Transferwindow 2024/25
- ShovingNE2
- Site Admin
Godzijdank is mijn mensbeeld niet dat je anderen na zo'n lange verstandhouding kan vertrouwen. Zelfs in de voetballerij. Ieder zijn levensgeluk.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- D.Millpants
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Analist
- Veelbelovend talent
Toen toptarget Steven Defour niet kwam, haalde we last-minute ons Plan B binnen (Guardado). Soms is het helemaal niet erg, oordelen kunnen we pas achteraf.
- These users thanked the author Analist for the post (total 2):
- Tyyne • Tutti Frutti
Hard work beats talent if talent doesn't work hard
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ja absoluut. En een gedeelte komt ervan uit en het meeste niet. Maar de opties die het het meest concreet zijn lekker het vaakst uit omdat er meer mensen mee betrokken zijn.DonyellMalen wrote: ↑21 Aug 2024, 20:39Dat is het punt niet. De ene speler komt veelvuldig in de media, de ander niet. Met Xavi en Benny is Ruud redelijk lang beziggeweest. Ruud belde Sergio Ramos op, ‘overtuig Xavi’. Niemand wist dat. Ja, voor ons waren ze er ineens pats boem, maar toen waren de transfers al in de afrondende fase. Sommige transfers hebben echt een hele lange aanloop, vergis je niet. Nogmaals, in de media komt nog niet bijna alles naar buiten.
PSV is nu 1000% met tal van opties bezig waar wij totaal geen weet van hebben.
-
- Internationale topspeler
Genoeg tekenen aan de wand dat hij weg wilde. Wilde al niet verlengen. Dan moet er toch al een belletje gaan rinkelen? Als jij in mei al een aanbieding doet en hij heeft in augustus nog niet getekend. Dan weet je toch genoeg, ondanks zijn leuke woorden. Zo naïef zullen ze daarboven toch echt niet zijn.ShovingNE2 wrote: ↑21 Aug 2024, 20:41Oh sorry. Beetje simpel om een jongen te vertrouwen die al 17 jaar hier speelt en een toezegging doet.AddoCultheld wrote: ↑21 Aug 2024, 20:38Mwa, beetje simpel om dit goed te praten. Je weet gewoon dat hij een contract heeft voor een jaar en dat als er een club komt dat hij weg is/wil. Om dan alsnog overvallen te zijn is een beetje overdreven
Als je dat niet meer wil of kan vertrouwen gaat er iets gruwelijk mis in je omgeving.
En ook al gaat iemand dan: nog steeds was vertrouwen de enige goede reactie.
Net als dat ze nu opeens zeggen dat het te kort tijd is om een keeper te vervangen, die je zelf geen contractverlenging wil geven en weg wil. Dat zie je toch ook aankomen.
- Hatseflats
- Vedette
Gaan we weer hetzelfde riedeltje doen hier? Dat is dan wel weer vermoeiend.
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 7):
- SKERLA • Tyyne • Trixm • 10. Nilis • Dutch Cowboy • MaxedMatthew • FieseFriedrich
-
- Nationale topspeler
Geldt dit alleen voor spelers die wij halen of ook voor spelers die hier vertrekken?DonyellMalen wrote: ↑21 Aug 2024, 20:39 Ja, voor ons waren ze er ineens pats boem, maar toen waren de transfers al in de afrondende fase. Sommige transfers hebben echt een hele lange aanloop, vergis je niet. Nogmaals, in de media komt nog niet bijna alles naar buiten.
PSV is nu 1000% met tal van opties bezig waar wij totaal geen weet van hebben.
- trouwepsvfan
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Wat is dit weer voor bizarre reactie joh? Teze heeft vóór Feyenoord thuis al laten weten niet te willen spelen. Ik stel dat vanaf dat moment geconcludeerd had moeten worden dat naar een vervanger gezocht moest worden. Je weet dat het inmiddels 3 weken geleden is dat we tegen Feyenoord aantraden? Dat hij zou gaan verlengen is bovendien een flagrante leugen die je poneert. Teze heeft dat nooit geroepen.ShovingNE2 wrote: ↑21 Aug 2024, 20:33Ik snap dat het lastig is om iets van blauwe naampjes te lezen.trouwepsvfan wrote: ↑21 Aug 2024, 19:48 Ik vind het wel zorgelijk dat je echt gewoon dik 2 a 3 weken hebt kunnen anticiperen op een op zeker vertrek van Teze en we nu nog in dit stadium zitten met de opvolging.
Maar holyfuck. Ongeveer 10 dagen daarvoor zei Teze zelfs tegen de pers en ven daarvoor al intern dat hij 100% zeker zou blijven. Met vulpen op de elftal foto. Zou gaan verlengen.
