Dat chatgpt is niet meer wat t geweest is…loginnaam wrote: ↑24 Aug 2024, 13:17Ik weet niet hoe jij geteld hebt, maar ik kom op aantal Eredivisietitels sinds 1989 toch echt op 14-14 uit, en sinds 1984 op 18-15. Sowieso kan het verschil tussen jouw 1984 en 1989 telling niet kloppen, omdat Ajax in die jaren maar 1x kampioen is geworden.Tomm wrote: ↑24 Aug 2024, 11:48
Nu weet ik niet hoe oud de beste jongeman is maar als we even het aantal titels bekijken tussen pakweg 35 en 40 jaar geleden dan zijn dit de feiten.
Aantal Eredivisie-titels sinds 1989:
PSV 13 - 12 Ajax
sinds 1984:
PSV 16 - 14 Ajax
Toch fijn dat we dan nu eindelijk ook even weten hoe het is…
Ajax - deel III
- Tomm
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Internationale topspeler
-
- Lid scoutingsteam
Dus hun eerst volgende wedstrijd is volgende week zondag tegen Feyenoord na de EL wedstrijd.. dom of slim?
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Gaan we zien. We hoeven sowieso even niet over de schouder te kijken. Niet naar deze club althansVoormalig KG wrote: ↑25 Aug 2024, 11:38 Dus hun eerst volgende wedstrijd is volgende week zondag tegen Feyenoord na de EL wedstrijd.. dom of slim?
-
- Jeugdspeler
Ook nog maar 8 dagen voor Ajax om hun rommel te dumpen. Als ik Weghorst zou zijn zou ik toch wel zenuwachtig worden en eea gaan eisen.
En die salariskrimp van 20 miljoen zit op ongeveer 10% succes? Zou betekenen dat Kroes in zijn 1e taak toch flink gefaald heeft en Ajax nog een jaar in de gevarenzone zit.
En die salariskrimp van 20 miljoen zit op ongeveer 10% succes? Zou betekenen dat Kroes in zijn 1e taak toch flink gefaald heeft en Ajax nog een jaar in de gevarenzone zit.
-
- Lid scoutingsteam
Nou, dat wordt ook gewoon weer billenkoek. En dan staan ze volgende week zondag alweer 9 punten achter ons. Mij bevalt die nieuwe realiteit wel.Voormalig KG wrote: ↑25 Aug 2024, 11:38 Dus hun eerst volgende wedstrijd is volgende week zondag tegen Feyenoord na de EL wedstrijd.. dom of slim?
Het andere, moeilijk voor te stellen scenario is dat ze Feyenoord punten afsnoepen. Dan kun je me al helemaal wegdragen. Dat zou zo enorm grappig zijn.
- These users thanked the author Ykhim for the post (total 4):
- Sensation • Fanatic-U-s • Voormalig KG • Ren Höek
- ShovingNE2
- Site Admin
Dat wordt weer een verhuur of 2,5 miljoen verkoop.
Op welk moment gaat Kroes spinnen dat gedurende de transferperiode de strategie gewijzigd is en dat men toch iedereen aan boord wilde houden omdat ze onder de nieuwe Italiaanse keizer echt heel goed presteren.
Ik zeg vrijdag nadat ze van die stucadoors hebben gewonnen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid scoutingsteam
- trouwepsvfan
- Vedette
Zij halen de wedstrijd van vandaag in op 18 september, als wij onze eerste groepswedstrijd van de CL spelen.
Is Fortuna thuis.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
- Grasmat
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Oh. Ze durven dus gewoon niet eens meer te spelen na de blamage van vorige week.
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Hebben ze net een keer flink gewonnen, wordt de schwung er weer uitgehaald. Prima.
Ex unitate vires
-
- Veelbelovend talent
- Favoriete speler: Luuk
Die krijgen het na Feyenoord uit ook lastig tegen Utrecht en Fortuna thuis!
- These users thanked the author Leeuwarden1964 for the post:
- Fanatic-U-s
-
- Regelmatige invaller
Kroes heeft ook wel een enorm klote taak gekregen natuurlijk. Hij moet spelers weten te verkopen die enorm veel verdienen en tegelijkertijd niks presteren op het veld.flemmingpovlsen wrote: ↑25 Aug 2024, 11:44 Ook nog maar 8 dagen voor Ajax om hun rommel te dumpen. Als ik Weghorst zou zijn zou ik toch wel zenuwachtig worden en eea gaan eisen.
