Transferwindow 2021-2022
-
- Lid scoutingsteam
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
En waarom niet? Verder hebben we wel straks oudere spelers:
Gotze, Max, Propper, van Ginkel, Zahavi. Dat zijn er straks 5 vd 11. Dat vind ik eigenlijk al te veel zelfs. Daarom mag van mij Zahavi op de bank. Idealiter wil je een 1/3e wat ouder, 1/3e spelers mid 20 en 1/3e spelers in de categorie 18-23.
PSV is super afhankelijk van transferinkomsten. Op Max na, gaan we niks verdienen aan die 'oudjes' dus schrijf je ze volledig af. Daar moeten cash cows tegenover staan.
-
- Moderator
De nieuwe spits moet 100% een speler zijn die je daarna nog kan doorverkopen. Mocht Madueke onverhoopt tegenvallen, kun je als PSV niet met drie aanvallers spelen zonder restwaarde. Zeker als dat op andere plekken in het veld ook al gaat gebeuren. Dat betekent overigens niet dat het een jongen van 19 moet zijn. 22/23 kan ook prima. Ik vind de genoemde Macias - voor zover ik kan overzien - wel een interessante optie eigenlijk.
-
- Legende
Elfrink is nu wat vragen aan het beantwoorden op Twitter.
- Hij verwacht 28-30 mil voor Malen en 11-14 mil voor Dumfries
- Herstel Romero valt tegen. Is in voorbereiding zeker nog niet (geheel) fit
- PSV gokt op Teze als vervanger Dumfries. Arias schijnt lastig te worden, vooral door zijn salaris
- Viergever willen ze houden, die loopt in 2022 dan transfervrij de deur uit
- Kim staat niet op nummer 1 als nieuwe centrale verdediger. Heeft nog contract voor half jaar maar volgens zijn club hebben ze ook nog een optie voor langer, daar is nu discussie over
- PSV gokt op Teze als vervanger Dumfries. Arias schijnt lastig te worden, vooral door zijn salaris
- Kim staat niet op nummer 1 als nieuwe centrale verdediger. Heeft nog contract voor half jaar maar volgens zijn club hebben ze ook nog een optie voor langer, daar is nu discussie over
- Ardbeg
- Mister PSV
TomPSV wrote: ↑16 May 2021, 23:05 Elfrink is nu wat vragen aan het beantwoorden op Twitter.
Ik hoop dat dit gissen is
-
- Nationale topspeler
Eerlijk gezegd allebei spelers waarvan ik denk dat ze goed bij de speelstijl zouden passen en die zich hebben bewezen in de Eredivisie. En hebben we zoveel (slechte) ervaring met het terughalen van spelers die hebben uitgeblonken in de Eredivisie? Ik weet dat bij Luuk ook lang niet iedereen enthousiast was. Onze (dure) missers van de laatste jaren kwamen direct van de subtop (Doan, Luckassen, Ramselaar) of van buitenaf (Bruma, Baumgartl, Romero, Gutierrez). Dit is geen warm pleidooi om deze twee spelers te halen, maar met onderstaand plaatje kan ik prima leven. Lijkt me wel een vrij prijzig geheel, maar misschien valt het mee als daar het vertrek van Malen, Bruma, Doan, Ihattaren, Rosario, Fein en Piroe tegenover staat.
Sangare, Pröpper (vGinkel, Thomas, Sadilek)
Götze, Gakpo (Jahanbakhsh, Mauro Jr., Ledezma)
Janssen, Madueke (Zahavi, Vertessen, Romero)
- Persepolis
- Vedette
Met Jahanbakhsh zou ik kunnen leven. Ik zei afgelopen zomer al dat hij kwaliteiten heeft die een goede aanvulling zouden zijn op onze huidige spelers: een goede voorzet, afstandsschot en scorend vermogen. Janssen heeft letterlijk 1 seizoen (buiten de Eerste Divisie) gehad waarin hij de dubbele cijfers haalde; als spits onvoldoende. Die mag wegblijven.
