Denk eerlijk gezegd niet dat er een vierde CV komt, ook geen tweede rechtback. Denk dat er 3 aankopen komen en dat we de rest opvullen met jeugdspelers.DoelbewustProvoceren wrote: ↑22 Aug 2024, 09:45Je moet elke positie dubbel bezetten. Dan is het de vraag of je durft in te zetten op geblesseerde spelers als Obispo en Mauro, jongens die al zo ongelofelijk vaak/lang geblesseerd zijn geweest. Maar dan red je het toch nog niet met 3 aankopen? Ik kom zonder het vertrek van Boscagli al uit op 5 aankopen.XaviS7mons wrote: ↑22 Aug 2024, 09:40 Als je Itakura, Faye en nog een vervanger voor Teze haalt, dan is het toch goed? Zeker als we Boscagli nog kunnen houden gaan we er niet op achteruit lijkt me
Linksback 1: aankoop
Linksback 2: Proberen te overbruggen met Mauro / Dest / Oppegard?
Centrale verdediger 1: Boscagli
Centrale verdediger 2: aankoop
Centrale verdediger 3: aankoop
Centrale verdediger 4: Flamingo
Rechtsback 1: aankoop
Rechtsback 2: aankoop
Transferwindow 2024/25
- VTheMan
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Bakayoko
- These users thanked the author VTheMan for the post (total 2):
- SKERLA • Turbo Toon
-
- Lid scoutingsteam
Nou Bart dat verwacht ik eigenlijk niet.Bart78 wrote: ↑22 Aug 2024, 09:10Ik ben al blij als we vervanging voor Ramalho, Boscagli en Teze krijgen.Heissenberrug wrote: ↑22 Aug 2024, 09:02En daarom; slecht aangepakt door PSV.
We waren al ontevreden over het niveau van Ramalho, die moest vervangen worden. Daar is nog niemand voor gehaald.
ABK moest vervangen worden, is Flamingo voor gehaald.
Obispo voldoet niet en is vaker geblesseerd dan fit, lijkt geen vervanger voor te komen.
Bosscagli gaat vertrekken, moet dus een vervanger voor komen.
Sambo moet vervangen worden, nog niemand voor gehaald.
Teze moet vervangen worden, nog niemand voor gehaald.
Dest ligt er nog lang uit, die moet tijdelijk opgevangen worden en dan heb je Mauro als back-up.
Resumé: Naar mijn inziens had je dus 6 spelers moeten halen om alle posities fatsoenlijk bezet te hebben.
Verder vrees ik dat wij het, totdat Mauro terug is het moeten doen met Oppegaard, die al ' extra' is in de selectie.
ABK vervangen is door Dams, en dat Flamingo de vervanger is voor Ramalho.
Boscagli is nog niet weg dus nog geen vervanger nodig, dan houd je alleen een vervanger voor Teze over.
Dams is een mooie opvulling gebleken en zal uiteindelijk minuten gaan maken in Jong.
Tot Mauro zullen Dams en Oppergard het mogen uitvechten en alleen wanneer een buitenkans zich voordoet zal PSV reageren. Of uiteindelijk uitkomen bij Van Aanholt. Bizar dat deze man nog geen geschikte club heeft, zo slecht is hij ook weer niet.
- een buitenkans zal Faye van Barcelona ook kunnen zijn. Die wel meer behoudend de positie invult dan Dest. Waarbij een nieuwe rechtsback of Ledezma meer vrijheden krijgt om op te stoken.
Er is net Flamingo in gespeeld op meer concurrentie voor RCB en eventueel verdedigende middenvelder op termijn. Hem zie ik wel als vervanger voor ABK, die heeft ons ook miljoenen gekost aan huursom en salaris.
Voor Ramalho komt er nog een transfer, vandaar dat Sepp van nu Brentford, eerder overal werd genoemd. Een versterking hier dus wel te verwachten.
Boscagli blijft en wordt natuurlijk vervangen als hij vertrekt. Ook hier is de aankoop van Faye interessant waar hij ook prima uit de voeten kan. Natuurlijk nog niet op hetzelfde niveau van Boscagli, maar wel de mogelijkheden er naar toe te groeien.
Ook wanneer Boscagli blijft zou Faye een uitstekende toevoeging zijn richting te toekomst en zijn multi inzetbaarheid links achterin.
Een vervanger van Teze komt zoals je aangeeft sowieso.
Het komt goed
- Garnaal
- Basisspeler
Ik zou de komst van Itakura absoluut toejuichen ik twijfel alleen of hij bovenaan het lijstje van Stewart staat. Doet mij denken aan de rookgordijnen van vorig jaar. Stel deze jongen heeft een clausule die PSV wil en kan betalen, er al een persoonlijk akkoord ligt en een overstap dus zo geregeld kan worden, dan zou ik begrijpen dat je toch nog even gas geeft voor een optie die Stewart nog liever ziet. In theorie, mocht deze "droom" transfer dan toch klappen, kun je snel schakelen om Itakura vast te leggen. Daarentegen zijn er natuurlijk meer kapers op de kust en zal die druk alleen maar toenemen de komende dagen. Het zou mij niet verbazen als er toch ineens een versterking wordt gehaald die nergens in de media voorbij is gekomen met een absolute meerwaarde voor onze selectie.
-
- Nationale topspeler
Ik snap het vooral niet. Je weet dus al 3 weken dat Teze blijkbaar pleiten zou zijn (toen was Feyenoord PSV en was hij al zo op een transfer uit dat hij dreigde niet te spelen). En we moeten het hebben van spelers die aangeboden worden zoals die Montiel? Waar zijn de lijstjes? Waren die niet op orde omdat er te makkelijk gedacht werd over het verlengen van Teze?
Montiel is dus komen aanwaaien maar wie stond er zelf op het lijstje als mogelijke vervanger van Teze? Daar hebben we eigenlijk alleen Tete voor gehoord. Van Ewijk? Aangeboden. Montiel? Ook aangeboden. Mogelijk stond Tete op het lijstje als vervanger maar dat was net zoals Sepp een flinke investering en zou een heel lastige transfer worden.
Ik snap dat het niveau omhoog moet en de PSV leiding het liefste alleen kwaliteit wilt aantrekken maar door dit lange wachten op de absolute nummers 1 zit je 10 dagen voor het sluiten van de transferperiode gewoon in een onmogelijke situatie. Je moet nu een complementaire verdediging proberen te vormen met geen zekerheid welke speler je al hebt staan erin. Als je een voetballende LCV wilt halen als vervanger van Boscagli dan wil je een meer verdedigende RCV maar als uiteindelijk die voetballende LCV niet komt, wil je dan uiteindelijk nog wel die andere RCV die er perfect bij zou passen?
We gaan het zien maar ik heb er een hard hoofd in, zeker omdat clubs naarmate de deadline nadert ook natuurlijk moeilijker gaan doen over het laten gaan van hun verdedigers. Maar als Earnie zich hieruit weet te wurmen en een prachtig slowcooker gerecht kan opdienen dan moeten we allemaal een buiging maken.
De kans dat we dit in een nog moeilijkere winterwindow gaan op moeten lossen en we uiteindelijk toch met een van deze drie Flamingo/ledezmo/oppergard als basisspeler de eerste seizoenshelft in moeten gaan, wordt wel met de minuut groter.
Montiel is dus komen aanwaaien maar wie stond er zelf op het lijstje als mogelijke vervanger van Teze? Daar hebben we eigenlijk alleen Tete voor gehoord. Van Ewijk? Aangeboden. Montiel? Ook aangeboden. Mogelijk stond Tete op het lijstje als vervanger maar dat was net zoals Sepp een flinke investering en zou een heel lastige transfer worden.
Ik snap dat het niveau omhoog moet en de PSV leiding het liefste alleen kwaliteit wilt aantrekken maar door dit lange wachten op de absolute nummers 1 zit je 10 dagen voor het sluiten van de transferperiode gewoon in een onmogelijke situatie. Je moet nu een complementaire verdediging proberen te vormen met geen zekerheid welke speler je al hebt staan erin. Als je een voetballende LCV wilt halen als vervanger van Boscagli dan wil je een meer verdedigende RCV maar als uiteindelijk die voetballende LCV niet komt, wil je dan uiteindelijk nog wel die andere RCV die er perfect bij zou passen?
We gaan het zien maar ik heb er een hard hoofd in, zeker omdat clubs naarmate de deadline nadert ook natuurlijk moeilijker gaan doen over het laten gaan van hun verdedigers. Maar als Earnie zich hieruit weet te wurmen en een prachtig slowcooker gerecht kan opdienen dan moeten we allemaal een buiging maken.
