Almere City - PSV I Eredivisie (24/08/2024)

Bespreek hier de wedstrijden van PSV.
Post Reply
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Verwacht een overwinning maar ik hoop vooral dat we een betere partij krijgen te zien met spelers die voor elkaar door het vuur gaan. Het leek namelijk nergens op tegen Heracles
PeeJ
Vaste waarde in elftal
Posts: 538
Joined: 28 Feb 2021, 17:39
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Rikkert1234 wrote: 21 Aug 2024, 17:15 Verwacht een overwinning maar ik hoop vooral dat we een betere partij krijgen te zien met spelers die voor elkaar door het vuur gaan. Het leek namelijk nergens op tegen Heracles
Met de huidige ontwikkelingen kun je dan nog weleens van een koude kermis thuis komen. Zou het serieus knap vinden van Bosz als hij van het team een eenheid weet te maken.
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
FOOTB_REM_S: No

Natuurlijke spelen de negatieve beslommeringen in de spelersgroep een (grote) rol tijdens deze wedstrijd. De mensen achterin vinden het wel best of kunnen het niveau niet aan. Nee dit gaat hem niet worden, tegen een fel en erop klappend Almere, want dat is het enige wat ze kunnen.

1-1
#FreeGeneratie4
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
FOOTB_REM_S: No

Hahahaha jaaaa daar issie weer 😁😁😁
Ex unitate vires
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats ik zag je ergens anders posten dat Baka er niet bij is, en je zegt hier ook Lozano. Iets gehoord of mag/durf je daar verder niks over kwijt? Niet eens zo zeer voor de wedstrijd zelf, Lozano is prima, maar mijn Scorito kan nog wel eens helemaal veranderen afhankelijk van je antwoord.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

CZ_Code wrote: 21 Aug 2024, 19:24 @Hatseflats ik zag je ergens anders posten dat Baka er niet bij is, en je zegt hier ook Lozano. Iets gehoord of mag/durf je daar verder niks over kwijt? Niet eens zo zeer voor de wedstrijd zelf, Lozano is prima, maar mijn Scorito kan nog wel eens helemaal veranderen afhankelijk van je antwoord.
Dat mensen zich naast alle zorgen om de selectie ook nog zorgen kunnen maken om Scorito. Het zijn gekke tijden😜
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

