Nieuwe keeper

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Den Bondskoots
Vaste waarde in elftal
Posts: 588
Joined: 04 Nov 2020, 16:02
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats wrote: 22 Aug 2024, 08:25
Juancho wrote: 21 Aug 2024, 23:46 Een nieuwe keeper is nog lastiger om snel in te passen dan een verdediger. En dat is al verdomd lastig. Dus hier moet heel rap een keuze in gemaakt worden.
Whut? Die moet gewoon ballen tegenhouden en wat coachen. Wat is daar nou moeilijker aan dan het inpassen van een veldspeler?
Hallo 1997
Cambo
Jeugdspeler
Posts: 37
Joined: 24 Jul 2024, 17:53
FOOTB_REM_S: No

Olij zou toch een prima keeper zijm om bij devselectie te hebben als Benitez en Drommel vertrekken
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Behalve dat hij enkel lijkt te willen komen als 1e keeper. En dat zou ik dan niet doen.
Ivicii
Bankzitter
Posts: 283
Joined: 06 Jun 2023, 10:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik zou een belletje wagen bij Lafont
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
FOOTB_REM_S: No

Karfiooltje wrote: 22 Aug 2024, 06:21 gelukkig vissen wij niet in de Nopperts vijver😅 De keeper van Slovan Bratislava is een goeie maar bij een nieuwe club weet je het nooit met keepers
:heart:

Als de held van Argentinië toevallig mocht vertrekken dan denk ik toch dat de Friese knoeperd een grote kans maakt om te komen
Carnelito
Lid 2e elftal
Posts: 166
Joined: 06 Jun 2023, 18:28
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Is Jay Gorter niet iets voor ons als vervanger van The Wall? Hij spreekt Nederlands, heeft 2 voeten en mag weg bij z’n club dus hij zal niet al te duur zijn. Ik zie alleen maar voordelen

Running for the exit
julienn05
Ballenjongen
Posts: 4
Joined: 11 Jun 2024, 00:57
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mochten de geruchten waar zijn dat Benitez wilt vertrekken, dan zou ik hem laten gaan en direct Alban Lafont (F.C. Nantes) halen als vervanger
These users thanked the author julienn05 for the post:
LucNilisLegend
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

julienn05 wrote: 22 Aug 2024, 13:58 Mochten de geruchten waar zijn dat Benitez wilt vertrekken, dan zou ik hem laten gaan en direct Alban Lafont (F.C. Nantes) halen als vervanger
Lafont is imo absoluut een no-brainer!

Enkele interessante opties van keepers die bij grote clubs op het tweede plan zitten, allicht dat daar dus wat mogelijk is in de laatste weken:
- Mattia Perin, 30 jarige goalie van Juve die jarenlang eerste keeper van Genoa is geweest. Nog éénjarig contract. Wel een behoorlijk blessure verleden, maar de afgelopen 4 jaar weinig écht noemenswaardigs.
- Elia Caprile. Groot talent van Napoli, 23 jaar, afgelopen seizoen verhuurd aan Empoli. Heeft met Meret wel een goede keeper voor zich.
- Juan Musso, 30-jarige keeper van Atalanta. Was daar vorig seizoen op het tweede plan geraakt, heeft nu wel de eerste wedstrijd gekeept maar dat zegt niet veel. Vorig seizoen basisplek verloren aan de 24-jarige Carnesecchi wat ook gewoon een hele goede keeper is. Musso is in mei 30 geworden, ongelooflijk ervaren en een hele goede keeper met nog éénjarig contract. Ik zou er voor gaan.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Den Bondskoots wrote: 22 Aug 2024, 08:25
Hatseflats wrote: 22 Aug 2024, 08:25

Whut? Die moet gewoon ballen tegenhouden en wat coachen. Wat is daar nou moeilijker aan dan het inpassen van een veldspeler?
Hallo 1997
Ho ho, 1985 hè? Toen werd de allereerste meevoetballende doelman geboren uit de baarmoeder van de heilige J. Cruyff: en zij noemden hem Stanley.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

One to watch:

Kosei Tani, Japans, 23 jaar, 1.90.

Behoorlijk snel en een goede reflex. Of hij er direct staat bij PSV weet ik niet, maar volgens mij speelt hij niet lang meer in Japan.



Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Eenhoopjob
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 04 Nov 2020, 16:09
FOOTB_REM_S: No

Lafont staat toch ook op het lijstje in Duivendrecht?
Leon77M
Vaste waarde in elftal
Posts: 702
Joined: 08 Nov 2020, 13:43
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Eenhoopjob wrote: 23 Aug 2024, 15:51 Lafont staat toch ook op het lijstje in Duivendrecht?
Yep, ajax wil huren. Nantes wil verkoop en vragen 10-15 miljoen



Ajax Amsterdam would like to make a loan with an option to buy for Alban Lafont but this does not convince the #FCNantes who wants to sell him between 10 and 15 million € . 💰❌
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Eenhoopjob wrote: 23 Aug 2024, 15:51 Lafont staat toch ook op het lijstje in Duivendrecht?
Zou al zo'n beetje rond zijn als ik de berichten mag geloven. Wel huur natuurlijk.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mr.Unibet wrote: 08 Jul 2024, 19:02 Patrick Schulte is een naam uit de MLS die zichzelf in de kijker gespeeld heeft. 23 jaar, sluimerende interesse vanuit de PL volgensmij.
Kwam deze speler net tegen en was benieuwd of ie hier al genoemd is. Lijkt inderdaad een prima keeper te worden. Benieuwd of Earnie hem ook overweegt.

These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
Leon77M
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Ik zie dan ook meteen mogelijkheden voor de marketingafdeling.

Image
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 24 Aug 2024, 16:42 Ik zie dan ook meteen mogelijkheden voor de marketingafdeling.

Image
#Brewingschultetogether
:pul: :pul: :pul:
These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
FritskePhilips
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Ja, Schulte is een interessante speler. Erg goed op de lijn maar zwak in de lucht zowel bij corners als voorzetten. Voetballend sterk, speelt bij Columbus Crew en die spelen hetzelfde als Bosz (manager is Wilfried Nancy). Columbus Crew ook winnaar van de MLS. Ik denk zeker dat ze de MLS in de gaten houden en alle spelers bij Columbus (en de manager).

Als we op de Amerikaanse tour blijven dan vind ik Chris Brady een interessante optie. Zack Steffen is de 2e keeper van de US na Turner. Steffen stond onder contract by City en speelt nu weer in de MLS.

Maar zowieso zijn jonge Amerikaanse keepers niet klaar voor de stap naar eerste GK in PSV 1.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Vandevoordt een goede optie? Natuurlijke opvolger Courtois bij België, zit op de bank bij Leipzig.
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 24 Aug 2024, 17:03 Vandevoordt een goede optie? Natuurlijke opvolger Courtois bij België, zit op de bank bij Leipzig.
(Y)

Mijn #1 opvolger van Benny.
Leon77M
Vaste waarde in elftal
Posts: 702
Joined: 08 Nov 2020, 13:43
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 24 Aug 2024, 17:03 Vandevoordt een goede optie? Natuurlijke opvolger Courtois bij België, zit op de bank bij Leipzig.
Heeft wel echt een feyenoord hoofd. Ed de Goeij vibes.
User avatar
StratumZuid
Vedette
Posts: 6252
Joined: 18 Jul 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Gewoon geen nieuwe keeper, wanne gekken zeg
These users thanked the author StratumZuid for the post:
we zullen zien
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Nette wedstrijd van Olij.
Post Reply