Jerdy Schouten

Spelers A-selectie.
Post Reply
NotoriousBIG046
Nationale topspeler

Eindhoven1913 wrote: 23 Aug 2024, 10:19 Ja verkoop iedereen maar PSV. Lekker bezig.

Volgend jaar kkd competitie. Geen verdedigers en controleur.

Nog even wachten op biedingen van bakayoko en veerman.

Wat een drama beleid daarzo.

Doet feyenoord toch beter die haalt alvast vervangers in de wetenschap dat hancko en gimenez toch ooit weggaan.

Ajax haalt ook ervaren spelers zoals weghorst en die italiaan en behoudt gewoon brobbey.

Nee PSV is diep gezonken en faalt.
Gelukkig hebben de mods de clown emoticon nog niet verwijderd, voor dit soort reacties is er geen andere optie.
We can't change the world until we change ourselves.
milansandro
Legende

Eindhoven1913 wrote: 23 Aug 2024, 10:19 Ja verkoop iedereen maar PSV. Lekker bezig.

Doet feyenoord toch beter die haalt alvast vervangers in de wetenschap dat hancko en gimenez toch ooit weggaan.

Ajax haalt ook ervaren spelers zoals weghorst en die italiaan en behoudt gewoon brobbey.

Ik ga niet niet beweren dat ik alies van een positieve kant bekijk, integendeel..
Maar dit is wel next level negativisme..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Josef Dettelbacher
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Schouten heeft vorig jaar een vijfjarig contract getekend, dus die mag je dit jaar daar best aan houden en zeggen dat het volgend jaar bespreekbaar is. Eén jaar hier spelen is wmb gewoon te weinig als daar geen monsterbedrag tegenover staat.
  • These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
    Grasmat
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    040-076
    Meervoudig international

Moet hier wel om lachen, al die sites die zeggen dat er paniek is om dat Napels 20 miljoen bied.
    Zullen wij ook 20 miljoen bieden op Haaland, zou er dan ook paniek zijn bij City.
    Marcel for president!
    Hatseflats
    Vedette

NotoriousBIG046 wrote: 23 Aug 2024, 10:36

Gelukkig hebben de mods de clown emoticon nog niet verwijderd, voor dit soort reacties is er geen andere optie.
    Op één of andere manier kan ik geen clowntje sturen. Die optie is alleen bij hem weg zo lijkt het. Kan alleen een duimpje geven. Had graag een clowntje willen sturen.

Image
    Standbeeld
    Mister PSV

Hatseflats wrote: 23 Aug 2024, 10:41

Op één of andere manier kan ik geen clowntje sturen. Die optie is alleen bij hem weg zo lijkt het. Kan alleen een duimpje geven. Had graag een clowntje willen sturen.

Image
    Als ik het goed heb valt die optie weg als er melding gemaakt is van het bericht.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    Hatseflats
    dhrluker
    Ballenjongen

Ik wist niet dat iedereen al verkocht was, weet jij meer dan?

Doe gewoon lekker rustig, onze spelers zijn in trek zeker met een jaar contract en spelers die een goed EK en seizoen gedraaid hebben ook.

Betekent niet dat PSV ze direct verkoopt hé, volgens mij is de Earnest redelijk star in zijn onderhandeling en de prijs die hij minimaal wilt hebben.

Dus om je tot rust te brengen een bod op een speler betekent niet altijd dat hij weggaat, en mocht hij weggaan zal het tegen een prima bedrag zijn en zal er uiteindelijk weer een nieuwe speler komen en zijn we allemaal weer tevreden over een paar maanden.

Wisten we nog dat Xavi wegging en we dachten dat het al klaar was voor ons, 1 van de beste seizoenen ooit in de Eredivisie gespeeld en overwintering CL.

Het komt allemaal goed.
  • These users thanked the author dhrluker for the post:
    ThomaJense
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Image
    Iedereen kan maximaal 50000 clowntjes versturen, blijkbaar zit jij al op die limiet.
  • These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
    ChuckyHatseflats
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

HAHAHAHAH DIT TOPIC

Image
    Ex unitate vires
    Chucky
    Vedette

040-076 wrote: 23 Aug 2024, 10:41 Moet hier wel om lachen, al die sites die zeggen dat er paniek is om dat Napels 20 miljoen bied.
    Zullen wij ook 20 miljoen bieden op Haaland, zou er dan ook paniek zijn bij City.
    Met als niet te onderschatten verschil dat Schouten wel degelijk open staat voor een vertrek.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

milansandro wrote: 23 Aug 2024, 10:39
    Eindhoven1913 wrote: 23 Aug 2024, 10:19
    Ik ga niet niet beweren dat ik alies van een positieve kant bekijk, integendeel..
    Eindhoven1913 als je zelfs deze reactie van ons milan weet te krijgen verdien je de 'Troll van het Jaar' award. :applaus: :mrgreen:
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    Johann Vogelaar
    NotoriousBIG046
    Nationale topspeler

Image
    Het is dat ik er geen 2 kan sturen, anders had ik die voor jou ook erbij gezet.
    Heb zelden zoveel onzin gelezen in zo weinig zinnen.
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Grasmat wrote: 23 Aug 2024, 10:46
    milansandro wrote: 23 Aug 2024, 10:39

@Eindhoven1913 als je zelfs deze reactie van ons milan weet te krijgen verdien je de 'Troll van het Jaar' award. :applaus: :mrgreen:
    Image
    Ex unitate vires
    NotoriousBIG046
    Nationale topspeler

dhrluker wrote: 23 Aug 2024, 10:44

Ik wist niet dat iedereen al verkocht was, weet jij meer dan?

