot hetgeen er contractueel is afgesproken. De stampij is dan ook eerder een gevolg van onmacht. Zo zie ik het. Teze was uiteindelijk gewoon een redelijke deal waar PSV akkoord mee kon gaan. Dat heeft Rik ook gemeld.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    Maria-Franciscus
    trouwepsvfan
    Vedette

Als Brighton in de laatste week 20 miljoen biedt dan is hij gewoon pleite
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Breur
    Internationale topspeler

trouwepsvfan wrote: 21 Aug 2024, 19:39 Als Brighton in de laatste week 20 miljoen biedt dan is hij gewoon pleite
    Dat zou ook een redelijk bedrag zijn toch? Voor minder hoef je hem niet weg te doen.
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Reageert weliswaar op iemand die Ajax supporter is, maar als mensen toch weer wat hoop nodig hebben voor vandaag.
  • These users thanked the author danko-lazovic for the post (total 4):
    JaapdebaapmatejaTomV23Trrizz
    Smeets14
    Nationale topspeler

trouwepsvfan wrote: 21 Aug 2024, 19:39 Als Brighton in de laatste week 20 miljoen biedt dan is hij gewoon pleite
    Juist en gezien de ontwikkelingen rondom Faye denk ik dat Brighton al eerder dan in de laatste week in de buurt gaat komen van die 20 miljoen.
    Boktor
    Vaste waarde in elftal

Dat is het punt toch ook, of het bedrag dat PSV wil hebben (of acceptabel vindt) of blijven.
    FritskePhilips
    Nationale topspeler

Vanthaman18 wrote: 21 Aug 2024, 19:38 Hoe rijm je het bod op Faye dan met het aanblijven van Boscagli?
    Flamingo back-up RV/RCV, Faye back-up LV/LCV, met zekerheid op basisplaats 2025-2026 bij goede ontwikkeling.
    danko-lazovic
    Meervoudig international

• These users thanked the author danko-lazovic for the post:
    Standbeeld
    Boktor
    Vaste waarde in elftal

danko-lazovic wrote: 21 Aug 2024, 19:42
    Prima, maar ff een backie zoeken waar geen gekke verhalen rondom spelen.
  • These users thanked the author Boktor for the post:
    DoubleUCoolman
    Teletubby
    Nationale topspeler

Er gaan alleen maar strepen door namen als je iemand anders bijna binnen hebt toch? Toch? TOCH????? Earnie wat ben je aan het doen.
    10. Nilis
    Bankzitter

Teletubby wrote: 21 Aug 2024, 19:43 Er gaan alleen maar strepen door namen als je iemand anders bijna binnen hebt toch? Toch? TOCH????? Earnie wat ben je aan het doen.
    Image
    trouwepsvfan
    Vedette

Ik vind het wel zorgelijk dat je echt gewoon dik 2 a 3 weken hebt kunnen anticiperen op een op zeker vertrek van Teze en we nu nog in dit stadium zitten met de opvolging.
  • These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 3):
    BoktorTylerDurdnHeissenberrug
    Boktor
    Vaste waarde in elftal

trouwepsvfan wrote: 21 Aug 2024, 19:48 Ik vind het wel zorgelijk dat je echt gewoon dik 2 a 3 weken hebt kunnen anticiperen op een op zeker vertrek van Teze en we nu nog in dit stadium zitten met de opvolging.
    De markt is nu pas vloeibaar he, zogenaamd.
    Armada
    Internationale topspeler

Boktor wrote: 21 Aug 2024, 19:49
    trouwepsvfan wrote: 21 Aug 2024, 19:48 Ik vind het wel zorgelijk dat je echt gewoon dik 2 a 3 weken hebt kunnen anticiperen op een op zeker vertrek van Teze en we nu nog in dit stadium zitten met de opvolging.
    De markt is nu pas vloeibaar he, zogenaamd.
    Net zo vloeibaar als ik vloeibaar Spaans spreek.

Zonder al die enorme gekte van de zin hierboven, is het wel gewoon een issue hoor. Ajax zit er ook enorm mee... De markt komt - mede door het EK - pas heel laat op gang, later dan anders. Was dit eerder gaan rollen allemaal, dan had PSV vrij zeker ook al eerder finaal uitsluitsel gekregen inzake Sepp....
    Last edited by Armada on 21 Aug 2024, 19:51, edited 1 time in total.
    Madueke
    Legende

Gezien de flinke interesse in Faye is Boscagli bijna weg en Brighton gaat binnen een paar dagen niet van 10 naar 20 miljoen. Ik verwacht dat hij bij 15 en eventueel nog wat bonussen ook 'gewoon' pleite is.
    Den Bondskoots
    Vaste waarde in elftal

Søren wrote: 21 Aug 2024, 18:15 Het getreuzel, en gebrek aan daadkracht, van Earnie, lijkt er inmiddels voor te zorgen dat anderen het vertrouwen beginnen te verliezen, en eieren voor hun geld kiezen.
    Benitez, Boscagli, kan me voorstellen dat die denken; als ik hier nog een jaar moet spelen met Ledezma, Flamingo en Oppegard, ga ik er zo slecht uitzien dat ik daarna nooit meer weg kom.
    Ik zeg niet dat ze daarom weggaan, maar het zal ongetwijfeld meewegen.
    Ik hou m’n hart vast voor Veerman, Schouten, en Baka, want als die last-lastminute nog weg kunnen zou ik ze, als er dan nog geen adequate verdediging staat, geen ongelijk geven.

