JSP?
Transferwindow 2021-2022
- ShovingNE2
- Site Admin
Mijn inschatting dus he. Net als wat iemand hiervoor zegt. Je wil minder dan 10 miljoen voor Pröpper betalen, waarom dan wel meer dan 10 voor Alderweireld. Of het transferbedrag schat ik totaal verkeerd in en is het inderdaad voor een miljoen of 6.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Meervoudig international
Kim Min-Jae zou mij inderdaad niks verbazen als hij komt. Schmidt kent hem en hij goedkoper geworden ten opzichte van van vorig jaar. Elfrink zegt dat hij niet bovenaan op de lijst staat.
Even speculatie...
Tijdens het verhaal in VI met John de Jong kwam John zelf met termen als patron en gif. PSV lijkt serieus bezig met Pröpper en daar komt het gif in ieder geval niet vandaan, en dus lijkt dat van de nieuwe verdediger moeten te komen. Lyanco was 2 jaar geleden echt heel dichtbij een overstap naar PSV, sterker nog, als John de Jong niet zo lief was geweest om hem nog een jeugdtoernooi in Toulon te laten spelen was hij nu te bewonderen in het PSV shirt. Lyanco was al op de herdgang geweest en was persoonlijk rond met PSV, PSV en torino gingen er ook uitkomen voor een bedrag rond de 10 miljoen. Hij speelde tijdens dat toernooi alleen de sterren van de hemel... dat resulteerde in een Torino die plots het dubbele vroeg. Ik zou het niet gek vinden als hij met zijn leiderschapskwaliteiten op jonge leeftijd de “patron” wordt waar John het over heeft. Onder Brands en nu ook onder John staat PSV er om bekend om zich vast te bijten in oude transfers, dit lijkt mij een goed voorbeeld
Even speculatie...
Tijdens het verhaal in VI met John de Jong kwam John zelf met termen als patron en gif. PSV lijkt serieus bezig met Pröpper en daar komt het gif in ieder geval niet vandaan, en dus lijkt dat van de nieuwe verdediger moeten te komen. Lyanco was 2 jaar geleden echt heel dichtbij een overstap naar PSV, sterker nog, als John de Jong niet zo lief was geweest om hem nog een jeugdtoernooi in Toulon te laten spelen was hij nu te bewonderen in het PSV shirt. Lyanco was al op de herdgang geweest en was persoonlijk rond met PSV, PSV en torino gingen er ook uitkomen voor een bedrag rond de 10 miljoen. Hij speelde tijdens dat toernooi alleen de sterren van de hemel... dat resulteerde in een Torino die plots het dubbele vroeg. Ik zou het niet gek vinden als hij met zijn leiderschapskwaliteiten op jonge leeftijd de “patron” wordt waar John het over heeft. Onder Brands en nu ook onder John staat PSV er om bekend om zich vast te bijten in oude transfers, dit lijkt mij een goed voorbeeld
- Ardbeg
- Mister PSV
OnsPSV wrote: ↑14 May 2021, 11:34 Kim Min-Jae zou mij inderdaad niks verbazen als hij komt. Schmidt kent hem en hij goedkoper geworden ten opzichte van van vorig jaar. Elfrink zegt dat hij niet bovenaan op de lijst staat.
Even speculatie...
Ik blijf mezelf hier maar over herhalen maar:
Hij heeft een beetje de schijn tegen.Ardbeg wrote: ↑11 May 2021, 12:38Mbt tot Pröpper ben ik het niet helemaal eens. Het is niet het leiderstype maar toen hij nog bij PSV voetbalde, was er regelmatig verbazing over hoe fel hij de strijd aan ging om de bal terug te winnen, hoor. Hij heeft zijn looks een beetje tegen maar die is dus echt niet bang om er keihard de rem op te gooien hoor!
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Maar gaan we nu elke keer precies hetzelfde twitterfilmpje tonen om te bewijzen dat hij pit heeft?Ardbeg wrote: ↑14 May 2021, 11:50OnsPSV wrote: ↑14 May 2021, 11:34 Kim Min-Jae zou mij inderdaad niks verbazen als hij komt. Schmidt kent hem en hij goedkoper geworden ten opzichte van van vorig jaar. Elfrink zegt dat hij niet bovenaan op de lijst staat.
Even speculatie...
Ik blijf mezelf hier maar over herhalen maar:
Hij heeft een beetje de schijn tegen.Ardbeg wrote: ↑11 May 2021, 12:38
Mbt tot Pröpper ben ik het niet helemaal eens. Het is niet het leiderstype maar toen hij nog bij PSV voetbalde, was er regelmatig verbazing over hoe fel hij de strijd aan ging om de bal terug te winnen, hoor. Hij heeft zijn looks een beetje tegen maar die is dus echt niet bang om er keihard de rem op te gooien hoor!
