Gelukkig hebben de mods de clown emoticon nog niet verwijderd, voor dit soort reacties is er geen andere optie.Eindhoven1913 wrote: ↑23 Aug 2024, 10:19 Ja verkoop iedereen maar PSV. Lekker bezig.
Volgend jaar kkd competitie. Geen verdedigers en controleur.
Nog even wachten op biedingen van bakayoko en veerman.
Wat een drama beleid daarzo.
Doet feyenoord toch beter die haalt alvast vervangers in de wetenschap dat hancko en gimenez toch ooit weggaan.
Ajax haalt ook ervaren spelers zoals weghorst en die italiaan en behoudt gewoon brobbey.
Nee PSV is diep gezonken en faalt.
Jerdy Schouten
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
We can't change the world until we change ourselves.
-
- Legende
Ik ga niet niet beweren dat ik alies van een positieve kant bekijk, integendeel..Eindhoven1913 wrote: ↑23 Aug 2024, 10:19 Ja verkoop iedereen maar PSV. Lekker bezig.
Doet feyenoord toch beter die haalt alvast vervangers in de wetenschap dat hancko en gimenez toch ooit weggaan.
Ajax haalt ook ervaren spelers zoals weghorst en die italiaan en behoudt gewoon brobbey.
Maar dit is wel next level negativisme..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Schouten heeft vorig jaar een vijfjarig contract getekend, dus die mag je dit jaar daar best aan houden en zeggen dat het volgend jaar bespreekbaar is. Eén jaar hier spelen is wmb gewoon te weinig als daar geen monsterbedrag tegenover staat.
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
- Grasmat
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Hatseflats
- Vedette
Op één of andere manier kan ik geen clowntje sturen. Die optie is alleen bij hem weg zo lijkt het. Kan alleen een duimpje geven. Had graag een clowntje willen sturen.NotoriousBIG046 wrote: ↑23 Aug 2024, 10:36Gelukkig hebben de mods de clown emoticon nog niet verwijderd, voor dit soort reacties is er geen andere optie.Eindhoven1913 wrote: ↑23 Aug 2024, 10:19 Ja verkoop iedereen maar PSV. Lekker bezig.
- Standbeeld
- Mister PSV
Als ik het goed heb valt die optie weg als er melding gemaakt is van het bericht.Hatseflats wrote: ↑23 Aug 2024, 10:41Op één of andere manier kan ik geen clowntje sturen. Die optie is alleen bij hem weg zo lijkt het. Kan alleen een duimpje geven. Had graag een clowntje willen sturen.NotoriousBIG046 wrote: ↑23 Aug 2024, 10:36
Gelukkig hebben de mods de clown emoticon nog niet verwijderd, voor dit soort reacties is er geen andere optie.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Hatseflats
-
- Ballenjongen
Ik wist niet dat iedereen al verkocht was, weet jij meer dan?Eindhoven1913 wrote: ↑23 Aug 2024, 10:19 Ja verkoop iedereen maar PSV. Lekker bezig.
Doe gewoon lekker rustig, onze spelers zijn in trek zeker met een jaar contract en spelers die een goed EK en seizoen gedraaid hebben ook.
Betekent niet dat PSV ze direct verkoopt hé, volgens mij is de Earnest redelijk star in zijn onderhandeling en de prijs die hij minimaal wilt hebben.
Dus om je tot rust te brengen een bod op een speler betekent niet altijd dat hij weggaat, en mocht hij weggaan zal het tegen een prima bedrag zijn en zal er uiteindelijk weer een nieuwe speler komen en zijn we allemaal weer tevreden over een paar maanden.
Wisten we nog dat Xavi wegging en we dachten dat het al klaar was voor ons, 1 van de beste seizoenen ooit in de Eredivisie gespeeld en overwintering CL.
Het komt allemaal goed.
- These users thanked the author dhrluker for the post:
- ThomaJense
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Iedereen kan maximaal 50000 clowntjes versturen, blijkbaar zit jij al op die limiet.Hatseflats wrote: ↑23 Aug 2024, 10:41Op één of andere manier kan ik geen clowntje sturen. Die optie is alleen bij hem weg zo lijkt het. Kan alleen een duimpje geven. Had graag een clowntje willen sturen.NotoriousBIG046 wrote: ↑23 Aug 2024, 10:36
Gelukkig hebben de mods de clown emoticon nog niet verwijderd, voor dit soort reacties is er geen andere optie.
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
- Chucky • Hatseflats
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
-
- Vedette
Met als niet te onderschatten verschil dat Schouten wel degelijk open staat voor een vertrek.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Eindhoven1913 als je zelfs deze reactie van ons milan weet te krijgen verdien je de 'Troll van het Jaar' award.milansandro wrote: ↑23 Aug 2024, 10:39Ik ga niet niet beweren dat ik alies van een positieve kant bekijk, integendeel..
