Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
billyboy
Bankzitter
Clubvoorkeur: PSV

PeeJ wrote: 22 Aug 2024, 14:00 Oprechte vraag: wat hebben we liever. Deze onzekerheid en concurreren in de vijver van betere spelers, of eerder klaar zijn (want rust) met vier (ik noem het maar even) Ramalho's?
Een
DonyellMalen
Legende

Je wil de beste spelers. Je hebt toch ambitie? Dan kan het zijn dat je ook af en toe ‘misgrijpt’, maar dat is inherent aan een transfermarkt. Lastig te begrijpen hier nog voor sommigen.

Enige wat fair is naar Earnie is een oordeel op 3 september.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 18):
    ArdbegGarnaalMaria-FranciscusOmeAadLucNilisLegendPeeJ10. NilisTyyneTrixmShovingNE2TovastTomV23TijnYkhimOntbijtkoekDe RealistDaveBDoperwt11
    PeeJ
    Vaste waarde in elftal

DonyellMalen wrote: 22 Aug 2024, 14:02 Je wil de beste spelers. Je hebt toch ambitie? Dan kan het zijn dat je ook af en toe ‘misgrijpt’, maar dat is inherent aan een transfermarkt. Lastig te begrijpen hier nog voor sommigen.

Eens en zo zwart-wit vind ik mijn tegenstelling niet. Nou vooruit: je kunt misschien één Ramalho halen in plaats van drie. We zitten in een uitzonderlijke situatie, waarbij het (nu) niet helpt dat PSV op het gebied van contractverlengingen en verkopen klaarblijkelijk een zakelijkere koers is gaan varen. In de toekomst helpt ons dat misschien juist wel. En dat wilden we ook toch?
    D.Millpants
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Van Nistelrooij

We gaan gewoon lekker voor Mees Hilgers. Op zich een welkome versterking wat mij betreft.
    Breur
    Internationale topspeler

Zo uitzonderlijk is de situatie niet, elk jaar hetzelfde gedoe op enig moment. Het geheugen is eerder kort. Uiteindelijk komt het meestal wel goed, behalve dat seizoen zonder linksback.
    Joenepsv
    Legende

DonyellMalen wrote: 22 Aug 2024, 14:02 Je wil de beste spelers. Je hebt toch ambitie? Dan kan het zijn dat je ook af en toe ‘misgrijpt’, maar dat is inherent aan een transfermarkt. Lastig te begrijpen hier nog voor sommigen.

Je moet altijd gaan voor de beste spelers en hoogst haalbare maar waar is in hemelsnaam dat idee vandaag gekomen dat lang wachten op de transfermarkt gelijk staat aan het halen van de beste spelers? De meeste last minute aankopen van de laatste jaren floppen. Buiten dat heb je vaak een jaar om je voor te bereiden op de transferwindow. Als je iemand op de korrel hebt kun je ook sneller toeslaan dan de laatste week. Het gaat er nu echt niet makkelijker op worden allemaal. De meeste clubs hebben hun selectie voor 90 procent rond. Als Earnie belt knallen ze hoorn er weer op of gooien ze de vraagprijs omhoog zoals we zelf ook zouden doen als iemand nu nog voor Schouten komt bijvoorbeeld. Ben met je eens dat je de gehele window pas mag beoordelen op 3 september maar dit hele gedoe is niet handig. Als de defensie straks eindelijk op orde is moet je ze nog in je elftal inpassen terwijl het seizoen al onderweg is.
  • These users thanked the author Joenepsv for the post:
    milansandro
    Heya Hallvar
    Nationale topspeler

PeeJ wrote: 22 Aug 2024, 14:00 Oprechte vraag: wat hebben we liever. Deze onzekerheid en concurreren in de vijver van betere spelers, of eerder klaar zijn (want rust) met vier (ik noem het maar even) Ramalho's?
    Je bent niet ver van de de fase dat de vijver met betere spelers is leeggevist en dat je in de ramsj vijver moet hengelen.
    StratumZuid
    Vedette

D.Millpants wrote: 22 Aug 2024, 14:08 We gaan gewoon lekker voor Mees Hilgers. Op zich een welkome versterking wat mij betreft.
    Vind dat maar een wilde
  • These users thanked the author StratumZuid for the post:
    Captain(C)
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Cas
    Meervoudig international

Hatseflats wrote: 22 Aug 2024, 13:46
    XaviS7mons wrote: 22 Aug 2024, 13:44 Laten we nog maar even afwachten. Montiel zou gister ook zogenaamd 1 stap verwijderd zijn van een overstap naar ons
    Dus omdat Faye nu niet meer komt, komt ie dan toch? :brain:
    Montiel was afgeketst omdat sevilla geen huur+ optie wil toch? Weet niet of PSV hem direct zou willen kopen
    DonyellMalen
    Legende

Danilo Doekhi; aflopend contract. Kan nooit extreem veel kosten. Zou mij niet verbazen als die gepolst is.
    Smeets14
    Nationale topspeler

