Joey Veerman
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Opdracht voor Joey komend seizoen: de ondergrens naar boven verleggen. De rest is prima
- These users thanked the author psvgouda for the post:
- StratumZuid
-
- Vedette
Dit meen je niet echt toch? Vorig jaar waren de wedstrijden waar Veerman ontbrak de slechtsten van het seizoen. Dat zegt alles wel denk ik.
- These users thanked the author Chucky for the post (total 10):
- O Goleiro Grande • Eindhovenvoetbal • psvgouda • Ykhim • AddoCultheld • Søren • Tjompie • Heissenberrug • Hannamontana • Ren Höek
- R.Manco
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV
Mee eens. De comment had prima gepast op 24 augustus 2023, niet 2024.
- StratumZuid
- Vedette
Zo is hij wel echt, sloot een jaar of wat geleden aan bij ons op het terras op de Kleine Berg samen met Joel. Gaat dan onder het genot van een flesje Rose een uur praten over het waarom het er niet uitkomt bij Drommel, want op de training is hij beste volgens hem. Echt een gouden kerel, echte PSVer terwijl hij soms onverstaanbaar is voor mij als Eindhovenaartrouwepsvfan wrote: ↑24 Aug 2024, 22:20 Eerlijk als altijd. Volgens mij hadden we allemaal verwacht dat er veel interesse zou komen.
- These users thanked the author StratumZuid for the post (total 2):
- Skuddem • Heissenberrug
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
-
- Lid scoutingsteam
Je kan er van alles van vinden, maar is sinds een jaar wel een van de beste spelers in de competitie. En als je dat niveau volhoudt, maar geen serieuze stap hogerop kunt maken, dan moet je misschien gewoon heel lang in Eindhoven blijven voetballen. Bij ESPN kreeg je vandaag bijna de indruk alsof dat een schande is, terwijl PSV momenteel ook gewoon top 30 van Europa is. Gênant eigenlijk. Continu roepen dat spelers niet te vroeg moeten gaan, om vervolgens wel massaal te gaan schreeuwen dat hij écht een stap moet maken als het moment net daar is. We mogen er niet eens fatsoenlijk van genieten zonder dat er gesproken wordt over een stap naar clubs als Sociedad, Lazio of Frankfurt. Schiet mij maar lek.
Hopelijk komt er geen transfer, blijft 'ie al die kleine schijtclubs hier uit elkaar trekken met die passes van hem en komt er volgend jaar wél een mooie, grote club.
Hopelijk komt er geen transfer, blijft 'ie al die kleine schijtclubs hier uit elkaar trekken met die passes van hem en komt er volgend jaar wél een mooie, grote club.
- These users thanked the author Ykhim for the post (total 25):
- DonyellMalen • Sensation • Tijn • BarryBanaan • dannyPSV • Zuc0 • Dribble • Tutti Frutti • Thijs • MC Hammer • ruuddevil • Heissenberrug • PeeJ • AddoCultheld • mateja • guus • De Realist • Doldenaar • R.Manco • Doperwt11 • Noosa • Hannamontana • FTS • Ren Höek • JoJo
- DonyellMalen
- Legende
- StratumZuid
- Vedette
Helemaal kapot spelen die handel
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
- Noudke
- Jeugdspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Probleem ligt hem gewoon in het niveau van de tegenstand in de Eredivisie, momenteel althans. Hij gaf al aan na Heracles-uit dat het wel lijkt alsof ze op halve kracht de wedstrijden toch wel over de streep trekken. En vandaag speel je met KKD-backs gewoon 1-7. Volgende week Go Ahead-thuis. Na de interlandperiode NEC-thuis en Fortuna-uit. Gaat al de moeilijkere kant op, maar zou zelfs met deze ploeg die er staat wel 9 punten opleveren zonder al te veel problemen. Ik denk wel zodra de Champions League begint dat een Veerman of een Boscagli al wel positiever d'r in staat. Vooral nu ze met dat nieuwe format twee extra wedstrijden in de eerste ronde spelen. En zodra er nieuwe verdedigers zijn (hopelijk een aantal goeie) biedt dat al veel meer perspectief qua overwinteren (of hoe dat nu ook heet), en wellicht meer.
-
- Nationale topspeler
Mwaah... uit tegen arsenal was hij slecht. Tweeluik Lens ook niet sterk. En tweeluik Dortmund ook niet. Dus dat is al een groot deel van de topwedstrijden dat hij niet sterk was. Hij heeft ook een aantal goede topwedstrijden gespeeld natuurlijk.
-
- Vaste waarde in elftal
- These users thanked the author Leon77M for the post (total 22):
- Søren • Ykhim • BarryBanaan • Smeets14 • Eindhovenvoetbal • loginnaam • O Goleiro Grande • Dribble • Mikelb • Breur • ShovingNE2 • 29.04.2007 • JandeVakantieman • PeeJ • mateja • De Realist • Hannamontana • Doperwt11 • FTS • Ren Höek • NotoriousBIG046 • JoJo
- DC_PSV
- Vedette
Dit is sowieso een hele vreemde transferzomer die maar niet loskomt. Liverpool met 0 aankopen bijvoorbeeld, Barca dat geen spelers kan/mag inschrijven en ook Bayern heeft voor hun doen weinig spelers gehaald.
Ik zie Atalanta wel aankloppen voor Joey als Koopmeijners wordt verkocht, alleen zullen zij never nooit 40mln neerleggen.
Ik zie Atalanta wel aankloppen voor Joey als Koopmeijners wordt verkocht, alleen zullen zij never nooit 40mln neerleggen.
#simplythebest
-
- Vedette
Veerman heeft een beetje het probleem dat hij met zijn passing en functionele techniek een briljante speler voor PSV is, maar op een hoger tempo en/of als hij veel moet verdedigen ook regelmatig als eerste door het ijs zakt.
Daarom blinkt hij wekelijks uit bij PSV, maar laten de Europese (sub)topclubs hem links liggen. Frustrerend voor hem, prima voor PSV, en volledig begrijpelijk van alle partijen.
Daarom blinkt hij wekelijks uit bij PSV, maar laten de Europese (sub)topclubs hem links liggen. Frustrerend voor hem, prima voor PSV, en volledig begrijpelijk van alle partijen.
- ruuddevil
- Legende
Dat probleem voor Joey lost zich vanzelf op, na dit seizoen nog maar 1 jaar contract.
- DonyellMalen
- Legende
Koopmeiners speelt in Italië meer als een nummer 10. Dat is geen rol voor Joey, die moet net wat lager op het veld staan. Overigens heeft Atalanta met Brescianni al een speler gehaald die Koopmeiners kan gaan opvolgen.
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Simons
Ik vind het niet zo gek dat er geen grote clubs voor veerman komen. Hij is echt wel een leuke speler en voor de eredivisie helemaal top. Maar over het algemeen is hij een van de eerste die afhaakt wanneer het allemaal wat sneller gaat. (En ja hij heeft echt wel een paar goede wedstrijden gespeeld) en hij heeft ook niet die vechtersmentaliteit die hem verder gaat brengen.
Denk dat er genoeg clubs waren waar hij op het lijstje stond maar dat er twijfels waren. En dat het ek die bevestiging heeft gegeven.
Denk dat er genoeg clubs waren waar hij op het lijstje stond maar dat er twijfels waren. En dat het ek die bevestiging heeft gegeven.
-
- Bankzitter
Ik denk dat Joey sommige dingen gewoon tegoed verwoord. Ja de comp heeft zeer zwakke tegenstanders. Die je op 60 procent ook wint maar laat dat maar is zien op 100 procent en naai iedereen der maar eens af met minimaal 5 tegen goals.
Imaar ik verwacht dat er wel intresse in hem is maar niet de clubs waar die zelf naar toe zou willen en als ie het wel zou willen kunnen die clubs hem niet betalen. Hij wees vorige week zelf eigenlijk als een clubs als Brighton af want je speelt er geen Europees en niet om te prijzen zo als Joey zei
Imaar ik verwacht dat er wel intresse in hem is maar niet de clubs waar die zelf naar toe zou willen en als ie het wel zou willen kunnen die clubs hem niet betalen. Hij wees vorige week zelf eigenlijk als een clubs als Brighton af want je speelt er geen Europees en niet om te prijzen zo als Joey zei
-
- Vaste waarde in elftal
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
Helemaal met je eens, niks mis mee om Mr. PSV te worden, vraag maar aan Luuk. Die lijkt dat ook prima te beseffen. Wat natuurlijk wel een ding voor Joey is, is dat hij het buitenland nog niet ervaren heeft zoals Luuk dat wel heeft. Hij gaat nu zijn 6e (?) Eredivisie seizoen in, heeft deze volledig uitgespeeld, een geweldig seizoen achter de rug en heeft de ideale leeftijd om een stap te maken. Ik kan me goed voorstellen dat hij toe is aan iets anders maar ik zie het ook wel gebeuren dat dit dan tegenvalt en hij met alle liefde nog 5 jaar de midfiield maestro wil zijn hier.Ykhim wrote: ↑24 Aug 2024, 23:33 Je kan er van alles van vinden, maar is sinds een jaar wel een van de beste spelers in de competitie. En als je dat niveau volhoudt, maar geen serieuze stap hogerop kunt maken, dan moet je misschien gewoon heel lang in Eindhoven blijven voetballen. Bij ESPN kreeg je vandaag bijna de indruk alsof dat een schande is, terwijl PSV momenteel ook gewoon top 30 van Europa is. Gênant eigenlijk. Continu roepen dat spelers niet te vroeg moeten gaan, om vervolgens wel massaal te gaan schreeuwen dat hij écht een stap moet maken als het moment net daar is. We mogen er niet eens fatsoenlijk van genieten zonder dat er gesproken wordt over een stap naar clubs als Sociedad, Lazio of Frankfurt. Schiet mij maar lek.
-
- Bankzitter
Prima interview, zo praten voetballers onderling ook. Eredivisie is uitgespeeld door Veerman, speelde daarvoor ook al bij Heerenveen natuurlijk.
Eigenlijk zou hij in de Madisson rol kunnen spelen bij een gemiddelde premier league club om aan het tempo te wennen en zich te ontwikkelen. West Ham, Aston Villa of Brighton… echter daar wil hij lijkt het niet heen.
De top gaat echt niet voor Veerman komen, geweldige speler aan de bal maar op het hoogste niveau wordt dynamiek en intensiteit verwacht. Dat zijn niet de sterkste punten van Veerman. Immers op het moment dat het voetballend niet loopt in een wedstrijd, heb je er niks aan.
In het verleden zijn contracten en transfers rondom Veerman en zaakwaarnemer ook niet soepel gegaan. Ik reken niet op een makkelijke contract verlenging.
Eigenlijk zou hij in de Madisson rol kunnen spelen bij een gemiddelde premier league club om aan het tempo te wennen en zich te ontwikkelen. West Ham, Aston Villa of Brighton… echter daar wil hij lijkt het niet heen.
De top gaat echt niet voor Veerman komen, geweldige speler aan de bal maar op het hoogste niveau wordt dynamiek en intensiteit verwacht. Dat zijn niet de sterkste punten van Veerman. Immers op het moment dat het voetballend niet loopt in een wedstrijd, heb je er niks aan.
In het verleden zijn contracten en transfers rondom Veerman en zaakwaarnemer ook niet soepel gegaan. Ik reken niet op een makkelijke contract verlenging.
- Standbeeld
- Mister PSV
Joey zei dat vorige week over Boscagli ook alleen maar uit eigen belang. Hij weet dat de kans groot is dat hijzelf niet zal vertrekken deze window en dus hoopt hij dat Boscagli blijft. Ik denk en verwacht dat Veerman gewoon wil vertrekken als clubs als West Ham of Aston Villa op de stoep staan.Number 8 On Tour wrote: ↑25 Aug 2024, 09:19Eigenlijk zou hij in de Madisson rol kunnen spelen bij een gemiddelde premier league club om aan het tempo te wennen en zich te ontwikkelen. West Ham, Aston Villa of Brighton… echter daar wil hij lijkt het niet heen.
- Vogelund
- Vaste waarde in elftal
- Old name: Vogelund
-
- Vedette
Is toch prima als hij uit contract loopt, een nieuwe Joey is onbetaalbaar op dit moment, als die al ergens rondloopt, de afschrijving zal niet sky-high zijn en mét Joey spelen we veel en veel makkelijker dan zonder. Voor mij is Veerman de allerbelangrijkste schakel in het voetbal dat wij willen spelen.
- These users thanked the author Op weg naar nr 26 for the post:
- JoJo
- Hatseflats
- Vedette