Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

De mensen die zeiden dat Teze alleen mocht gaan omdat de opvolger al bijna binnen was 😅.

Cmon Earnie, pak de controle even terug aub.
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

psvgouda wrote: 21 Aug 2024, 20:06Wat ik natuurlijk bedoel is dat wij niet weten hoe lang er actief is gezocht naar een vervanger. Wie weet is er al veel eerder actie op ondernomen maar geen ruchtbaarheid aan gegeven ? Het is maar een idee... Hoe vaak is in het verleden niet gebleken dat achter de schermen al veel langer en ook anders gewerkt wordt dan wij hier' live in the action' denken? Dan is het toch goed dat niet alles naar buiten komt? Stel je eens voor...
Om maar een voorbeeld te noemen: met Dest is men maanden beziggeweest en ‘niemand’ wist dat. Er komt maar een klein gedeelte in de media en zelfs daar zit vaak een (flinke) vertraging op.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 4):
    Smeets14YkhimpsvgoudaPsvamsterdam1913ab
    Smeets14
    Nationale topspeler

LarsKempie wrote: 21 Aug 2024, 20:18 Tot zover worden er namen genoemd en blijken die om allerlei redenen uiteindelijk niet haalbaar. Tete, van Ewijk, Montiel. Je vraagt je dan af: zijn we bij optie 4 aanbeland of waren die geruchten nooit serieus. Je bent bang voor het eerste en hoopt op het 2de
    Van Ewijk is geen kwestie van niet haalbaar. Die is aangeboden bij PSV maar PSV gaat daar (vooralsnog) niet verder op.
    Mr.Unibet
    Meervoudig international

Ik snap dat men ongeduldig is, maar paniek is totaal niet nodig. Dat Nederland voor het eerst een voordeel op de transfermarkt heeft tov Engelse en andere clubs geeft PSV een heel weekend om nog allerlei last minute opties te nemen, daarnaast wordt de markt nu vloeibaarder en heb je nog een dag of 10. Komt allemaal goed. Straks 12 punten, hopelijk wat punten los en een week of 2 om een nieuwe verdediging op stoom te brengen.
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Er is toch door geen enkele journalist gecommuniceerd dat Tete geen optie meer is? Las elke keer dat hij een PL salaris wil met een lang contract en daardoor een dure optie is. Maar heb nog niks van een vraagprijs of afwijzing gelezen. Kan het gemist hebben. Zal voor mij nog altijd een van de beste opties op de rechtsback zijn nu.
    XaviS7mons
    Vaste waarde in elftal

Ik hoop echt zwaar op Tete nu. Moet er niet aan denken om met Van Ewijk op rechtsback te spelen, daar kan je echt niet mee komen aanzetten in de Champions League
    DonyellMalen
    Legende

danko-lazovic wrote: 21 Aug 2024, 20:26Er is toch door geen enkele journalist gecommuniceerd dat Tete geen optie meer is? L
    Alleen door hem:

Was de eerste met het nieuws rond Teze, verder nog niet veel ‘goed’ gehad.
    Last edited by DonyellMalen on 21 Aug 2024, 20:30, edited 1 time in total.
    JakeWest
    Ballenjongen

Davinson Sanchez vandaag niet bij de selectie voor de wedstrijd van Gala tegen Young Boys, VCL.
    Blessure? Of een transfer op komst?
    Last voor het laatst hier ergens dat hij misschien weg zou mogen. Het is vaak Sanchez of Nelsson in de basis langs de Turkse international bij Gala centraal achterin.
    RWeindhoven16
    Lid 2e elftal

danko-lazovic wrote: 21 Aug 2024, 20:26 Er is toch door geen enkele journalist gecommuniceerd dat Tete geen optie meer is? Las elke keer dat hij een PL salaris wil met een lang contract en daardoor een dure optie is. Maar heb nog niks van een vraagprijs of afwijzing gelezen. Kan het gemist hebben. Zal voor mij nog altijd een van de beste opties op de rechtsback zijn nu.
    Daarnaast moeten backs en cv in de nieuwe termen complementair aan elkaar zijn. En in balans met de hele verdediging. Als je de ene CV haalt moet je misschien toch voor de andere back gaan etc
    Last edited by RWeindhoven16 on 21 Aug 2024, 20:31, edited 1 time in total.
    PSVTOPOss
    Vaste waarde in elftal

