Transferwindow 2024/25
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Die wilt vast maar 3 miljoen per jaar minimum verdienen.
- These users thanked the author Buitenspelgoal for the post (total 2):
- Prince of the North • Levivdh
- DonyellMalen
- Legende
Disasi lijkt naar Newcastle te gaan.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- psv-norge
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Als je een keeper van het vereiste niveau wilt hebben dat PSV nodig heeft, dan vind je die niet in de Eredivisie. Buiten de grenzen kan ik me voorstellen dat clubs van het kaliber Nice, zoals indertijd Benitez, hún eerste keeper ook niet meer van de hand doen, dat deal rond een Latijns-Amerikaanse keeper te complex en tijdrovend is en dat je verder moet hopen op het losweken van een sterke tweede man bij een topclub (bijvoorbeeld Stefan Ortega). Ongetwijfeld zal Stewart deze kleine kans verkennen om een mogelijkheid te vinden, maar intussen is het wel verstandig om Benitez valse hoop te geven en hem alvast mede te delen dat het geen optie is om nu te vertrekken.danko-lazovic wrote: ↑21 Aug 2024, 16:35 Oprecht vraag. Maar ik lees bij Rik veel en ook hier op het forum dat de markt nu pas vloeibaar begint te worden en nu pas op gang komt. En daarom nu pas gehandeld kan worden.
Nu lees ik bij Rik in het ED het volgende:
Maximaal vier miljoen is het bedrag waar de Spanjaarden nu voor gaan, maar PSV heeft tegen Benitez verteld dat het nu bijna niet meer mogelijk is om nog een vervanger te vinden.
Dat spreekt elkaar toch heel erg tegen? Of is de markt voor keepers opeens heel anders?
Trouwens ongelooflijk horkerig van de Argentijn. Als Atletico hem echt wil hebben betalen ze eerder en ook een marktconform bedrag; niet gaan lopen miepen als PSV je in deze fase aan je zelf getekende contract houdt. Of je nu verlenging is aangeboden of niet. Het is echt waanzinnig egoistisch, oncollegiaal, als hij nu in de laatste week gaat liggen muiten.
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post (total 2):
- Smeets14 • Eindhovenvoetbal
-
- Talent
- Favoriete speler: Pepi
Rik heeft de 0-4 van PSV U21 niet gemeld dus komt vast belangrijk volgend bericht aan hoop ik
- These users thanked the author DoubleUCoolman for the post (total 2):
- 11 Tinus • Psvamsterdam1913ab
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Nog ff typen dat Faye toch maar voor Lille heeft gekozen.DoubleUCoolman wrote: ↑21 Aug 2024, 21:43 Rik heeft de 0-4 van PSV U21 niet gemeld dus komt vast belangrijk volgend bericht aan hoop ik
-
- Bankzitter
Mensen ga maar gewoon lekker slapen elke dag hopen we van alles maar worden steeds teleur gesteld. Elke naam die zo wat gedropt is door de media is een streep door heen gezet of al ontkend. En als der een tweet komt dan is het weer een speler die wilt vertrekken fijne avond
- These users thanked the author vak kk 1988 for the post:
- Rolano
-
- Internationale topspeler
Angstaanjagend goede speler, maar niemand van Chelsea is haalbaar voor PSV. Die middenvelder met die moeilijke naam, chukmublablaba, had nog nooit ergens in het eerste gespeeld en pakt al 6 miljoen per jaar. Knettergek.
-
- Regelmatige invaller
Ik hoop nog steeds op Danso, al wordt die nergens genoemd. Speelde met Oostenrijk het soortgelijke spel als Boszball, en was met Lens echt retesterk tegen ons
- These users thanked the author Paulus1913 for the post (total 2):
- Flabbergast • OntketendeDuif
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Kunnen we allemaal wel op hopen maar kan mij geen wereld bedenken waarin hij haalbaar is, lang contract en transferwaarde van 25mil. Maar ik hoop het graag met je mee!Paulus1913 wrote: ↑21 Aug 2024, 21:48 Ik hoop nog steeds op Danso, al wordt die nergens genoemd. Speelde met Oostenrijk het soortgelijke spel als Boszball, en was met Lens echt retesterk tegen ons
-
- Regelmatige invaller
Die waarde zegt me allemaal niet meer zoveel, wat is Boscagli waard op Transfermarkt?Sensation wrote: ↑21 Aug 2024, 21:49Kunnen we allemaal wel op hopen maar kan mij geen wereld bedenken waarin hij haalbaar is, lang contract en transferwaarde van 25mil. Maar ik hoop het graag met je mee!Paulus1913 wrote: ↑21 Aug 2024, 21:48 Ik hoop nog steeds op Danso, al wordt die nergens genoemd. Speelde met Oostenrijk het soortgelijke spel als Boszball, en was met Lens echt retesterk tegen ons
-
- Regelmatige invaller
Stefan Ortega specifiek zal lastig worden, met de geruchten dat Ederson wellicht naar de zandbak gaat.O Goleiro Grande wrote: ↑21 Aug 2024, 21:38Als je een keeper van het vereiste niveau wilt hebben dat PSV nodig heeft, dan vind je die niet in de Eredivisie. Buiten de grenzen kan ik me voorstellen dat clubs van het kaliber Nice, zoals indertijd Benitez, hún eerste keeper ook niet meer van de hand doen, dat deal rond een Latijns-Amerikaanse keeper te complex en tijdrovend is en dat je verder moet hopen op het losweken van een sterke tweede man bij een topclub (bijvoorbeeld Stefan Ortega). Ongetwijfeld zal Stewart deze kleine kans verkennen om een mogelijkheid te vinden, maar intussen is het wel verstandig om Benitez valse hoop te geven en hem alvast mede te delen dat het geen optie is om nu te vertrekken.danko-lazovic wrote: ↑21 Aug 2024, 16:35 Oprecht vraag. Maar ik lees bij Rik veel en ook hier op het forum dat de markt nu pas vloeibaar begint te worden en nu pas op gang komt. En daarom nu pas gehandeld kan worden.