Ik vind de meerdere grappen over het rennen van Propper op dat Brighton forum meer zeggen. Overigens geloof ik echt wel dat hij het kán, omdat je je in de premier League niet kunt verstoppen als je degradatievoetbal speelt
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Ardbeg
- Mister PSV
Is een beetje hetzelfde als de hele tijd maar volhouden dat hij een mietje is. Het slaat gewoon nergens op. Wijnaldum was in zijn PSV tijd een grotere klaagblaag dan Propper en daar hoor je het ook niet over.Josef Dettelbacher wrote: ↑14 May 2021, 12:15
Maar gaan we nu elke keer precies hetzelfde twitterfilmpje tonen om te bewijzen dat hij pit heeft?
Ik vind de meerdere grappen over het rennen van Propper op dat Brighton forum meer zeggen. Overigens geloof ik echt wel dat hij het kán, omdat je je in de premier League niet kunt verstoppen als je degradatievoetbal speelt
Anyway, Feyenoord heeft ook interesse. Ik wens ze veel succes.
- ShovingNE2
- Site Admin
Dat is wel de grap van de dag. Daar zijn twee dingen voor nodig: een investeerder die de club voor 49% overneemt voor minimaal 100 miljoen en Pröpper die totaal dronken een contract bij Feyenoord wil tekenen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid scoutingsteam
De opmerking "great hair" komt ook vaak voorbij.Josef Dettelbacher wrote: ↑14 May 2021, 12:15Maar gaan we nu elke keer precies hetzelfde twitterfilmpje tonen om te bewijzen dat hij pit heeft?
Al met al zie ik hem graag komen, denk ik dat hij stappen heeft gezet en nu ook als leider binnenkomt in de selectie. Die als voorbeeld het werkethos van een speler in de PL moet overdragen.
Anders Hector Herrera die in het andere topic wirdt benoemd.
- Magnus
Zit er verband tussen die eerste zin en de tweede?Voormalig KG wrote: ↑14 May 2021, 13:46De opmerking "great hair" komt ook vaak voorbij.Josef Dettelbacher wrote: ↑14 May 2021, 12:15
Maar gaan we nu elke keer precies hetzelfde twitterfilmpje tonen om te bewijzen dat hij pit heeft?
Al met al zie ik hem graag komen, denk ik dat hij stappen heeft gezet en nu ook als leider binnenkomt in de selectie. Die als voorbeeld het werkethos van een speler in de PL moet overdragen.
Anders Hector Herrera die in het andere topic wirdt benoemd.
-
- Lid scoutingsteam
Nee, niet echt eerste offtopic tweede on.Magnus wrote: ↑14 May 2021, 18:24Zit er verband tussen die eerste zin en de tweede?Voormalig KG wrote: ↑14 May 2021, 13:46
De opmerking "great hair" komt ook vaak voorbij.
:offtopic:
Anders Hector Herrera die in het andere topic wordt benoemd.
-
Het klopt deels, ik noem als voorbeeld de spits positie. Speel je met 2 spitsen zal PSV misschien toch nog een vervanger willen halen met andere kwaliteiten dan die er nu zijn. Ga je 433 spelen met 1 centrum spits zul je genoeg hebben aan Zahavi/Madueke. Dan heb je tevens wel weer een rechtsbuiten nodig. Belangrijk om koers te bepalen. Vond dat er vandaag wel op een natuurlijkere manier kansen werden gecreëerd. Bij 4-2-2-2 vaak het gevoel gehad dat individuele rushes de kansen bepaalde, nu is het meer het positiespel wat tot kansen leidt. Wel belangrijk voor John om te weten dat dat is zeker zo!
-
- Bankzitter
nu v ginkel lijkt te blijven gaan we dan alsnog propper halen? concurrentie is goed maar denk niet dat we het ons kunnen veroorloven om te dure spelers op de bank (te blijven) zetten.
wat wordt dan onze opstelling?
mvogo/drommel
arias/teze aankoop/teze boscagli max
sangare v ginkel
supermario gakpo
madueke zahavi
mvogo/drommel
sangare v ginkel
supermario gakpo
madueke zahavi
- Ardbeg
- Mister PSV
Fritske12 wrote: ↑16 May 2021, 20:46 nu v ginkel lijkt te blijven gaan we dan alsnog propper halen? concurrentie is goed maar denk niet dat we het ons kunnen veroorloven om te dure spelers op de bank (te blijven) zetten.
mvogo/drommel
sangare v ginkel
supermario gakpo
madueke zahavi
Lol wat
-
Bij een topclub moeten de 12-16 de basiself kunnen vervangen, sterker nog bij sommige clubs zijn de nummers 12-16 gelijkwaardig aan de basis elf. Fein, Guti, Sadilek lijken allemaal te vertrekken. Er moet naast Van Ginkel echt nog wel een middenvelder (kan Pröpper zijn) bij komen hoor. Ik sluit niet uit dat PSV ook nog een 3e middenvelder haalt in een ‘Fein constructie’ in een huur met optie tot koop. We zullen kwalitatief een betere selectie moeten krijgen, daar hoort concurrentie bij!