-
- Legende
Janssen heeft welgeteld 1 goed seizoen gehad. De laatste pakweg 4-5 jaar geen fluit laten zien.PSV90 wrote: ↑16 May 2021, 23:30Eerlijk gezegd allebei spelers waarvan ik denk dat ze goed bij de speelstijl zouden passen en die zich hebben bewezen in de Eredivisie. En hebben we zoveel (slechte) ervaring met het terughalen van spelers die hebben uitgeblonken in de Eredivisie? Ik weet dat bij Luuk ook lang niet iedereen enthousiast was. Onze (dure) missers van de laatste jaren kwamen direct van de subtop (Doan, Luckassen, Ramselaar) of van buitenaf (Bruma, Baumgartl, Romero, Gutierrez). Dit is geen warm pleidooi om deze twee spelers te halen, maar met onderstaand plaatje kan ik prima leven. Lijkt me wel een vrij prijzig geheel, maar misschien valt het mee als daar het vertrek van Malen, Bruma, Doan, Ihattaren, Rosario, Fein en Piroe tegenover staat.
Sangare, Pröpper (vGinkel, Thomas, Sadilek)
Götze, Gakpo (Jahanbakhsh, Mauro Jr., Ledezma)
Janssen, Madueke (Zahavi, Vertessen, Romero)
Jahanbaksh heeft 2-3 leuke seizoenen gehad bij AZ, maar is faliekant mislukt sindsdien. Ik vind het ook geen speler die zulke specifieke kwaliteiten heeft waarvan ik denk: die moeten we hebben.
Nee, sorry, zit echt niet op 1 van die 2 te wachten. En nee, zij ook niet op mij
-
- Legende
Vooral dat van Viergever. Dat vind ik nog slechter nieuws dan een eventuele nieuwe terugslag van Romero.Ardbeg wrote: ↑16 May 2021, 23:10TomPSV wrote: ↑16 May 2021, 23:05 Elfrink is nu wat vragen aan het beantwoorden op Twitter.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
- SomaQan
- Nationale topspeler
Veel te blessure gevoelig. Ik zou dan eerder gaan voor Jayden Oosterwolde heeft het goed gedaan bij Twente. Vooral in het eerste seizoenshelft. Na de winterstop draait heel Twente niet. Heeft ook links centraal gestaan door blessures bij Twente.Thijs85 wrote: ↑17 May 2021, 00:04 Is trouwens die Gudmundsson van Groningen niet eentje om in de gaten te houden. Was een aanvaller, maar speelt nu vooral als linksback/wingback. Ik vind het een interessante speler om in de gaten te houden, zeker omdat ie pas kort als back speelt, dus nog wel kan groeien in die rol.
Als PSV slim is halen ze hem nu binnen voordat hij volgend seizoen 4 a 5 miljoen kost. Voor 2 miljoen haal je dan een speler die in potentie beter is dan Dumfries
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
- mr.top
Jij gelooft ook dat :PSV: lijd aan de Viergever vloek?Ardbeg wrote: ↑16 May 2021, 23:10TomPSV wrote: ↑16 May 2021, 23:05 Elfrink is nu wat vragen aan het beantwoorden op Twitter.
-
- Lid scoutingsteam
Als dat waarheid wordt, dan kan ik de mensen hier alvast vertellen dat ze volgend jaar nergens op hoeven hopen.
In Monterrey hoopten ze op hun eigen Gignac, een Europeaan die de competitie even zou domineren. Maar Janssen heeft nog moeite om uit te blinken in Mexico. Doet het de laatste weken overigens wel aardig, maar meer dan dat is het ook niet. Dan heb je bij PSV echt helemaal niks te zoeken. Niet eens een beetje, zonder overdrijven. Ik denk niet dat 'ie komt trouwens en dat is wat mij betreft goed ook. Die heeft het goed naar z'n zin in Mexico en de mensen zijn er blij mee, dus lekker daar laten.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Maar Ruud staat niet op het trainingsveld want die gaat 300 meter verder zijn eigen elftal doen en spitsen opleiden.Heissenberrug wrote: ↑17 May 2021, 00:46 Ik hoop dat als PSV malen verkoopt we Boadu ophalen. Snel, neusje voor de goal en heeft een goede restwaarde. Jaartje met onze Ruud op het trainingsveld en hij legt er 30 in, screenshot maar.
Jahanbakhsh zit ook in mijn pool, maar ik denk dat PSV enkel een nieuwe spits haalt tot er 3 a 4 opties voor de halftien posities weg gaan. Bv Ihattaren Doan Bruma en Mauro. Dan heb je er nog 4 a 6 over met Madueke Gakpo Gotze v Ginkel Vertessen en wellicht Thomas.
