De krantjes moeten vol, dus dan worden er met grote regelmaat wat geruchten de wereld in geslingerd. Soms geloofwaardig, soms wat minder geloofwaardig. Hier zou ik niet al te veel van geloven. Al denk ik wel dat Liverpool de markt op gaat komende winter. Echter zullen ze dan niet met een zak geld richting Amsterdam komen voor Schuurs, daar geloof ik niets van. Ik zou eerder gaan voor een speler als Upamecano of Koulibaly. Die zijn drie klasse beter dan Schuurs. Mocht het gerucht wel kloppen dan is het een no-brainer voor Overmars, dan komt hij hem persoonlijk afleveren. Maar die kans acht ik zeer klein.Massimo wrote: ↑27 Nov 2020, 11:37 Tagliafico is Argentijns international en komt niet weg voor 20 miljoen euro, Van de Beek heeft zich twee jaar op rij laten zien in de Champions League en gaat voor een kleine 40 miljoen naar United en een onbewezen speler die geen international is en vooral in wedstrijden met weerstand veel kwetsbaarheden vertoond heeft zou Liverpool 30 miljoen voor willen betalen?
Ajax
-
- Geselecteerd voor Oranje
- Clubvoorkeur: Ajax
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Philips
-
- Meervoudig international
Ze hebben een dynamisch elftal. Schakelde wat later in, maar het lijkt soms net of Klaiber linksbuiten staat en Klaassen linksback, en dan dertig tellen later staat Klaassen voorin om de bal erin te wippen. Het oogt goed ingespeeld, helaas. Emmen mag ook wel iets meer pit erin gooien, als dit nog een wedstrijd moet worden.
-
- Legende
-
- Legende
Helaas worden ze, mits er geen gekke dingen gebeuren, fluitend kampioen..
Het komt me bijna de strot niet uit maar het gemak waarmee ze combineren, kansen creëren, en afmaken is zowel ongelooflijk voor hun als zorgwekkend voor ons..
Ze moeten wel in een hele diepe dip vallen om punten te gaan verspelen..
Dat is niet onmogelijk maar als je eerlijk bent niet erg waarschijnlijk..
Het komt me bijna de strot niet uit maar het gemak waarmee ze combineren, kansen creëren, en afmaken is zowel ongelooflijk voor hun als zorgwekkend voor ons..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- Lid 2e elftal
Ja hele intelligente speler, liep net ook op linksback. Die man komt overal en strooit met mooie passjes. Goeie invulling na het verlies van Ziyech.11 Sir Tinus wrote: ↑28 Nov 2020, 19:19 Die Klaassen is wel een schot in de roos geweest zeg. Die is week in week uit belangrijk en komt qua niveau wel heel erg in de buurt van de Marco van Ginkel die ons kampioen maakte.
- Captain(C)
- Vaste waarde in elftal
Ik ben het hier helemaal mee eens, zwaar de favoriet momenteel. Er zit niks anders op dan 2x te winnen van 020. Of dat gaat gebeuren weet ik niet maar ik blijf positief :TU: .milansandro wrote: ↑28 Nov 2020, 19:24 Helaas worden ze, mits er geen gekke dingen gebeuren, fluitend kampioen..
Koekoek!
-
- Meervoudig international
- El Sordo
- Vedette
Vorig jaar gebeurde het ook. En in hun topjaar daarvoor hadden ze ook een mindere periode. Het lijkt mij wél waarschijnlijk. Maargoed, ze doen het nu meer dan prima, dat mag inderdaad gezegd.milansandro wrote: ↑28 Nov 2020, 19:24 Dat is niet onmogelijk maar als je eerlijk bent niet erg waarschijnlijk..
En ik wil Menno’s goede humeur niet verpesten, maar ze gaan echt niet nog zeven keer scoren.
Last edited by El Sordo on 28 Nov 2020, 19:45, edited 1 time in total.