Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

dhrluker wrote: 23 Aug 2024, 13:24 Maar ik vraag me af waarop het gebaseerd is, 1 iemand op het forum heeft het van horen zeggen?

Dat is toch niet bepaald gelijk een waarheid dan? Zover zie je hier nergens anders iets over geschreven worden, dus rest mij de vraag klopt dit wel?
Eindjehoger heeft tot nu toe de hele transferzomer juist voorspeld. Zeer betrouwbaar.
Madueke
Legende

Als Bosz er al bijna een hele maand klaar mee is, waarom blijft Baka dan spelen? Voor z'n transferwaarde?
Eindjehoger
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis

dhrluker wrote: 23 Aug 2024, 13:24 Maar ik vraag me af waarop het gebaseerd is, 1 iemand op het forum heeft het van horen zeggen?

Dat is toch niet bepaald gelijk een waarheid dan? Zover zie je hier nergens anders iets over geschreven worden, dus rest mij de vraag klopt dit wel?
Ja ik kan moeilijk zeggen van welke mensen ik hoorde over dat Baka vervelend gedrag vertoonde in de groep, hoop dat je dat begrijpt, dan ga je onrust creëren tot en met binnen de groep.
  • These users thanked the author Eindjehoger for the post (total 3):
    KingfisherdhrlukerBarryBanaan
    dhrluker
    Ballenjongen

Eindjehoger wrote: 23 Aug 2024, 13:29

Ja ik kan moeilijk zeggen van welke mensen ik hoorde over dat Baka vervelend gedrag vertoonde in de groep, hoop dat je dat begrijpt, dan ga je onrust creëren tot en met binnen de groep.
    Dat is ook begrijpelijk hoor, ik snap dat wel maar toch met dit soort uitspraken hoop je dan van meerdere kanten iets te lezen.
    Zeg ook niet per definitie dat het onjuist is ;)
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Je kunt je toch niet voorstellen dat het gedrag van Bakayoko niet goed is. Maar als dat zo is dan komt dat dit weekend wel boven water en speelt Lozano gewoon op zaterdag.
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Je moet dan toch juist Baka nog opstellen? Speelt sinds het gerucht van EindjeHoger aan maand geleden steeds en ook met rendement. Als je hem nu gaat banken vanwege “redenen” kan je meteen 10-20 miljoen van je transfer afhalen…
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Ik snap alleen niet waarom je het zou willen delen. Transfernieuwtjes zijn al een grijs gebied, kijk maar naar onze vrienden in Rotterdam, maar dit soort informatie - als het al klopt - zou je gewoon voor je moeten houden. Dat heeft in niks een potentieel positief effect op PSV of de fans, louter negatief.
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 23):
    JaspervDen BondskootsRIORen HöekTjompietezzyunitedYouneedtogotheretocomebackTomV23PeeJTrixmJandeVakantiemanOntbijtkoekG.M.ElTigreLenteDutch CowboyFritskePhilipsAsjemenouBromalhoJoJoTijnDr. GonzoFranciscus
    Standbeeld
    Mister PSV

Cas wrote: 23 Aug 2024, 13:13
    Eindjehoger wrote: 23 Aug 2024, 13:10

Wil er iemand nog terug komen op de stormvloed van kritiek op deze? Baka is gisteren weggestuurd door Peter.
    Waar zie je dit? Ik zeg niet dat ik het niet per definitie geloof, maar ik heb hier wel wat meer bewijs voor nodig want dit zou wel echt een complete draai van persoonlijkheid zijn
    Mensen zijn soms ook wel echt naïef. Je ziet via de socials en voor de camera alleen maar de professionele voetballer. Teze wilde niet spelen, Noa zijn masker viel af in zijn docu, Patje heeft ook een bedenkelijke mentale staat en heeft niets met PSV. En zo zijn er genoeg voorbeelden. Als de info klopt van Eindjehoger klopt dan is Johan ook niet altijd die vrolijke gozer die je voor de camera ziet. Voor mij helemaal geen verrassing. Misschien hoort het er ook wel een beetje bij als de wereld aan je voeten ligt en letterlijk iedereen vertelt hoe geweldig je bent.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
    DoldenaarJasperPSV
    Cas
    Meervoudig international