DonyellMalen wrote: 21 Aug 2024, 20:29
    danko-lazovic wrote: 21 Aug 2024, 20:26Er is toch door geen enkele journalist gecommuniceerd dat Tete geen optie meer is? L
    Alleen door hem:

Was de eerste met het nieuws rond Teze, verder nog niet veel ‘goed’ gehad.

Tete heeft zelf toch ook 0 belang bij een overgang naar PSV. Staat basis in de PL, verdient heel goed daar.
    Plus dat de transfersom net als bij Sepp te hoog gaat zijn
    PSV90
    Nationale topspeler

Nu we zijn afgehaakt voor Malacia en Montiel begint er langzaam wel een profiel te ontstaan voor onze nieuwe back:

- Niet geblesseerd
    - Niet verdacht van verkrachting
    - ...
  • These users thanked the author PSV90 for the post:
    Heissenberrug
    Paulus1913
    Regelmatige invaller

DonyellMalen wrote: 21 Aug 2024, 20:21
    psvgouda wrote: 21 Aug 2024, 20:06Wat ik natuurlijk bedoel is dat wij niet weten hoe lang er actief is gezocht naar een vervanger. Wie weet is er al veel eerder actie op ondernomen maar geen ruchtbaarheid aan gegeven ? Het is maar een idee... Hoe vaak is in het verleden niet gebleken dat achter de schermen al veel langer en ook anders gewerkt wordt dan wij hier' live in the action' denken? Dan is het toch goed dat niet alles naar buiten komt? Stel je eens voor...
    Om maar een voorbeeld te noemen: met Dest is men maanden beziggeweest en ‘niemand’ wist dat. Er komt maar een klein gedeelte in de media en zelfs daar zit vaak een (flinke) vertraging op.

Het is idd precies die vertraging wat iedereen hier van de leg brengt, ook Rikkert krijgt zijn info deels vanuit PSV en die gaan hem echt niet op de minuut op de hoogte houden zoals wij hier allemaal graag zouden zien.
  • These users thanked the author Paulus1913 for the post:
    Psvamsterdam1913ab
    ShovingNE2
    Site Admin

trouwepsvfan wrote: 21 Aug 2024, 19:48 Ik vind het wel zorgelijk dat je echt gewoon dik 2 a 3 weken hebt kunnen anticiperen op een op zeker vertrek van Teze en we nu nog in dit stadium zitten met de opvolging.
    Ik snap dat het lastig is om iets van blauwe naampjes te lezen.

Maar holyfuck. Ongeveer 10 dagen daarvoor zei Teze zelfs tegen de pers en ven daarvoor al intern dat hij 100% zeker zou blijven. Met vulpen op de elftal foto. Zou gaan verlengen.

Maar jij stelt dat PSV al drie weken had kunnen anticiperen.

Jij bent alleen aan het trappen. Zonder enig fundament. Zelfs je onderbouwing rammelt aan alle kanten. En dat voor een jurist.

Maar ja: ik ben maar een blauw naampje. Negeren dus. Wederzijds als je problemen hebt hier. Je staat ook op de negeer modus in dat geval.

