Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
PeeJ
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV

Cas wrote: 23 Aug 2024, 15:25
Ittot wrote: 23 Aug 2024, 15:17

Volledig terecht dat de groep hem hierop aanspreekt.
Oneens, hier hoort ten minste een flinke celstraf op te staan
Walter Befrietez heeft inmiddels aangegeven absoluut te willen vertrekken bij PSV na deze schermutselingen.
Dumfel Demfries
Jeugdinternational

Met Johan Patatayoko valt ook niet de discussieren
  • These users thanked the author Dumfel Demfries for the post:
    Breur
    Garnaal
    Basisspeler

Onze olivriet Boscagli zal hier ook wel een mening over hebben.
    Tjompie
    Internationale topspeler

Ah daarom willen we patatrick v Aanholt niet terug
    Bier
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Dacht dat de basisscholen weer begonnen waren.
  • These users thanked the author 29.04.2007 for the post:
    Ardbeg
    Søren
    Meervoudig international

nilssonH wrote: 23 Aug 2024, 15:04
    Søren wrote:Mooi hoe hij obv 1 bericht weer volledig afgebrand wordt hier in de verschillende topics.
    Na jaren van omhooggepijp wordt ie na 1 “insider” bericht nog net niet met pek en veren het stadion uit gejaagd.
    De waan van de dag!

Overigens klopt de berichtgeving helaas wel, ook ik heb dit al vaker gehoord uit de bekende “kringen”.
    Baka is blijkbaar een beetje naast z’n schoenen gaan lopen de laatste tijd.
    Is er echt in gaan geloven dat hij de nieuwe gouden bal winnaar gaat worden en binnenkort opgepikt wordt door de absolute top van Europa.
    En is zich daar ook naar gaan gedragen.
    Zijn collega’s/staf die dagelijks met hem werken zien dat anders, en dat begint steeds meer te frustreren.
    De reden dat ie afgelopen weken gewoon speelde is tweeledig: stabiliteit omdat er al op zoveel posities veranderingen zijn, en om hem in beeld te brengen voor een transfer.
    Jij hebt helemaal niks gehoord, maar ziet een opening om maar weer eens in te hakken op je minst favoriete speler. Niet interessant gaan doen als je niet interessant bent.
    Nee hoor, geen interessantdoenerij, ik bevestig @eindjehoger z’n post, meer niet.
    Wist dit al langer, maar wilde daar juist niet interessant over gaan lopen doen hier.
    Zeker gezien mijn, mede hierdoor, kritischere kijk op Baka dan het gemiddelde hier.
    Ben verre van een insider, hoor wel eens wat, zoals zovelen hier, maar ben allesbehalve een insider.
    Was niet aan mij om dit te brengen, en mijn bron was in deze in eerste instantie ook geen 100% zekerheidje.
    Maar als iemand anders het dan brengt, durf ik het wel bevestigen.
    Doe er mee wat je wil, brompot.
    Tjompie
    Internationale topspeler

Dus kans dat hij bij een eventuele transfer niet door de keuring komt?

• These users thanked the author Tjompie for the post:
    Fanatic-U-s
    Ardbeg
    Mister PSV

Ik wist het ook al heel lang over Baka! Ook over de spelers die Eindjehoger noemde!

Bewijs het tegendeel maar eens. 🤓

(Ik wist van niks).
    Rickskeg
    International

Tot zo ver het verhaal dat hij “weg” was gestuurd
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ja dat was onzin. Die had al last overigens tijdens Heracles uit, greep naar zn lies maar Bosz zei dat ie vermoeid was. Lies blessures zijn tricky.
    LarsKempie
    Jeugdinternational

Jongens, denken jullie met oog op de transfereerde dat PSV zou beamen dat Bakayoko is weggestuurd? Dat zou echt ongelofelijk dom zijn toch? Een kleine blessure is dan de makkelijkste manier om de speler te beschermen maar toch uit de selectie te laten
    Wilysimba
    Lid van verdienste

LarsKempie wrote: 23 Aug 2024, 15:51 Jongens, denken jullie met oog op de transfereerde dat PSV zou beamen dat Bakayoko is weggestuurd? Dat zou echt ongelofelijk dom zijn toch? Een kleine blessure is dan de makkelijkste manier om de speler te beschermen maar toch uit de selectie te laten
    Wat zeker is, is dat hij gisteren bij Top Support was. Dus het verhaal dat hij een blessure heeft opgelopen is plausibel.
  • These users thanked the author Wilysimba for the post (total 2):
    TyyneDonyellMalen
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