Ik heb ook lang geroepen, relax, Earnie verdient vertrouwen, maar Sjezus, dit ziet er ondertussen vrij armoedig en amateuristisch uit.
    En natuurlijk heeft Earnie nog anderhalve week, maar de verwachte upgrade van de selectie kan inmiddels al wel een streep doorheen.
    Ben op dit moment al blij als ie een elftal bij elkaar krijgt waar we geen modderfiguur mee gaan slaan in de CL.
    Dat zeg je wel Zøren
    ShovingNE2
    Site Admin

Madueke wrote: 21 Aug 2024, 19:29Of denkt er echt nog iemand dat Boscagli 20 miljoen gaat opleveren?
    Zolang Stewart dat standpunt huldigt ben ik erbij.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Hatseflats
    Vedette

Ik zal het Earnie doorgeven. En ook al die andere 20 dezelfde berichten van jou :peace:
  • These users thanked the author Hatseflats for the post (total 12):
    ArdbegSmeets14D.Millpants10. Nilis1913PSV.Bossche bolRobson de Souza29.04.2007TrixmIl YouriFritskePhilipsFieseFriedrich
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Boktor wrote: 21 Aug 2024, 19:49De markt is nu pas vloeibaar he, zogenaamd.
    trouwepsvfan wrote: 21 Aug 2024, 19:50Hij kan goed kutjes likken?
    Image
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

We weten het niet echt, nog maar weer eens. Een aantal hier verwachten zo goed als zeker een vetrek van Veerman, Bakayoko en eventueel Schouten. Daarover is óók nog niets verschenen, Zou daar ook niets spelen bij de clubs die interesse hen hebben, zitten ook die maar duimen te draaien? Komt evenmin in het nieuws...Wij kijken nu eenmaal naar het topje van de ijsberg. En dat is maar goed ook: het nieuws komt als het komt. Zulks isvandaag wel gebleken
    trouwepsvfan
    Vedette

psvgouda wrote: 21 Aug 2024, 19:59
    We weten het niet echt, nog maar weer eens. Een aantal hier verwachten zo goed als zeker een vetrek van Veerman, Bakayoko en eventueel Schouten. Daarover is óók nog niets verschenen, Zou daar ook niets spelen bij de clubs die interesse hen hebben, zitten ook die maar duimen te draaien? Komt evenmin in het nieuws...Wij kijken nu eenmaal naar het topje van de ijsberg. En dat is maar goed ook: het nieuws komt als het komt. Zulks isvandaag wel gebleken
    Beetje apart om de situatie van Teze op een hoop te gooien met Schouten en Veerman.

Teze heeft enkele weken geleden laten weten niet meer te willen spelen. Nou, dan is een vertrek wel onafwendbaar en moet je op zoek naar een vervanger.
    Mr.Unibet
    Meervoudig international

Dat verguisde Twitter account zette vanochtend al een streep door Montiel, vond dat wel weer opvallend.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

trouwepsvfan wrote: 21 Aug 2024, 20:00
    psvgouda wrote: 21 Aug 2024, 19:59

Beetje apart om de situatie van Teze op een hoop te gooien met Schouten en Veerman.

Teze heeft enkele weken geleden laten weten niet meer te willen spelen. Nou, dan is een vertrek wel onafwendbaar en moet je op zoek naar een vervanger.
    Wat ik natuurlijk bedoel is dat wij niet weten hoe lang er actief is gezocht naar een vervanger. Wie weet is er al veel eerder actie op ondernomen maar geen ruchtbaarheid aan gegeven ? Het is maar een idee... Hoe vaak is in het verleden niet gebleken dat achter de schermen al veel langer en ook anders gewerkt wordt dan wij hier' live in the action' denken? Dan is het toch goed dat niet alles naar buiten komt? Stel je eens voor...
  • These users thanked the author psvgouda for the post:
    Johann Vogelaar
    Hatseflats
    Vedette

psvgouda wrote: 21 Aug 2024, 20:06
    trouwepsvfan wrote: 21 Aug 2024, 20:00

Wat ik natuurlijk bedoel is dat wij niet weten hoe lang er actief is gezocht naar een vervanger. Wie weet is er al veel eerder actie op ondernomen maar geen ruchtbaarheid aan gegeven ? Het is maar een idee... Hoe vaak is in het verleden niet gebleken dat achter de schermen al veel langer en ook anders gewerkt wordt dan wij hier' live in the action' denken? Dan is het toch goed dat niet alles naar buiten komt? Stel je eens voor...
    Dat dringt bij sommige niet helemaal door.
    LarsKempie
    Jeugdinternational

Tot zover worden er namen genoemd en blijken die om allerlei redenen uiteindelijk niet haalbaar. Tete, van Ewijk, Montiel. Je vraagt je dan af: zijn we bij optie 4 aanbeland of waren die geruchten nooit serieus. Je bent bang voor het eerste en hoopt op het 2de
    Post Reply