En blijf dit soort onzin de wereld inslingeren.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 3):
    Smeets14Vanthaman18FritskePhilips
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Frisian1913
    Regelmatige invaller
    Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid

Naja 0 belang is wel heel zwart wit he. Hij kan hier mee doen om kampioenschap. Hij is nog nooit kampioen geworden volgens mij. Kan in de Champions League spelen en kan zich dan misschien ook weer in de kijker spelen bij NL elftal.
    Het is maar net hoe graag die dat wil.
    11 Tinus
    Legende

DonyellMalen wrote: 21 Aug 2024, 20:21
    Het zal ergens in het midden liggen. Jij noemt Dest maar hoe zat het met De Ketelaere? En met Sanchez? En met Lang of Pepi? Of dit jaar Driouech en Flamingo. Het stond al in de sterren geschreven. Til Xavi en Benitez waren ook ineens pats boem.
    11 Tinus
    Legende

ShovingNE2 wrote: 21 Aug 2024, 20:33
    trouwepsvfan wrote: 21 Aug 2024, 19:48 Ik vind het wel zorgelijk dat je echt gewoon dik 2 a 3 weken hebt kunnen anticiperen op een op zeker vertrek van Teze en we nu nog in dit stadium zitten met de opvolging.

Maar holyfuck. Ongeveer 10 dagen daarvoor zei Teze zelfs tegen de pers en ven daarvoor al intern dat hij 100% zeker zou blijven. Met vulpen op de elftal foto. Zou gaan verlengen.

Jij bent alleen aan het trappen. Zonder enig fundament. Zelfs je onderbouwing rammelt aan alle kanten. En dat voor een jurist.

Maar ja: ik ben maar een blauw naampje. Negeren dus. Wederzijds als je problemen hebt hier. Je staat ook op de negeer modus in dat geval.

Die discussie over blauwe naampjes mag wel per dm als je het mij vraagt.

Maar ze heeft wel degelijk een punt. Voor de wedstrijd tegen Feyenoord wist PSV van de situatie en nu schakelen we door van X naar X. Als je dan nu weer naar de volgende gaat kost dat ook weer tijd en voor je het weet speel je 4 wedstrijden met Ledezma.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    Søren
    danko-lazovic
    Meervoudig international

PSVTOPOss wrote: 21 Aug 2024, 20:31Tete heeft zelf toch ook 0 belang bij een overgang naar PSV. Staat basis in de PL, verdient heel goed daar.
    Plus dat de transfersom net als bij Sepp te hoog gaat zijn
    Vorig jaar ongeveer de helft van de duels in de basis. Salaris vergelijkbaar bij PSV. Kan toch ook een keuze zijn om terug te gaan naar Nederland, om de prijzen te spelen, CL te spelen en zich mogelijk nog in het Nederlands elftal te spelen.

Heeft nog een 1-jarig contract. Ik heb nergens een transfersom voorbij zien komen. Ook niet in de stukken van Rik. Die had het alleen heletijd over een PL salaris en langdurig. Meldde trouwens dat Tete er zelf voor openstond.
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

Mwa, beetje simpel om dit goed te praten. Je weet gewoon dat hij een contract heeft voor een jaar en dat als er een club komt dat hij weg is/wil. Om dan alsnog overvallen te zijn is een beetje overdreven. Zelfde als met Benitez, dat kon je ook op je klompen aanvoelen dat dit ging gebeuren. Net als dat er dadelijk een bod komt op Veerman en die ook dan weg wil.
  • These users thanked the author AddoCultheld for the post (total 2):
    SørenWolf
    ShovingNE2
    Site Admin

11 Tinus wrote: 21 Aug 2024, 20:36Die discussie over blauwe naampjes mag wel per dm als je het mij vraagt.
    Ik ben hem niet gestart. Als zij zegt dat ze ons negeer (in een discussie waar wij geen deel vanuit maken) krijgt ze een reactie in het openbaar terug.
    danko-lazovic
    Meervoudig international

ShovingNE2 wrote: 21 Aug 2024, 20:33Maar holyfuck. Ongeveer 10 dagen daarvoor zei Teze zelfs tegen de pers en ven daarvoor al intern dat hij 100% zeker zou blijven. Met vulpen op de elftal foto. Zou gaan verlengen.