- These users thanked the author Grasmat for the post:
- Johann Vogelaar
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Het is dat ik er geen 2 kan sturen, anders had ik die voor jou ook erbij gezet.Hatseflats wrote: ↑23 Aug 2024, 10:41Op één of andere manier kan ik geen clowntje sturen. Die optie is alleen bij hem weg zo lijkt het. Kan alleen een duimpje geven. Had graag een clowntje willen sturen.NotoriousBIG046 wrote: ↑23 Aug 2024, 10:36
Heb zelden zoveel onzin gelezen in zo weinig zinnen.
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Grasmat wrote: ↑23 Aug 2024, 10:46@Eindhoven1913 als je zelfs deze reactie van ons milan weet te krijgen verdien je de 'Troll van het Jaar' award.milansandro wrote: ↑23 Aug 2024, 10:39
Ik ga niet niet beweren dat ik alies van een positieve kant bekijk, integendeel..
Ex unitate vires
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Kunnen we toevallig iets doen aan deze zinsstructuren?dhrluker wrote: ↑23 Aug 2024, 10:44Ik wist niet dat iedereen al verkocht was, weet jij meer dan?Eindhoven1913 wrote: ↑23 Aug 2024, 10:19 Ja verkoop iedereen maar PSV. Lekker bezig.
Doe gewoon lekker rustig, onze spelers zijn in trek zeker met een jaar contract en spelers die een goed EK en seizoen gedraaid hebben ook.
Betekent niet dat PSV ze direct verkoopt hé, volgens mij is de Earnest redelijk star in zijn onderhandeling en de prijs die hij minimaal wilt hebben.
Dus om je tot rust te brengen een bod op een speler betekent niet altijd dat hij weggaat, en mocht hij weggaan zal het tegen een prima bedrag zijn en zal er uiteindelijk weer een nieuwe speler komen en zijn we allemaal weer tevreden over een paar maanden.
Wisten we nog dat Xavi wegging en we dachten dat het al klaar was voor ons, 1 van de beste seizoenen ooit in de Eredivisie gespeeld en overwintering CL.
Het komt allemaal goed.
Niet zovaak op enter drukken, gewoon lekker aansluiten. Heb telkens het idee dat er een paar lappen tekst ontbreken.
-
- Legende
Ik denk dat je dat vooral moet zien in de gebruikelijke gang der zaken.
De Nederlandse top is leuk, voor ons, maar er zijn minimaal 5 competities waar spelers meer kunnen verdienen en in een aansprekendere competitie kunnen spelen. Ik denk dat het gros van de spelers inderdaad zal aangeven bij de TD oren te hebben naar die stap. Het is dan echter aan de TD om dat te managen.
Moet persoonlijk wel lachen om Joey Veerman. Die gaat Boscagli adviseren te blijven, maar hangt zelf ook direct bij Stewart aan de lijn als AC Milan of Dortmund aanklopt bij hem.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- DadOfFour
De paniek en nervositeit beginnen aardig rchting het kookpunt te gaan hier zeg...
Ik heb de dikke dame nog niet gehoord, , dus er is nog niets om je druk over te maken
Ik heb de dikke dame nog niet gehoord, , dus er is nog niets om je druk over te maken
La vida és massa curta per no fer broma
-
- Geselecteerd voor Oranje
Gaat Stewart zover dat hij een vrouwelijke centrale verdediger haalt? Zonder buy-back clause?
-
Uitblinker op het EK, sleutelspeler, geen tijd voor de juiste vervanger. Ik zou echt richting de 100 miljoen vragen.
- These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post (total 2):
- Skuddem • guus
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ja daar heb je een punt.Standbeeld wrote: ↑23 Aug 2024, 10:25Waarschijnlijk. Maar vergeet ook niet dat zaakwaarnemers dit gebruiken voor hun onderhandelingspositie. Als je weet wat Napoli bereid is om Jerdy jaarlijks te betalen, dan is dat een ijkpunt voor nieuwe onderhandelingen met PSV in het geval Jerdy blijft. In dat perspectief zal een zaakwaarnemer een (aan)bod van een grotere/kapitaalkrachtigere club niet zo snel afschieten.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Wij kunnen ook een bod nu doen op Hato van 10 miljoen, maar dat betekent niet dat hij ervoor openstaat. Als Ajax dat dan wegwuift dan staan wij voor lul, maar niet geschoten is altijd mis. Zo denkt Napoli er ook over. Of het is idd het begin van verdere onderhandelingen zodat PSV een indicatie heeft van hoeveel hij wilt verdienen. Ik denk dat Jerdy daar wel open voor staat, jaartje erbij voor een top salaris.
-
- Nationale topspeler
Waarom zou Schouten nu naar Napoli willen als hij vorig jaar nog naar AC Milan kon? De enige reden die ik kan bedenken is dat hij bij PSV de bui ziet hangen dat hij komend seizoen RCV moet spelen.
- These users thanked the author Heya Hallvar for the post:
- Hipster4Life