CZ_Code wrote: 21 Aug 2024, 19:24 @Hatseflats ik zag je ergens anders posten dat Baka er niet bij is, en je zegt hier ook Lozano. Iets gehoord of mag/durf je daar verder niks over kwijt? Niet eens zo zeer voor de wedstrijd zelf, Lozano is prima, maar mijn Scorito kan nog wel eens helemaal veranderen afhankelijk van je antwoord.
De kans is best groot dat ie er niet bij is, maar 100% ga ik er niet van maken.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats wrote: 21 Aug 2024, 19:48
CZ_Code wrote: 21 Aug 2024, 19:24 @Hatseflats ik zag je ergens anders posten dat Baka er niet bij is, en je zegt hier ook Lozano. Iets gehoord of mag/durf je daar verder niks over kwijt? Niet eens zo zeer voor de wedstrijd zelf, Lozano is prima, maar mijn Scorito kan nog wel eens helemaal veranderen afhankelijk van je antwoord.
De kans is best groot dat ie er niet bij is, maar 100% ga ik er niet van maken.
Dan gooien we Lang erin, kijken of die eens punten kan pakken.
Doldenaar
Regelmatige invaller
Posts: 318
Joined: 09 Jun 2023, 11:26
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Rikkert1234 wrote: 21 Aug 2024, 17:15 Verwacht een overwinning maar ik hoop vooral dat we een betere partij krijgen te zien met spelers die voor elkaar door het vuur gaan. Het leek namelijk nergens op tegen Heracles
Daarom in deze onrustige fase altijd Til opstellen. Inzet een 10.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Vanthaman18 wrote: 21 Aug 2024, 19:26
CZ_Code wrote: 21 Aug 2024, 19:24 @Hatseflats ik zag je ergens anders posten dat Baka er niet bij is, en je zegt hier ook Lozano. Iets gehoord of mag/durf je daar verder niks over kwijt? Niet eens zo zeer voor de wedstrijd zelf, Lozano is prima, maar mijn Scorito kan nog wel eens helemaal veranderen afhankelijk van je antwoord.
Dat mensen zich naast alle zorgen om de selectie ook nog zorgen kunnen maken om Scorito. Het zijn gekke tijden😜
Als ik even de stress niet meer aan kan hier dan ga ik een half uurtje Scorito puzzelen, kom je helemaal tot rust.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Met dezelfde opstelling gaan we punten laten liggen ben ik bang. Enerzijds zijn we té kwetsbaar achterin met Ledezma, Flamingo en Oppegard. En de overige 2 hebben achterin (Boscagli en Benitez) hebben er geen zin meer in. De sfeer in de groep is ook minder volgens Rik dus dat zal ook wel effect hebben op andere spelers. Een Veerman lijkt me daar wel gevoelig voor.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ittot wrote: 21 Aug 2024, 20:00 Met dezelfde opstelling gaan we punten laten liggen ben ik bang. Enerzijds zijn we té kwetsbaar achterin met Ledezma, Flamingo en Oppegard. En de overige 2 hebben achterin (Boscagli en Benitez) hebben er geen zin meer in. De sfeer in de groep is ook minder volgens Rik dus dat zal ook wel effect hebben op andere spelers. Een Veerman lijkt me daar wel gevoelig voor.
Deze verdediging is inderdaad niveau Almere, ondanks dat is de rest van het team 20 niveautjes hoger. Als je hier al gaat denken aan puntverlies worden we dit jaar 5e
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ittot wrote: 21 Aug 2024, 20:00 Met dezelfde opstelling gaan we punten laten liggen ben ik bang. Enerzijds zijn we té kwetsbaar achterin met Ledezma, Flamingo en Oppegard. En de overige 2 hebben achterin (Boscagli en Benitez) hebben er geen zin meer in. De sfeer in de groep is ook minder volgens Rik dus dat zal ook wel effect hebben op andere spelers. Een Veerman lijkt me daar wel gevoelig voor.
Nee joh. Almere city kan er echt helemaal niks van. Als je het vrouwen elftal stuurt en die spelen met 10 vrouwen winnen ze ook. En dan mag de keeper in een dwangbuis op doel. Almere City is echt een bij elkaar geraapt kutelftal, in een kut stadion met een kut trainer.
These users thanked the author Joenepsv for the post (total 2):
Grasmat10. Nilis
Madueke
Legende
Posts: 10870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mario Engels kan er ook niks van en kijk eens hoeveel problemen hij veroorzaakte.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

We hebben tegen RKC én tegen Heracles iets van 8 grote kansen weggeven (in totaal). Ik denkt niet dat we in de situatie zitten om te denken dat het wel ff goed gaat.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Madueke wrote: 21 Aug 2024, 20:07 Mario Engels kan er ook niks van en kijk eens hoeveel problemen hij veroorzaakte.
Oh. Heeft hij gescoord? Een assist gegeven? :think:
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ittot wrote: 21 Aug 2024, 20:17 We hebben tegen RKC én tegen Heracles iets van 8 grote kansen weggeven (in totaal). Ik denkt niet dat we in de situatie zitten om te denken dat het wel ff goed gaat.
Ik denk ook zeker niet dat het allemaal goedkomt. Ik maak me ernstige zorgen over de defensie maar denk oprecht dat we met twee vingers in de neus van Almere gaan winnen. Dat is gewoon een heel matige ploeg. En als je kamikaze piloot Oppegard vervangt voor Dams heb je al iets meer stabiliteit achterin.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Het zal je maar gebeuren dat je wel gelijk speelt omdat er 1 van die artiesten achterin rood krijgt ofzo. Op basis van 90 minuten 11 tegen 11 voetbal moet je er minimaal 3 kunnen maken en dat zou genoeg moeten zijn. Maarja... Feyenoord maakte er maar 1 tegen Willem II thuis met 80% balbezit en Ajax maakte er maar 1 bij het historisch slechte NAC.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