De kans dat we dit in een nog moeilijkere winterwindow gaan op moeten lossen en we uiteindelijk toch met een van deze drie Flamingo/ledezmo/oppergard als basisspeler de eerste seizoenshelft in moeten gaan, wordt wel met de minuut groter.
-
- Veelbelovend talent
- Favoriete speler: Luuk
ABK was het kanon voor achterin he, Ramalho was plan B, die eigenlijk het hele seizoen nodig was.Voormalig KG wrote: ↑22 Aug 2024, 09:51Nou Bart dat verwacht ik eigenlijk niet.Bart78 wrote: ↑22 Aug 2024, 09:10
Ik ben al blij als we vervanging voor Ramalho, Boscagli en Teze krijgen.
Verder vrees ik dat wij het, totdat Mauro terug is het moeten doen met Oppegaard, die al ' extra' is in de selectie.
ABK vervangen is door Dams, en dat Flamingo de vervanger is voor Ramalho.
Boscagli is nog niet weg dus nog geen vervanger nodig, dan houd je alleen een vervanger voor Teze over.
Dams is een mooie opvulling gebleken en zal uiteindelijk minuten gaan maken in Jong.
Tot Mauro zullen Dams en Oppergard het mogen uitvechten en alleen wanneer een buitenkans zich voordoet zal PSV reageren. Of uiteindelijk uitkomen bij Van Aanholt. Bizar dat deze man nog geen geschikte club heeft, zo slecht is hij ook weer niet.
- een buitenkans zal Faye van Barcelona ook kunnen zijn. Die wel meer behoudend de positie invult dan Dest. Waarbij een nieuwe rechtsback of Ledezma meer vrijheden krijgt om op te stoken.
Er is net Flamingo in gespeeld op meer concurrentie voor RCB en eventueel verdedigende middenvelder op termijn. Hem zie ik wel als vervanger voor ABK, die heeft ons ook miljoenen gekost aan huursom en salaris.
Voor Ramalho komt er nog een transfer, vandaar dat Sepp van nu Brentford, eerder overal werd genoemd. Een versterking hier dus wel te verwachten.
Boscagli blijft en wordt natuurlijk vervangen als hij vertrekt. Ook hier is de aankoop van Faye interessant waar hij ook prima uit de voeten kan. Natuurlijk nog niet op hetzelfde niveau van Boscagli, maar wel de mogelijkheden er naar toe te groeien.
Ook wanneer Boscagli blijft zou Faye een uitstekende toevoeging zijn richting te toekomst en zijn multi inzetbaarheid links achterin.
Een vervanger van Teze komt zoals je aangeeft sowieso.
Het komt goed
Dus ABK moet vervangen worden door een kanon. Flamingo kwam voor Ramalho.
Last edited by Leeuwarden1964 on 22 Aug 2024, 09:54, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Leeuwarden1964 for the post:
- Doperwt11
-
Antony?Garnaal wrote: ↑22 Aug 2024, 09:51 Ik zou de komst van Itakura absoluut toejuichen ik twijfel alleen of hij bovenaan het lijstje van Stewart staat. Doet mij denken aan de rookgordijnen van vorig jaar. Stel deze jongen heeft een clausule die PSV wil en kan betalen, er al een persoonlijk akkoord ligt en een overstap dus zo geregeld kan worden, dan zou ik begrijpen dat je toch nog even gas geeft voor een optie die Stewart nog liever ziet. In theorie, mocht deze "droom" transfer dan toch klappen, kun je snel schakelen om Itakura vast te leggen. Daarentegen zijn er natuurlijk meer kapers op de kust en zal die druk alleen maar toenemen de komende dagen. Het zou mij niet verbazen als er toch ineens een versterking wordt gehaald die nergens in de media voorbij is gekomen met een absolute meerwaarde voor onze selectie.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Ik denk ook zo.VTheMan wrote: ↑22 Aug 2024, 09:48Denk eerlijk gezegd niet dat er een vierde CV komt, ook geen tweede rechtback. Denk dat er 3 aankopen komen en dat we de rest opvullen met jeugdspelers.DoelbewustProvoceren wrote: ↑22 Aug 2024, 09:45
Je moet elke positie dubbel bezetten. Dan is het de vraag of je durft in te zetten op geblesseerde spelers als Obispo en Mauro, jongens die al zo ongelofelijk vaak/lang geblesseerd zijn geweest. Maar dan red je het toch nog niet met 3 aankopen? Ik kom zonder het vertrek van Boscagli al uit op 5 aankopen.
Boszcagli of vervanger
Flamingo
Mauro
Obispo
Nieuwe linksback
Nieuwe rechtsback
Nieuwe RCV
Ledezma
Dams
vdBlaak
Dit zijn al 8 plus 2 Jong PSV-ers. En dan is Dest er ook nog. No way dat er nóg een back bijkomt.
Last edited by SKERLA on 22 Aug 2024, 09:55, edited 1 time in total.
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
- VTheMan • Tutti Frutti
-
- Nationale topspeler
Dat gaan ze nooit doen. Flamingo kan net als Mauro ook rechtsback. Met Obispo en Dams heb je al twee LCV's achter Boscagli of zijn vervanger.DoelbewustProvoceren wrote: ↑22 Aug 2024, 09:45Je moet elke positie dubbel bezetten. Dan is het de vraag of je durft in te zetten op geblesseerde spelers als Obispo en Mauro, jongens die al zo ongelofelijk vaak/lang geblesseerd zijn geweest. Maar dan red je het toch nog niet met 3 aankopen? Ik kom zonder het vertrek van Boscagli al uit op 5 aankopen.XaviS7mons wrote: ↑22 Aug 2024, 09:40 Als je Itakura, Faye en nog een vervanger voor Teze haalt, dan is het toch goed? Zeker als we Boscagli nog kunnen houden gaan we er niet op achteruit lijkt me
LB gaat hooguit gehuurd worden. Je hebt Dest, Mauro en Oppegard al en Dams kan er ook spelen. Je wilt geen contracten gaan stapelen, want je ziet in Amsterdam wat er kan gebeuren.
Ik denk een RCV (basis) en RB (basis). LCV als Bosca echt gaat, wat nog valt te bezien. Voor Bennie geldt hetzelfde.
LB, hooguit een PvA-achtige huur denk ik.
Last edited by René1978 on 22 Aug 2024, 09:55, edited 1 time in total.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Verwacht ik ook, eventueel een daarvan in een huurconstructie. We hebben immers een flink aantal multi inzetbare spelers (Flamingo rcv en rb, Dest rb/lb, Mauro rb/lb, zelfs Schouten rcv/lcv) en, godbetere het, Oppegård (lb), Obispo als back up lcv. De focus zal liggen op Itakura en Faye. Tenzij er zich een ABK-achtig buitenkansje voordoet op het laatste moment. Ja, kwaliteit, stap zetten... ik weet het. Maar dit is wat ik denk, mede op basis van resultaten uit het verleden ,we gaan het zienVTheMan wrote: ↑22 Aug 2024, 09:48Denk eerlijk gezegd niet dat er een vierde CV komt, ook geen tweede rechtback. Denk dat er 3 aankopen komen en dat we de rest opvullen met jeugdspelers.DoelbewustProvoceren wrote: ↑22 Aug 2024, 09:45
Je moet elke positie dubbel bezetten. Dan is het de vraag of je durft in te zetten op geblesseerde spelers als Obispo en Mauro, jongens die al zo ongelofelijk vaak/lang geblesseerd zijn geweest. Maar dan red je het toch nog niet met 3 aankopen? Ik kom zonder het vertrek van Boscagli al uit op 5 aankopen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik zie het vooral als extra. Het is niet alsof ze er alleen op zitten te wachten. Daarnaast: een combi van scoutingslijst en een aangeboden speler betekent een iets fijnere onderhandelingspositie. Als ik zie wat er wordt aangeboden (qua segment spelers) ben ik helemaal niet bang dat er geschikte spelers tussen zitten mochten onze eigen targets niet kunnen.
Dit is juist de upside van directe plaatsing Champions League. Dat moet je koesteren en niet per se zien als de verkeerde manier van werken.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
- Op weg naar nr 26 • Tijn
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vedette
Ik denk ook niet dat Götze en Guardado op het moment van halen werkelijk op het lijstje stonden bij PSV.ShovingNE2 wrote: ↑22 Aug 2024, 10:23Ik zie het vooral als extra. Het is niet alsof ze er alleen op zitten te wachten. Daarnaast: een combi van scoutingslijst en een aangeboden speler betekent een iets fijnere onderhandelingspositie. Als ik zie wat er wordt aangeboden (qua segment spelers) ben ik helemaal niet bang dat er geschikte spelers tussen zitten mochten onze eigen targets niet kunnen.