En als we hem kunnen verkopen voor de juiste prijs, 45+m, waarom niet. Dan kunnen we eindelijk al die verdedigers binnenhalen.
    Ittot
    Internationale topspeler

Ik wist het ook al. Mijn bronnen zijn feilloos. Ik weet ook al wat de volgende post gaat zijn!
    Eindjehoger
    Regelmatige invaller
    Favoriete speler: Luc Nilis

Laten we hier over op houden haha. Ik weet het 1000 procent zeker, damage control, dergelijke zaken post ik niet meer want dat droppen ze toch niet in de media en zeker niet in een transferwindow. En doorrr.
    Rickskeg
    International

LarsKempie wrote: 23 Aug 2024, 15:51 Jongens, denken jullie met oog op de transfereerde dat PSV zou beamen dat Bakayoko is weggestuurd? Dat zou echt ongelofelijk dom zijn toch? Een kleine blessure is dan de makkelijkste manier om de speler te beschermen maar toch uit de selectie te laten
    Maar een willekeurige forumlid zou het wel weten…
    Rickskeg
    International

Eindjehoger wrote: 23 Aug 2024, 15:56 Laten we hier over op houden haha. Ik weet het 1000 procent zeker, damage control, dergelijke zaken post ik niet meer want dat droppen ze toch niet in de media en zeker niet in een transferwindow. En doorrr.
    Ze sturen iemand weg en voor de beeldvorming moet je even langs de arts… Ik weet niet wat meer schadelijk is voor je waarde… Een botsing met de trainer of een blessure die extern behandeld moet worden…
    Hatseflats
    Vedette

Gast, dus jij denkt dat de artsen van PSV eventjes aangeven dat hij maar langs Topsupport moet gaan om een MRI te ondergaan en eventueel andere onderzoeken? Dus PSV besluit om een plek voor een niet geblesseerde speler op de MRI te reserveren waar radiologen, artsen, poli medewerkers, MRI-laboranten maar aan mee moeten werken, terwijl de wachtlijsten alsmaar oplopen voor de 'plebs'?
    Dat zou gestoord zijn.
  • These users thanked the author Hatseflats for the post (total 6):
    DonyellMalenbillyboyYkhimRen HöekdannyPSVJandeVakantieman
    Hatseflats
    Vedette

Eindjehoger wrote: 23 Aug 2024, 15:56 Laten we hier over op houden haha. Ik weet het 1000 procent zeker, damage control, dergelijke zaken post ik niet meer want dat droppen ze toch niet in de media en zeker niet in een transferwindow. En doorrr.
    Dit is geen damage control. Onzin.
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    JandeVakantieman
    Trixm
    Vedette

Een of andere kneus op twitter heeft het in ieder geval opgepakt, bedankt pik, nep supporter.
  • These users thanked the author Trixm for the post (total 3):
    René1978RemPSVYkhim
    Saibari is underrated.
    René1978
    Nationale topspeler

Fijn, die onruststokers op je forum.
    Demenkovets
    Vaste waarde in elftal

Mr. Spock wrote: 23 Aug 2024, 14:22
    Het gemiddelde IQ van dit forum is hoger dan het gemiddelde IQ van de selectie.
    Ik kan dit gerucht bevestigen.
    Struviet
    Meervoudig international

Trixm wrote: 23 Aug 2024, 16:13 Een of andere kneus op twitter heeft het in ieder geval opgepakt, bedankt pik, nep supporter.
    Twitter is een platform geworden voor extreme gekkies dus daar gaat 'ie z'n gang maar.
  • These users thanked the author Struviet for the post:
    Juancho
    Trixm
    Vedette

Struviet wrote: 23 Aug 2024, 16:21
    Trixm wrote: 23 Aug 2024, 16:13 Een of andere kneus op twitter heeft het in ieder geval opgepakt, bedankt pik, nep supporter.
    Twitter is een platform geworden voor extreme gekkies dus daar gaat 'ie z'n gang maar.
    Precies, maar hij leest hier mee, dus goed dat hij weet dat het een kneus is.
  • These users thanked the author Trixm for the post (total 2):
    DonyellMalenYkhim
    Saibari is underrated.
    Ittot
    Internationale topspeler

Echt? Wie dan?
    Post Reply