Standbeeld wrote: 23 Aug 2024, 13:38
    Cas wrote: 23 Aug 2024, 13:13

Waar zie je dit? Ik zeg niet dat ik het niet per definitie geloof, maar ik heb hier wel wat meer bewijs voor nodig want dit zou wel echt een complete draai van persoonlijkheid zijn
    Mensen zijn soms ook wel echt naïef. Je ziet via de socials en voor de camera alleen maar de professionele voetballer. Teze wilde niet spelen, Noa zijn masker viel af in zijn docu, Patje heeft ook een bedenkelijke mentale staat en heeft niets met PSV. En zo zijn er genoeg voorbeelden. Als de info klopt van Eindjehoger klopt dan is Johan ook niet altijd die vrolijke gozer die je voor de camera ziet. Voor mij helemaal geen verrassing. Misschien hoort het er ook wel een beetje bij als de wereld aan je voeten ligt en letterlijk iedereen vertelt hoe geweldig je bent.
    Welk masker viel af? Sorry heb de docu helemaal gemist, oprechte vraag
  • These users thanked the author Cas for the post:
    Skieven
    DonyellMalen
    Legende

Standbeeld wrote: 23 Aug 2024, 13:38Patje heeft ook een bedenkelijke mentale staat en heeft niets met PSV.
    Leg uit?
    Eindjehoger
    Regelmatige invaller

Ykhim wrote: 23 Aug 2024, 13:37 Ik snap alleen niet waarom je het zou willen delen. Transfernieuwtjes zijn al een grijs gebied, kijk maar naar onze vrienden in Rotterdam, maar dit soort informatie - als het al klopt - zou je gewoon voor je moeten houden. Dat heeft in niks een potentieel positief effect op PSV of de fans, louter negatief.
    Je moest eens weten wat ik allemaal niet deel haha.
    PSVAchterhoek
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Ricardo Pepi

Eindjehoger wrote: 23 Aug 2024, 13:41
    Ykhim wrote: 23 Aug 2024, 13:37 Ik snap alleen niet waarom je het zou willen delen. Transfernieuwtjes zijn al een grijs gebied, kijk maar naar onze vrienden in Rotterdam, maar dit soort informatie - als het al klopt - zou je gewoon voor je moeten houden. Dat heeft in niks een potentieel positief effect op PSV of de fans, louter negatief.
    Ja, dat weten wij dus niet
    DoelbewustProvoceren
    Regelmatige invaller

Wat zou hij dan 's avonds in zijn boekje zetten na een training waarbij je bent weggestuurd: ''heerlijk getraind, waren 5 fantastische minuten''. Helemaal kansloos omdat dit op trainingskamp ook al gebeurd is.
    danko-lazovic
    Meervoudig international

https://snapchat.com/t/dY0w3ih5

Geen idee of de link werkt. En ik geloof je ook hoor. Maar liep gister wel gewoon de herdgang af samen met Pepi.
    Eindjehoger
    Regelmatige invaller

PSVAchterhoek wrote: 23 Aug 2024, 13:42

Ja, dat weten wij dus niet
    Veulll, ik vond dit gewoon het delen waard. We zijn PSV, geen Ajax. Gewoon kei hard knokken voor de club, geen enkele reden om zulk gedrag te vertonen. Maar goed, Bosz zou het zo wel gooien op een pijntje :')
    PSVAchterhoek
    Vaste waarde in elftal

DoelbewustProvoceren wrote: 23 Aug 2024, 13:42 Wat zou hij dan 's avonds in zijn boekje zetten na een training waarbij je bent weggestuurd: ''heerlijk getraind, waren 5 fantastische minuten''. Helemaal kansloos omdat dit op trainingskamp ook al gebeurd is.
    Hoe weet je dat?
    Rickskeg
    International

Was hij gisteren niet gefotografeerd bij topsupport? Of loop ik weer dag achter?
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    Old name: Skywalker
    Clubvoorkeur: Que miras bobo?
    Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Jammer! Ben oprecht zeer benieuwd aangezien je je inmiddels wel bewezen hebt als insider.
    Maikel wellicht een idee om bewezen insiders een soort icoontje te geven?
    PSVAchterhoek
    Vaste waarde in elftal