Dit is juist de upside van directe plaatsing Champions League. Dat moet je koesteren en niet per se zien als de verkeerde manier van werken.
- Klapstoel
- Basisspeler
Ik zou het trouwens wel een vette stunt vinden als PSV nu als eerste een vervanger van Lozano presenteert.
Dan staat heel de wereld/forum op zijn kop…
Dan staat heel de wereld/forum op zijn kop…
- These users thanked the author Klapstoel for the post:
- TylerDurdn
-
- Vedette
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Als extra aanvulling is het zeker dikke prima, maar zoals ik de quote zie, lijkt het niet als extra te zijn. En daarvan weiger ik te geloven dat dat zo is. Dus ik ga er maar vanuit dat Earnie nog steeds actief en gericht achter spelers van het scoutingslijstje aan zit, naast de spelers die worden aangeboden.ShovingNE2 wrote: ↑22 Aug 2024, 10:23Ik zie het vooral als extra. Het is niet alsof ze er alleen op zitten te wachten. Daarnaast: een combi van scoutingslijst en een aangeboden speler betekent een iets fijnere onderhandelingspositie. Als ik zie wat er wordt aangeboden (qua segment spelers) ben ik helemaal niet bang dat er geschikte spelers tussen zitten mochten onze eigen targets niet kunnen.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Gisteren? Wat is dat?
-
- Nationale topspeler
Je kunt lijstjes hebben, maar dat wil nog niet zeggen dat je ook meteen iemand binnen hebt, zie Sepp. Bovenaan mijn lijstje staat ook een leuke brunette met een mooi figuur en een kont waar je een helikopter op kunt laten landen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze vanavond ook in mijn bed ligt.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik denk niet dat je het mensen kwalijk kunt nemen dat ze niet alles uit dit topic meekrijgen.
Ikzelf ook niet, maar eigenlijk is het na het werk bijlezen van het geruchtentopic meer dan voldoende om echt op se hoogte te blijven.
Ikzelf ook niet, maar eigenlijk is het na het werk bijlezen van het geruchtentopic meer dan voldoende om echt op se hoogte te blijven.
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
- danko-lazovic • G.M.
-
- Nationale topspeler
Daarom moet je ook een realistisch lijstje maken als TD. Als het lijstje van Earnie bestond uit Mats Hummels, Sepp, Sergio Ramos, Militao, saliba en De Ligt dan kan je inderdaad een lijstje hebben maar dan is die niks waard.René1978 wrote: ↑22 Aug 2024, 10:42Je kunt lijstjes hebben, maar dat wil nog niet zeggen dat je ook meteen iemand binnen hebt, zie Sepp. Bovenaan mijn lijstje staat ook een leuke brunette met een mooi figuur en een kont waar je een helikopter op kunt laten landen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze vanavond ook in mijn bed ligt.
Het is aan Earnie om een lijst te maken met aanwinsten die ook haalbaar zijn.
- ShovingNE2
- Site Admin
Guardado 100% zeker wel. Götze zeker nietRobson de Souza wrote: ↑22 Aug 2024, 10:27Ik denk ook niet dat Götze en Guardado op het moment van halen werkelijk op het lijstje stonden bij PSV.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Internationale topspeler
Het hele scherm gevuld met reclamefilmpjes. Niet te doen zeg. Kunt nog geen halve regel lezen.
- These users thanked the author guus for the post (total 13):
- Eindjebal • OmeAad • DonyellMalen • OnsPSV • Leeuwarden1964 • Il Youri • 0946351 • OntketendeDuif • Sjaakbanaan1913 • Cristiano • 10. Nilis • BadShaker • G.M.
-
-
- Jeugdinternational
- Ardbeg
- Mister PSV
Yes, stiekem wel blij dat deze in het leven is geroepen. Ik moet wel zeggen dat als ik er een nieuw bericht zie staan en het iets is wat alweer lang en breed besproken is (maar nog niet daar in stond), dat ik dan zoiets heb:
- These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
- Vanthaman18 • NotoriousBIG046
- Maax
Als ik dit zie ben ik blij dat ik die 12 piek heb afgetikt
- These users thanked the author Maax for the post (total 7):
- Grasmat • mr.top • Joenepsv • JandeVakantieman • FieseFriedrich • TylerDurdn • Alex Rodrigo Dias da Costa