Zie nu ook de casus van Wijndal. De geringe aantal clubs die nog interesse in hem hebben, zijn allemaal van een lager niveau, waardoor ze ook minder betalen aan salarissen. Waardoor Wijndal weer liever bij Ajax wil blijven waar hij jaarlijks de miljoenen kan blijven bijschrijven.
Hierdoor wordt Kroes ook bijna geforceerd de talentvollere spelers die of goed presteren ( Ramaj) of veel potentie hebben (Vos) te verkopen.
Kroes zijn aankopen beleid is er wel een om enorme vraagtekens bij te zetten. Zet enorm in op ervaring, wat vaak ook met hoger salaris komt, met Traore (28), Rugani (30), Weghorst (32) en Noppert (30).
Terwijl je ook al aardig wat ervaren spelers rond hebt lopen met Pasveer, Berghuis, Hendersen, Van der Boomen, Bergwijn en Akpom...
- VeresRivne
- Vedette
Wijndal is een onmogelijke casus maar er lopen meer spelers rond.Probleem is meer dat alle clubs weten dat Ajax het geld nodig heeft en dus wachten in de hoop op lagere prijzen.
Maar je Kun ook niet zeggen dat Kroes qua werk Nou onderscheidend is geweest.
Maar je Kun ook niet zeggen dat Kroes qua werk Nou onderscheidend is geweest.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- VeresRivne
- Vedette
Dat er oudere spelers gehaald worden is wel begrijpelijk, Ajax zal de komende jaren alles op de jeugd moeten zetten.
Wat Ajax in mijn ogen met name must is creativiteit op het middenveld, je hebt alleen Berghuis.
Wat Ajax in mijn ogen met name must is creativiteit op het middenveld, je hebt alleen Berghuis.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- PCGC
- Vedette
Hahaha weer geen 3 punten dit weekend , wat is en blijft het toch een kutclub!
- These users thanked the author PCGC for the post (total 4):
- Leeuwarden1964 • Koenjo • TylerDurdn • Heissenberrug
#FreeGeneratie4
- VeresRivne
- Vedette
Kwam er vandaag pas achter dat er geen wedstrijd was:lol:
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
- Legende
Hij is aangeboden. Dat gebeurt constant. Ook PSV krijgt nu legio spelers aangeboden maar toehappen is totaal iets anders.ShovingNE2 wrote: ↑25 Aug 2024, 12:10Dat wordt weer een verhuur of 2,5 miljoen verkoop.
Op welk moment gaat Kroes spinnen dat gedurende de transferperiode de strategie gewijzigd is en dat men toch iedereen aan boord wilde houden omdat ze onder de nieuwe Italiaanse keizer echt heel goed presteren.
Ik zeg vrijdag nadat ze van die stucadoors hebben gewonnen.
Er zal bij Ajax in de laatse dagen best wat weggaan alleen dan tegen dumpprijzen. Ajax moet hard bezuinigen in de selectie.
- ShovingNE2
- Site Admin
Dat aangeboden zal kloppen, maar hij heeft ook al een persoonlijk akkoord met AC Milan. Dus het is wel meer dan alleen aangeboden.
-
- Vedette
Ik weet dat hetgeen ik nu voorstel nooit zal gaan gebeuren maar wat zou het toch geweldig zijn als Kroes er niet in slaagt Weghorst te halen en vervolgens Kramer probeert te halen die zegt dat die zelfs nog niet voor 10 miljoen per jaar naar Amsterdam komt....
- These users thanked the author Robson de Souza for the post:
- Heissenberrug
- ShovingNE2
- Site Admin
Het gerucht is al geweldig. En dat Kramer dan gaat en zegt: blijft een kutclub, maar 3,5 miljoen per jaar ga ik niet weigeren.
-
- Legende
Kijk, AC Milan snapt hoe ze Kroes schaakmat kunnen zetten. Zorgen dat je al een persoonlijk akkoord hebt met de speler en dan op de laatste dagen van de transferwindow een bod doen. Welke transfersom plakte ze er een paar weken geleden nog op, 20 mil?