Jammer dat Dams niet mag starten. Vind dat persoonlijke een slechte beslissing. Die Oppegard is zo vreselijk onrustig. Dams is veel rustiger aan de bal. Daar hebben we nu behoefte aan.
Verder hebben we door omstandigheden een zwakke bank. Met mekaar maar duimen dat er niemand in een PSV shirt door zijn enkel gaat.
Ik verwacht niet dat hij zal spelen, maar Bresser heeft dit seizoen tot nu toe veel indruk op me gemaakt bij Jong PSV. Knappe prestatie van hem om bij het eerste te zijn.
Hmm, buiten Drommel slechts twee echte senioren op de bank . En Driouech noemt zich blijkbaar nu uitsluitend Couhaib, denkt een echte grote te gaan worden of zo? Vond hem tot nu toe zó bescheiden... Nou mannen, rijgt deze aan den zegekar, potdomme
TigTogFlip wrote: ↑24 Aug 2024, 18:50
Ik verwacht niet dat hij zal spelen, maar Bresser heeft dit seizoen tot nu toe veel indruk op me gemaakt bij Jong PSV. Knappe prestatie van hem om bij het eerste te zijn.
Tegen Jong Ajax was hij echt heel matig, net als Van de Blaak.
Ben tot nu toe niet heel erg onder de indruk van Bresser maar hij is pas 17 dacht ik. Wel leuk dat hij mee mag met het eerste. Daar worden jonge spelers niet minder van.
TigTogFlip wrote: ↑24 Aug 2024, 18:50
Tegen Jong Ajax was hij echt heel matig, net als Van de Blaak.
Van de blaak ben ik het mee eens, maar Bresser deed toch niet al te veel verkeerd? Voor professioneel debuut een degelijke wedstrijd