Nu lees ik bij Rik in het ED het volgende:
Maximaal vier miljoen is het bedrag waar de Spanjaarden nu voor gaan, maar PSV heeft tegen Benitez verteld dat het nu bijna niet meer mogelijk is om nog een vervanger te vinden.
Dat spreekt elkaar toch heel erg tegen? Of is de markt voor keepers opeens heel anders?
Trouwens ongelooflijk horkerig van de Argentijn. Als Atletico hem echt wil hebben betalen ze eerder en ook een marktconform bedrag; niet gaan lopen miepen als PSV je in deze fase aan je zelf getekende contract houdt. Of je nu verlenging is aangeboden of niet. Het is echt waanzinnig egoistisch, oncollegiaal, als hij nu in de laatste week gaat liggen muiten.
Chelsea heeft er nog wel een aantal rond lopen dacht ik
-
- Lid 2e elftal
Zullen uiteindelijk wel 2 aankopen worden. En alvast 1 huur. Vermoed ik. Als alle markten zijn gesloten, dan hebben we al Nederlandse club het voordeel dat je nog kan huren uit England. Daar zullen veel deals nog klappen op hun deadline Day . Kun je mooi de vervanger voor Lozano huren en eventueel nog wat extra voor de verdediging. Ons geduld zal enorm wordne getest haha
-
- Moderator
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
1 jarig contract VS langlopend contract is onvergelijkbaarPaulus1913 wrote: ↑21 Aug 2024, 21:51Die waarde zegt me allemaal niet meer zoveel, wat is Boscagli waard op Transfermarkt?
-
- Regelmatige invaller
Chuckwuemeka stond destijds wel bekend als enorm talent, al is 6 miljoen wel een beetje overdreven.Eindhovenvoetbal wrote: ↑21 Aug 2024, 21:47Angstaanjagend goede speler, maar niemand van Chelsea is haalbaar voor PSV. Die middenvelder met die moeilijke naam, chukmublablaba, had nog nooit ergens in het eerste gespeeld en pakt al 6 miljoen per jaar. Knettergek.
Chalobah lijkt mij nog wel haalbaar voor een PSV, heeft dit seizoen niet eens een rugnummer toegewezen gekregen, verdient ook "slechts" rond de 2 miljoen.
Zou mij daarnaast niet verbazen dat bij de huurdeals Chelsea nog een substantieel deel van de salarissen blijft betalen. Slonina zou ook rond de 2 miljoen verdienen, kan mij niet voorstellen dat Barnsley dat volledig heeft overgenomen.
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Handball wrote: ↑21 Aug 2024, 22:06Chuckwuemeka stond destijds wel bekend als enorm talent, al is 6 miljoen wel een beetje overdreven.Eindhovenvoetbal wrote: ↑21 Aug 2024, 21:47
Angstaanjagend goede speler, maar niemand van Chelsea is haalbaar voor PSV. Die middenvelder met die moeilijke naam, chukmublablaba, had nog nooit ergens in het eerste gespeeld en pakt al 6 miljoen per jaar. Knettergek.
Chalobah lijkt mij nog wel haalbaar voor een PSV, heeft dit seizoen niet eens een rugnummer toegewezen gekregen, verdient ook "slechts" rond de 2 miljoen.
Zou mij daarnaast niet verbazen dat bij de huurdeals Chelsea nog een substantieel deel van de salarissen blijft betalen. Slonina zou ook rond de 2 miljoen verdienen, kan mij niet voorstellen dat Barnsley dat volledig heeft overgenomen.
Helaas wil Chelsea ruim 30 miljoen voor Chalobah
- These users thanked the author Ontbijtkoek for the post:
- Poedeltje30
-
- Regelmatige invaller
Hahahahaha dat meen je, helemaal gek.Ontbijtkoek wrote: ↑21 Aug 2024, 22:08Handball wrote: ↑21 Aug 2024, 22:06
Chuckwuemeka stond destijds wel bekend als enorm talent, al is 6 miljoen wel een beetje overdreven.
Helaas wil Chelsea ruim 30 miljoen voor Chalobah