Van alles wat je hoort en deelt (waar heel veel van lijkt te kloppen, respect) hoop ik dat het Bakayoko verhaal dus zo min mogelijk tegen de waarheid aan zit.Eindjehoger wrote: ↑23 Aug 2024, 13:55Ik zal me vanaf heden uitsluitend bezig houden met transfer nieuws! Branden we hem wel af als die verkocht is.Ykhim wrote: ↑23 Aug 2024, 13:54
Nou, ik heb m'n eigen ingangen en hoor dus ook meer dan genoeg dingen die me als fan niet positief stemmen, maar dat bezit of gebrek aan informatie doet echt niks af aan m'n punt. Los van of het wel of niet klopt wat je zegt: het kan club en speler alleen maar schade aandoen, en daarmee dus op geen enkele manier positief werken voor club, spelers én supporters. De enige die er iets aan overhoudt is degene die een schouderklopje krijgt voor het al dan niet voortijdig delen van kloppende informatie, jij dus, maar die schouderklopjes ontvang je al na je transfernieuwtjes.
Ik vind dit delen niet netjes, ook als het straks bullshit blijkt te zijn. Het creëert alleen maar onrust. En dat is echt het laatste wat PSV nu nodig heeft.
Heel vreemd dat je hier nooit iets over hoort of nog naar buiten is gekomen. Je zie er ook niets van op filmpjes van PSV of op het veld waar hij juist zijn stinkende best doet en ook heel erg taakbewust is.
Heel raar om te horen dat juist Baka een stoorzender is.