Hetzelfde geldt voor het centrale middenveld. Guti Thomas Sadilek Rosario Pröpper v Ginkel en Sangare wordt ook erg druk. Ik moet eerst nog eens zien dat er wel clubs zijn die onze spelers willen hebben.
- Heissenberrug
Ruud is vast niet te beroerd om na de trainingen ff een half uurtje per dag te helpen.11 Sir Tinus wrote: ↑17 May 2021, 01:28Maar Ruud staat niet op het trainingsveld want die gaat 300 meter verder zijn eigen elftal doen en spitsen opleiden.Heissenberrug wrote: ↑17 May 2021, 00:46 Ik hoop dat als PSV malen verkoopt we Boadu ophalen. Snel, neusje voor de goal en heeft een goede restwaarde. Jaartje met onze Ruud op het trainingsveld en hij legt er 30 in, screenshot maar.
Jahanbakhsh zit ook in mijn pool, maar ik denk dat PSV enkel een nieuwe spits haalt tot er 3 a 4 opties voor de halftien posities weg gaan. Bv Ihattaren Doan Bruma en Mauro. Dan heb je er nog 4 a 6 over met Madueke Gakpo Gotze v Ginkel Vertessen en wellicht Thomas.
Hetzelfde geldt voor het centrale middenveld. Guti Thomas Sadilek Rosario Pröpper v Ginkel en Sangare wordt ook erg druk. Ik moet eerst nog eens zien dat er wel clubs zijn die onze spelers willen hebben.
- ruuddevil
- Legende
Inderdaad, want als dit klopt zijn we fucked.Ardbeg wrote: ↑16 May 2021, 23:10TomPSV wrote: ↑16 May 2021, 23:05 Elfrink is nu wat vragen aan het beantwoorden op Twitter.
Romero, iedere keer als die naam opduikt doet het weer een beetje pijn. Meer dan 10 mln plus 5,5 jaar salaris volledig down the drain. Die kan je echt afschrijven.
Teze is geen rechtsback, ondanks dat hij zelf vindt van wel.
Viergever daar moeten we echt van af, die loop ik er nog uit.
Als Malen minder opbrengt dan Bergwijn dan is dat teleurstellend.
-
- Legende
- ShovingNE2
- Site Admin
Haha. Dat is zeker zo.
Maar luitjes, we weten nu al dat er 20 miljoen down the drain gaat, dat er grote fouten zijn gemaakt en dat we fucked zijn. Waarom? Omdat we een paar grijpstuivers aan een keeper hebben uitgegeven (ook niet mijn eerste keus)?
Komop zeg. Ik begrijp oprecht niet dat sommigen zo enorm zuur en vol woede richting John de Jong de zomer in gaan. Het lijkt wel of jullie voor ieder verlies een vingerkootje moeten afstaan of zo? En als de CL niet gehaald wordt dan gaat je lul eraf? Ieder zijn beleving hoor, maar ik bekijk het van de zonnige kant: de helft van onze selectie heeft ons logo niet meer op de borst het komende jaar! We lijken snel te gaan handelen en we hebben niet de discussie dat we blut zijn aan het begin van het window.
Ieder heeft recht op zijn zurigheid en negativiteit hoor, ik zal er tegenin gaan in ieder geval. Wordt een mooie zomer luitjes.
Maar luitjes, we weten nu al dat er 20 miljoen down the drain gaat, dat er grote fouten zijn gemaakt en dat we fucked zijn. Waarom? Omdat we een paar grijpstuivers aan een keeper hebben uitgegeven (ook niet mijn eerste keus)?
Komop zeg. Ik begrijp oprecht niet dat sommigen zo enorm zuur en vol woede richting John de Jong de zomer in gaan. Het lijkt wel of jullie voor ieder verlies een vingerkootje moeten afstaan of zo? En als de CL niet gehaald wordt dan gaat je lul eraf? Ieder zijn beleving hoor, maar ik bekijk het van de zonnige kant: de helft van onze selectie heeft ons logo niet meer op de borst het komende jaar! We lijken snel te gaan handelen en we hebben niet de discussie dat we blut zijn aan het begin van het window.
Ieder heeft recht op zijn zurigheid en negativiteit hoor, ik zal er tegenin gaan in ieder geval. Wordt een mooie zomer luitjes.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen