Hallo 1997Hatseflats wrote: ↑22 Aug 2024, 08:25Whut? Die moet gewoon ballen tegenhouden en wat coachen. Wat is daar nou moeilijker aan dan het inpassen van een veldspeler?
Nieuwe keeper
-
- Vaste waarde in elftal
- mr.top
- Internationale topspeler
Karfiooltje wrote: ↑22 Aug 2024, 06:21 gelukkig vissen wij niet in de Nopperts vijver De keeper van Slovan Bratislava is een goeie maar bij een nieuwe club weet je het nooit met keepers
Als de held van Argentinië toevallig mocht vertrekken dan denk ik toch dat de Friese knoeperd een grote kans maakt om te komen
-
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: PSV
Mochten de geruchten waar zijn dat Benitez wilt vertrekken, dan zou ik hem laten gaan en direct Alban Lafont (F.C. Nantes) halen als vervanger
- These users thanked the author julienn05 for the post:
- LucNilisLegend
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Lafont is imo absoluut een no-brainer!
Enkele interessante opties van keepers die bij grote clubs op het tweede plan zitten, allicht dat daar dus wat mogelijk is in de laatste weken:
- Mattia Perin, 30 jarige goalie van Juve die jarenlang eerste keeper van Genoa is geweest. Nog éénjarig contract. Wel een behoorlijk blessure verleden, maar de afgelopen 4 jaar weinig écht noemenswaardigs.
- Elia Caprile. Groot talent van Napoli, 23 jaar, afgelopen seizoen verhuurd aan Empoli. Heeft met Meret wel een goede keeper voor zich.
- Juan Musso, 30-jarige keeper van Atalanta. Was daar vorig seizoen op het tweede plan geraakt, heeft nu wel de eerste wedstrijd gekeept maar dat zegt niet veel. Vorig seizoen basisplek verloren aan de 24-jarige Carnesecchi wat ook gewoon een hele goede keeper is. Musso is in mei 30 geworden, ongelooflijk ervaren en een hele goede keeper met nog éénjarig contract. Ik zou er voor gaan.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Ho ho, 1985 hè? Toen werd de allereerste meevoetballende doelman geboren uit de baarmoeder van de heilige J. Cruyff: en zij noemden hem Stanley.Den Bondskoots wrote: ↑22 Aug 2024, 08:25Hallo 1997Hatseflats wrote: ↑22 Aug 2024, 08:25
Whut? Die moet gewoon ballen tegenhouden en wat coachen. Wat is daar nou moeilijker aan dan het inpassen van een veldspeler?
-
- Legende
One to watch:
Kosei Tani, Japans, 23 jaar, 1.90.
Behoorlijk snel en een goede reflex. Of hij er direct staat bij PSV weet ik niet, maar volgens mij speelt hij niet lang meer in Japan.
Kosei Tani, Japans, 23 jaar, 1.90.
Behoorlijk snel en een goede reflex. Of hij er direct staat bij PSV weet ik niet, maar volgens mij speelt hij niet lang meer in Japan.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Basisspeler
-
- Vaste waarde in elftal
Yep, ajax wil huren. Nantes wil verkoop en vragen 10-15 miljoen
Ajax Amsterdam would like to make a loan with an option to buy for Alban Lafont but this does not convince the #FCNantes who wants to sell him between 10 and 15 million € .
- Hatseflats
- Vedette
Zou al zo'n beetje rond zijn als ik de berichten mag geloven. Wel huur natuurlijk.
-
- Legende
Kwam deze speler net tegen en was benieuwd of ie hier al genoemd is. Lijkt inderdaad een prima keeper te worden. Benieuwd of Earnie hem ook overweegt.
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
- Leon77M
-
- Legende
#Brewingschultetogether
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
- FritskePhilips
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Ja, Schulte is een interessante speler. Erg goed op de lijn maar zwak in de lucht zowel bij corners als voorzetten. Voetballend sterk, speelt bij Columbus Crew en die spelen hetzelfde als Bosz (manager is Wilfried Nancy). Columbus Crew ook winnaar van de MLS. Ik denk zeker dat ze de MLS in de gaten houden en alle spelers bij Columbus (en de manager).
Als we op de Amerikaanse tour blijven dan vind ik Chris Brady een interessante optie. Zack Steffen is de 2e keeper van de US na Turner. Steffen stond onder contract by City en speelt nu weer in de MLS.
Maar zowieso zijn jonge Amerikaanse keepers niet klaar voor de stap naar eerste GK in PSV 1.
Als we op de Amerikaanse tour blijven dan vind ik Chris Brady een interessante optie. Zack Steffen is de 2e keeper van de US na Turner. Steffen stond onder contract by City en speelt nu weer in de MLS.
Maar zowieso zijn jonge Amerikaanse keepers niet klaar voor de stap naar eerste GK in PSV 1.
-
- Internationale topspeler
Vandevoordt een goede optie? Natuurlijke opvolger Courtois bij België, zit op de bank bij Leipzig.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Eindhovenvoetbal wrote: ↑24 Aug 2024, 17:03 Vandevoordt een goede optie? Natuurlijke opvolger Courtois bij België, zit op de bank bij Leipzig.
Mijn #1 opvolger van Benny.
-
- Vaste waarde in elftal
Heeft wel echt een feyenoord hoofd. Ed de Goeij vibes.Eindhovenvoetbal wrote: ↑24 Aug 2024, 17:03 Vandevoordt een goede optie? Natuurlijke opvolger Courtois bij België, zit op de bank bij Leipzig.
- StratumZuid
- Vedette
Gewoon geen nieuwe keeper, wanne gekken zeg
- These users thanked the author StratumZuid for the post:
- we zullen zien
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud