Joey Veerman

Spelers A-selectie.
Post Reply
PSVTOPOss
Vaste waarde in elftal

Eerlijk zoals altijd en goed ook dat hij ondanks het gehaat van Hans aangeeft dat hij het goed naar z'n zin heeft bij PSV
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Armada wrote: 24 Aug 2024, 22:21 Hij is weg als er een serieuze club, serieus komt.
Ik denk dat je het serieuze club wel weg kunt laten. Hij staat denk ik nog wel open voor Frankfurt of Burnley maar die kunnen hem niet betalen.

Het is wel super eerlijk. Niet leuk voor ons.
StratumZuid
Vedette

Marseille 😂😂😂
  • These users thanked the author StratumZuid for the post:
    Dokter-Oetker
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Sparts
    Geselecteerd voor Oranje
    Clubvoorkeur: PSV

En Veerman geeft meteen aan waarom spelers naar een andere competitie willen. Omdat de eredivisie gewoon geen reet voorstelt. En er te veel wedstrijden als vandaag tussen zitten waar je als speler niet wordt uitgedaagd.
  • These users thanked the author Sparts for the post:
    LeandroBonfim
    trouwepsvfan
    Vedette

We willen allemaal dat hij blijft, maar uiteindelijk denk ik dat het ook goed kan uitpakken als hij vertrekt, er op zijn plaat een hele hongerige speler komt die we over een paar jaar ook weer voor 30 miljoen verkopen en we met zijn centjes mooie nieuwe spelers kunnen halen.
  • These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
    Heissenberrug
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Tomm
    Vedette

Goudeerlijk die Joey. Best opmerkelijk dat er dus nul interesse lijkt te zijn. Snap best dat hij er enigszins teleurgesteld over is. Hopen dat hij, mocht er geen transfer komen, zijn plezier en motivatie blijft houden en in de CL zijn uitdaging kan vinden.
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

Ook voor hem geldt net als bij Bosscagli en Teze dat het logisch is als hij een stap wil gaan maken, ik hoop dat hij zich kan blijven motiveren als hij blijft.
    Dribble
    Bankzitter

Dan zijn het toch juist goede vragen van Hans? Het ontlokt een reactie waar de komende week weer veelvuldig over geschreven gaat worden. Dan heeft de vragensteller toch de juiste snaar geraakt.
  • These users thanked the author Dribble for the post:
    Heissenberrug
    StratumZuid
    Vedette

Wat een Lobby om ons Joey weg te krijgen, tenenkrommend
  • These users thanked the author StratumZuid for the post (total 2):
    TylerDurdnguus
    alles van goud
    PSVTOPOss
    Vaste waarde in elftal

Heissenberrug wrote: 24 Aug 2024, 22:23 Ook voor hem geldt net als bij Bosscagli en Teze dat het logisch is als hij een stap wil gaan maken, ik hoop dat hij zich kan blijven motiveren als hij blijft.
    Volgens mij gaat dat wel lukken. Hij wil die stap maken en weet dus dat als hij zich komend jaar stabiel laat zien en in de topwedstrijden uitblinkt, die club volgend jaar echt wel komt.
    Kingfisher
    Meervoudig international
    Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Geweldige speler voor ons toch? Kan er echt van genieten. Hopelijk komt er geen club meer in de laatste week. Zou fijn zijn als hij zijn contract nog met een jaartje verlengd.
  • These users thanked the author Kingfisher for the post (total 2):
    Eindhovenvoetbalfloss0182
    Standbeeld
    Mister PSV

StratumZuid wrote: 24 Aug 2024, 22:23 Marseille 😂😂😂
    Wat is daarmee?
    StratumZuid
    Vedette

Standbeeld wrote: 24 Aug 2024, 22:25
    StratumZuid wrote: 24 Aug 2024, 22:23 Marseille 😂😂😂
    Wat is daarmee?
    Mooi weer, maar wij zijn beter
    alles van goud
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Sparts wrote: 24 Aug 2024, 22:23 En Veerman geeft meteen aan waarom spelers naar een andere competitie willen. Omdat de eredivisie gewoon geen reet voorstelt. En er te veel wedstrijden als vandaag tussen zitten waar je als speler niet wordt uitgedaagd.
    Groot gelijk heeft ie. Afgelopen jaar met 2 vingers in de neus kampioen geworden. Dan speel je een (niet al te goed) EK, kom je terug, mag je tegen RKC, Heracles en Almere aantreden. Daar word je toch niet warm van als topspeler. En dat terwijl hij voor het EK naar Real Madrid werd gepraat.
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
    Heissenberrug
    Samwise
    Jeugdinternational

Veerman is echt onze key speler. Ik hoop zo dat hij nog 1 jaar blijft. Interview laat me wel zorgen maken over deze laatste transferweek... alsof ik daar nog niet genoeg spanning voor had 😄
    BarryBanaan
    Basisspeler
    Favoriete speler: Joey Veerman

Het middenveld is volgend jaar aan de beurt om een stap te maken. FF door de zure appel heen bijten Joey.. Zodra de CL begint is er tot en met Februari/Maart best een leuk programma inclusief interlands.
  • These users thanked the author BarryBanaan for the post:
    SomaQan
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

StratumZuid wrote: 24 Aug 2024, 22:24 Wat een Lobby om ons Joey weg te krijgen, tenenkrommend
    Snap dit echt niet. Ja Hans vraagt het maar dat is niet om hem weg te werken maar omdat ze weten dat ie antwoord geeft.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    Dribble
    Doperwt11
    Regelmatige invaller

Precies.
    Naarmate de week vordert zal PSV op een gegeven moment ook niet meer willen meewerken aan een vertrek lijkt me.
    deninho32
    Site Admin
    Favoriete speler: Vinnie Jones
    Doperwt11 wrote: 24 Aug 2024, 22:29 Precies.
    Naarmate de week vordert zal PSV op een gegeven moment ook niet meer willen meewerken aan een vertrek lijkt me.
    Deadline?
    Image
    Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
    Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
    guus
    Internationale topspeler

trouwepsvfan wrote: 24 Aug 2024, 22:23 We willen allemaal dat hij blijft, maar uiteindelijk denk ik dat het ook goed kan uitpakken als hij vertrekt, er op zijn plaat een hele hongerige speler komt die we over een paar jaar ook weer voor 30 miljoen verkopen en we met zijn centjes mooie nieuwe spelers kunnen halen.
    Alsof PSV in 1 week tijd nog even een speler haalt die de rol van Veerman direct overneemt. Ik hoop dat hij blijft en er alleen nog versterking bij komt. Dit jaar moet een CL jaar worden.
    Stofzuiger
    Vaste waarde in elftal

Zou echt fantastisch zijn als Joey nog 1 jaar bij ons speelt. Ik denk dat we hem meer zouden missen dan Schouten, juist vanwege zijn aanvallende impulsen. Mooiste is natuurlijk als ze allebei blijven. Een uniek middenveldduo.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Stofzuiger wrote: 24 Aug 2024, 22:45 Zou echt fantastisch zijn als Joey nog 1 jaar bij ons speelt. Ik denk dat we hem meer zouden missen dan Schouten, juist vanwege zijn aanvallende impulsen. Mooiste is natuurlijk als ze allebei blijven. Een uniek middenveldduo.
    We zouden ze allebei heel erg gaan missen: je laatste zin. Maar ook na hen komt er weer een goede, zij het andere, tijd met mooie PSV'ers op het middenveld
    Nilis
    Regelmatige invaller

Stofzuiger wrote: 24 Aug 2024, 22:45 Zou echt fantastisch zijn als Joey nog 1 jaar bij ons speelt. Ik denk dat we hem meer zouden missen dan Schouten, juist vanwege zijn aanvallende impulsen. Mooiste is natuurlijk als ze allebei blijven. Een uniek middenveldduo.
    Sportief zeker, qua contact en transfer wordt het weer penibel omdat hij dan nog maar 1 jaar contract heeft (tot 2026). Toptransfer deze window was het beste geweest, zit er door het EK echter niet in.
    StratumZuid
    Vedette

Joey gwn de volle mep geven en verlengen
  • These users thanked the author StratumZuid for the post:
    Stofzuiger
    alles van goud
    MaartenV
    Nationale topspeler

Speelde een geweldige pot.
    Maar heeft echt nog genoeg te bewijzen bij PSV. In de grotere wedstrijden was hij te vaak niet goed. Dan is Schouten een heel stuk verder in zijn ontwikkeling en completer.

Dus laat het maar zien bij PSV in de ca 6 topwedstrijden eredivisie en in de min 8 wedstrijden CL dit seizoen. Bekerfinale erbij. Ca 1000 min op topniveau. En dan volgend jaar verkassen.
    Post Reply