Dat wordt dan iemand uit de voorste twee liniesJunolev wrote: ↑22 Aug 2024, 07:33Vooral benieuwd wie vandaag zijn vertrekwens/-eis kenbaar maaktHatseflats wrote: ↑22 Aug 2024, 06:21 Nieuwe dag, nieuwe kansen! Eens kijken wat er vandaag allemaal gaat gebeuren
Transferwindow 2024/25
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
- VanAnkeren
- Hatseflats
- Vedette
Overleven? Komop, het is Almere. Al sta je met vd Blaak ipv Boscagli zou je nog met 5-7 moeten winnen
-
- Talent
Zou ik het ook mee aandurven. Die blaakt van het zelfvertrouwen.Hatseflats wrote: ↑22 Aug 2024, 08:02Overleven? Komop, het is Almere. Al sta je met vd Blaak ipv Boscagli zou je nog met 5-7 moeten winnen
- Armada
- Internationale topspeler
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
- Armada
Net al een brief van CJIB.
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey
En benieuwd welk forumlid er vandaag gelyncht wordt.
- These users thanked the author FieseFriedrich for the post:
- Wolf
- Armada
Ik stel mij beschikbaar.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
- Heissenberrug
Maar stel je voor dat we dus bosscagli verkopen en we halen in het uiterste geval 4 verdedigers, iedere positie 1. Dan heb je dus alsnog niks fatsoenlijks achter de hand en zit je met hetzelfde probleem als vorig jaar.
Ik zie het namelijk al helemaal gebeuren dat we wonder boven wonder nog een paar fatsoenlijke verdedigers binnenhalen maar dat ze dan, al dan niet dankzij onze medische staf, een zware blessure oplopen. Kunnen we alsnog naar Obispo of Dams gaan kijken.
Ik zie het namelijk al helemaal gebeuren dat we wonder boven wonder nog een paar fatsoenlijke verdedigers binnenhalen maar dat ze dan, al dan niet dankzij onze medische staf, een zware blessure oplopen. Kunnen we alsnog naar Obispo of Dams gaan kijken.
- These users thanked the author Heissenberrug for the post:
- Grasmat
-
- Jeugdspeler
Ik denk niet dat we vier verdedigers halen. Dat lijkt mij gezien de duur van de transferperiode niet realistisch. Ik hoop dat degene die ze halen ook voltreffers zijn. Al kom je er in de eredivisie denk ik wel uit met een middelmatige verdediging.Heissenberrug wrote: ↑22 Aug 2024, 08:54 Maar stel je voor dat we dus bosscagli verkopen en we halen in het uiterste geval 4 verdedigers, iedere positie 1. Dan heb je dus alsnog niks fatsoenlijks achter de hand en zit je met hetzelfde probleem als vorig jaar.
- ShovingNE2
- Site Admin
First things first. Ik durf nog niet verder te kijken dan de vervangers van de vertrekkers. Vervangers van de vervangers van de vertrekkers is nog een brug te ver.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- psvgouda
- Vedette
Troost je, dat laatste kan in het geval van Obispo nooit lang duren: die krijgt dan ineens rood of raakt weer geblesseerdHeissenberrug wrote: ↑22 Aug 2024, 08:54 Maar stel je voor dat we dus bosscagli verkopen en we halen in het uiterste geval 4 verdedigers, iedere positie 1. Dan heb je dus alsnog niks fatsoenlijks achter de hand en zit je met hetzelfde probleem als vorig jaar.
- psvgouda
- Vedette
Als ze nou gewoon eens in de aanval en op het middenveld eens beter gaan verdedigen... Probleem opgelost: die anderhalve bal die er dan nog doorkomt pakken ze nog welShovingNE2 wrote: ↑22 Aug 2024, 08:57 First things first. Ik durf nog niet verder te kijken dan de vervangers van de vertrekkers. Vervangers van de vervangers van de vertrekkers is nog een brug te ver.
- These users thanked the author psvgouda for the post:
- ShovingNE2
-
- Ballenjongen
De interesse in Faye zegt wellicht meer dan enkel de transfer. Overal wordt vermeld dat hij ook LB kan, naast CV. 4 defensieve versterkingen is noodzakelijk bij een vertrek van Boscagli, maar is het reëel?
We mogen net 2, 3 verdedigers heel blij zijn, ben ik bang.
We mogen net 2, 3 verdedigers heel blij zijn, ben ik bang.
- Heissenberrug
En daarom; slecht aangepakt door PSV.
We waren al ontevreden over het niveau van Ramalho, die moest vervangen worden. Daar is nog niemand voor gehaald.
ABK moest vervangen worden, is Flamingo voor gehaald.
Obispo voldoet niet en is vaker geblesseerd dan fit, lijkt geen vervanger voor te komen.
Bosscagli gaat vertrekken, moet dus een vervanger voor komen.
Sambo moet vervangen worden, nog niemand voor gehaald.
Teze moet vervangen worden, nog niemand voor gehaald.
Dest ligt er nog lang uit, die moet tijdelijk opgevangen worden en dan heb je Mauro als back-up.
Resumé: Naar mijn inziens had je dus 6 spelers moeten halen om alle posities fatsoenlijk bezet te hebben.
We waren al ontevreden over het niveau van Ramalho, die moest vervangen worden. Daar is nog niemand voor gehaald.
ABK moest vervangen worden, is Flamingo voor gehaald.
Obispo voldoet niet en is vaker geblesseerd dan fit, lijkt geen vervanger voor te komen.
Bosscagli gaat vertrekken, moet dus een vervanger voor komen.
Sambo moet vervangen worden, nog niemand voor gehaald.
Teze moet vervangen worden, nog niemand voor gehaald.
Dest ligt er nog lang uit, die moet tijdelijk opgevangen worden en dan heb je Mauro als back-up.
Resumé: Naar mijn inziens had je dus 6 spelers moeten halen om alle posities fatsoenlijk bezet te hebben.
- These users thanked the author Heissenberrug for the post:
- De Realist
-
- Meervoudig international
Anders kunnen we altijd voor de wedstrijd een willekeurige supporter loten die linksback mag spelen
- Trixm
- Vedette
Verzoek om iets minder te slowchatten in dit topic de aankomende weken. Probeer herhaalde meningen en grapjes even in de ander daarvoor bedoelde topics te plaatsen zodat dit topic leesbaar blijft.
Namens iedereen met een 9-5 kantoorbaan, hartelijk dank!
Namens iedereen met een 9-5 kantoorbaan, hartelijk dank!
- These users thanked the author Trixm for the post (total 6):
- mateja • NotoriousBIG046 • Yoghurt • Noosa • Doperwt11 • TylerDurdn
Saibari is underrated.
-
- Meervoudig international
Daar hebben we toch het geruchten/nieuws topic voor?
- These users thanked the author Cas for the post:
- HarryPotter