Walter Befrietez heeft inmiddels aangegeven absoluut te willen vertrekken bij PSV na deze schermutselingen.
Johan Bakayoko
- Dumfel Demfries
- Jeugdinternational
- Clubvoorkeur: PSV
Met Johan Patatayoko valt ook niet de discussieren
- These users thanked the author Dumfel Demfries for the post:
- Breur
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Dacht dat de basisscholen weer begonnen waren.
- These users thanked the author 29.04.2007 for the post:
- Ardbeg
-
- Meervoudig international
Nee hoor, geen interessantdoenerij, ik bevestig @eindjehoger z’n post, meer niet.nilssonH wrote: ↑23 Aug 2024, 15:04Jij hebt helemaal niks gehoord, maar ziet een opening om maar weer eens in te hakken op je minst favoriete speler. Niet interessant gaan doen als je niet interessant bent.Søren wrote:Mooi hoe hij obv 1 bericht weer volledig afgebrand wordt hier in de verschillende topics.
Na jaren van omhooggepijp wordt ie na 1 “insider” bericht nog net niet met pek en veren het stadion uit gejaagd.
De waan van de dag!
Overigens klopt de berichtgeving helaas wel, ook ik heb dit al vaker gehoord uit de bekende “kringen”.
Baka is blijkbaar een beetje naast z’n schoenen gaan lopen de laatste tijd.
Is er echt in gaan geloven dat hij de nieuwe gouden bal winnaar gaat worden en binnenkort opgepikt wordt door de absolute top van Europa.
En is zich daar ook naar gaan gedragen.
Zijn collega’s/staf die dagelijks met hem werken zien dat anders, en dat begint steeds meer te frustreren.
De reden dat ie afgelopen weken gewoon speelde is tweeledig: stabiliteit omdat er al op zoveel posities veranderingen zijn, en om hem in beeld te brengen voor een transfer.
Wist dit al langer, maar wilde daar juist niet interessant over gaan lopen doen hier.
Zeker gezien mijn, mede hierdoor, kritischere kijk op Baka dan het gemiddelde hier.
Ben verre van een insider, hoor wel eens wat, zoals zovelen hier, maar ben allesbehalve een insider.
Was niet aan mij om dit te brengen, en mijn bron was in deze in eerste instantie ook geen 100% zekerheidje.
Maar als iemand anders het dan brengt, durf ik het wel bevestigen.
Doe er mee wat je wil, brompot.
- Tjompie
- Internationale topspeler
Dus kans dat hij bij een eventuele transfer niet door de keuring komt?
- These users thanked the author Tjompie for the post:
- Fanatic-U-s
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik wist het ook al heel lang over Baka! Ook over de spelers die Eindjehoger noemde!
Bewijs het tegendeel maar eens.
(Ik wist van niks).
Bewijs het tegendeel maar eens.
(Ik wist van niks).
-
- Jeugdinternational
Jongens, denken jullie met oog op de transfereerde dat PSV zou beamen dat Bakayoko is weggestuurd? Dat zou echt ongelofelijk dom zijn toch? Een kleine blessure is dan de makkelijkste manier om de speler te beschermen maar toch uit de selectie te laten
-
- Lid van verdienste
Wat zeker is, is dat hij gisteren bij Top Support was. Dus het verhaal dat hij een blessure heeft opgelopen is plausibel.LarsKempie wrote: ↑23 Aug 2024, 15:51 Jongens, denken jullie met oog op de transfereerde dat PSV zou beamen dat Bakayoko is weggestuurd? Dat zou echt ongelofelijk dom zijn toch? Een kleine blessure is dan de makkelijkste manier om de speler te beschermen maar toch uit de selectie te laten
- These users thanked the author Wilysimba for the post (total 2):
- Tyyne • DonyellMalen
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Luc Nilis
Laten we hier over op houden haha. Ik weet het 1000 procent zeker, damage control, dergelijke zaken post ik niet meer want dat droppen ze toch niet in de media en zeker niet in een transferwindow. En doorrr.
-
- International
Maar een willekeurige forumlid zou het wel weten…LarsKempie wrote: ↑23 Aug 2024, 15:51 Jongens, denken jullie met oog op de transfereerde dat PSV zou beamen dat Bakayoko is weggestuurd? Dat zou echt ongelofelijk dom zijn toch? Een kleine blessure is dan de makkelijkste manier om de speler te beschermen maar toch uit de selectie te laten
-
- International
Ze sturen iemand weg en voor de beeldvorming moet je even langs de arts… Ik weet niet wat meer schadelijk is voor je waarde… Een botsing met de trainer of een blessure die extern behandeld moet worden…Eindjehoger wrote: ↑23 Aug 2024, 15:56 Laten we hier over op houden haha. Ik weet het 1000 procent zeker, damage control, dergelijke zaken post ik niet meer want dat droppen ze toch niet in de media en zeker niet in een transferwindow. En doorrr.
- Hatseflats
- Vedette
Gast, dus jij denkt dat de artsen van PSV eventjes aangeven dat hij maar langs Topsupport moet gaan om een MRI te ondergaan en eventueel andere onderzoeken? Dus PSV besluit om een plek voor een niet geblesseerde speler op de MRI te reserveren waar radiologen, artsen, poli medewerkers, MRI-laboranten maar aan mee moeten werken, terwijl de wachtlijsten alsmaar oplopen voor de 'plebs'?LarsKempie wrote: ↑23 Aug 2024, 15:51 Jongens, denken jullie met oog op de transfereerde dat PSV zou beamen dat Bakayoko is weggestuurd? Dat zou echt ongelofelijk dom zijn toch? Een kleine blessure is dan de makkelijkste manier om de speler te beschermen maar toch uit de selectie te laten
Dat zou gestoord zijn.
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 6):
- DonyellMalen • billyboy • Ykhim • Ren Höek • dannyPSV • JandeVakantieman
- Hatseflats
- Vedette
Dit is geen damage control. Onzin.Eindjehoger wrote: ↑23 Aug 2024, 15:56 Laten we hier over op houden haha. Ik weet het 1000 procent zeker, damage control, dergelijke zaken post ik niet meer want dat droppen ze toch niet in de media en zeker niet in een transferwindow. En doorrr.
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- JandeVakantieman
-
- Vaste waarde in elftal
- Struviet
- Meervoudig international
- Trixm
- Vedette
Precies, maar hij leest hier mee, dus goed dat hij weet dat het een kneus is.
- These users thanked the author Trixm for the post (total 2):
- DonyellMalen • Ykhim
Saibari is underrated.