Rickskeg wrote: 23 Aug 2024, 13:45 Was hij gisteren niet gefotografeerd bij topsupport? Of loop ik weer dag achter?
    Ja, en ik meende dat Hatseflats al meldde dat hij mogelijk geblesseerd is
    Skuddem
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Cas wrote: 23 Aug 2024, 13:40
    Standbeeld wrote: 23 Aug 2024, 13:38
    Welk masker viel af? Sorry heb de docu helemaal gemist, oprechte vraag
    Noa heb jij je masker op?
    Onee...
    Maikel
    Site Admin

Mr. Spock wrote: 23 Aug 2024, 13:45

Jammer! Ben oprecht zeer benieuwd aangezien je je inmiddels wel bewezen hebt als insider.
    @Maikel wellicht een idee om bewezen insiders een soort icoontje te geven?
    Zal het eens aankaarten!
  • These users thanked the author Maikel for the post (total 2):
    Mr. Spockvoskat
    Trixm
    Vedette

Maikel wrote: 23 Aug 2024, 13:50
    Mr. Spock wrote: 23 Aug 2024, 13:45
    @Maikel wellicht een idee om bewezen insiders een soort icoontje te geven?
    Zal het eens aankaarten!
    Ik zou er vooral kritisch naar kijken. Zoals hierboven ook al aangegeven is, sommige dingen werken negatief uit voor de club. Hier heb je als forum ook een verantwoordelijkheid in.
    Saibari is underrated.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Eindjehoger wrote: 23 Aug 2024, 13:41Je moest eens weten wat ik allemaal niet deel haha.
    Nou, ik heb m'n eigen ingangen en hoor dus ook meer dan genoeg dingen die me als fan niet positief stemmen, maar dat bezit of gebrek aan informatie doet echt niks af aan m'n punt. Los van of het wel of niet klopt wat je zegt: het kan club en speler alleen maar schade aandoen, en daarmee dus op geen enkele manier positief werken voor club, spelers én supporters. De enige die er iets aan overhoudt is degene die een schouderklopje krijgt voor het al dan niet voortijdig delen van kloppende informatie, jij dus, maar die schouderklopjes ontvang je al na je transfernieuwtjes.

Ik vind dit delen niet netjes, ook als het straks bullshit blijkt te zijn. Het creëert alleen maar onrust. En dat is echt het laatste wat PSV nu nodig heeft.
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 7):
    TrixmTomV23LenteRen HöekD.MillpantsAsjemenouFanatic-U-s
    Eindjehoger
    Regelmatige invaller

Ykhim wrote: 23 Aug 2024, 13:54
    Eindjehoger wrote: 23 Aug 2024, 13:41Je moest eens weten wat ik allemaal niet deel haha.
    Nou, ik heb m'n eigen ingangen en hoor dus ook meer dan genoeg dingen die me als fan niet positief stemmen, maar dat bezit of gebrek aan informatie doet echt niks af aan m'n punt. Los van of het wel of niet klopt wat je zegt: het kan club en speler alleen maar schade aandoen, en daarmee dus op geen enkele manier positief werken voor club, spelers én supporters. De enige die er iets aan overhoudt is degene die een schouderklopje krijgt voor het al dan niet voortijdig delen van kloppende informatie, jij dus, maar die schouderklopjes ontvang je al na je transfernieuwtjes.

Ik vind dit delen niet netjes, ook als het straks bullshit blijkt te zijn. Het creëert alleen maar onrust. En dat is echt het laatste wat PSV nu nodig heeft.
    Ik zal me vanaf heden uitsluitend bezig houden met transfer nieuws! Branden we hem wel af als die verkocht is.
  • These users thanked the author Eindjehoger for the post (total 2):
    TrixmLente
    BarryBanaan
    Basisspeler
    Favoriete speler: Joey Veerman

Ik denk dat PSV had gehoopt en erop gerekend had dat Bakayoko al verkocht was voor een leuk bedrag en dat daarmee de verdediging gerenoveerd kon worden. Helaas hapt niemand toe en zit hij zelf veel te hoog in de boom qua clubs die die interessant vind. Mogelijk als er iets klopt van het stoorzender verhaal dat hij nog voor 30 miljoen elders gaat storen.
    Post Reply