Maar jij stelt dat PSV al drie weken had kunnen anticiperen.
Jij bent alleen aan het trappen. Zonder enig fundament. Zelfs je onderbouwing rammelt aan alle kanten. En dat voor een jurist.
Maar ja: ik ben maar een blauw naampje. Negeren dus. Wederzijds als je problemen hebt hier. Je staat ook op de negeer modus in dat geval.
En blijf dit soort onzin de wereld inslingeren.
Maar blijf vooral dom om je heen slaan, het persoonlijk maken, mijn werk erbij betrekken en andere onzin.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 22):
- Thijs • Boktor • danko-lazovic • Tjompie • Johann Vogelaar • AddoCultheld • Paulus1913 • Frank • Struviet • BarryBanaan • Joenepsv • Captain(C) • Fonzerilli • MaxedMatthew • Søren • Wolf • Handball • Jordi • Galactico • Heissenberrug • MaartenV • NotoriousBIG046
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
De waarheid zal een beetje in het midden liggen. PSV LIJKT toch heel serieus voor deze jongen te zijn gegaan. De lijntjes met anderen zullen er wel liggen maar niet zo concreet dat je pats poem door kunt.Mr.Unibet wrote: ↑21 Aug 2024, 20:40Ik denk eerlijk gezegd niet dat het zo gaat. Ik denk dat Earnest per positie een zaakwaarnemer of 5 belt met de voorwaarden en dan constant schakelt tussen de mogelijkheden van PSV en de verkopende club. Kan me niet inbeelden dat hij in het heetst van de transfermarkt gokt op 1 speler die dan mogelijk weer voor je neus weggekaapt wordt.11 Tinus wrote: ↑21 Aug 2024, 20:36
Die discussie over blauwe naampjes mag wel per dm als je het mij vraagt.
Maar ze heeft wel degelijk een punt. Voor de wedstrijd tegen Feyenoord wist PSV van de situatie en nu schakelen we door van X naar X. Als je dan nu weer naar de volgende gaat kost dat ook weer tijd en voor je het weet speel je 4 wedstrijden met Ledezma.
Geloof ook niet zo in nummer 1 op de lijst, maar wel in het profiel dat je zoekt.
Overigens geloof ik soms in profiel maar in dit geval niet want we hebben ook financiële beperkingen. Kunnen geen 5x 10 miljoen uitgeven dus ergens een speler huren en elders investeren in jong talent zorgt voor balans. Het gaat om het totaalplaatje.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik snap wat je bedoelt, maar in het zakenleven is dat wel naïef. Een toezegging is praktisch niks waard, want voor iedere speler geldt dat hij te koop is. Dat gaat naar mijn inziens dubbelop voor spelers met een eenjarig contract sinds zij nu eenmaal (relatief goedkope) prooi zijn voor andere clubs. Zodra een club uit een topcompetitie komt en met minimaal een verdubbeling van het salaris begint te rammelen, zal iedere speler wankelen. In dat perspectief vind ik het eigenlijk vanzelfsprekend dat je als TD lijsten maakt / contacten warmhoudt.ShovingNE2 wrote: ↑21 Aug 2024, 20:41Oh sorry. Beetje simpel om een jongen te vertrouwen die al 17 jaar hier speelt en een toezegging doet.AddoCultheld wrote: ↑21 Aug 2024, 20:38Mwa, beetje simpel om dit goed te praten. Je weet gewoon dat hij een contract heeft voor een jaar en dat als er een club komt dat hij weg is/wil. Om dan alsnog overvallen te zijn is een beetje overdreven
Als je dat niet meer wil of kan vertrouwen gaat er iets gruwelijk mis in je omgeving.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 6):
- 11 Tinus • Johann Vogelaar • AddoCultheld • Joenepsv • Schoppenboer • Galactico
- ShovingNE2
- Site Admin
Die lijsten zijn er. Weet jij ook. Maar dan nog staat iemand er niet snel
-
- Vedette
Tja, welkom in de grote boze voetbalwereld. Overigens had er allang een RB gehaald moeten zijn omdat al maandenlang duidelijk was dat Sambo zou vertrekken.ShovingNE2 wrote: ↑21 Aug 2024, 20:41Oh sorry. Beetje simpel om een jongen te vertrouwen die al 17 jaar hier speelt en een toezegging doet.AddoCultheld wrote: ↑21 Aug 2024, 20:38Mwa, beetje simpel om dit goed te praten. Je weet gewoon dat hij een contract heeft voor een jaar en dat als er een club komt dat hij weg is/wil. Om dan alsnog overvallen te zijn is een beetje overdreven
- These users thanked the author Chucky for the post (total 6):
- AddoCultheld • 11 Tinus • Eindhovenvoetbal • BarryBanaan • Joenepsv • Søren
- Standbeeld
- Mister PSV