11 Tinus wrote: 22 Aug 2024, 06:45 Het zal je maar gebeuren dat je wel gelijk speelt omdat er 1 van die artiesten achterin rood krijgt ofzo. Op basis van 90 minuten 11 tegen 11 voetbal moet je er minimaal 3 kunnen maken en dat zou genoeg moeten zijn. Maarja... Feyenoord maakte er maar 1 tegen Willem II thuis met 80% balbezit en Ajax maakte er maar 1 bij het historisch slechte NAC.
Ga jij PSV nou vergelijken met die koekenbakkers van Feyenoord en subtopper Ajax? Normaal doen :mrgreen:
These users thanked the author Hatseflats for the post:
Robson de Souza
Thoresen
Nationale topspeler
Posts: 1645
Joined: 10 May 2018, 10:22
FOOTB_REM_S: No

Nogmaals ik hoop dat Bosz samen met de spelersgroep Heracles-PSV goed heeft geanalyseerd. Daar werden de huidige zwakheden goed blootgelegd. Gelukkig zonder schade.
Als je er niet van leert of de sfeer in de groep is echt zo slecht als beweerd wordt dan kan je nu al tegen een ketser aanlopen; is het niet tegen Almere dan wel uit tegen Fortuna S. The walk in the park zou wel eens tegen kunnen vallen.
Of Bosz zet het recht en we krijgen Boszbal zien.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Inderdaad. Mensen onderschatten wat dit doet met een spelersgroep. Vorig jaar was er volle focus op presteren en geen randzaken. Nu zijn er alleen maar randzaken. Dat gaat altijd ten koste van focus en dus resultaat. Laat het maar zsm 1 september zijn, dan kunnen alle neuzen weer de zelfde kant op.
These users thanked the author Ittot for the post:
De Realist
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

Dit wordt een heel moeizame overwinning, 2-3 ofzo nadat je twee keer een achterstand moet goedmaken. Denk niet dat deze wedstrijd een lust voor het oog wordt, met evt ook de ene of andere speler die mot krijgt met een collega.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Jongens, ik zag een vraag op X naar onze Rikkert over dat iemand op het forum (ik dus) heeft gezegd dat Baka er misschien niet bij zal zijn. Ik vind het prima om zoiets te delen, maar van mij hoeft dat dan weer niet meteen doorgezet te worden naar Rik. Rik weet dat natuurlijk ook niet. Hou het gewoon hier op het forum.
Heb geen zin in deze 'aandacht'.
These users thanked the author Hatseflats for the post (total 4):
GrasmatVanthaman18DonyellMalen10. Nilis
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats wrote: 23 Aug 2024, 09:12 Jongens, ik zag een vraag op X naar onze Rikkert over dat iemand op het forum (ik dus) heeft gezegd dat Baka er misschien niet bij zal zijn. Ik vind het prima om zoiets te delen, maar van mij hoeft dat dan weer niet meteen doorgezet te worden naar Rik. Rik weet dat natuurlijk ook niet. Hou het gewoon hier op het forum.
Heb geen zin in deze 'aandacht'.
Deel het dan niet op een openbaar forum? Wat denk je, dat niemand het ziet?

Dit was ik, RikElfrink leest hier ook gewoon mee en had het in het geval met Saibari ook al hier gewoon gelezen.
These users thanked the author PCGC for the post:
Chucky
#FreeGeneratie4
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Als we maar winnen. Maakt geen reet uit hoe.
Post Reply