DonyellMalen wrote: 22 Aug 2024, 14:13 Danilo Doekhi; aflopend contract. Kan nooit extreem veel kosten. Zou mij niet verbazen als die gepolst is.
    Alleen zo jammer dat hij er weinig van kan.
  • These users thanked the author Smeets14 for the post (total 2):
    SkuddemJoenepsv
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Smeets14 wrote: 22 Aug 2024, 14:14
    DonyellMalen wrote: 22 Aug 2024, 14:13 Danilo Doekhi; aflopend contract. Kan nooit extreem veel kosten. Zou mij niet verbazen als die gepolst is.
    Alleen zo jammer dat hij er weinig van kan.
    Details…
    Skuddem
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

en met Wasserman als zaakwaarnemer zou het nog wel eens een logisch 1-2tje kunnen zijn,
    ben zelf alleen lichtelijk bevreesd dat dit geen absolute versterking gaat zijn, meer een doekhi voor 't bloeden.
  • These users thanked the author Skuddem for the post:
    Leeuwarden1964
    Leeuwarden1964
    Veelbelovend talent
    Favoriete speler: Luuk

Skuddem wrote: 22 Aug 2024, 14:18
    en met Wasserman als zaakwaarnemer zou het nog wel eens een logisch 1-2tje kunnen zijn,
    ben zelf alleen lichtelijk bevreesd dat dit geen absolute versterking gaat zijn, meer een doekhi voor 't bloeden.
    Dun kunnen we het wel skuddem :opzijnkop:
  • These users thanked the author Leeuwarden1964 for the post:
    Skuddem
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Heb je weer een berichtje gehad van Eindjehoger ? ;)
    Hatseflats
    Vedette

Vanthaman18 wrote: 22 Aug 2024, 14:24
    Heb je weer een berichtje gehad van @Eindjehoger ? ;)
    Ik niet, dus dan zit ik nog niet in zijn pb lijstje. Of gewoon hier posten Eindjehoger . Dan moet je die pipo's gewoon negeren die commentaar hebben ;)
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    Mr.Unibet
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Joenepsv wrote: 22 Aug 2024, 14:10Je moet altijd gaan voor de beste spelers en hoogst haalbare maar waar is in hemelsnaam dat idee vandaag gekomen dat lang wachten op de transfermarkt gelijk staat aan het halen van de beste spelers?
    Dat staat het niet. Als Stewart zijn nummers 1 op de lijsten eerder had kunnen halen had hij dat gedaan.
    Lang was er ook snel vorig jaar.

Ik ben gewoon blij dat hij ze niet zomaar opgeeft en snel voor nummer 2 gaat.
    Leeuwarden1964
    Veelbelovend talent
    Favoriete speler: Luuk

Er staan op transfermarkt.com nog genoeg leuke verdedigers. Transfervrij of met aflopend contract. Earnie heeft nog genoeg leuks om uit te kiezen. Alle vertrouwen!
    CZ_Code
    Nationale topspeler

SKERLA wrote: 22 Aug 2024, 14:30
    Joenepsv wrote: 22 Aug 2024, 14:10Je moet altijd gaan voor de beste spelers en hoogst haalbare maar waar is in hemelsnaam dat idee vandaag gekomen dat lang wachten op de transfermarkt gelijk staat aan het halen van de beste spelers?
    Dat staat het niet. Als Stewart zijn nummers 1 op de lijsten eerder had kunnen halen had hij dat gedaan.
    Lang was er ook snel vorig jaar.

Ik ben gewoon blij dat hij ze niet zomaar opgeeft en snel voor nummer 2 gaat.
    Ja je bent blij, en als onze verdediging niet is wat je hoopt op 3 september baal je. Dan krijgen we weer het verhaal dat hij er alles aan heeft gedaan, maar het niet lekker viel.
    DonyellMalen
    Legende

Vanthaman18 wrote: 22 Aug 2024, 14:24Heb je weer een berichtje gehad van @Eindjehoger ? ;)
    Nee, helaas.
    Cas
    Meervoudig international

Skuddem wrote: 22 Aug 2024, 14:18
    Image
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

DonyellMalen wrote: 22 Aug 2024, 14:33
    Vanthaman18 wrote: 22 Aug 2024, 14:24Heb je weer een berichtje gehad van @Eindjehoger ? ;)
    Nee, helaas.
    Gelukkig maar. Als we bij Doekhi zijn aanbeland, vrees ik dat het niet meer lang duurt voordat Bazoer toch benaderd gaat worden.
    Nilis
    Regelmatige invaller

Misschien heeft Earnest dit jaar alles uitbesteed aan 'Kopen zonder Kijken'?
    Cas
    Meervoudig international

Toch had ik nu nog graag de beschikking over Derrick Luckassen gehad
    Hatseflats
    Vedette

RikElfrink heeft al een hele tijd geen berichtje meer gepost op 'X'. Is hij nu al een uitgebreid interview aan het houden met Earnie over deze transferwindow, waarbij de conclusie is dat er niets meer is gekomen, omdat de spelers ergens anders willen spelen? "We moeten het doen met de spelers die we hebben en daar heeft PSV heel veel vertrouwen in!"
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    HarryPotter
    Post Reply