trouwepsvfan wrote: ↑22 Aug 2024, 17:43
Langer wachten zodat we onze A-keuze binnenhengelen gaat voorlopig nog niet echt soepel
Het kan nog als een boomerang terug komen deze opmerking maar ik ben het er wel mee eens. Dan had Earnie ook lekkerder op kantoor gezeten denk ik.
Earnie doet me een beetje aan mezelf denken tijdens mijn afstudeerscriptie. Als ik net zo hard mijn best had gedaan in de eerste week van die periode dan in de laatste paar dagen dan had ik een half jaar vakantie gehad.
trouwepsvfan wrote: ↑22 Aug 2024, 17:43
Langer wachten zodat we onze A-keuze binnenhengelen gaat voorlopig nog niet echt soepel
Het kan nog als een boomerang terug komen deze opmerking maar ik ben het er wel mee eens. Dan had Earnie ook lekkerder op kantoor gezeten denk ik.
Earnie doet me een beetje aan mezelf denken tijdens mijn afstudeerscriptie. Als ik net zo hard mijn best had gedaan in de eerste week van die periode dan in de laatste paar dagen dan had ik een half jaar vakantie gehad.
Hoeveel had je uiteindelijk voor je scriptie?
Last edited by Cas on 22 Aug 2024, 17:46, edited 1 time in total.
GakpoEINDHOVENAAR wrote: ↑22 Aug 2024, 17:44
Ben benieuwd wanneer Itakura ons afwijst. Ik gok om 20:00.
Zo zijn Japanners niet.
En ik ga zo sushi halen hier om de hoek om te vieren dat hij de eerste puzzelstuk is van onze nieuwe verdediging. Ik hoop een jaartje met Boscagli samen en dan vanaf volgend jaar met de Flamingo.
Hoeveel had je uiteindelijk voor je scriptie?
7,5 door de verdediging. Nee niet zo'n verdediging.
Ik ben wel een beetje klaar met de transfergekte. Het zorgt alleen maar voor ergernis en een aanslag op je geduld. De lol is er vanaf dus ik zie het wel gewoon straks een keer.
Buitenspelgoal wrote: ↑22 Aug 2024, 17:47
Ik weet dat we maar een Eredivisieclub zijn, maar PSV heeft wel heul weinig aantrekkingskracht.
Ik denk dat dit echt met de Eredivisie te maken heeft. Gaat te weinig geld in om. Niet aantrekkelijk.
Ja, zelfde concept als dat een Tete liever bij Fulham blijft, Sepp straks Brentford (rechterrijtje PL) boven de kampioen van Duitsland verkiest etc. Geld is alles, en in de Eredivisie verdien je in verhouding tot de grotere competities niet zoveel.
12 miljoen + 25% doorverkoop is ook wel een flink bedrag weer. Ook nog een terugkoop van 35 miljoen, dus je winst is sowieso gecapped. Denk dat die 25% doorverkoop te hoog is voor Stewart. En zijn salariseisen zullen ook wel hoog geweest zijn
Wilysimba wrote: ↑22 Aug 2024, 17:51
Zou het niet kunnen zijn dat PSV is gebruikt om druk op Stade Rennais te zetten en dat het misschien niet het top target was?
Zou het niet kunnen zijn dat PSV is gebruikt om druk op Stade Rennais te zetten en dat het misschien niet het top target was?
Of dat PSV Sepp en Faye gebruikt om op een andere target druk te zetten
Of dat PSV Sepp en Faye gebruikt om op een andere target druk te zetten
Mwa. De back and forth vibe op dit forum heb ik wel even gehad nu. Met alle respect hoor maar het voelt nu als een tandenloze tijger/spijkers zonder koppen na elk mooi gerucht.
Ik weet niet wat er speelt maar nog zo'n dag heksenketel op dit forum, oef.
Last edited by Ardbeg on 22 Aug 2024, 17:56, edited 1 time in total.
Zou kunnen, wie het weet mag het zeggen. Naar het schijnt weet zelfs Stewart op dit moment niet wie ons top target nou eigenlijk is.