Doe gewoon lekker rustig, onze spelers zijn in trek zeker met een jaar contract en spelers die een goed EK en seizoen gedraaid hebben ook.

Betekent niet dat PSV ze direct verkoopt hé, volgens mij is de Earnest redelijk star in zijn onderhandeling en de prijs die hij minimaal wilt hebben.

Dus om je tot rust te brengen een bod op een speler betekent niet altijd dat hij weggaat, en mocht hij weggaan zal het tegen een prima bedrag zijn en zal er uiteindelijk weer een nieuwe speler komen en zijn we allemaal weer tevreden over een paar maanden.

Wisten we nog dat Xavi wegging en we dachten dat het al klaar was voor ons, 1 van de beste seizoenen ooit in de Eredivisie gespeeld en overwintering CL.

Het komt allemaal goed.
    Kunnen we toevallig iets doen aan deze zinsstructuren?
    Niet zovaak op enter drukken, gewoon lekker aansluiten. Heb telkens het idee dat er een paar lappen tekst ontbreken.
    Love
    Josef Dettelbacher
    Legende

040-076 wrote: 23 Aug 2024, 10:41 Moet hier wel om lachen, al die sites die zeggen dat er paniek is om dat Napels 20 miljoen bied.
    Ik denk dat je dat vooral moet zien in de gebruikelijke gang der zaken.

De Nederlandse top is leuk, voor ons, maar er zijn minimaal 5 competities waar spelers meer kunnen verdienen en in een aansprekendere competitie kunnen spelen. Ik denk dat het gros van de spelers inderdaad zal aangeven bij de TD oren te hebben naar die stap. Het is dan echter aan de TD om dat te managen.

Moet persoonlijk wel lachen om Joey Veerman. Die gaat Boscagli adviseren te blijven, maar hangt zelf ook direct bij Stewart aan de lijn als AC Milan of Dortmund aanklopt bij hem.
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Cas
    Meervoudig international

Kom op jongens, Napoli worden we toch niet nerveus door? Die bieden nooit wat wij willen binnenharken
    PSVTOPOss
    Vaste waarde in elftal

Ook al biedt Napoli 40-50 miljoen, wat al niet gaat gebeuren, dan nog denk ik niet dat Schouten die kant op wil. Napoli is totaal instabiel en gaat ook dit jaar waarschijnlijk niet eens in de subtop voetballen.
    Sparts
    Geselecteerd voor Oranje

Poep -> ventilator
    DadOfFour
    Internationale topspeler

De paniek en nervositeit beginnen aardig rchting het kookpunt te gaan hier zeg...
    Ik heb de dikke dame nog niet gehoord, , dus er is nog niets om je druk over te maken
    La vida és massa curta per no fer broma
    Sparts
    Geselecteerd voor Oranje

DadOfFour wrote: 23 Aug 2024, 11:00 De paniek en nervositeit beginnen aardig rchting het kookpunt te gaan hier zeg...
    Ik heb de dikke dame nog niet gehoord, , dus er is nog niets om je druk over te maken
    Gaat Stewart zover dat hij een vrouwelijke centrale verdediger haalt? Zonder buy-back clause?
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Uitblinker op het EK, sleutelspeler, geen tijd voor de juiste vervanger. Ik zou echt richting de 100 miljoen vragen.
  • These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post (total 2):
    Skuddemguus
    PCGC
    Vedette

11 Tinus wrote: 23 Aug 2024, 09:27 Het is gewoon lullig.
    Vooral een belediging, maar goed dit heeft PSV wel aan zichzelf te danken door voorgaande jaren.
    #FreeGeneratie4
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Standbeeld wrote: 23 Aug 2024, 10:25
    11 Tinus wrote: 23 Aug 2024, 09:48 Totaal kansloos maar het feit dat ze een bod doen geeft een klein signaal af dat Schouten ervoor open staat.
    Waarschijnlijk. Maar vergeet ook niet dat zaakwaarnemers dit gebruiken voor hun onderhandelingspositie. Als je weet wat Napoli bereid is om Jerdy jaarlijks te betalen, dan is dat een ijkpunt voor nieuwe onderhandelingen met PSV in het geval Jerdy blijft. In dat perspectief zal een zaakwaarnemer een (aan)bod van een grotere/kapitaalkrachtigere club niet zo snel afschieten.
    Ja daar heb je een punt.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Wij kunnen ook een bod nu doen op Hato van 10 miljoen, maar dat betekent niet dat hij ervoor openstaat. Als Ajax dat dan wegwuift dan staan wij voor lul, maar niet geschoten is altijd mis. Zo denkt Napoli er ook over. Of het is idd het begin van verdere onderhandelingen zodat PSV een indicatie heeft van hoeveel hij wilt verdienen. Ik denk dat Jerdy daar wel open voor staat, jaartje erbij voor een top salaris.
    Heya Hallvar
    Nationale topspeler

Waarom zou Schouten nu naar Napoli willen als hij vorig jaar nog naar AC Milan kon? De enige reden die ik kan bedenken is dat hij bij PSV de bui ziet hangen dat hij komend seizoen RCV moet spelen.
  • These users thanked the author Heya Hallvar for the post:
    Hipster4Life
    Post Reply