Bosz gaf aan dat Teze niet tegen Feyenoord om de JCS wilde spelen door de transfer. Dan is het bij PSV dus al zeker zo’n 18/19 dagen bekend. Dat is bijna 3 weken.
    DonyellMalen
    Legende

11 Tinus wrote: 21 Aug 2024, 20:34Het zal ergens in het midden liggen. Jij noemt Dest maar hoe zat het met De Ketelaere? En met Sanchez? En met Lang of Pepi? Of dit jaar Driouech en Flamingo. Het stond al in de sterren geschreven. Til Xavi en Benitez waren ook ineens pats boem.
    Dat is het punt niet. De ene speler komt veelvuldig in de media, de ander niet. Met Xavi en Benny is Ruud redelijk lang beziggeweest. Ruud belde Sergio Ramos op, ‘overtuig Xavi’. Niemand wist dat. Ja, voor ons waren ze er ineens pats boem, maar toen waren de transfers al in de afrondende fase. Sommige transfers hebben echt een hele lange aanloop, vergis je niet. Nogmaals, in de media komt nog niet bijna alles naar buiten.

PSV is nu 1000% met tal van opties bezig waar wij totaal geen weet van hebben.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

11 Tinus wrote: 21 Aug 2024, 20:36Als je dan nu weer naar de volgende gaat kost dat ook weer tijd en voor je het weet speel je 4 wedstrijden met Ledezma.
    Dit boeit Earnie 'steel balls' Stewart helemaal niets.

💙💙
    Mr.Unibet
    Meervoudig international

11 Tinus wrote: 21 Aug 2024, 20:36

Die discussie over blauwe naampjes mag wel per dm als je het mij vraagt.

Maar ze heeft wel degelijk een punt. Voor de wedstrijd tegen Feyenoord wist PSV van de situatie en nu schakelen we door van X naar X. Als je dan nu weer naar de volgende gaat kost dat ook weer tijd en voor je het weet speel je 4 wedstrijden met Ledezma.
    Ik denk eerlijk gezegd niet dat het zo gaat. Ik denk dat Earnest per positie een zaakwaarnemer of 5 belt met de voorwaarden en dan constant schakelt tussen de mogelijkheden van PSV en de verkopende club. Kan me niet inbeelden dat hij in het heetst van de transfermarkt gokt op 1 speler die dan mogelijk weer voor je neus weggekaapt wordt.

Geloof ook niet zo in nummer 1 op de lijst, maar wel in het profiel dat je zoekt.
    Menno1
    Legende

Dat van verlengen verzin je er bij. Teze had volgens de wel betrouwbare Rik, niet de intentie om bij te tekenen.

En juist zoiets had je min of meer in Mei al moeten vaststellen: geen intentie om bij te tekenen? Prima, actief vervanger scouten al. Nu lijkt het er op als of PSV of door alle spelers zijn voorgelogen, wat mij erg vreemd ligt, of dat ze niet wisten waar ze aan toe waren deze zomer. je kan moeilijk zeggen dat je iedereen wilt behouden, wetende dat alle korte contracten niet verlengd willen worden en dat al deze spelers weg willen bij het eerste het beste fatsoenlijke bod.
    ShovingNE2
    Site Admin

AddoCultheld wrote: 21 Aug 2024, 20:38Mwa, beetje simpel om dit goed te praten. Je weet gewoon dat hij een contract heeft voor een jaar en dat als er een club komt dat hij weg is/wil. Om dan alsnog overvallen te zijn is een beetje overdreven
    Oh sorry. Beetje simpel om een jongen te vertrouwen die al 17 jaar hier speelt en een toezegging doet.

Als je dat niet meer wil of kan vertrouwen gaat er iets gruwelijk mis in je omgeving.

En ook al gaat iemand dan: nog steeds was vertrouwen de enige goede reactie.
    Post Reply