Daar zijn wij het over eens. Mij hoor je er verder ook niet over klagen dat er nog geen vervanger staat. Ik reageer in dit geval gewoon op jouw post. Ik wacht rustig af. Alles valt of staat met hoe we er tegen het einde van de deadline voorstaan. Dan kunnen we de balans opmaken. Earnie is niet gek, die ziet ook wat wij zien. Goed werk heeft tijd nodig. Dat we nu steeds korter op de deadline zitten is slechts een gegeven voor Earnie. Die heeft genoeg kilometers op de teller staan om daar niet van onder de indruk te raken.ShovingNE2 wrote: ↑21 Aug 2024, 20:55 Die lijsten zijn er. Weet jij ook. Maar dan nog staat iemand er niet snel
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 4):
- ShovingNE2 • Maikel • billyboy • KERKVOGEL
-
- Nationale topspeler
Je zit nu gewoon in de penarie omdat je nu voor niet maar 1 specifiek profiel zoekt maar op 4 posities in de verdediging iemand probeert te halen. Dat betekent dus dat als jij voor een Faye gaat dat daar een ervaren centrale verdediger naast moet want je Faye heeft natuurlijk nog wat sturing nodig. Alle puzzelstukjes moeten tegelijk dus in elkaar passen want als jij een RCV gaat halen met specifieke kwaliteiten en je hebt een andere op het oog die dit perfect aanvult maar je kan er maar 1 van de twee halen dan zit je in de penarie. Alle poppetjes moeten eigenlijk op exact hetzelfde moment in elkaar klikken om voor een complementaire en gebalanceerde verdediging te zorgen. Ga er maar aanstaan maar Earnie heeft zich ook in deze positie gewurmd. Even kijken hoe zijn houdini act de komende 10 dagen eruit ziet.
- These users thanked the author Teletubby for the post (total 3):
- 11 Tinus • Eindhovenvoetbal • Doperwt11
- ShovingNE2
- Site Admin
Kan je dat gewoon even vantevoren aankondigen met wat lichtkogels of zo. Ben niet zomaar voorbereid op reacties. Mag ik thuis ook niet.
- Hatseflats
- Vedette
-
- Vaste waarde in elftal
- billyboy
- Bankzitter
Ik denk dat het binnen halen van een geschikte kwalitatieve back, met reservelijstjes, toch niet zo gemakkelijk is... wanneer dit wel het geval is hadden er naar alle waarschijnlijkheid al een paar nieuwe spelers op de stoep gestaan. Feit is dat hoe vervelend wij het hier allemaal vinden we geduld moeten hebben. De slow cook heeft tot 2 september om geschikte spelers te vinden en binnen te halen en Peter moet er in de tussentijd alles aan doen om geen puntverlies op te lopen.trouwepsvfan wrote: ↑21 Aug 2024, 20:45Wat is dit weer voor bizarre reactie joh? Teze heeft vóór Feyenoord thuis al laten weten niet te willen spelen. Ik stel dat vanaf dat moment geconcludeerd had moeten worden dat naar een vervanger gezocht moest worden. Je weet dat het inmiddels 3 weken geleden is dat we tegen Feyenoord aantraden? Dat hij zou gaan verlengen is bovendien een flagrante leugen die je poneert. Teze heeft dat nooit geroepen.ShovingNE2 wrote: ↑21 Aug 2024, 20:33
Ik snap dat het lastig is om iets van blauwe naampjes te lezen.
Maar holyfuck. Ongeveer 10 dagen daarvoor zei Teze zelfs tegen de pers en ven daarvoor al intern dat hij 100% zeker zou blijven. Met vulpen op de elftal foto. Zou gaan verlengen.
Maar jij stelt dat PSV al drie weken had kunnen anticiperen.
Jij bent alleen aan het trappen. Zonder enig fundament. Zelfs je onderbouwing rammelt aan alle kanten. En dat voor een jurist.
Maar ja: ik ben maar een blauw naampje. Negeren dus. Wederzijds als je problemen hebt hier. Je staat ook op de negeer modus in dat geval.
En blijf dit soort onzin de wereld inslingeren.
Maar blijf vooral dom om je heen slaan, het persoonlijk maken, mijn werk erbij betrekken en andere onzin.
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
-
- Lid 2e elftal
Ik zie dat Davinson Sanchez niet bij de selectie zit vanavond. Ik kan niet zien of hij geblesseerd is, maar gezien de prive jet die vandaag naar Istanbul vloog wellicht het vermelden waard.
- These users thanked the author EesEes for the post (total 3):
- Tjompie • DoubleUCoolman • FieseFriedrich
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Nog maar acht dagen!
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Maar die vloog via Frankrijk terug
- Dribble
- Bankzitter